-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської обл. (Коригування)» (код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Завершена
2 154 948.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 549.48 UAH
мін. крок: 1% або 21 549.48 UAH
Номер:
07ef2aa533664e5695a7d9ecb09ee78c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2024 00:00
Період моніторингу:
03.10.2024 12:03 - 25.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.10.2024 № 47-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 02.10.2024 № 47-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-07-03-006973-a від 03.07.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини Любомльської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.07.2024 № 60 (файл «ТД капремонт покрівлі БК (нова редакція).docx»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.08.2024 № 13427-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.07.2024 № 67, від 12.08.2024 № 70 та від 14.08.2024 № 72 , повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2024; договір про закупівлю від 23.08.2024 № 05/2024 на суму 1 943 093,99 грн, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «СМ-РЕМБУД», пояснення Замовника від 07.10.2024, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.10.2024.
Моніторинг здійснюється в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень:
22.10.2024 10:56 - 26.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.10.2024 10:56
Запити/Пояснення
Номер:
18f1d1a9306241b68e8cf1f229ac8a59
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2024 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт по капітальному ремонту покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської обл. (Коригування)» (код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-03-006973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8df058d773fe4397ad8b674d0a6c69e2
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
07.10.2024 16:04
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м.Любомль Волинської обл. (Коригування)» (код ДК 021:2015:45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-03-006973-a) надаються пояснення, інформація та документи на запит про надання пояснень Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини Любомльської міської ради та норм чинного законодавства на підставі Робочого проєкту «Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м.Любомль Волинської обл. (Коригування)» і зазначені в тендерній документації (додаток 2). Даний робочий проєкт розроблений на підставі завдання замовника на проектування, затвердженого замовником. Робочим проєктом передбачено виконання робіт: влаштування гідробар’єру, улаштування слухових вікон, улаштування жолобів підвісних, навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок, влаштування паробар’єру, утеплення покриттів плитами насухо, установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, улаштування обшивки комина металопрофілем, огородження покрівель перилами, монтаж дрібних металоконструкцій. Клас (наслідків) відповідальності – СС2.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проєктом кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м.Любомль Волинської обл. (Коригування)» № 18/03-0015/01-24 від 26.01.2024р. (додається). Експертиза проведена Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному сайті Любомльської міської ради ради за посиланням: https://lubomlmisto.gov.ua/news/1720008415/