-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння закладів та установ системи освіти Хаджибейського району м.Одеси
Завершена
2 990 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 950.00 UAH
Період оскарження:
11.07.2024 10:42 - 16.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про відхилення пропозиції
Номер:
db234897264e457591af044921bc5615
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-11-002004-a.b2
Назва:
Скарга на рішення про відхилення пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на відхилення.doc 03.08.2024 20:49
- Протокол відх.Прайд (1).docx 03.08.2024 20:49
- Скарга.pdf 03.08.2024 20:49
- sign.p7s 03.08.2024 20:52
- рішення від 06.08.2024 № 13287.pdf 06.08.2024 16:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2024 № 13764.pdf 15.08.2024 11:11
- рішення від 14.08.2024 № 13764.pdf 19.08.2024 15:50
- пояснення на скаргу ТОВ ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД.pdf 08.08.2024 14:27
- пояснення на скаргу ТОВ ПОЖЕЖНА СЛУЖБА ПРАЙД.docx 08.08.2024 14:27
- протокол прийняття.docx 02.09.2024 09:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.08.2024 22:09
Дата розгляду скарги:
14.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.08.2024 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.08.2024 15:51
Дата виконання рішення Замовником:
02.09.2024 09:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі.
2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником.
3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
57393bca236e4ab8a0dca99e6eeea17b
Заголовок пункту скарги:
Перша підстава відхилення - ненадання договорів укладених з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами) щодо післягарантійного ремонту
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
«Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
1. Додаток 1.2 до тендерної документації містить такі вимоги: 22. Після закінчення гарантійного терміну обладнання, Учасник повинен підтвердити можливість здійснення післягарантійного ремонту такого обладнання. На підтвердження можливості здійснення післягарантійного ремонту обладнання системи протипожежного захисту, обсяг якого складає не менше 70% від кількості обладнання встановленого на об’єктах Замовника та пожежогасіння кухонного обладнання, Учасник має надати в складі тендерної пропозиції договори, укладені з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальником(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) обладнання протипожежного захисту та пожежогасіння кухонного обладнання щодо здійснення ним(-и) післягарантійного ремонту.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: договори, укладені з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальником(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) обладнання протипожежного захисту та пожежогасіння кухонного обладнання щодо здійснення ним(-и) післягарантійного ремонту.
Стосовно першої підстави відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п.22 додатку 1.2 до тендерної документації: Після закінчення гарантійного терміну обладнання, Учасник повинен підтвердити можливість здійснення післягарантійного ремонту такого обладнання. На підтвердження можливості здійснення післягарантійного ремонту обладнання системи протипожежного захисту, обсяг якого складає не менше 70% від кількості обладнання встановленого на об’єктах Замовника та пожежогасіння кухонного обладнання, Учасник має надати в складі тендерної пропозиції договори, укладені з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальником(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) обладнання протипожежного захисту та пожежогасіння кухонного обладнання щодо здійснення ним(-и) післягарантійного ремонту.
Відповідно до п.43 ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник мав звернутись із вимогою про усунення невідповідностей, проте з незрозумілих для Скаржника підстав не зробив цього.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
1. Додаток 1.2 до тендерної документації містить такі вимоги: 22. Після закінчення гарантійного терміну обладнання, Учасник повинен підтвердити можливість здійснення післягарантійного ремонту такого обладнання. На підтвердження можливості здійснення післягарантійного ремонту обладнання системи протипожежного захисту, обсяг якого складає не менше 70% від кількості обладнання встановленого на об’єктах Замовника та пожежогасіння кухонного обладнання, Учасник має надати в складі тендерної пропозиції договори, укладені з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальником(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) обладнання протипожежного захисту та пожежогасіння кухонного обладнання щодо здійснення ним(-и) післягарантійного ремонту.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи: договори, укладені з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальником(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) обладнання протипожежного захисту та пожежогасіння кухонного обладнання щодо здійснення ним(-и) післягарантійного ремонту.
Стосовно першої підстави відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п.22 додатку 1.2 до тендерної документації: Після закінчення гарантійного терміну обладнання, Учасник повинен підтвердити можливість здійснення післягарантійного ремонту такого обладнання. На підтвердження можливості здійснення післягарантійного ремонту обладнання системи протипожежного захисту, обсяг якого складає не менше 70% від кількості обладнання встановленого на об’єктах Замовника та пожежогасіння кухонного обладнання, Учасник має надати в складі тендерної пропозиції договори, укладені з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальником(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) обладнання протипожежного захисту та пожежогасіння кухонного обладнання щодо здійснення ним(-и) післягарантійного ремонту.
Відповідно до п.43 ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник мав звернутись із вимогою про усунення невідповідностей, проте з незрозумілих для Скаржника підстав не зробив цього.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол відх.Прайд (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції скаржника
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ec4475fa1d724e8daa81bdddc10b2578
Заголовок пункту скарги:
Друга підстава відхиленняне - не надано інформацію щодо прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Також не можливо побачить печатку інженера – проектувальника на усіх розрахунках вартості.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Додаток 1.2 до тендерної документації містить такі вимоги: 17. В складі пропозиції надати розрахунок вартості послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння по кожному закладу окремо та зведений кошторисний розрахунок вартості послуг, який повинен бути складений відповідно до Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації, затвердженого Наказом Міністерства промислової політики України «Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм» від 25.06.2003 № 261 (далі – Тимчасовий порядок) з використанням прейскуранта № 2661001-92 “Система технічного обслуговування і ремонту технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації” (далі - “Прейскурант”), затвердженого Заступником міністра машинобудування, ВПК і конверсії України від 13.06.1992р (у разі втрати чинності нормативних актів, на які посилається Тимчасовий порядок, Учасники застосовують положення нормативних актів, які розроблені на їх заміну).
До складу ціни пропозиції Учасником мають включатися всі витрати, в тому числі прямі витрати, загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При розрахунку вартості надання послуг Учасником повинна бути врахована трудомісткість робіт, передбачена у прямих витратах, що враховує трудовитрати пусконалагоджувального персоналу та витрати труда працівників, заробітна плата яких передбачена в загальновиробничих витратах. Трудомісткість визначається шляхом застосування коефіцієнтів, наведених у Прейскуранті відповідно до Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації.
Розмір кошторисного прибутку приймається в межах усередненого показника із розрахунку на одну людино – годину загальної кошторисної трудомісткості.
Розмір адміністративних витрат з урахуванням усередненого показника розраховуючи на одну людино – годину загальної кошторисної трудомісткості.
До розрахунку вартості надання послуг Учасник повинен включити витрати на перевіряння можливості здавання об'єкту на пульт централізованого нагляду
Розрахунок вартості послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння має бути підтверджений наступними документами: розрахунок вартості послуг по кожному закладу окремо та зведений кошторисний розрахунок вартості послуг (надаються в форматі pdf). Розрахунок вартості послуг має бути завірений підписом та печаткою Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник надав розрахунок вартості послуг, якій не відповідає умовам тендерної документації, зокрема не надано інформацію щодо прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Також не можливо побачить печатку інженера – проектувальника на усіх розрахунках вартості.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
30.07.2024 року Скаржник у порядку передбаченому п.46 ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року звернувся до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
У відповідь на вимогу Замовником було зазначено наступне:
«Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, надаємо додаткову інформацію.
У протоколі № 30-07-1/24 від 30.07.2024 вичерпно викладені підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", а саме:
1. На виконання вимоги пункту 22 Додатку 1.2 до тендерної документації, учасником не надані такі документи: договори, укладені з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальником(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) обладнання протипожежного захисту та пожежогасіння кухонного обладнання щодо здійснення ним(-и) післягарантійного ремонту.
2. На виконання вимоги пункту 17 Додатку 1.2 до тендерної документації Учасник надав розрахунок вартості послуг, якій не відповідає умовам тендерної документації, зокрема не надано інформацію щодо прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Також не можливо побачить печатку інженера – проектувальника на усіх розрахунках вартості.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Стосовно другої підстави відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п.17 додатку 1.2 до тендерної документації: В складі пропозиції надати розрахунок вартості послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння по кожному закладу окремо та зведений кошторисний розрахунок вартості послуг, який повинен бути складений відповідно до Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації, затвердженого Наказом Міністерства промислової політики України «Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм» від 25.06.2003 № 261 (далі – Тимчасовий порядок) з використанням прейскуранта № 2661001-92 “Система технічного обслуговування і ремонту технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації” (далі - “Прейскурант”), затвердженого Заступником міністра машинобудування, ВПК і конверсії України від 13.06.1992р (у разі втрати чинності нормативних актів, на які посилається Тимчасовий порядок, Учасники застосовують положення нормативних актів, які розроблені на їх заміну).
До складу ціни пропозиції Учасником мають включатися всі витрати, в тому числі прямі витрати, загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При розрахунку вартості надання послуг Учасником повинна бути врахована трудомісткість робіт, передбачена у прямих витратах, що враховує трудовитрати пусконалагоджувального персоналу та витрати труда працівників, заробітна плата яких передбачена в загальновиробничих витратах.
Трудомісткість визначається шляхом застосування коефіцієнтів, наведених у Прейскуранті відповідно до Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації.
Розмір кошторисного прибутку приймається в межах усередненого показника із розрахунку на одну людино – годину загальної кошторисної трудомісткості.
Розмір адміністративних витрат з урахуванням усередненого показника розраховуючи на одну людино – годину загальної кошторисної трудомісткості.
До розрахунку вартості надання послуг Учасник повинен включити витрати на перевіряння можливості здавання об'єкту на пульт централізованого нагляду
Розрахунок вартості послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння має бути підтверджений наступними документами: розрахунок вартості послуг по кожному закладу окремо та зведений кошторисний розрахунок вартості послуг (надаються в форматі pdf). Розрахунок вартості послуг має бути завірений підписом та печаткою Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації.
У складі тендерної пропозиції надано договірну ціну (файл: 0.1. Кошториси ч 1.pdf.p7s), в якій зазначено:
- прямі витрати 1666,20237 тис. грн., в тому числі: Розрахунок № 1 заробітна плата 1666,20237 тис. грн.;
- Розрахунок № 4 загальновиробничі витрати 759,66121 тис. грн.;
- Розрахунок № 9 прибуток 14,98967 тис. грн.;
- Розрахунок 10 кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації 15,81342 тис. грн.;
- п. 12 Податок на додану вартість 491,33333 тис. грн.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції наявна вся необхідна інформація, яку вимагав надати Замовник торгів.
Варто зазначити, що кожна сторінка наданих розрахунків (файли: 0.1. Кошториси ч 1.pdf.p7s, 0.2. Кошториси ч 2.pdf.p7s) містить підпис та печатку інженера-проектувальника Смирнової Марини Миколаївни.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №30-07-1/24 від 30.07.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
До складу ціни пропозиції Учасником мають включатися всі витрати, в тому числі прямі витрати, загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При розрахунку вартості надання послуг Учасником повинна бути врахована трудомісткість робіт, передбачена у прямих витратах, що враховує трудовитрати пусконалагоджувального персоналу та витрати труда працівників, заробітна плата яких передбачена в загальновиробничих витратах. Трудомісткість визначається шляхом застосування коефіцієнтів, наведених у Прейскуранті відповідно до Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації.
Розмір кошторисного прибутку приймається в межах усередненого показника із розрахунку на одну людино – годину загальної кошторисної трудомісткості.
Розмір адміністративних витрат з урахуванням усередненого показника розраховуючи на одну людино – годину загальної кошторисної трудомісткості.
До розрахунку вартості надання послуг Учасник повинен включити витрати на перевіряння можливості здавання об'єкту на пульт централізованого нагляду
Розрахунок вартості послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння має бути підтверджений наступними документами: розрахунок вартості послуг по кожному закладу окремо та зведений кошторисний розрахунок вартості послуг (надаються в форматі pdf). Розрахунок вартості послуг має бути завірений підписом та печаткою Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник надав розрахунок вартості послуг, якій не відповідає умовам тендерної документації, зокрема не надано інформацію щодо прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Також не можливо побачить печатку інженера – проектувальника на усіх розрахунках вартості.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
30.07.2024 року Скаржник у порядку передбаченому п.46 ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року звернувся до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
У відповідь на вимогу Замовником було зазначено наступне:
«Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, надаємо додаткову інформацію.
У протоколі № 30-07-1/24 від 30.07.2024 вичерпно викладені підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", а саме:
1. На виконання вимоги пункту 22 Додатку 1.2 до тендерної документації, учасником не надані такі документи: договори, укладені з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальником(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) обладнання протипожежного захисту та пожежогасіння кухонного обладнання щодо здійснення ним(-и) післягарантійного ремонту.
2. На виконання вимоги пункту 17 Додатку 1.2 до тендерної документації Учасник надав розрахунок вартості послуг, якій не відповідає умовам тендерної документації, зокрема не надано інформацію щодо прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Також не можливо побачить печатку інженера – проектувальника на усіх розрахунках вартості.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Стосовно другої підстави відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п.17 додатку 1.2 до тендерної документації: В складі пропозиції надати розрахунок вартості послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння по кожному закладу окремо та зведений кошторисний розрахунок вартості послуг, який повинен бути складений відповідно до Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації, затвердженого Наказом Міністерства промислової політики України «Про затвердження змін та доповнень до відомчих збірників ресурсних елементних кошторисних норм» від 25.06.2003 № 261 (далі – Тимчасовий порядок) з використанням прейскуранта № 2661001-92 “Система технічного обслуговування і ремонту технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно-пожежної сигналізації” (далі - “Прейскурант”), затвердженого Заступником міністра машинобудування, ВПК і конверсії України від 13.06.1992р (у разі втрати чинності нормативних актів, на які посилається Тимчасовий порядок, Учасники застосовують положення нормативних актів, які розроблені на їх заміну).
До складу ціни пропозиції Учасником мають включатися всі витрати, в тому числі прямі витрати, загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При розрахунку вартості надання послуг Учасником повинна бути врахована трудомісткість робіт, передбачена у прямих витратах, що враховує трудовитрати пусконалагоджувального персоналу та витрати труда працівників, заробітна плата яких передбачена в загальновиробничих витратах.
Трудомісткість визначається шляхом застосування коефіцієнтів, наведених у Прейскуранті відповідно до Тимчасового порядку визначення вартості робіт по технічному обслуговуванню, ремонту та пуску і налагоджуванню технічних засобів пожежогасіння, охоронної, пожежної і охоронно – пожежної сигналізації.
Розмір кошторисного прибутку приймається в межах усередненого показника із розрахунку на одну людино – годину загальної кошторисної трудомісткості.
Розмір адміністративних витрат з урахуванням усередненого показника розраховуючи на одну людино – годину загальної кошторисної трудомісткості.
До розрахунку вартості надання послуг Учасник повинен включити витрати на перевіряння можливості здавання об'єкту на пульт централізованого нагляду
Розрахунок вартості послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостереження, автоматичної системи пожежогасіння має бути підтверджений наступними документами: розрахунок вартості послуг по кожному закладу окремо та зведений кошторисний розрахунок вартості послуг (надаються в форматі pdf). Розрахунок вартості послуг має бути завірений підписом та печаткою Учасника та інженера – проектувальника в частині кошторисної документації.
У складі тендерної пропозиції надано договірну ціну (файл: 0.1. Кошториси ч 1.pdf.p7s), в якій зазначено:
- прямі витрати 1666,20237 тис. грн., в тому числі: Розрахунок № 1 заробітна плата 1666,20237 тис. грн.;
- Розрахунок № 4 загальновиробничі витрати 759,66121 тис. грн.;
- Розрахунок № 9 прибуток 14,98967 тис. грн.;
- Розрахунок 10 кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації 15,81342 тис. грн.;
- п. 12 Податок на додану вартість 491,33333 тис. грн.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції наявна вся необхідна інформація, яку вимагав надати Замовник торгів.
Варто зазначити, що кожна сторінка наданих розрахунків (файли: 0.1. Кошториси ч 1.pdf.p7s, 0.2. Кошториси ч 2.pdf.p7s) містить підпис та печатку інженера-проектувальника Смирнової Марини Миколаївни.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №30-07-1/24 від 30.07.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол відх.Прайд (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД " та всі наступні рішення.
Вимога
Є відповідь
Просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції.
Номер:
2413fe8945864d92906ed1cd2677299c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-11-002004-a.b1
Назва:
Просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до п.46 ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року: У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2024 10:31
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, надаємо додаткову інформацію.
У протоколі № 30-07-1/24 від 30.07.2024 вичерпно викладені підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", а саме:
1. На виконання вимоги пункту 22 Додатку 1.2 до тендерної документації, учасником не надані такі документи: договори, укладені з виробником(-ами) (або дилером(-ами), дистриб’ютором(-ами), імпортером(-ами), постачальником(-ами) з наданням документів від виробника(-ів), які підтверджують статус такого дилера(-ів), дистриб’ютора(-ів), імпортера(-ів), постачальника(-ів)) обладнання протипожежного захисту та пожежогасіння кухонного обладнання щодо здійснення ним(-и) післягарантійного ремонту.
2. На виконання вимоги пункту 17 Додатку 1.2 до тендерної документації Учасник надав розрахунок вартості послуг, якій не відповідає умовам тендерної документації, зокрема не надано інформацію щодо прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат, коштів на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Також не можливо побачить печатку інженера – проектувальника на усіх розрахунках вартості.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Статус вимоги:
Відхилено