-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Хаджибейського району м.Одеси
Завершена
2 990 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 950.00 UAH
Номер:
3dff0b50a68e4f98bb46f522e9c6d798
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-17-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2024 00:00
Період моніторингу:
17.09.2024 17:07 - 09.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2024 Одеса № 187
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.09.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.09.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2024 № 187
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2024-07-11-002004-a 11.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу моніторингу
та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснення до процедури закупівлі, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснення до процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Хаджибейського району м. Одеси» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.07.2024 № 11/07-24, роз’яснення до процедури закупівлі, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.08.2024, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі приватного підприємства «СПЕЦПОЖСЕРВІС-ЮГ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» (далі – ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником – ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» виявлених Замовником невідповідностей, рішення Комісії, як органу оскарження від 14.08.2024 № 13764-р/пк-пз, протоколи уповноваженої особи Замовника від 25.07.2024 № 25-07-1КК/24, від 30.07.2024 № 30-07-1/24, від 23.08.2024 № 23-08/24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.09.2024, договір від 09.09.2024 № 50239 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.09.2024, додаткову угоду від 09.09.2024 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 26.09.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
У підпункті 1.1 пункту 1 Додатка 1.1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» до ТД Замовник зазначив, що на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у формі, визначеній цим Додатком до ТД, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (за наявністю), про наявність спеціалізованого обладнання та іншої матеріально-технічної бази.
У разі залучення до виконання робіт обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника (вказана в довідці, з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування майном (договори управління/оренди, тощо). Наявність власного обладнання або матеріально – технічної бази підтвердити наступними документами в складі пропозиції: копією (копіями) договору (договорів) купівлі – продажу або копією (копіями) бухгалтерського (бухгалтерських) документу (документів) щодо купівлі такого обладнання.
Учасником ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.07.2024 № 260, в якій наведена інформація про наявність власного обладнання та орендованої матеріально-технічної бази.
Проте учасником ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, що підтверджують право користування (договори управління/оренди, тощо) та володіння майном, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1.1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2024 щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» умовам ТД, Замовник 26.09.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що «Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД», нами була здійснена комплексна оцінка наданих документів і підтверджень. Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 260 від 18.07.2024 року (файл «1. Довідка МТБ.pdf.p7s»), яка дозволила нам ознайомитись з повним об’ємом матеріально технічної бази, яка наявна в учасника та яка відповідає технічній специфікації та інформації зазначеній в кошторисних розрахунках. Таким чином, враховуючи, що ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» вже була учасником тендеру з аналогічним предметом закупівель, Замовник мав можливість переконатися у достовірності наданої у файлі «1. Довідка МТБ.pdf.p7s інформації (закупівля з ідентифікатором UA-2024-02-13-014274-а). Отже, в електронній системі закупівель наявні необхідні документи та інформація. Враховуючи нагальну та термінову потребу у послугах які є предметом закупівлі, ми вважаємо пропозицію відповідною вимогам тендерної документації».
Надане Замовником пояснення не обґрунтовує факту встановленої невідповідності, оскільки Замовник відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1.1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» до ТД вимагає копії документів, що підтверджують право користування (договори управління/оренди, тощо) та володіння майном.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 02.09.2024).
Проте вищезазначених невідповідностей в документах, що подані учасником ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
У Додатку № 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
У пункті 2.1 Додатка № 2 до ТД Замовником встановлені документи, які надаються переможцем (юридичною особою) процедури закупівлі, а саме: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році (підпункти 6 та 12 пункту 47 Особливостей).
Проте переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги Додатка № 2 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» та укладення з ним договору про закупівлю, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей, Замовник 26.09.2024 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення.
Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» та уклав з ним договір про закупівлю, тоді як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
30.09.2024 17:43 - 15.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2024 17:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку договір розірвано
Дата публікації звіту:
04.10.2024 11:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
04.10.2024 15:24
Запити/Пояснення
Номер:
7036f594dbd34e469301bdcd3f81d183
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2024 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» умовам пункту 1 Додатка № 1.1 до тендерної документації, тоді як, у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази не надано копії документів, що підтверджують право користування (договори управління/оренди, тощо) та володіння майном.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» та укладання з ним договору про закупівлю, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
4. Надайте інформацію та її документальне підтвердження (банківська гарантія, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із статуту, довіреність, тощо), завірені банком) щодо виконання переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» вимог пункту 5 розділу 6 тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 5 % від вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового онтролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
34419673785142c08560cfc9ac9fdf89
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
26.09.2024 15:43
Опис:
1.Питання: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь
Для забезпечення навчально-виховного процесу в закладах та установах системи освіти Хаджибейського району м. Одеси, розпочато процедуру закупiвлi за ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту i технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних i контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти, Хаджибейського району м. Одеси) Послуги повинні здійснюватися у відповідності із з вимогами Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг i виконання робіт протипожежного призначення Правил пожежної безпеки в Україні, ДБН В.2,5-56:2014 Системи протипожежного захисту та ДСТУ СEN/ТS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та провіщування. Частинi l4, Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалоджування введення в експлуатацію, експлуатування i технічного обслуговування, Якість надання послуг повинна відповідати вимогам національних та міжнародним стандартам (документи мають бути чинними, виданими на Учасника), а саме
- сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (lSO 9001:20l5) «Системи управління якістю. Вимоги» або сертифікат ДСТУ EN ISО 9001:2018 (EN ISО 9001:2015, IDT; ISО 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданий органом управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації
- сертификат ДСТУ ISО 14001:2015 (ISО 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ДСТУ 8965:2019 (Система управління пожежною безпекою об'єкта захисту). Загальні положення», виданий органом сертифікації;
- сертифiкат ДСТУ ISO 37001:20l8 (ISO 37001:2016) «Система управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ISO 45001:2018 або сертифікат ДСТУ ISO 4500:20]9 (lSО 45001:2018) (Системи управління oxopoнoю здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ISO 28000:2007 (Технічні вимоги до системи управління безпекою ланцюга постачання) або сертифікат ДСТУ ISО 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», виданий органом сертифікації;
- сертифікат ISO 2З9З2:2009 або сертифікат ДСТУ ISO 2З9З2:2018 (ISО 2З9З2:2009) (Iнжипiринг пожежної безпеки. Загальнi принципи», виданий органом сертифікації:
- сертифікат ДСТУ СЕN/ТS 54-14:202l (Системи пожежної сигналізації та оповiщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагожування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування» (СEN/TS 54-14:2018, lDT), виданий органом сертифікації.
Очікувана вapтicть закупiвлi визначена на підставі Наказу № 275 вiд l8.02.2020 Miнicтepcтвa розвитку економіки, торгівлі сільського господарства України, Керуючись Положенням уповноваженої особи, на підставі аналізу ринку, та відкритих джерел інформації було сформовано очікувану вартість закупівлі по тендерний процедура.
посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-malinovskiy/
2.Питання: Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» умовам пункту 1 Додатка № 1.1 до тендерної документації, тоді як, у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази не надано копії документів, що підтверджують право користування (договори управління/оренди, тощо) та володіння майном.
Відповідь:
У відповідь на Ваше питання стосовно відсутності документів, що підтверджують право користування (договори управління/оренди, тощо) та володіння майном, повідомляємо наступне.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД», Нами була здійснена комплексна оцінка наданих документів і підтверджень. Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 260 від 18.07.2024 року (файл “1. Довідка МТБ.pdf.p7s”), яка дозволила нам ознайомитись з повним обʼємом матеріально технічної бази, яка наявна в учасника та яка відповідає технічній специфікації та інформації зазначеній в кошторисних розрахунках. Таким чином, враховуючи, що ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» вже була учасником тендеру з аналогічним предметом закупівель, Замовник мав можливість переконатися у достовірності наданої у файлі “1. Довідка МТБ.pdf.p7s інформації (закупівля з ідентифікатором UA-2024-02-13-014274-а). Отже, в електронній системі закупівель наявні необхідні документи та інформація. Враховуючи нагальну та термінову потребу у послугах які є предметом закупівлі, ми вважаємо пропозицію відповідною вимогам тендерної документації.
3. Питання: Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» та укладання з ним договору про закупівлю, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Відповідь:
У відповідь на Ваше питання стосовно не відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» (далі ТОВ “ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД»), повідомляємо наступне.
Нами було ухвалено рішення та 23.08.2024 о 14.28 год опубліковано ПРОТОКОЛ № 23-08/24 уповноваженої особи Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Хаджибейського району м. Одеси» від 23.08.2024 р., щодо визнання переможцем ТОВ ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД», а також прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. Інформація яка підтверджує факт факту публікації наявна в електронній системі закупівель.
26.08.2024 р. ТОВ “ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» завантажило в електронну систему закупівель підтверджуючі документи щодо відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Зокрема: ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" (файл “ Витяг (2).pdf” та “Файл підпису.p7s”).
З невідомих Замовнику причин, електронним майданчиком повідомлення про намір укласти договір сформовано 02.09.2024 замість 23.08.2024.
Витяг повною мірою підтверджує відсутність підстав, передбачених підпунктами 6 та 12 пункту 47 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Відповідно до вимог закону, всі документи були надані в строк. Таким чином, зобов'язання щодо надання документів, необхідних для укладання договору, були виконані.
Зважаючи на це, Ми як Замовник не мали підстав для відхилення пропозиції та правомірно уклав договір про закупівлю з ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД».
4.Питання. Надайте інформацію та її документальне підтвердження (банківська гарантія, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із статуту, довіреність, тощо), завірені банком) щодо виконання переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» вимог пункту 5 розділу 6 тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 5 % від вартості договору.
Відповідь.
Надаємо банківську гарантію №117919/V-2504 від 02.09.2024 року; довідку ТА «АЛЬТБАНКУ» від 02.09.2024 року; завірена копія довіреності від АТ «АЛЬТБАНК» ; завірена копія свідоцтва №СВ 20240731-5; завірена копія Витягу д Державного реєстру банків Акціонерне товариство «АЛЬТБАНК» меморіальний ордер № 40156013; виписка з особового рахунку АТ «АЛЬТБАНК».