-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт найпростішого укриття в Позашкільному навчально-виховному закладі Палаці дитячої та юнацької творчості Солом’янського району міста Києва за адресою: вулиця Генерала Генадія Воробйова, 15 у Солом’янському районі м. Києва
Завершена
1 921 662.11
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 608.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 608.31 UAH
Період оскарження:
08.07.2024 12:03 - 20.07.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на рішення про визначення переможця
Номер:
046f1c7bfaec4210b25afbdabca10226
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-08-003773-a.c1
Назва:
Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- dodatok-7.pdf 03.08.2024 15:15
- Протокол 66 розгляд та відхилення пропозиції.pdf 03.08.2024 15:15
- Скарга ТЕТ Кепітал Палац дитячої творчості переможець.docx 03.08.2024 15:15
- Скарга ТЕТ Кепітал Палац дитячої творчості переможець.docx.p7s 03.08.2024 15:15
- Витяг МВС+пояснення.pdf 03.08.2024 15:15
- д.1.-5 Кошторис.pdf 03.08.2024 15:15
- dodatok-8.pdf 03.08.2024 15:15
- sign.p7s 03.08.2024 15:17
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
04.08.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
982e6d63703d4e10a9c9e01eb4b26e43
Заголовок пункту скарги:
Заперечення на визначення Переможця - надана Договірна ціна не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника);
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1.1.Умови Тендерної документації
Відповідно до п.5 Додатку 1 до Тендерної Учасники в складі пропозиції підтверджують відповідність поданої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі наступною інформацією та документами, зокрема:
5. Розрахунковими кошторисними документами згідно переліку нижче відповідно до заявленого дефектного акту з урахуванням матеріалів.
Кошторисна документація має бути складена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія (3.9.1) (не нижче), підписана та скріплена печаткою (у разі її наявності) організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) у складі:
- договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи* (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації складає 49 074,00 грн).
- локального кошторису;
- відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
- сертифікати відповідності та протоколи випробувань на матеріали.
Ціна пропозиції повинна відповідати договірній ціні. Кошторисна документація, повинна бути складена із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 версія (3.9.1) (не нижче). Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (ДСТУ). Кошторисні розрахунки повинні здійснюватися з урахування розміру кошторисної заробітної плати відповідно до чинних рекомендацій органу місцевого самоврядування.
1.2.Заперечення на визначення Переможця
В складі Тендерної пропозиції переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації:
- надана Договірна ціна не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника);
- загальна вартість проектно-вишукувальних робіт (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації) згідно Глави 12 в зведеному кошторисному розрахунок вартості ремонту складає 48 282 грн, в той час, як Замовником визначено 49 074,00 грн.
Відповідно до вимоги Тендерної документації встановлено, що Кошторисна документація має бути складена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та те, що зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту повинен бути здійснений з урахуванням, зокрема, глави 12 проектно-вишукувальні роботи. Проте Замовник не звертає уваги на те, що відповідно до Додатку 7 до Настанови (Форма зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва) та Додатку 8 до Настанови (Примірна номенклатура зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), глава 12 не включає в себе податок на додану вартість. Таким чином встановивши, що зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту повинен бути здійснений з урахуванням, зокрема, глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації складає 49 074,00 грн)., Замовник фактично визначив, що дана вартість не включає ПДВ, оскільки здійснено посилання на главу 12, яка не включає в себе ПДВ відповідно до Додатку 7 та Додатку 8 Настанови.
Отже Переможець повинен був в главі 12 зазначити вартість, яка вклачає ПДВ - 49 074,00 грн., а не 48 282 грн.
Дані невідповідності (відсутність підпису і печатки сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) та невключення в графу 12 зведеного кошторисного розрахунку податку на додану вартість) є підставою відхилення тендерної документації відповідно до абз. 2 пп.2 п.44 Особливостей:
- тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Відповідно до п.5 Додатку 1 до Тендерної Учасники в складі пропозиції підтверджують відповідність поданої пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі наступною інформацією та документами, зокрема:
5. Розрахунковими кошторисними документами згідно переліку нижче відповідно до заявленого дефектного акту з урахуванням матеріалів.
Кошторисна документація має бути складена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія (3.9.1) (не нижче), підписана та скріплена печаткою (у разі її наявності) організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) у складі:
- договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи* (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації складає 49 074,00 грн).
- локального кошторису;
- відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
- сертифікати відповідності та протоколи випробувань на матеріали.
Ціна пропозиції повинна відповідати договірній ціні. Кошторисна документація, повинна бути складена із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 версія (3.9.1) (не нижче). Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи (ДСТУ). Кошторисні розрахунки повинні здійснюватися з урахування розміру кошторисної заробітної плати відповідно до чинних рекомендацій органу місцевого самоврядування.
1.2.Заперечення на визначення Переможця
В складі Тендерної пропозиції переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації:
- надана Договірна ціна не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника);
- загальна вартість проектно-вишукувальних робіт (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації) згідно Глави 12 в зведеному кошторисному розрахунок вартості ремонту складає 48 282 грн, в той час, як Замовником визначено 49 074,00 грн.
Відповідно до вимоги Тендерної документації встановлено, що Кошторисна документація має бути складена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та те, що зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту повинен бути здійснений з урахуванням, зокрема, глави 12 проектно-вишукувальні роботи. Проте Замовник не звертає уваги на те, що відповідно до Додатку 7 до Настанови (Форма зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва) та Додатку 8 до Настанови (Примірна номенклатура зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), глава 12 не включає в себе податок на додану вартість. Таким чином встановивши, що зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту повинен бути здійснений з урахуванням, зокрема, глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації складає 49 074,00 грн)., Замовник фактично визначив, що дана вартість не включає ПДВ, оскільки здійснено посилання на главу 12, яка не включає в себе ПДВ відповідно до Додатку 7 та Додатку 8 Настанови.
Отже Переможець повинен був в главі 12 зазначити вартість, яка вклачає ПДВ - 49 074,00 грн., а не 48 282 грн.
Дані невідповідності (відсутність підпису і печатки сертифікованого інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) та невключення в графу 12 зведеного кошторисного розрахунку податку на додану вартість) є підставою відхилення тендерної документації відповідно до абз. 2 пп.2 п.44 Особливостей:
- тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
×
-
Назва доказу:
кошторис
-
Повʼязаний документ:
д.1.-5 Кошторис.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Позашкільний навчально-виховний заклад Палац дитячої та юнацької творчості Солом'янського району м.Києва скасувати про рішення відхилення тендерної пропозиції та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт найпростішого укриття в Позашкільному навчально-виховному закладі Палаці дитячої та юнацької творчості Солом’янського району міста Києва за адресою: вулиця Генерала Генадія Воробйова, 15 у Солом’янському районі м. Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-08-003773-а. Додатку: Додатки 7 та 8 Настанови. Всі інші необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
3b215e3ef0c64905b99ce4e057eab04b
Заголовок пункту скарги:
Заперечення щодо Переможця - документи переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
Умови Тендерної документації
Відповідно до п. 5 р.III Тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів , що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме, зокрема:
- довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості, що містить інформацію станом не раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених у підпунктах 5, 6 пункту 47 Особливостей; або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості. Витяг надається щодо особи (осіб), визначених у підпунктах 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті електронних адміністративних послуг МВС України за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/.
У випадку ненадання переможцем вищевказаних документів або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 47 Особливостей.
2.2.Заперечення щодо Переможця
Переможцем надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до к4\римінальної відповідальності та наявності судимості, яка містить інформацію станом на 13.11.2024 р, в той час як Замовником вимагається надання інформації станом не раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
При цьому, згідно Оголошення та Тендерної документації кінцевий строк подаення Тендерної пропозиції – 00:00 23.07.2024 р.
Надані пояснення щодо витягу про несудимість від 01.08.2024 р. №0108/1 не можуть бути взяті до уваги зважаючи на те, що Тендерна документація не містила умов щодо надання таких пояснень замість довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості, щодо керівника підприємства.
Зважаючи на зазначена тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню згідно абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей:
- переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Відповідно до п. 5 р.III Тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів , що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме, зокрема:
- довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості, що містить інформацію станом не раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених у підпунктах 5, 6 пункту 47 Особливостей; або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості. Витяг надається щодо особи (осіб), визначених у підпунктах 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей. Замовник може перевірити витяг на офіційному сайті електронних адміністративних послуг МВС України за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/.
У випадку ненадання переможцем вищевказаних документів або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 47 Особливостей.
2.2.Заперечення щодо Переможця
Переможцем надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до к4\римінальної відповідальності та наявності судимості, яка містить інформацію станом на 13.11.2024 р, в той час як Замовником вимагається надання інформації станом не раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
При цьому, згідно Оголошення та Тендерної документації кінцевий строк подаення Тендерної пропозиції – 00:00 23.07.2024 р.
Надані пояснення щодо витягу про несудимість від 01.08.2024 р. №0108/1 не можуть бути взяті до уваги зважаючи на те, що Тендерна документація не містила умов щодо надання таких пояснень замість довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості, щодо керівника підприємства.
Зважаючи на зазначена тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню згідно абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей:
- переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
×
-
Назва доказу:
документи переможця
-
Повʼязаний документ:
Витяг МВС+пояснення.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Позашкільний навчально-виховний заклад Палац дитячої та юнацької творчості Солом'янського району м.Києва скасувати про рішення відхилення тендерної пропозиції та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт найпростішого укриття в Позашкільному навчально-виховному закладі Палаці дитячої та юнацької творчості Солом’янського району міста Києва за адресою: вулиця Генерала Генадія Воробйова, 15 у Солом’янському районі м. Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-08-003773-а. Додатку: Додатки 7 та 8 Настанови. Всі інші необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.