-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03410000-7: Деревина (Деревина дров’яна)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер:
1d0a6deac6a34e05a03a0e4b9db0f3d6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-29-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.10.2024 00:00
Період моніторингу:
29.10.2024 15:34 - 20.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2024 № 243
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2024 № 243.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 16. UA-2024-07-03-009742-a, 03.07.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок порушення строків надання інформації та документів у випадках, передбачених законом та ненадання документів у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДП «Черкаське військове лісництво» встановлено порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій, а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Білозірської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-06-25-011680-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 18.07.2024 №28 та від 06.08.2024 №225; тендерну пропозицію ДП «Черкаське військове лісництво»; опубліковану вимогу про усунення порушень при проведенні процедури закупівлі (щодо визначення переможця тендеру) та відповідь Замовника на таку вимогу; опубліковану інформацію щодо оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Коломієць Ельвіри Валеріївни (скарга UA-2024-07-03-009742-a.a1) та прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення №13089-р/пк-пз від 31.07.2024); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ДП «Черкаське військове лісництво» як переможцем тендеру інформацію та документи; договір купівлі-продажу товару від 12.08.2024 №85; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю; опублікований під час моніторингу звіт про виконання договору про закупівлю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення від 31.07.2024 № 13089-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Одночасно, відповідно до пункту 5 Постанови КМУ №710 Державну аудиторську службу зобов’язано забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі UA-2024-07-03-009742-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (джерело інформації https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу 04.11.2024 Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит, зокрема, щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. При цьому, у запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Водночас, на вищевказаний запит Замовником надана відповідь в електронній системі закупівель лише 11.11.2024 (п’ятий робочий день), тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону.
Замовником у наданій під час моніторингу інформації зазначено, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено шляхом моніторингу закупівель на сайті «Прозорро» на момент оголошення закупівлі, ціну на товар на час проведення закупівлі перевищено не було.
Однак, документального підтвердження наведеної у вищевказаному поясненні інформації до моніторингу Замовником не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Враховуючи вищенаведене, дослідити в повному обсязі питання дотримання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 під час моніторингу не видалося за можливе.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
У підпункті 2.3 «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу «Загальні положення» тендерної документації зазначено: «ПІБ: Бондар Ірина Леонідівна Посада: уповноважена особа Адреса: 19635, Черкаська обл., Черкаський район, село Білозір'я, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 168 Тел./факс - (0472) 300-110, (0472) 300-400 e-mail: bilozir_derzh_zakupki@ukr.net».
Слід зазначити, що згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) – службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Замовник має право визначати уповноважену особу (осіб) для організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель як серед наявних працівників організації, так і шляхом введення нових посад або укладення трудового контракту з дотриманням вимог статті 11 Закону, Кодексу законів про працю України та законодавства в цілому (роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 10.04.2020 №3304-04/24218-06).
Національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327) посади «уповноважена особа» не визначено, натомість зазначений Класифікатор містить посаду «фахівець з публічних закупівель» (код 2419.2, належить до класифікаційного розділу «Професіонали»).
На запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником під час моніторингу надано відповідь, до якої долучено копію розпорядження від 03.09.2024 №144-К про увільнення від роботи Бондар І.Л. на час проходження військової служби в особливий період (за контрактом), в якому зазначено, що Бондар І.Л. – головний спеціаліст відділу планування, бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Білозірської сільської ради.
Отже, у тендерній документації Замовника не вказано посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що є порушенням вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Також, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Моніторингом встановлено, що у пункті 3.2. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником на підтвердження відсутності підстав згідно з абзацом 14 пункту 47 Особливостей №1178 від переможця процедури закупівлі (який є фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем) вимагається надання довідки в довільній формі з інформацією про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідку з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Однак, за нормами чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції пункту 47 Особливостей № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
У нормах чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції пункту 47 Особливостей №1178 абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМУ від 02.04.2024 №382.
Можливість відхилення замовником тендерної пропозиції учасника, у разі коли він не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору та можливість надання зазначеним учасником процедури закупівлі підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції наведені у пункті 45 Особливостей №1178.
Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Також моніторингом встановлено, що відповідно до вимог підпункту 1.1.3. пункту 1 таблиці у розділі «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовника на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: копії/ю документів/а на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій eчасником довідці (акти приймання-передачі або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару – видаткові накладні, акти звірки взаєморозрахунків, тощо, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ)) згідно кожного з договорів які надаються у складі пропозиції).
Отже, за вимогами тендерної документації документ на підтвердження повного виконання аналогічного договору повинен містити інформацію щодо реквізитів кожного договору, щодо виконання якого надається такий документ.
Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ДП «Черкаське військове лісництво» надано довідку (№331 від 09.07.2024) про виконання аналогічного договору щодо постачання дров паливних на суму 760 500,00 грн та договір купівлі-продажу товару (дрова паливні) від 27.09.2021 №148 на суму 760 500,00 гривень.
Водночас, учасником ДП «Черкаське військове лісництво» у складі тендерної пропозиції надано копію акта звірки взаєморозрахунків (взаємних розрахунків по стану за період: 2021 р. між ДП «Черкаське військове лісництво» і Виконавчим комітетом Білозірської сільської ради) (файл «акт звіркиpdf.pdf»), у якому відсутня інформація щодо реквізитів договору, стосовно виконання якого надано такий документ.
Таким чином, учасником ДП «Черкаське військове лісництво» при наданні документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), недотримано вимог підпункту 1.1.3. пункту 1 таблиці у розділі «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог підпункту 2.1.1. пункту 2 таблиці у розділі «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник має надати: довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, а саме: не менше одного вантажного транспортного засобу-лісовоза для доставки товару та не менше одного транспортного засобу зі встановленим та/або зйомним краном-маніпулятором для розвантаження та складування лісоматеріалів у місці поставки.
При цьому, за вимогами підпункту 2.1.1. пункту 2 таблиці у розділі «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації при залученні власних транспортних засобів учасник повинен надати скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів з відміткою, що вище зазначені транспортні засоби призначені для перевезення лісоматеріалів та розвантаження лісоматеріалів.
Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ДП «Черкаське військове лісництво» надано довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази від 09.07.2024 №332 (файл «Вих. 332 від 09.07.2024 року.pdf»), у якій зазначено про наявність у власності учасника автомобіля вантажного з краном-маніпулятором Урал-375Д СА8717АІ 1981 року та автомобіля вантажного з краном-маніпулятором Урал-4320 СА2453ВВ 1991 року.
Також, учасником надано копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Урал 4320 (файл «Урал 4320.pdf»), у якому наявна відмітка: переобладнано в 2016р. Встановлено кран-маніпулятор JONSERED J 61 Z, коники для перевезення лісоматеріалу, та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Урал 375 (файл «Урал 375.pdf»), у якому наявна відмітка: Переобл. у 2013р. Встан. кран-маніпул: з гідравл. управл. АТ LAS 105.1.
Проте, у вищевказаному свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу Урал 375 (файл «Урал 375.pdf») відсутня відмітка, що такий транспортний засіб призначений для перевезення та розвантаження лісоматеріалів.
Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Проте, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ДП «Черкаське військове лісництво» не виявлено невідповідностей у документах щодо підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору, а також наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та не надано учаснику 24 години на усунення невідповідностей, чим порушено вимоги пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
21.11.2024 13:56 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 13:56
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/0004/2025пр
Дата відкриття провадження:
17.01.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
№13/0004/2025пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-03-009742-a від 21.11.2024р. повідомляємо наступне:
1. Щодо строків надання відповіді необхідно зупинитися на тому, що уповноваженою особою, що здійснювала публікацію інформації та прийняття рішень за закупівлею, як повідомлялось раніше була Бондар Ірина Леонідівна. Наразі уповноваженою є Луценко Тетяна Миколаївна, також звертаємо увагу, дані особи мають різні електронні кабінети та зареєстровані на різних майданчиках електронної системи закупівель. Суттєвим є факт, що закупівлі замовника не синхронізуються між різними кабінетами. А також Луценко Т.М. не має доступу до електронної пошти, що використовувалась Бондар І.Л. Таким чином уповноважена особа не була належним чином повідомлена про початок процедури моніторингу чи наявність запиту. Відповідь на запит була негайно надана, коли уповноважена особа отримала інформацію щодо процедури моніторингу.
2. Щодо документального підтвердження розрахунків очікуваної вартості, необхідно зупинитися на тому, що Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 не передбачено порядок оформлення чи зберігання відповідних розрахунків очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема попередньо було повідомлено, що визначення очікуваної вартості було здійснено шляхом моніторингу закупівель на сайті «Прозорро» на момент оголошення закупівлі. Даний спосіб повністю відповідає методам передбаченим Примірною методикою, у зв’язку з чим в діях Замовника відсутні порушення.
3. Щодо зазначення посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, зазначена інформація міститься в нашій тендерній документації, а саме в п. 2.3. розділу I. Загальні положення – «уповноважена особа», оскільки, Законом не передбачено обов’язку зазначення назви посади згідно штатного розпису замовника, відповідно, Замовником вказано посаду - «уповноважена особа», відповідно до Положення про Уповноважену особу, згідно функціональних обов’язків такої особи.
4. Відповідне зазначення про надання довідки помилково включено до переліку документів для фізичних осіб-підприємців, водночас таке зазначення не перешкоджає участі ФОП у процедурі закупівлі та не спотворює зміст тендерної документації.
5. Щодо аналогічного договору, відмічаємо, що реквізити договору – це інформація, яка дозволяє ідентифікувати кожну із сторін договору. Відповідна інформація наявна у акті звірки.
6. Щодо матеріально-технічної бази: умовами тендерної документації не визначено кількість транспортних засобів, що повинні мати згадану у висновку відмітку, оскільки в складі пропозиції міститься необхідна інформація щодо транспортного засобу Урал 4320 переможцем виконано умови документації.
7. Щодо зобов’язання про усунення порушень звертаємо увагу, що відповідальністю уповноваженої особи є персоналізованою та не може бути покладена на іншу особу, оскільки як зазначалося раніше Бондар І.Л. є вивільненою, у зв’язку з чим Замовник не може провести роз’яснювальні роботи та надати інформацію про вжиття заходів. Відносно Луценко Т.М. проведено роз’яснювальні роботи в частині строків надання відповіді на запити
Дата публікації звіту:
26.11.2024 15:58
Запити/Пояснення
Номер:
a465c6e6e4f941e6b3c71e851c67cd18
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.11.2024 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-03-009742-a, яка проводилась Виконавчим комітетом Білозірської сільської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f2c7d91625414953bd0a73f8e44a7034
Назва:
Відповідь на запит Держаудит служби до закупівліUA-2024-07-03-009742-a
Дата опублікування:
11.11.2024 14:25
Опис:
На виконання наказу Державної аудиторської служби України від 29.10.2024р. №243 Про початок моніторингу процедури закупівель,Виконавчий комітет Білозірської сільської ради повідомляє наступне.
У зв’язку з увільненням уповноваженої особи Бондар Ірини Леонідівни (Копія розпорядження додається) було порушено строки надання відповіді на Ваш запит,так як він надійшов в особистий кабінет Бондар І.Л. до якого доступ мала тільки вона особисто.
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення,технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено шляхом моніторингу закупівель на сайті «Прозорро» на момент оголошення закупівлі. Ціну на товар на час проведення закупівлі перевищено не було.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://bilozirska-tg.dosvit.org.ua/documents/cly6v984lwiy208805bt7n4nm
Номер:
68bcfa49b48e49ce8132a1181fba04c7
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.11.2024 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-07-03-009742-a, яка проводилась Виконавчим комітетом Білозірської сільської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час здійснення моніторингу встановлено, що у пункті 4.1. укладеного договору від 12.08.2024 №85 зазначено строк поставки товару до 01.11.2024. Слід зазначити, що в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо продовження строку поставки товару.
Відповідно до п. 6.3. договору від 12.08.2024 №85 у разі затримки поставки товару, або поставки не в повному обсязі партії товару заявленої Замовником Постачальник сплачує Замовнику неустойку в розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи поставлено товар згідно умов п. 4.1. договору від 12.08.2024 №85?
До інформації необхідно долучити документальне підтвердження (видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати).
2. Чи було вжито Замовником заходи щодо стягнення неустойки та/або штрафу відповідно до п. 6.3. договору від 12.08.2024 №85 у випадку затримки поставки товару, або поставки не в повному обсязі партії товару заявленої Замовником?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e96ed7e38e464eb3a611fed077791e3d
Назва:
Відповідь на запит Держаудит служби до закупівліUA-2024-07-03-009742-a
Дата опублікування:
18.11.2024 15:36
Опис:
На Ваш запит від 15.11.2024р. щодо моніторингу закупівлі за ID UA -2024-07-03-009742-а надаємо пояснення на Ваші питання:
1.Товар згідно договору 85 від 12.08.2024р. поставлено в повному обсязі до 01.11.2024р.документи що підтверджують поставку товару та їх оплату додаємо.
2.Замовником не було вжито ніяких заходів,щодо стягнення неустойки та/або штрафу відповідно до п.6.3 договору від 12.08.2024р.№85,тому що всі зобов’язання по договору було виконано,а самеп.4.1.