-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт найпростішого укриття в Позашкільному навчально-виховному закладі Палаці дитячої та юнацької творчості Солом’янського району міста Києва за адресою: вулиця Генерала Генадія Воробйова, 15 у Солом’янському районі м. Києва
Завершена
1 921 662.11
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 608.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 608.31 UAH
Номер:
8bd8a752af874ceab595c95a5b75c70d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2024 00:00
Період моніторингу:
03.09.2024 11:11 - 25.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2024 № 212
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-07-08-003773-a 08.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору підряду від 05.08.2024 № 21 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668, а також притягненням до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.07.2024 року № 57 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.07.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» та ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення пропозиції учасника від 26.07.2024 № 66, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем торгів
від 29.07.2024 № 68 та повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2024, договір підряду від 05.08.2024 № 21, додаткові угоди від 12.08.2024 № 1 та від 30.08.2024 № 2, пояснення та документи надані Замовником від 05.09.2024 та від 18.09.2024 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з остаточною ціною пропозиції 1 705 362,00 гривень та ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» з остаточною ціною пропозиції 1 711 350,00 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» відхилено Замовником (протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.07.2024 № 66) на підставі підпункту 2 пункту 44
Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» зазначених в протоколі від 26.07.2024 № 66, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» з остаточною ціною пропозиції 1 711 350,00 гривень з ПДВ.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей.
Так, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Крім того, згідно пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Поруч з тим, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Однак, Замовником у Додатку № 6 до ТД установлено, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей», чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до ТД установлено, що для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник повинен надати довідку про наявність матеріально-технічної бази (наявність обладнання, складу /офісу (власного чи орендованого) необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні) з наданням підтверджуючих документів.
На виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» надано довідку про наявність матеріально-технічної бази (наявність обладнання, складу /офісу (власного чи орендованого) необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні
від 18.07.2024 № 1807/4, в якій зазначено, що для виконання робіт визначених у технічному завданні буде використовуватися орендоване обладнання, зокрема: установка для зварювання ручного дугового (постійного струму) (позиція 8), вібратори для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного (позиція 9), компресор пересувний з двигуном внутрішнього згорання (позиція 10), молоток відбійний пневматичний (позиція 11), пилка дискова електрична (позиція 12), апарат для зварювання поліпропіленових труб (позиція 13).
Поруч з тим, ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» у складі тендерної пропозиції надано комерційну пропозицію від 10.07.2024 № 10/1 (файл «д.2-1.1.1 КП оренда обладнання pdf») в якій зазначено, що ТОВ «САНТЕХСЕРВІС» пропонує взяти в оренду будівельні машини, механізми та іншу необхідну техніку для виконання робіт, а саме: вібратор поверхневий, компресор пересувний, молоток відбійний пневматичний, апарат для зварювання поліпропіленових труб, пилка дискова електрична, апарат для зварювання поліпропіленових труб.
Однак, будівельні машини та механізми, які надані у складі комерційної пропозиції від 10.07.2024 № 10/1 не підтверджені відповідним договором оренди, чим, відповідно, не підтверджено наявність в учасника механізмів, зазначених у пунктах 8-13 довідки про наявність матеріально-технічної бази (наявність обладнання, складу /офісу (власного чи орендованого) необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні від 18.07.2024 №1807/4, чим, недотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Згідно пункту 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Так, моніторингом встановлено, що у пункті 5.8 розділу 5 Проєкту договору про закупівлю (Додаток № 3 до ТД) та Договору підряду від 05.08.2024 № 21, укладеного з Переможцем за результатами проведення процедури закупівлі, зазначено: «Підрядник гарантує якість виконаних «Робіт» протягом 36 місяців з дати підписання «Акта». Початком гарантійних строків по Об’єкту вважається день підписання кінцевого акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого Об'єкт будівництва не міг експлуатуватися внаслідок недоліків (дефектів), за які відповідає Виконавець».
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Таким чином, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі підряду від 05.08.2024 № 21 (пункт 5.8) зазначено, що гарантійний термін на виконані роботі становить 36 місяців, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668 та як наслідок, не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
25.09.2024 17:04 - 10.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2024 17:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо усунення порушень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-08-003773-a
25.09.2024 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-08-003773-a, відповідно до якого Північним офісом Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу вищевказаної процедури закупівлі виявлено порушення Позашкільним навчально-виховним закладом Палацом дитячої та юнацької творчості Солом’янського району м. Києва (далі - Палац) вимог частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), пунктів 28 та 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178). А також установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ), абзацу 3 пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору підряду від 05.08.2024 № 21 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668, а також притягненням до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону № 922-VIII, Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
27.09.2024 проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення виявлених порушень у подальшому при здійсненні публічних закупівель.
Керуючись висновком Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури № UA-2024-07-08-003773-a від 25.09.2024 та враховуючи норми статті 884 Цивільного кодексу України, пункт 103 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, Закон України «Про публічні закупівлі» 30.09.2024 укладено додаткову угоду № 3 до договору підряду № 21 від 05.08.2024 (сканкопія додається) з Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» (ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ») по виконанню робіт, а саме: Капітальний ремонт найпростішого укриття в Позашкільному навчально-виховному закладі Палаці дитячої та юнацької творчості Солом’янського району міста Києва за адресою: вулиця Генерала Генадія Воробйова, 15 у Солом’янському районі м. Києва (Код за ДК 021:2015(CPV) – 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи») та оприлюдено через електронну систему закупівель (протокол уповноваженої особи від 30.09.2024 № 97 додається).
Враховуючи вище вказане, Замовником в подальшому буде враховано зауваження Північного офісу Держаудитслужби щодо виявлених порушень та недопущення їх у подальшому. Директор Світлана ТАРАСЮК
Дата публікації звіту:
30.09.2024 17:48
Запити/Пояснення
Номер:
1ad3b776fde24a478d2529b5a4b9a9be
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.09.2024 17:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e02d0be8d8ef45fcbf92170ac242284c
Назва:
Лист-пояснення на запит (Щодо надання пояснень на запит UA-M-2024-09-03-000009)
Дата опублікування:
05.09.2024 10:35
Опис:
На виконання запиту про надання пояснень щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт найпростішого укриття в Позашкільному навчально-виховному закладі Палаці дитячої та юнацької творчості Солом’янського району міста Києва за адресою: вулиця Генерала Генадія Воробйова, 15 у Солом’янському районі м. Києва» (Код за ДК 021:2015(CPV) – 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи») повідомляємо.
Розмір бюджетного призначення та його очікувану вартість встановлено на підставі Розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації» № 111 від 15.02.2024 зі змінами внесеними Розпорядженням Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 09.05.2024 № 310 «Про внесення змін до розпорядження Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 15 лютого 2024 року № 111 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації».
Обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі технічного завдання (дефектного акту), яке містить технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1547 від 04.12.2017 «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» та з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель тендерну документацію, яка містить в собі обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті https://kyivaudit.gov.ua/.
Додаток: 1. Копія Розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації» № 111 від 15.02.2024 на 19 арк..
2.Копія Розпорядженням Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 09.05.2024 № 310 «Про внесення змін до розпорядження Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 15 лютого 2024 року № 111 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації» на 34 арк.
3. Дефектний акт на 4 арк.
Номер:
459b0041a0824562bc516e45fa4d99ae
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.09.2024 12:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "БУДСЕРВІСКОМФОРТ" вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання підтверджуючих документів на орендоване обладнання для виконання робіт згідно довідки про наявність матеріально-технічної бази (наявність обладнання, складу /офісу (власного чи орендованого) необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні від 18.07.2024 № 1807/4, зазначеного у пункті 4 (будівельні риштування)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
120075b10b424603b93ba8ebc5629395
Назва:
Лист-пояснення на запит (Щодо надання пояснень на запит UA-M-2024-09-03-000009)
Дата опублікування:
18.09.2024 12:54
Опис:
На виконання запиту про надання пояснень щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт найпростішого укриття в Позашкільному навчально-виховному закладі Палаці дитячої та юнацької творчості Солом’янського району міста Києва за адресою: вулиця Генерала Генадія Воробйова, 15 у Солом’янському районі м. Києва» (Код за ДК 021:2015(CPV) – 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи») повідомляємо.
Замовником не вимагалось використання будівельного риштування для капітального ремонту укриття, в зв'язку з тим, що фактична висота стелі в приміщеннях, яких планувався ремонт, до 2,5 метрів (сканкопія частини робочого проекту на «Капітальний ремонт найпростішого укриття в Позашкільному навчально-виховному закладі Палаці дитячої та юнацької творчості Солом’янського району міста Києва за адресою: вулиця Генерала Генадія Воробйова, 15 у Солом’янському районі м. Києва», де зазначена висота стелі, додається).
Надана тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» (далі - ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ») Замовником перевірена на відповідність вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації (довідка про наявність матеріально-технічної бази (наявність обладнання, складу /офісу (власного чи орендованого) необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні) з наданням підтверджуючих документів, відповідно до форми), а саме з буквального вивчення змісту наданих документів згідно з вимогами Замовника для проведення даного ремонту, визначеними у технічному завданні (дефектному акті), яке містить технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Отже, стосовно визначення відповідності тендерної пропозиції ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання підтверджуючих документів на орендоване обладнання для виконання робіт згідно довідки про наявність матеріально-технічної бази (наявність обладнання, складу /офісу (власного чи орендованого) необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні від 18.07.2024 № 1807/4, зазначеного у пункті 4 (будівельні риштування) - Замовником не вимагалось для проведення капітального ремонту укриття будівельне риштування, тому не було необхідності та потреби в підтверджуючих документах на оренду будівельного риштування.
Додатки: 1. Дефектний акт на 4 арк.
2. Сканкопія частини робочого проекту на «Капітальний ремонт найпростішого укриття в Позашкільному навчально-виховному закладі Палаці дитячої та юнацької творчості Солом’янського району міста Києва за адресою: вулиця Генерала Генадія Воробйова, 15 у Солом’янському районі м. Києва», де зазначена висота стелі на 3 арк.