• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливні гранули (пелети) з деревини

Завершена

1 554 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 770.00 UAH
Номер: 4ffa0316e03c44d288eb95c0bfe8f962
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-22-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 22.11.2024 17:07 - 14.12.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.11.2024 № 99-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.11.2024 № 99-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2024-07-04-009764-a, 04.07.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; надання роз’яснень до процедури; виконання замовником рішення органу оскарження; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови №1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; виконання замовником рішення органу оскарження; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Виконавчого комітету Сенчанської сільської ради (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.07.2024 № 42; тендерну документацію (нова редакція), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.08.2024 № 61; перелік змін до тендерної документації; запитання до процедури потенційного учасника від 04.07.2024; відповідь замовника на запитання від потенційного учасника від 05.07.2024; рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі – Комісія АМКУ) від 16.07.2024 №12261-р/пк-пз; рішення Комісії АМКУ від 11.09.2024 №15138-р/пк-пз; рішення Комісії АМКУ від 03.10.2024 №16251-р/пк-пз; рішення Комісії АМКУ від 28.10.2024 №17443-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СЛОВ’ЯНСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.08.2024 № 63; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНОПАРК ІВАНКІВ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.08.2024 № 67; тендерну пропозицію учасника ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.09.2024 № 97; тендерну пропозицію учасника ФОП САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ; вимога про усунення невідповідностей до учасника ФОП САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.10.2024 № 121; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.10.2024 № 135; повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024; договір про закупівлю від 31.10.2024 № 258 на суму 1 391 200,00 грн (без ПДВ) з ФОП САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ; додаткова угода до договору від 08.11.2024 № 1; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 27.11.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://senchanska-gromada.gov.ua. Слід вказати, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «СІОЛ ВП» в ході здійснення моніторингу не розглядалась, оскільки була предметом розгляду органом оскарження. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ФОП САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ укладено договір про закупівлю від 31.10.2024 № 258 на суму 1 391 200,00 грн (без ПДВ) та додаткову угоду до договору від 08.11.2024 № 1.
Період усунення порушень: 27.11.2024 18:03 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2024 18:03

Запити/Пояснення