• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Послуги з технічного обслуговування та ремонту кондиціонерів, холодильників, холодильних камер, пральних машин

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 10.07.2024 21:10 - 15.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Пропозицію дискваліфіковано

Номер: c159cb86505b47bf800d526d0de45266
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-10-010047-a.a3
Назва: Пропозицію дискваліфіковано
Вимога:
На основі Додатку 3 1. Підтвердження кваліфікаційним критеріям. 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Надати копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками та документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Зазначаємо що замовник чітко не вказав які критерії, для підтвердження договору аналогічних робіт, (акт виконаних робіт, рахунок на виконання, чи відгук тощо. ) Відгук саме є такім підтвердженням, тому що він зазначає виконання робіт, (згідно договору.), в повному обсязі. А перелік робіт і тип робіт залежить від договору де все і зананчено. Саме такі договори були і представленні, Договір №121-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 з ДП «Адміністрація морських портів України» на суму 70520,00 грн. (файл Договір 121-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 ФОП Глізнуца В.А..pdf) та Договір №113 від 20.05.2021 з Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на суму 199125,00 грн. (файл Договір 113 від 20.05.2021 року по послугам ТО тех.обладнання.pdf). Адже, відповідно до п.3.4. Договору №121-В-ПВФ-21 та п.4.4. Договору №113 від 20.05.2021, наданні відгуки що підтверджують виконання анагогічних робіт в повному обсязі. В доповнення цього був наданий договір, Договір №56 від 01.07.2021 з актом виконаних робіт (файл Договір аналогічних робіт.pdf), з актом виконаних робіт підтверджує виконання, договору у повному обсязі. Враховуючи все вище зазначено важитимемо свою дискваліфікацію не обґрунтовану і будемо її оскаржувати в законний спосіб.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Ще раз наголошуємо, що Вами не надані документи, які б підтверджували виконання аналогічних договорів №121-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 та №113 від 20.05.2021 з Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області. Окремо звертаємо увагу на той факт, що Договір №113 від 20.05.2021 з Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області наданий не в повному обсязі, без Додатків. В електронній системі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-21-001748-c розміщений цей Договір та ЧОТИРИ Додаткові угоди до нього. Виходячи з вищезазначеного, Вами не виконані умови тендерної документації щодо надання копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками та документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до вимог п.1.1. Додатку 3 до тендерної документації та не усунуті ці невідповідності протягом 24 годин.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Пропозицію дискваліфіковано

Номер: 479dcc4333534da9955b5947f0be782a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-10-010047-a.b2
Назва: Пропозицію дискваліфіковано
Вимога:
Також додаємо що, переможець ФОП "САНДУЛ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ, надав в складі своєї пропозиції , договір аналогічних робіт, по коду ДК 021:2015 50110000-6 Послуги зі встановлення електричного обладнання. В той час як предметом закупівлі є, ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок. В той самий час ФОП "ГЛІЗНУЦА ВАЛЕРІЙ АНДРІЙОВИЧ", в складі тендерної документації, надав договір аналогічних робіт, який повністю збігатися с предметом закупівлі. Та на підтвердження виконання цього договору прикріплений акт виконанних робіт.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав від учасників: 1.1. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору (договорів). Надати копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками та документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Ви зазначаєте, що в аналогічному договорі, який наданий учасником ФОП "САНДУЛ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ" зазначений ДК 021:2015: 50110000-6 і це не співпадає з кодом ДК 021:2015 цієї закупівлі. Замовником ніде не зазначено, що аналогічним вважатиметься договір за ДК 021:2015 -50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок. Навпаки, чітко зазначено, що це має бути договір аналогічний ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. В оголошені про проведення відкритих торгів зазначено: Назва предмета закупівлі: Послуги з технічного обслуговування та ремонту кондиціонерів, холодильників, холодильних камер, пральних машин (зазначено в оголошені про проведення відкритих торгів). Відповідно до наданого учасником Договору №224 /24 від 05.04.2024 та додатків до нього Кошторису 19, Дефектного акту, Актом приймання виконаних робіт №19 зазначені такі види робіт: регламентне технічне обслуговування кондиціонерів з антибактеріальною обробкою, обслуговування зовнішнього блоку та перевірка рівня холодоагенту, розбірка, промивка теплообмінників, вентилятора, корпусу та обслуговування електросхем, тощо. Це співпадає з Додатком 1 до тендерної документації, п.7 Орієнтовний перелік послуг кондиціонерів: - огляд кріпильних елементів, конструкцій зовнішнього і внутрішнього блоків, ліквідація пошкоджень; - чищення кондиціонерів - неповне розбирання і чищення корпусу, жалюзі, системи фільтрації внутрішнього блоку; - чищення теплообмінника зовнішнього блоку за допомогою щітки, продування повітря під тиском, промивання водою під тиском. Отже, послуги, які надавались за Договором №224 /24 від 05.04.2024 аналогічні предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Пропозицію дискваліфіковано

Номер: 7785b614dc494c159e01634b4081b352
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-10-010047-a.c1
Назва: Пропозицію дискваліфіковано
Вимога:
На основі Додатку 3 1. Підтвердження кваліфікаційним критеріям. 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Надати копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками та документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Було надано договори, а саме - Договір №56 від 01.07.2021 з актом виконаних робіт (файл Договір аналогічних робіт.pdf), акт виконаних робіт підтверджує виконання, договору у повному обсязі. (присутні розпис замовника та печатка, зо зазначає що замовник згодний з виконанням договору.) По договорам Договір №121-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 з ДП «Адміністрація морських портів України» на суму 70520,00 грн. (файл Договір 121-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 ФОП Глізнуца В.А..pdf) та Договір №113 від 20.05.2021 з Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на суму 199125,00 грн. (файл Договір 113 від 20.05.2021 року по послугам ТО тех.обладнання.pdf). Адже, відповідно до п.3.4. Договору №121-В-ПВФ-21 та п.4.4. Договору №113 від 20.05.2021, наданні відгуки що підтверджують виконання анагогічних робіт в повному обсязі. Також зазначаємо у переможця: ФОП "САНДУЛ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ" не було, надано документів, які вимагаються, а саме. 2.4. Інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. 2.5. Довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 2.6. Гарантійний лист, що учасник закупівлі не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців). 2.7. У разі якщо Учасник не планує залучити субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю не залучається, то учасник процедури закупівлі повинен надати довідку (складену учасником у довільній формі) про те, що субпідрядники для виконання робіт, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, не залучаються. Але не зважаючи на це, замовник призначив ФОП "САНДУЛ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ", переможцем закупівлі, що я прямим порушенням умов закупівлі. Всі документи були наданням. в повному обсязі, якщо нашу вимогу не були розглянуто, будемо вимушені, подати скаргу в антимонопольний комітет.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав від учасників: 1.1. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Надати копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками та документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). В своїй пропозиції Ви надали - Договір №121-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 з ДП «Адміністрація морських портів України» на суму 70520,00 грн. (файл Договір 121-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 ФОП Глізнуца В.А..pdf) та Відгук щодо послуг з ремонту та технічного обслуговування готельного та ресторанного обладнання. - Договір №113 від 20.05.2021 з Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на суму 199125,00 грн. (файл Договір 113 від 20.05.2021 року по послугам ТО тех.обладнання.pdf) та Відгук щодо послуг з ремонту та технічного обслуговування готельного та ресторанного обладнання. Хочемо зауважити, що Замовником не вимагалось надання відгуків від Замовників послуг. Адже відгук – це стисла форма письмової оцінки виконаної роботи і в них відсутні і види послуг, і суми, які були сплачені за договором. Відповідно до п.3.4. Договору №121-В-ПВФ-21 надання послуг Виконавцем та приймання їх результатів Адміністрацією оформлюються Актами здавання-приймання наданих послуг, які підписуються повноваженими представниками Сторін … Відповідно до п.4.4. Договору №113 від 20.05.2021 розрахунки за виконані роботи здійснюються згідно рахунку і акту приймання виконаних робіт. Отже, для отримання оплати Учасник повинен був спочатку надати Акти і тільки після підписання цих документів здійснювалась оплата за договорами. Тож саме Акти виконаних робіт і є документами, які підтверджують виконання аналогічного договору. Окремо звертаємо увагу на той факт, що Договір №113 від 20.05.2021 з Відділом освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області наданий не в повному обсязі, без Додатків. В електронній системі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-21-001748-c розміщений цей Договір та ЧОТИРИ Додаткові угоди до нього. Виходячи з вищезазначеного, Вами не виконані умови тендерної документації щодо надання копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з додатками та документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та не усунуті ці невідповідності протягом 24 годин. Що стосується пропозиції учасника ФОП "САНДУЛ ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ", то всі документи які вимагались п.2.4., 2.5., 2.6., 2.7. Додатку 3 до тендерної документації, Є В НАЯВНОСТІ (файл 3. Довідки.pdf).
Статус вимоги: Відхилено