-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Столи аудиторні, столи (робоче місце викладача)
Завершена
2 184 856.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 924.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 924.28 UAH
Номер:
bb21b69643e54701a608c545b9c2d031
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 11:19 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 № 281
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2024-07-05-008870-a 05.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу установлено порушення вимог пункту 20 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.07.2024 № 12381-р/пк-пз (далі – Комісія АМКУ), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, звіт про виконання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.07.2024 № 495, зі змінами (далі – ТД), рішення Комісії АМКУ від 18.07.2024 № 12381-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.07.2024, тендерні пропозиції ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» та ФОП «ДРИГАНЮК СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ» (далі ̶ Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» від 02.08.2024 № 524, вимогу про усунення невідповідностей у тендерній документації ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» від 12.08.2024 № 539, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.08.2024 № 542, договір про закупівлю від 26.08.2024 № 790, додаткову угоду від 26.08.2024 № 1, додаткову угоду від 28.08.2024 № 2, додаткову угоду від 30.09.2024 № 3, пояснення та документи надані Замовником від 30.10.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби, звіт про виконання договору про закупівлю.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» з остаточною ціною 1 223 850,00 гривень та ФОП «ДРИГАНЮК СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ» з остаточною ціною 1 870 100,00 гривень.
Моніторингом установлено, що тендерну пропозицію ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 12.08.2024 № 539) на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ МЕБЛЕВА ФАБРИКА «МЕБЛІБУД» зазначених у вищезазначеному протоколі відхилення, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ФОП «ДРИГАНЮК СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ» з ціновою пропозицією 1 870 100,00 гривень без ПДВ та укладено договір про закупівлю від 26.08.2024 № 790.
Відповідно до пункту до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Пунктом 19 Особливостей № 1178 встановлено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Разом з тим, пунктом 20 Особливостей № 1178 визначено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, як випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до пункту 19 цих особливостей.
Так, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником, на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей № 1178, укладено додаткову угоду від 30.09.2024 № 3, якою внесено зміни до істотних умов договору про закупівлю від 26.08.2024 № 790, а саме, продовжено термін поставки товару до 30.10.2024.
При цьому, в повідомлені про внесення змін до договору про закупівлю, що оприлюднене в електронній системі закупівель, Замовником зазначено: «Випадки для внесення змін до істотних умов договору: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», що не відповідає опису змін що внесені, а також інформації, викладеній у додатковій угоді від 30.09.2024 № 3, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 20 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
20.11.2024 11:15 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 11:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності (далі - Замовник) розглянувши висновок про результати моніторингу Держаудитслужби щодо процедури закупівлі № UA-2024-07-05-008870-a, повідомляє наступне.
Під час оприлюднення додаткових угод Замовник керується чинним законодавством та використовує функціонал, що передбачено електронним майданчиком. Відповідно, при оприлюдненні обирає додаткової угоди обов’язково обирає «причину змін до договору», для внесення усіх необхідних даних в систему, з тих варіантів, що пропонує електронний майданчик (скрін «причин змін до договору» додається окремим файлом).
Уповноваженою особою здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме 22.11.2024 пройдено навчання на платформі Prometheus та отримано сертифікат про проходження курсу «Публічні закупівлі: управління та оцінка ефективності» (додається окремим файлом).
Просимо врахувати дану інформацію, в тому числі сертифікат про пройдений курс навчання Уповноваженої особи Замовника, як звіт про усунення порушення.
Дата публікації звіту:
25.11.2024 12:15
Запити/Пояснення
Номер:
e24abcea0a8241c6a85b320991214b83
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
28.10.2024 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є столи аудиторні, столи (робоче місце викладача), за кодом ДК 021:2015:39120000-9 ̶ Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-05-008870-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b5f3cb76bbf748b98252195ded4d0183
Назва:
Пояснення замовника на Запит Держаудитслужби України щодо закупівлі товару "Столи аудиторні, столи (робоче місце викладача)", UA-2024-07-05-008870-a.
Дата опублікування:
30.10.2024 15:49
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Інформацію про обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості викладено у Службовій записці від 05.07.2024 № 539 (відповідно вимог Наказу ДСНС України від 29 березня 2019 року № 200 (зі змінами)) (додається на 18 арк.).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/12_zakup/obgruntuvannya_tehnichnih_ta_yakisnih_harakteristik_vartosti_ta_byudzh._prizn._stoli_auditorni_stoli_roboche_misce_vikladacha.pdf.
Одночасно повідомляємо, на виконання Рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12381-р/пк-пз від 18.07.2024 Замовником 24 липня 2024 року було внесено зміни. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (зі змінами), розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі також надаємо:
https://ldubgd.edu.ua/sites/default/files/12_zakup/_p95jgl.pdf .
Додаток до відповіді на запит Держаудитслужби України:
1. Службова записка від 05.07.2024 № 539 в 1 прим. на 18 арк.