-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Столи аудиторні, столи (робоче місце викладача)
Завершена
2 184 856.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 924.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 924.28 UAH
Період оскарження:
05.07.2024 15:46 - 26.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
81a84e99d19645dc84c1b9bb2cd0b10b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-05-008870-a.a3
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 до ТД.doc 09.07.2024 18:08
- рішення від 14.11.2023 № 18251.pdf 09.07.2024 18:08
- Рішення № 14351 від 08.09.2023.pdf 09.07.2024 18:08
- Постанова № 1178 (Особливості).pdf 09.07.2024 18:08
- Скарга на умови.docx 09.07.2024 18:08
- Відповіді на запити.pdf 09.07.2024 18:08
- рішення від 19.03.2024 № 4975.pdf 09.07.2024 18:08
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 09.07.2024 18:08
- Скарга скан.pdf.p7s.zip 09.07.2024 18:08
- Скан запитів на виробників.pdf 09.07.2024 18:08
- рішення від 28.10.2020 № 20101.pdf 09.07.2024 18:08
- sign.p7s 09.07.2024 18:09
- Поясненя.pdf.p7s.zip 11.07.2024 13:03
- Рішення від 11.07.2024 № 11992.pdf 11.07.2024 18:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2024 № 12381.pdf 19.07.2024 16:34
- Рішення від 18.07.2024 № 12381.pdf 23.07.2024 11:44
- Пояснення Замовника на скаргу.docx 15.07.2024 18:43
- Поячнення Замовника на скаргу.pdf 15.07.2024 18:43
- рішення від 15.05.2024 №8593.pdf 15.07.2024 18:43
- рішення від 27.06.2024 № 11212.pdf 15.07.2024 18:43
- рішення від 31.01.2024 № 1931.pdf 15.07.2024 18:43
- Додаток 3 до ТД зі змінами.doc 24.07.2024 17:39
- Протокол 495.pdf 24.07.2024 17:39
- Перелік змін від 24.07.2024.pdf 24.07.2024 17:39
- ТД Столи аудиторні, столи (роб.місце викладача) зі змінами.docx 24.07.2024 17:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.07.2024 19:02
Дата розгляду скарги:
18.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.07.2024 18:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.07.2024 11:44
Дата виконання рішення Замовником:
24.07.2024 17:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12381-р/пк-пз від 18.07.2024 Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
87b60bc9df054a5aa93dfd370b3e4261
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога про наявність акту обстежень приміщень, Дискримінаційна вимога про надання сертифікату відповідності ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови», Дискримінаційна вимога про надання паспорта безпеки або протокол випробувань на клей на основі пуліуретану.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
16.04.2024р. Замовник оприлюднив закупівлю за ідентифікатором UA-2024-04-16-006146-a на придбання товару Меблі (Пенал 4-х секційний, металеве двоярусне ліжко (розбірне) з двома ортопедичними матрацами» по коду ДК 021:2015: 39140000-5 «Меблі для дому»
ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» має намір взяти участь у відповідному тендері та має можливість поставити необхідний товар, однак ознайомившись з тендерною документацією, нами виявлено в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють саме виробника товару можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Абзацом 2 пункту 11 Додатку 3 до Тендерної документації (сторінка 3) встановлено наступну вимогу:
Учасник повинен підтвердити здійснення ним огляду приміщень ЛДУ БЖД, у яких буде проводитись монтаж меблів, визначених Технічною специфікацією (у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, що складається за участю представника замовника та підписується уповноваженим представником учасника та замовника)
Ця вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки її встановлення несе у собі корупційні ризики, адже, задля участі в закупівлі учаснику необхідно отримати доступ на територію приміщення Замовника в супроводі представника(ів) Замовника, скласти відповідний акт та отримати підпис Замовника.
Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, що є незаконним, дискримінаційним та суперечить таким принципам закупівель як максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником вищезазначеної вимоги необґрунтоване та таке, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від Скаржника Замовник може не допустити його на територію об’єкту та не підписати акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав для відхилення його тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання.
Також звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є меблі Пенал 4-х секційний, металеве двоярусне ліжко (розбірне) з двома ортопедичними матрацами». Перелік технічних, якісних та кількісних характеристик до меблів викладено у Додатку 3 до тендерної документації, в тому числі зазначено орієнтовні габаритні розміри:
Пенал 4-х секційний - Розміри пенала: ширина – 1000 мм; глибина – 600 мм; висота – 2330 мм.
Шафа комбінована, на металевому каркасі, вмонтована в нішу 2-дверна - 950х500х2100
Металеве двоярусне ліжко (розбірне) з двома ортопедичними матрацами - Загальні розміри двоярусного ліжка:
- довжина – 1970 мм,
- ширина – 712 мм,
- висота - 1730 мм.
- Висота між ярусами – 923 мм
- Ліжко розбирається на два одноярусних, параметри кожного одноярусного ліжка 1970х712х950 мм.
- спальне місце: 1900х700 мм.
Відповідно, ознайомитись з вимогами до товару учасник може з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 3 до Тендерної документації), що надається Замовником у складі Документації.
Відповідно до частини першої ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність відвідування об'єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Окремо наголошуємо, що у випадку наявності нагальної потреби у Замовника уточнити розміри меблів згідно з розмірами приміщень, заміри можуть бути здійснені постачальником товару після підписання договору про закупівлю перед виготовленням меблів, що задовольнить потребу Замовника і не порушуватиме вимоги чинного законодавства.
Відповідно до частини першої ст. 12 Закону електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкта потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням довідки/акту за результатами огляду об'єкта надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічна позиція викладена у Рішеннях Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18251-р/пк-пз від 14.11.2023р. та № 4975-р/пк-пз від 19.03.2024.
2. Відповідно до пп. 1.4 пункту 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до Тендерної документації підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати: «Документи, що засвідчують факт виконання договорів (видаткові накладні або звіт про виконання договору в системі Prozorro). Вартість виконаних договорів у сумі повинна становити не менше 80% очікуваної вартості цієї закупівлі.»
У свою чергу, Скаржник не має договорів з поставки меблів на суму не менше 80% від очікуваної вартості закупівлі кожен (3 726 450,00 грн). Водночас, Скаржник має досвід виконання договорів з поставки меблів, аналогічного до предмета закупівлі, зокрема: офісні меблі, меблі для навчання, сидіння стільці та супутні товари.
Слід зазначити, що вартість окремих договорів не може бути визначальною характеристикою наявності необхідного досвіду виконання поставок аналогічного товару. Визначальним в даному випадку має бути саме предмет таких договорів, який є аналогічним до предмету цієї закупівлі. Таким чином, зазначених вище договорів цілком достатньо для підтвердження відповідності Скаржника такому кваліфікаційному критерію як наявність досвіду виконання аналогічних договорів для даної закупівлі.
Серед принципів здійснення закупівель, гарантованих статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначено добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність, недискримінацію учасників. Також, частиною четвертою цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а частиною 4 статті 22 Закону, передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, встановлення відповідних умов тендерної документації саме в такий спосіб необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників та не дозволяє Скаржнику взяти участь в даній закупівлі.
Враховуюче викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути вимогу щодо цінової характеристики аналогічних договорів, що збільшить коло учасників та створить реальну конкуренцію в даній закупівлі.
Аналогічна позиція викладена у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20102-р/пк-пз від 28.10.2020.
Вважаємо, що Замовник встановив надлишкові та специфічні вимоги, які штучно звужують ринок постачальників товару і позбавляють Скаржника можливості взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати товар, який у повному обсязі задовольнив би потреби Замовника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-04-16-006146-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вищезазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
ТОВ Меблева фабрика «Меблібуд» має намір взяти участь у відповідному тендері та має можливість поставити необхідний товар, однак ознайомившись з тендерною документацією, нами виявлено в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють саме виробника товару можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Абзацом 2 пункту 11 Додатку 3 до Тендерної документації (сторінка 3) встановлено наступну вимогу:
Учасник повинен підтвердити здійснення ним огляду приміщень ЛДУ БЖД, у яких буде проводитись монтаж меблів, визначених Технічною специфікацією (у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, що складається за участю представника замовника та підписується уповноваженим представником учасника та замовника)
Ця вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки її встановлення несе у собі корупційні ризики, адже, задля участі в закупівлі учаснику необхідно отримати доступ на територію приміщення Замовника в супроводі представника(ів) Замовника, скласти відповідний акт та отримати підпис Замовника.
Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, що є незаконним, дискримінаційним та суперечить таким принципам закупівель як максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником вищезазначеної вимоги необґрунтоване та таке, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від Скаржника Замовник може не допустити його на територію об’єкту та не підписати акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав для відхилення його тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання.
Також звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є меблі Пенал 4-х секційний, металеве двоярусне ліжко (розбірне) з двома ортопедичними матрацами». Перелік технічних, якісних та кількісних характеристик до меблів викладено у Додатку 3 до тендерної документації, в тому числі зазначено орієнтовні габаритні розміри:
Пенал 4-х секційний - Розміри пенала: ширина – 1000 мм; глибина – 600 мм; висота – 2330 мм.
Шафа комбінована, на металевому каркасі, вмонтована в нішу 2-дверна - 950х500х2100
Металеве двоярусне ліжко (розбірне) з двома ортопедичними матрацами - Загальні розміри двоярусного ліжка:
- довжина – 1970 мм,
- ширина – 712 мм,
- висота - 1730 мм.
- Висота між ярусами – 923 мм
- Ліжко розбирається на два одноярусних, параметри кожного одноярусного ліжка 1970х712х950 мм.
- спальне місце: 1900х700 мм.
Відповідно, ознайомитись з вимогами до товару учасник може з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 3 до Тендерної документації), що надається Замовником у складі Документації.
Відповідно до частини першої ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність відвідування об'єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Окремо наголошуємо, що у випадку наявності нагальної потреби у Замовника уточнити розміри меблів згідно з розмірами приміщень, заміри можуть бути здійснені постачальником товару після підписання договору про закупівлю перед виготовленням меблів, що задовольнить потребу Замовника і не порушуватиме вимоги чинного законодавства.
Відповідно до частини першої ст. 12 Закону електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкта потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням довідки/акту за результатами огляду об'єкта надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічна позиція викладена у Рішеннях Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18251-р/пк-пз від 14.11.2023р. та № 4975-р/пк-пз від 19.03.2024.
2. Відповідно до пп. 1.4 пункту 1 Таблиці 1 Додатку № 1 до Тендерної документації підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати: «Документи, що засвідчують факт виконання договорів (видаткові накладні або звіт про виконання договору в системі Prozorro). Вартість виконаних договорів у сумі повинна становити не менше 80% очікуваної вартості цієї закупівлі.»
У свою чергу, Скаржник не має договорів з поставки меблів на суму не менше 80% від очікуваної вартості закупівлі кожен (3 726 450,00 грн). Водночас, Скаржник має досвід виконання договорів з поставки меблів, аналогічного до предмета закупівлі, зокрема: офісні меблі, меблі для навчання, сидіння стільці та супутні товари.
Слід зазначити, що вартість окремих договорів не може бути визначальною характеристикою наявності необхідного досвіду виконання поставок аналогічного товару. Визначальним в даному випадку має бути саме предмет таких договорів, який є аналогічним до предмету цієї закупівлі. Таким чином, зазначених вище договорів цілком достатньо для підтвердження відповідності Скаржника такому кваліфікаційному критерію як наявність досвіду виконання аналогічних договорів для даної закупівлі.
Серед принципів здійснення закупівель, гарантованих статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначено добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність, недискримінацію учасників. Також, частиною четвертою цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а частиною 4 статті 22 Закону, передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, встановлення відповідних умов тендерної документації саме в такий спосіб необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників та не дозволяє Скаржнику взяти участь в даній закупівлі.
Враховуюче викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути вимогу щодо цінової характеристики аналогічних договорів, що збільшить коло учасників та створить реальну конкуренцію в даній закупівлі.
Аналогічна позиція викладена у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20102-р/пк-пз від 28.10.2020.
Вважаємо, що Замовник встановив надлишкові та специфічні вимоги, які штучно звужують ринок постачальників товару і позбавляють Скаржника можливості взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати товар, який у повному обсязі задовольнив би потреби Замовника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-04-16-006146-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вищезазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
рішення від 28.10.2020 № 20101.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
рішення від 19.03.2024 № 4975.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
рішення від 14.11.2023 № 18251.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Рішення № 14351 від 08.09.2023.pdf
-
-
Назва доказу:
Відповіді від виробників
-
Повʼязаний документ:
Відповіді на запити.pdf
-
-
Назва доказу:
Запити на виробників
-
Повʼязаний документ:
Скан запитів на виробників.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова № 1178 (Особливості)
-
Повʼязаний документ:
Постанова № 1178 (Особливості).pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 до ТД.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати Львівський державний університет безпеки життєдіяльності привести тендерну документацію за процедурою закупівлі: оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-05-008870-a, у відповідність із обставинами скарги та вимогами законодавства.
Скарга
Скасована
Скарга на умови закупівлі
Номер:
9e864686c05b44308a8acbafd1c073f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-05-008870-a.b2
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
10.07.2024 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на умови проведення закупівель
Номер:
633fee3ad6aa4b21bc0a8e685efdef36
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-05-008870-a.a1
Назва:
Скарга на умови проведення закупівель
Скарга:
В додатку № 3 до тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу:
- Учасник торгів до моменту подачі документів в обов’язковому порядку має відвідати місце встановлення товару та скласти «Акт огляду (обстеження)» в довільній формі за підписом представників Замовника та Учасника. Даний акт обов’язково надається Учасником в складі тендерної пропозиції;
- учасник повинен надати наступні документи:
- сертифікат відповідності виданий акредитованим органом сертифікації на труби сталеві електрозварні, якість яких відповідає ДСТУ 8940:2019 «Труби сталеві профільні. Технічні умови», ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві електрозварні. Технічні умови».
- паспорта безпеки або протокол випробувань на клей на основі пуліуретану.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповіді на запити.pdf 09.07.2024 16:47
- Додаток 3 до ТД.doc 09.07.2024 16:47
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 09.07.2024 16:47
- Постанова № 1178 (Особливості).pdf 09.07.2024 16:47
- Рішення № 14351 від 08.09.2023.pdf 09.07.2024 16:48
- рішення від 14.11.2023 № 18251.pdf 09.07.2024 16:50
- Рішення № 14351 від 08.09.2023.pdf 09.07.2024 16:51
- рішення від 19.03.2024 № 4975.pdf 09.07.2024 16:51
- рішення від 28.10.2020 № 20101.pdf 09.07.2024 16:51
- Скан запитів на виробників.pdf 09.07.2024 16:51
- Скарга на умови.docx 09.07.2024 16:51
- Скарга скан.pdf.p7s.zip 09.07.2024 16:51
- sign.p7s 09.07.2024 16:59
- sign.p7s 09.07.2024 17:03
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.07.2024 17:10