-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Сульфат алюмінію (коагулянт)
Завершена
4 195 444.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 954.44 UAH
мін. крок: 1% або 41 954.44 UAH
Номер:
89c48c8d51c64051b67a5ed519ce88b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 16:03 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024 № 66-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.11.2024 № 66-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-07-11-006209-a від 11.07.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Альхім», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішень АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень під час складання тендерної документації вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Броварської міської ради Броварського району Київської області «БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.07.2024, та із змінами від 11.07.2024, від 15.07.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Альхім» (далі - ТОВ «Альхім»), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 05.08.2024, від 26.08.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.08.2024 №14081-р/пк-пк (далі –АМКУ), вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 26.08.2024 року, договір про закупівлю товарів від 06.09.2024 за №2431/6209/2024-ВОС/Т, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 07.11.2024 та від 12.11.2024, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено, що в пункті 2 та в пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником для учасника та переможця торгів встановлено вимогу «… надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі…»
При цьому, необхідно зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. №166 і від 12 жовтня 2022 р. №1178» до Особливостей №1178 (далі - Постанова №382) внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені зміни до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
Отже, виходячи із вищевикладеного, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
15.11.2024 10:16 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2024 10:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог, викладених у Висновку про результати моніторингу № UA-M-2024-11-04-000117 процедури закупівлі, надаємо наступну інформацію:
З уповноваженою особою з питань публічних закупівель проведено роз’яснювальну бесіду з метою недопущення порушень при складанні тендерної документації у подальшому.
Уповноважену особу Замовника направлено на навчання з питань публічних закупівель (копія договору додається).
Дата публікації звіту:
19.11.2024 16:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
20.11.2024 09:00
Запити/Пояснення
Номер:
c9c9a15f85594995b7f8eb84a3f4fecd
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.11.2024 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сульфат алюмінію (коагулянт)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-11-006209-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d5d19aa144b3481c9f9d0d4886cddc22
Назва:
Сульфат алюмінію (коагулянт)
Дата опублікування:
07.11.2024 15:16
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Сульфат алюмінію (коагулянт)» визначені відповідно до наявної потреби Замовника, відповідно до службової записки про закупівлю, отриманої від начальника водоочисних споруд (додається до пояснення).
Розмір витрат на закупівлю визначено на підставі необхідної річної кількості сульфату алюмінію, що підтверджується наданою службовою запискою.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно середньої вартості предмету закупівлі відповідно до цін, згідно системи Prozorro на момент оголошення закупівлі, а саме – взяті до уваги наступні закупівлі:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-29-011110-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-25-010422-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-07-008690-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-29-007282-a
Додатки
- сканкопії договорів згідно наведених закупівель
- сканкопія службової записки про закупівлю, отриманої від начальника ВОС
Номер:
5893095bae094a4481ee2f9199b3eb45
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.11.2024 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сульфат алюмінію (коагулянт)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-11-006209-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено, що в пункті 2 та в пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником для учасника та переможця торгів встановлено вимогу «… надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі…»
При цьому, необхідно зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. №166 і від 12 жовтня 2022 р. №1178» до Особливостей №1178 (далі - Постанова №382) внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені зміни до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу зазначити причину не дотримання вимог пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fbae83474d57408aa7442fa5b17f8626
Назва:
Сульфат алюмінію (коагулянт)
Дата опублікування:
12.11.2024 16:01
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Вказана вимога була залишена у додатках № 1 та № 2 до тендерної документації для перевірки Учасника/Переможця закупівлі на надійність, оскільки Замовник зацікавлений у відповідальності постачальника та вчасності, якості поставки товарів, що закуповуються.
Підтвердженням того, що дана вимога не передбачалась для використання у якості підстави відхилення пропозиції Учасника/Переможця є те, що вказана вимога відсутня п.5 розділу 3 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей».
Прошу прийняти до уваги, що дані обставини не вплинули негативно на прийняття рішення і пропозиція Учасника не була через це відхилена.