-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
картопля свіжа
Закупівля здійснюється на підставі п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
Завершена
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Номер:
ae14e46c0d6c4b91bb7f8afdb7f25cad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-05-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2024 00:00
Період моніторингу:
05.09.2024 12:22 - 27.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.09.2024 № 29-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 05.09.2024.
в.о Начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.09.2024 №29-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-05-009275-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «Смарт Маркет КР», своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; внесення змін до договору; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі з застосуванням електронного аукціону (далі – Оголошення) Військової частини 3017 (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій від 16.07.2024, тендерну пропозицію ТОВ «Смарт Маркет КР», вимогу про усунення невідповідностей від 18.07.2024 у тендерній пропозиції ТОВ «Смарт Маркет КР», протокол уповноваженої особи Замовника від 20.07.2024 №157/с, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю продуктів харчування від 30.07.2024 №527/ПС на загальну суму 1 230 000,00 гривень, додаткову угоду від 15.08.2024 №1, пояснення Замовника надані 12.09.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
13.09.2024 13:09 - 19.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2024 13:09
Запити/Пояснення
Номер:
4cda604ac1514e0ea5d7130325fd858d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.09.2024 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі картоплі свіжої код за ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-05-009275-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cdc01b10e09f4efca7cea2b99ca80317
Назва:
Пояснення Замовника
Дата опублікування:
12.09.2024 17:33
Опис:
05 липня 2024 року військовою частиною 3017 (Замовник) оголошено спрощену процедуру закупівлі товару картопля свіжа згідно коду ДК 021:2015 03210000-6 — Зернові культури та картопля з очікуваною вартістю 1 900 000 грн. 00 коп. з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-05-009275-a).
16 липня 2024 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною визначена пропозиція Учасника ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" (остаточна пропозиція 1 230 000 грн. 00 коп.). За результатами розгляду пропозиції Учасника не виявлено підстав для її відхилення, 20 липня 2024 року оголошено намір укласти договір з ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР".
30 липня 2024 року Замовником укладено договір № 527/ПС з ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" про закупівлю картоплі свіжої на загальну суму 1 230 000 грн. 00 коп. без ПДВ.
05 вересня 2024 року розпочато моніторинг закупівлі Південним офісом Держаудитслужби (UA-M-2024-09-05-000001). 10 вересня 2024 року в електронній системі закупівель надійшов запит Замовнику щодо отримання пояснень (надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість).
На виконання вказаної вимоги та положень Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє наступне:
Відповідно до ч.1 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею. Відповідно до п.4 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 1275 від 11.11.2022 р. (зі змінами), державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до цих особливостей.
В ході підготовки закупівлі товарів, робіт та послуг, визначення очікуваної вартості, Замовник керується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У випадку визначення очікуваної вартості закупівлі товару – картопля, Замовником обрано метод розрахунку очікуваної вартості товарів шляхом порівняння ринкових цін (п.1 розділу ІІІ Методики). Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Було застосовано спосіб здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Так, Замовником було вивчено інформацію щодо середніх споживчих цін на товари (послуги) по Харківській області у 2024 році Державної служби статистики України (п. 31 витягу – картопля: ціна в липні 20,01 грн).
Також Замовником досліджено аналітичні дані https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/fruitsvegetables/vegetables/potato/ , згідно яких вбачається ціна в липні 2024 року по Харківській області досягає позначки 23 грн. 00 коп./кг.
З урахуванням вказаної інформації, Замовником визначена очікувана вартість товару картопля за 1 кг – 19,00 грн. з ПДВ. 30 липня 2024 року Замовником укладено договір № 527/ПС з ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" про закупівлю картоплі свіжої на загальну суму 1 230 000 грн. 00 коп. без ПДВ. (ціна за 1 кг – 12,30 грн. без ПДВ).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - картопля свіжа, здійснено з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 р. (зі змінами). Технічні та якісні характеристики визначені відповідальною службою та відображені в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.