-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Послуги з технічного обслуговування та ремонту кондиціонерів, холодильників, холодильних камер, пральних машин
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
44b2fc9f4f5a4b8eb893a7ba21c86bbb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-13-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2024 00:00
Період моніторингу:
13.08.2024 17:58 - 04.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.08.2024 Одеса № 161
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Валентину Вікторівну Король.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 13.08.2024.
Начальник Південного офісу
Держаудитслужби Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2024 № 161
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2024-07-10-010047-a 10.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення учасників, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання роз’яснень на звернення учасника, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Великомихайлівська багатопрофільна лікарня» Великомихайлівської селищної ради Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, оприлюднену в електронній системі закупівель 09.07.2024, тендерні пропозиції учасників фізичної особи – підприємця Глізнуца Валерій Андрійович (далі – ФОП Глізнуца В.А.) та фізичної особи – підприємця Сандул Олександр Леонідович, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Глізнуца В.А., у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ФОП Глізнуца В.А., виявлених Замовником невідповідностей, відповіді на звернення учасника, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.07.2024 та 28.07.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.07.2024 № 63 та від 22.07.2024 № 64, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.07.2024, договір про постачання товару від 29.07.2024 № 625/24, пояснення Замовника, надані 23.08.2024 та 29.08.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону та пункту 48 Особливостей.
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для підтвердження Учасник повинен надати документи, зазначені в Додатку 3 до тендерної документації.
На виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 3 до ТД у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі: ДК 021:2015 -50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок» учасником ФОП Глізнуц В.А. були надані такі документи:
договір про надання послуг, укладений з Управлінням соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 01.07.2021 № 56, разом з актом виконаних робіт;
договір про надання послуг, укладений з Державним підприємством «Адміністрація морських портів України» від 30.04.2021 № 121-В-ПВФ-21, разом з відгуком від 26.01.2022 № 223/27-05-03;
договір, укладений з Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 20.05.2021 № 113, разом з відгуком від 30.12.2021 № 01-11/2542.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник 19.07.2024 розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в електронній системі закупівель до 20.07.2024 15:08 години наступного змісту, зокрема: на вимогу (вимоги) підпункту 1.1. Додатка 3 до тендерної документації необхідно надати документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів.
Учасник ФОП Глізнуца В.А. на вказану вимогу Замовника про усунення невідповідностей 20.07.2024 завантажив документи в електронній системі закупівель, зокрема, договір про надання послуг, укладений з Управлінням соціальної політики Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 01.07.2021 № 56, разом з актом виконаних робіт.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.07.2024 № 63 тендерну пропозицію учасника ФОП Глізнуца В.А. відхилено на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: не надав документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів: №121-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 з ДП «Адміністрація морських портів України» на суму 70520,00 грн. (файл Договір 121-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 ФОП Глізнуца В.А.pdf) та Договір №113 від 20.05.2021 з Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на суму 199125,00 грн. (файл Договір 113 від 20.05.2021 року по послугам ТО тех.обладнання.pdf). Адже, відповідно до п.3.4. Договору №121-В-ПВФ-21 та п.4.4. Договору №113 від 20.05.2021, розрахунки здійснюються відповідно до акту здавання- приймання наданих послуг.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.08.2024 із вищезазначеного питання Замовник 29.08.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення в якому зазначено: «У Замовника не було законних підстав розглядати/брати до уваги тільки один договір з наданих трьох (на вибір), а інші ігнорувати, не брати до уваги».
Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки у ТД Замовника відсутня пряма вимога щодо надання учасниками на підтвердження досвіду виконання певної кількості аналогічних за предметом закупівлі договорів. Тобто наданий у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Глізнуца В.А. договір від 01.07.2021 № 56 з документом, що підтверджує його виконання відповідає вимогам, встановленим Замовником у підпункті 1.1 пункту 1 Додатка 3 до ТД.
Отже, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Глізнуца В.А. із зазначених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 22.07.2024 № 63 підстав.
Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Глізнуца В.А., то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень:
30.08.2024 15:58 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.08.2024 15:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі - Послуги з технічного обслуговування та ремонту кондиціонерів, холодильників, холодильних камер, пральних машин, ДК 021:2015 - 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень, Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом направлення Виконавцю на підпис угоди про розірвання договору про закупівлю товару №625/24 від 29.07.2024 року, яка буде оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата публікації звіту:
06.09.2024 11:56
Запити/Пояснення
Номер:
25a8c7ece0cb4fb88efb975a635453f2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.08.2024 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
75589261f3714dd38eaaab6de37aae6f
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
23.08.2024 11:20
Опис:
На наявну в електронній системі закупівель Інформацію про моніторинг та Запит замовнику на пояснення Південного офісу Держаудитслужби (рішення про початок моніторингу від 13.08.2024 року номер: UA-M-2024-08-13-000030) по відкритим торгам: Послуги з технічного обслуговування та ремонту кондиціонерів, холодильників, холодильних камер, пральних машин, ДК 021:2015 - 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-10-010047-a), повідомляємо наступне.
1. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до кошторису на 2024 рік.
Очікувану вартість закупівлі визначено на підставі наявного обладнання (131 шт. - кондиціонери, холодильники, холодильні камери, пральні машини), які необхідно обслуговувати, а також на підставі відкритих джерел інформації та аналізу ринку в межах бюджетних призначень. Для визначення очікуваної вартості використовували формулу середнього арифметичного значення. Розрахунок очікуваної вартості товарів проводиться методом порівняння ринкових цін, зокрема шляхом моніторингу цінових пропозицій учасників на ринку відповідної послуги по Одеській області. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі аналізу фактичних даних у попередньому році та обсягу фінансування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Використані при виконанні послуг (робіт) матеріали і вироби повинні відповідати діючій в Україні нормативно-технічній документації (НТД) на їх виготовлення та встановленому для них строку придатності, мати відповідні технічні паспорти або сертифікати.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у зв’язку з відсутністю власного веб-сайта оприлюднено на офіційному веб-сайті громади. Надаємо посилання на публікацію https://gromada.org.ua/gromada/velkom/news/1723709991/
Номер:
3f51ef310346404ea8feb30a8163378f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.08.2024 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо розміщення повідомлення відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: надання учасником фізичною особою – підприємцем Глізнуц Валерій Андрійович у тендерній пропозиції документів, що підтверджують виконання аналогічних договорів, тоді як зазначеним учасником процедури закупівлі на виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатка 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі: ДК 021:2015 -50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок» наданий договір про надання послуг від 01.07.2021 № 56, разом з актом виконаних робіт.
Слід зазначити, що тендерною документацією замовника не передбачено вимог щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції певної кількості аналогічних за предметом закупівлі договорів.
2. Надайте інформацію щодо стану виконання договору на закупівлю послуг від 29.07.2024 № 625/24 (із зазначенням суми виконання).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
70cfa667c0b346588c44be415341dcd1
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
29.08.2024 15:02
Опис:
На наявну в електронній системі закупівель Інформацію про моніторинг та Запит замовнику на пояснення Південного офісу Держаудитслужби (рішення про початок моніторингу від 13.08.2024 року номер: UA-M-2024-08-13-000030) по відкритим торгам: Послуги з технічного обслуговування та ремонту кондиціонерів, холодильників, холодильних камер, пральних машин, ДК 021:2015 - 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-10-010047-a), повідомляємо наступне.
1. В пункті 1.1. тендерної документації Розділу ІІІ Інструкція з підготовки пропозиції зазначено що тендерні пропозиції подаються відповідно до п. 31 Особливостей до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатка 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати
копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками та документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
В своїй пропозиції учасник ФОП "ГЛІЗНУЦА ВАЛЕРІЙ АНДРІЙОВИЧ" надав Договір №121-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 (файл Договір 121-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 ФОП Глізнуца В.А..pdf), Договір №113 від 20.05.2021 (файл Договір 113 від 20.05.2021 року по послугам ТО тех.обладнання.pdf) та Договір №56 від 01.07.2021 (файл Договір 56 Управління соцполітики.pdf). Оскільки, наданий договір №№121-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 та договір №113 від 20.05.2021 не містив документів, що б підтверджувало його виконання, то відповідно до абз.1 пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.». Отже, розміщення повідомлення відповідно до пункту 43 з вимогою про усунення невідповідностей стосувалось саме ВЖЕ ПОДАНИХ учасником ДОКУМЕНТІВ, а саме, договорів. У Замовника не було законних підстав розглядати/брати до уваги тільки ОДИН договір з наданих трьох (на вибір), а інші ігнорувати, не брати до уваги. Жодним пунктом Особливостей, жодною статтею Закону не передбачено вибірково розглядати документи тендерної пропозиції. Навпаки, є зобов’язання замовником розглянути всі документи і надати можливість учаснику виправити виявлені під час розгляду невідповідності.
Водночас, учасник повторно розміщує Договір №56 від 01.07.2021, ігноруючи відсутність документів, що підтверджують виконання ВЖЕ НАДАНИХ в складі своєї пропозиції Договорів №121-В-ПВФ-21 та №113. Але це не довідка/інформація в довільній формі, яку учасник сам формував та може виправити і надати уже в виправленому вигляді. Договори – це ДОКУМЕНТ, підписаний двома сторонами. В тендерній документації чітко зазначено - аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Учасник самостійно відповідає за підготовку своєї пропозиції, перед цим вивчивши вимоги замовника, і сам вирішував надавати один договір (№56 від 01.07.2021) який відповідає вимогам тендерної документації, чи надавати ще інші договори не в повному обсязі. Замовник виконав вимоги п.43 Особливостей та надав можливість виправити невідповідності в ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ учасником процедури закупівлі. ФОП "ГЛІЗНУЦА ВАЛЕРІЙ АНДРІЙОВИЧ" не скористався цією можливістю та не усунув невідповідності, тому його пропозиція і була правомірна відхилена.
2. По договору№ 625/24 від 29.07.2024 частково надані послуги на суму 171 тисяча. Частина обладнання, яка терміново потребувала ремонту ще знаходиться в майстерні виконавця та акти наданих послуг ще не були надані.