-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95, Дизельне паливо (талони) згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Завершена
398 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 980.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 980.00 UAH
Номер:
a321df81637a413b9bce094bdc6ff74d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-09-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
09.09.2024 16:32 - 01.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2024 № 53-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 09.09.2024 № 53-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2024-07-08-009029-a від 14.08.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавству, встановлено порушення пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавству, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Укрпетролцентр», ТОВ «ТД «ІФС», ПП «ОККО-СЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень під час складання тендерної документації, а саме – вимог пункту 28 Особливостей № 1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Теребовлянської міської ради «Теребовля» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.07.2024 за №24, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрпетролцентр» (далі – ТОВ «Укрпетролцентр»), Приватного підприємства «ОККО-СЕРВІС», (далі – ПП «ОККО-СЕРВІС», Товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «ІФС» (далі – ТОВ «ТД «ІФС»), протокол щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрпетролцентр» від 19.07.2024 за №26, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо обрання переможця тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» від 22.07.2024 за №27, протокол щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» від 13.08.2024 за №33, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо обрання переможця тендерної пропозиції ТОВ «ТД «ІФС» від 13.08.2024 за №34, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 06.08.2024 №13374-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 13.08.2024 року, договір про закупівлю від 19.08.2024 за №116, пояснення Замовника від 13.09.2024 та 25.09.2024, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Згідно з пунктом 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, в абзаці восьмому пункту 28 Особливостей № 1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей № 1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до розділу 2 «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено, що учасник торгів на виконання вимоги згідно пункту 47 Особливостей № 1178 (підтвердження відсутності підстав) повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Крім цього, в розділі 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено, що переможець торгів на виконання вимоги згідно пункту 47 Особливостей № 1178 (підтвердження відсутності підстав) повинен надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Також моніторингом встановлено, що у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації зазначено, «…Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей…».
При цьому, необхідно зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року № 382 до Особливостей № 1178 внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені змінами до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178.
Отже, виходячи із вищевикладеного тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
27.09.2024 09:10 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2024 09:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про вжиття заходів
За результатами розгляду висновку моніторингу UA-M-2024-09-09-000044 Комунальним підприємством Теребовлянської міської ради «Теребовля» ( Замовником ) вжито заходи , шляхом проведення роз’яснювальної роботи з відповідальними особами , направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому , а саме дотримання вимог тендерної документації вимогам законодавства, встановлених пунктом 28 Особливостей № 1178 .
Зобов’язано уповноважену особу підвищити рівень знань з питань закупівель шляхом самостійного опрацювання роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України , матеріалів та онлайн-навчань, доступних в мережі інтернет .
Дата публікації звіту:
03.10.2024 15:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
11.10.2024 11:22
Запити/Пояснення
Номер:
31e8f79c26ba45cbb0fac97e32bc8fbc
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.09.2024 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95, Дизельне паливо (талони) згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-08-009029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bec55a7ffd50499dabaf1504496adb3a
Назва:
Відповідь на Запит
Дата опублікування:
13.09.2024 14:12
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі за текстом - управління Держаудитслужби ) щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедур закупівлі ID: UA-2024-07-08-009029-a: Бензин А-95, Дизельне паливо (талони) згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Предметом вищезазначеної закупівлі є Бензин А-95, Дизельне паливо в обсягах необхідних для забезпечення господарської діяльності Комунального-підприємства Теребовлянської міської ради «Теребовля » , а саме здійснення благоустрою населених пунктів Теребовлянської ОТГ , здійснення централізованого водопостачання та іншої статутної діяльності .
З метою забезпечення можливості закупівлі продукції, була розроблена тендерна документація та технічна специфікація з урахуванням встановлених на законодавчому рівні вимог до якості продукції .
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 398000,00 грн.
Розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін відповідної продукції з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
, а саме шляхом :
- Проведення моніторингу динаміки цін на вказаний товар в укладених договорах по регіону , за результатами проведених в червні 2024 року закупівель ( бензин , дизпаливо) по Тернопільській області , через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/ , зокрема : ID: UA-2024-06-26-007824-a , ID: UA-2024-06-25-008987-a , ID: UA-2024-06-24-009853-a, ID: UA-2024-06-21-002436-a, ID: UA-2024-06-20-008266-a .
- проведення аналізу цін на відповідну продукцію з відповідними та іншими технічними характеристиками на сайті minfin.com.ua ( скрін ціни на дату оголошення по даному товару ( Тернопільська область ) додається) .
Джерело фінансування цієї закупівлі – кошти місцевого бюджету .
Необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі загальної потреби Замовника з урахуванням вимог Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. N 927 та Інструкції “Про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти та нафтопродуктів на підприємствах та організаціях України”, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту і зв’язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008 р., зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 02.09.2008 р. за №805/15496. Якість поставленого Товару повинна відповідати технічним умовам (ТУ) і державним стандартам (ДСТУ), а у випадках, передбачених чинним законодавством України, супроводжуватися паспортами якості та/ або сертифікатами відповідності заводу-виробника. За своїми характеристиками бензин А-95 повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», а дизельне паливо - ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
З метою мінімізації витрат по доїзду комунальної техніки для заправки на АЗС в технічній специфікації встановлено обмеження відстані ( не більше 7 км ) від м. Теребовля . Дана відстань охоплює максимальну кількість АЗС різних брендів ( торгових марок ) , а саме : 6 АЗС .
Номер:
dea271dc194b4487a38f1e0320c156d4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2024 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95, Дизельне паливо (талони) згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-08-009029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Аналізом протоколу уповноваженої особи за №26 від 19.07.2024 встановлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Укрпетролцентр», як таку що не відповідає підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
Згідно вимог пункту 5 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасників торгів: «5. Учасник повинен надати інформацію про АЗС (вказати адреси АЗС), на яких здійснюватиметься заправка за талонами, на відстані не більше 7 км від місця знаходження Покупця (м.Теребовля, Тернопільської області)…».
На підтвердження виконання вимоги щодо можливості заправки автомобілів Замовника за талонами на відстані не більше 7 км ТОВ «Укрпетролцентр» надано гарантійний лист від 15.07.2024 за №2204/24.
Проте, Замовник при перевірці пропозиції ТОВ «Укрпетролцентр» встановив, що мінімальна відстань від АЗС Учасника до місцезнаходження Замовника (м. Теребовля вул. Шевченка 16) по дорозі М-19 становить 9 км.
Згідно пункту 43 Особливостей 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Прошу надати інформацію чому не надано ТОВ «Укрпетролцентр» право на усунення невідповідностей, в той час як невідповідність в наданих документах не призводять до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки?
2. Згідно вимог розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено імперативну умову щодо надання учасниками торгів «..8.Цінову пропозицію, складену відповідно до Додатку 4 до оголошення, у відповідності та з додержанням вимог чинного законодавства України…».
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ТД «ІФС» встановлено, що в складі його пропозиції наявна «Цінова пропозиція» від 10.07.2024 б/н (файл 0. Довідки в довільній формі.pdf), в якій не зазначено в колонці № 3 інформація про виробника
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ТОВ «ТД «ІФС» вимогам розділу 4 додатку 1 до тендерної документації?
3. Аналізом укладеного за результатами торгів договору від 19.08.2024 за № 116 між Замовником і ТОВ «ТД «ІФС» встановлено, що в Специфікації додатку 1 до договору невірно визначено загальну суму , а саме :
- при закупівлі бензину А-95 в кількості 2000 л по ціні 43,04 грн без ПДВ за 1 л загальну вартість без ПДВ зазначено в сумі 86 083,33 гривень, в той час як проведеним перерахунком вона становить 86 080,00 грн (2000 л * 43,04 грн);
- при закупівлі дизельного палива в кількість 5500 л по ціні 41,17 грн без ПДВ за 1 л загальну вартість без ПДВ зазначено в сумі 226416,67 грн, в той час як проведеним перерахунком вона становить 226 435,00 грн (5500 л * 41,17 грн).
Виходячи з вищенаведеного загальна вартість договору становить 375015,00 гривень (86080,00+226435,00+62500(ПДВ)), що на 15,00 грн більше пропозиції учасника (375 015,000-375000,00).
Прошу надати інформацію чому укладений договір не відповідає пропозиції учасника?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ae99fe9154dc49789f486c5633988052
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.09.2024 18:56
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі за текстом - управління Держаудитслужби ) щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедур закупівлі ID: UA-2024-07-08-009029-a: Бензин А-95, Дизельне паливо (талони) згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти повідомляємо наступне :
1. Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрпетролцентр» повідомляємо наступне : Згідно вимог пункту 5 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації , з метою мінімізації витрат на доїзд Замовником встановлено вимогу до учасників торгів: «5. Учасник повинен надати інформацію про АЗС (вказати адреси АЗС), на яких здійснюватиметься заправка за талонами, на відстані не більше 7 км від місця знаходження Покупця (м.Теребовля, Тернопільської області) .
Учасником ТОВ «Укрпетролцентр» було надано гарантійний лист від 15.07.2024 за №2204/24 щодо можливості заправки автомобілів Замовника за талонами на відстані не більше 7 км .
Згідно довідки від 15.07.2024 року № 2203/24 Учасником зазначено , що заправка автомобілів буде здійснюватися на АЗС WOG , за адресою смт. Дружба вул.. Лесі Українки, 2а .
При перевірці пропозиції ТОВ «Укрпетролцентр» встановлено, що мінімальна відстань від АЗС Учасника до місцезнаходження Замовника (м. Теребовля вул. Шевченка 16) по дорозі М-19 становить 9 км.
Проте з 20 листопада 2023 року на дорозі М-19 проводяться роботи по реконструкція мосту ( на км 354+255 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест), Тернопільська область) .
У зв’язку з чим рух транспорту проходить по затвердженій схемі організації дорожнього руху . Зокрема , щоб доїхати до АЗС учасника транспортні засоби вагою до 15 тонн та навантаженням на вісь до 6 тонн здійснюють рух від перетину з М-19 у місті Теребовля рухаються дорогою Т-09-03 , з’їжджають з дороги Т-09-03 Галич – Підгайці – Сатанів біля села Дарахів на дорогу Н-18 Івано – Франківськ – Бучач – Тернопіль до виїзду( місцезнаходження АЗС) на дорогу М-19 . Таким чином загальна відстань від м.Теребовля до місцязнаходження АЗС учасника складає 22,3 км.
На момент проведення процедури закупівлі рух транспорту по дорозі М-19 з м. Теребовля до смт. Дружба був повністю перекритий для виконання будівельних робіт .
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідала умовам технічної специфікації в якій зазначалося умови щодо відстані АЗС на яких буде проводитися заправка автомобілів Замовника .
2. Щодо відсутності інформації про виробника товару при заповненні Учасником колонки 3 Цінової пропозиції , повідомляємо , що замовником при перевірці даного питання було прийнято до уваги подані документи Учасником в складі тендерної пропозиції документи, які містили відповідну інформацію , а саме довідка про виробника товару від 10.07.2024 року без № « виробник товару ПАТ Укрнафта , країна походження Україна (файл 0. Довідки в довільній формі.pdf), Довідка про відповідність технічній специфікації від 10.07.2024 року , а саме розділ 2. Інша інформація в якій не зазначено : 1. Учасник повинен надати замовнику інформацію про виробників, де Учасник відповідно зазначив – виробник Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА», Україна
3. За результатами торгів між КП «Теребовля » та ТОВ «ТД «ІФС» укладено договір від 19.08.2024 за № 116 на загальну суму 375000,00 грн. .
Щодо питання підписаної Замовником та ТОВ «ТД «ІФС» Специфікації до договору ( додаток 1) в частині визначення загальної суми по договору повідомляємо наступне :
Вартість товару за результатами торгів склала : - бензину А-95 в кількості 2000 л по ціні 51,65 грн.з ПДВ за 1 л , відповідно загальна вартість без ПДВ в специфікації до договору в колонці загальна сума без ПДВ , відображена в сумі 86 083,33 гривень. 51,65*2000/1,2=86083,33 без ПДВ . Таким чином відображення в договорі вартості 1 л без ПДВ склало фактично 43,0416655 грн.. При підписанні договору в колонку специфікації ціна без ПДВ відображено ціну з двома десятковими знаками , а саме значення 43 гривні 04 копійки .
Вартість товару за результатами торгів Дизпалива в кількості 5500 л склала : - вартість ДП - 49,40 грн.з ПДВ за 1 л , відповідно загальна вартість без ПДВ в специфікації до договору в колонці загальна сума без ПДВ , відображена в сумі 226 416,67 гривень. 49,40*5500/1,2= 226416,67 без ПДВ . Таким чином відображення в договорі вартості 1 л без ПДВ склало фактично 41,16666727 грн.. При підписанні договору в колонку специфікації ціна без ПДВ відображено ціну з двома десятковими знаками з врахуванням заокруглення , а саме значення 41 гривні 17 копійки . Слід відміти ти , що загальна сума товару в договорі без ПДВ , в перерахунку з ПДВ відповідає сумі з ПДВ за результатами торгів та відповідно становить 375000,00 грн. з ПДВ..
Номер:
4a6c71fcc2dc4f0497a20a19e76d9968
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.09.2024 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин А-95, Дизельне паливо (талони) згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-08-009029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Прошу надати інформацію, щодо стану виконання договору від 19.08.2024 № 116, укладеного з ТОВ «ТД «ІФС» станом на 24.09.2024.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3494f1f972c94a9487dc4d3e15f907da
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.09.2024 18:57
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі за текстом - управління Держаудитслужби ) щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедур закупівлі ID: UA-2024-07-08-009029-a: Бензин А-95, Дизельне паливо (талони) згідно коду ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти повідомляємо наступне :
За результатами проведеної процедури закупівлі між КП «Теребовля » та ТОВ «ТД «ІФС» укладено договір від 19.08.2024 за № 116 на загальну суму 375000,00 грн.
У відповідності до умов укладеного договору постачальником поставлено товар , згідно видаткової накладної від 19.08.2024 року № 1261 на загальну сум 375 000,00 грн . , а саме талони на бензин А-95 в кількості 2000 , та талони на дизпаливо кількості 5500
літрів .
22.08.2024 року Замовником проведено оплату за поставлений товар , згідно платіжного доручення № 171 від 22.08.2024 року на суму 375000,00 грн..