-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливні гранули (пелети) з деревини
Завершена
1 554 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 770.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 770.00 UAH
Номер:
4ffa0316e03c44d288eb95c0bfe8f962
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-22-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
22.11.2024 17:07 - 14.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.11.2024 № 99-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.11.2024 № 99-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2024-07-04-009764-a, 04.07.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; надання роз’яснень до процедури; виконання замовником рішення органу оскарження; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови №1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; виконання замовником рішення органу оскарження; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Виконавчого комітету Сенчанської сільської ради (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.07.2024 № 42; тендерну документацію (нова редакція), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.08.2024 № 61; перелік змін до тендерної документації; запитання до процедури потенційного учасника від 04.07.2024; відповідь замовника на запитання від потенційного учасника від 05.07.2024; рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі – Комісія АМКУ) від 16.07.2024 №12261-р/пк-пз; рішення Комісії АМКУ від 11.09.2024 №15138-р/пк-пз; рішення Комісії АМКУ від 03.10.2024 №16251-р/пк-пз; рішення Комісії АМКУ від 28.10.2024 №17443-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СЛОВ’ЯНСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.08.2024 № 63; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНОПАРК ІВАНКІВ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.08.2024 № 67; тендерну пропозицію учасника ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.09.2024 № 97; тендерну пропозицію учасника ФОП САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ; вимога про усунення невідповідностей до учасника ФОП САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.10.2024 № 121; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.10.2024 № 135; повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2024; договір про закупівлю від 31.10.2024 № 258 на суму 1 391 200,00 грн (без ПДВ) з ФОП САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ; додаткова угода до договору від 08.11.2024 № 1; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 27.11.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://senchanska-gromada.gov.ua.
Слід вказати, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «СІОЛ ВП» в ході здійснення моніторингу не розглядалась, оскільки була предметом розгляду органом оскарження.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ФОП САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ укладено договір про закупівлю від 31.10.2024 № 258 на суму 1 391 200,00 грн (без ПДВ) та додаткову угоду до договору від 08.11.2024 № 1.
Період усунення порушень:
27.11.2024 18:03 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2024 18:03
Запити/Пояснення
Номер:
953d1335c3cc466ba645d983864933ce
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2024 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1554000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-04-009764-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію, в тому числі конкретне посилання на розміщення обґрунтування, та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a912fa29cae34c8e83cf0f51c4f36084
Назва:
На виконання Запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 22 листопада 2024 року надання пояснення
Дата опублікування:
27.11.2024 08:58
Опис:
На виконання Запиту Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 22 листопада 2024 року в межах проведення моніторингу закупівлі Паливні гранули (пелети) з деревини (ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо, номенклатурна позиція: ДК 021:2015: 09111400-4 — Деревне паливо), інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-04-009764-a з очікуваною вартістю 1554000,00 грн., направляємо інформацію згідно норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», такого змісту.
1. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі — Примірна методика).
Згідно Примірної методики очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення / невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета акупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер, що визначено пунктом 1 розділом 1 Примірної методики.
Відповідно до Примірної методики одним із основних методів визначення очікуваної вартості можна виділити метод порівняння ринкових цін.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі інформації ринку передбачає використання таких вихідних даних:
- загальнодоступної відкритої інформації про вартість предмета закупівлі;
- інформації з отриманих комерційних пропозицій;
- інформації з прайсів на момент вивчення ринку.
На підставі вищевикладеного Виконавчим комітетом Сенчанської сільської ради 17.06.2024 року за вих. № 01.1-14/1199 було направлено комерційні пропозиції виробникам/постачальникам конкретного товару (пелети) з проханням надати свої комерційні пропозиції.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі розрахованої потреби на 2024 рік та відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік, виходячи з інформації про ціни, отримані з цінових пропозицій постачальників/виробників конкретного товару (запити та цінові пропозиції постачальників додаються). До ціни товару включена вартість товару, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка (маржа) постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Обгрунтування розміру витрат, визначення його очікувальної вартості, розраховані з урахуванням вимог нормативних документів, а саме: згідно загальновиробничих норм питомих втрат палива, теплової та електричної енергії, відповідно Норм та вказівок по нормуванню витрат палива та теплової енергії на опалення житлових та громадських споруд, а також на господарсько-побутові потреби в Україні (КТМ 204 Україна 244-94, видавництво 2001 року, затверджено Держжитлокомунгоспом України).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови».
2. Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, визначено постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
На виконання п. 4-1 вказаної Постанови обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено замовником на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-07-04-009764-a за посиланням https://senchanska-gromada.gov.ua/news/1721113634/.