-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
БМЕС-24Т-349-ВО Покриви для підлоги шаруваті (ламінат) .
за кодом ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали»
Завершена
1 220 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 100.00 UAH
Номер:
b8a756457f724dca8aeb9ebb43d0d0d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-13-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2024 00:00
Період моніторингу:
13.11.2024 16:34 - 05.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2024 № 61-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15. UA-2024-07-09-000986-a
09.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, виконання рішень АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.07.2024 № ФБМЕС-24Т_398_ВО, запитання до процедури від 12.07.2024 та відповіді Замовника від 15.07.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДІТРЕЙД ГРУП КО» та товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕНДЕР ПРО» (далі – ТОВ «ТЕНДЕР ПРО»), скаргу до процедури – ТОВ «ТЕНДЕР ПРО» від 03.08.2024 № UA-2024-07-09-000986-a.c1, протоколи від 23.07.2024 № ФБМЕС-24Т_413_ВО, від 30.07.2024 № ФБМЕС-24Т_424_ВО, від 27.08.2024 № ФБМЕС-24Т_452_ВО та № ФБМЕС-24Т_453_ВО, від 29.08.2024 № ФБМЕС-24Т_461_ВО та від 02.09.2024 № ФБМЕС-24Т_462_ВО, повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2024, договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 13.09.2024 № УЗ/ЦБМЕС-24301/Ю, укладений Замовником з ТОВ «ТЕНДЕР ПРО», звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-07-09-000986-a, оприлюднений в електронній системі закупівель 16.09.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 25.11.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
27.11.2024 17:52 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2024 17:52
Запити/Пояснення
Номер:
440e3b8a0e914d69acae7f57534b7ef0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2024 13:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «БМЕС-24Т-349-ВО Покриви для підлоги шаруваті (ламінат)», код ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали, очікуваною вартістю 1 220 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-09-000986-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, тощо)?
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про надання послуг від 13.09.2024 № УЗ/ЦБМЕС-24301/Ю, укладеного Замовником з товариством з обмеженою відповідальністю «ТЕНДЕР ПРО» (далі – ТОВ «ТЕНДЕР ПРО»).
3. Чи було дотримано переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕНДЕР ПРО» вимоги абзацу першого пункту 6.6 розділу 6 «Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю».
4. Учасником ТОВ «ТЕНДЕР ПРО» в тендерній пропозиції, на виконання вимог пункту 3.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 тендерної документації Замовника надано банківську гарантію від 19.07.2024 № 3543-24Г (далі – Гарантія).
Проте, в Гарантії не зазначено що забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції (частина 5 статті 25 Закону).
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості): «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Просимо надати пояснення у зв’язку з чим, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕНДЕР ПРО» не надано вимогу про виправлення вищезазначеної невідповідності або не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕНДЕР ПРО» згідно з вимогами абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b9e64bdacd624e6eaa4390a9b6ea92fd
Назва:
Відповідь на запит від 21.11.2024, щодо закупівлі товару за Кодом ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали (Покриви для підлоги шаруваті (ламінат)), ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-09-000986-a
Дата опублікування:
25.11.2024 13:52
Опис:
Учасник ТОВ «ТЕНДЕР ПРО» виконав всі вимоги визначені тендерною документацією щодо вимог оформлення тендерної пропозиції та інших документів пов’язаних із закупівлею, враховуючи і текст банківської гарантії.
Замовником виконано всі вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами й доповненнями), інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель.