-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської обл. (Коригування)» (код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Завершена
2 154 948.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 549.48 UAH
мін. крок: 1% або 21 549.48 UAH
Період оскарження:
03.07.2024 14:43 - 15.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо прийнятих рішень замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями
Номер:
0e86886888c849d0a6d269593b6a8417
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-03-006973-a.a1
Назва:
СКАРГА щодо прийнятих рішень замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2. ТД капремонт покрівлі БК (нова редакція) (2).docx 26.07.2024 11:55
- Додаток 3. Додаток 2 технічне завдання (нова редакція) (3).docx 26.07.2024 11:55
- Додаток 1. Додаток 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, яка затв.наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.pdf 26.07.2024 11:55
- Скарга ТОВ СМ-РЕМБУД.docx 26.07.2024 11:55
- Додаток 4. Протокол 67 (4).pdf 26.07.2024 11:55
- Скарга ТОВ СМ-РЕМБУД.pdf 26.07.2024 11:55
- Додаток 5. Договірна ціна ПП Константа-М.pdf 26.07.2024 11:55
- sign.p7s 26.07.2024 14:23
- рішення від 30.07.2024 № 12945.pdf 30.07.2024 16:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2024 № 13427.pdf 08.08.2024 10:44
- рішення від 07.08.2024 № 13427.pdf 12.08.2024 10:18
- Ліцензія ПП ваша безпека.pdf 31.07.2024 11:54
- Пояснення до скарги.pdf 31.07.2024 11:54
- Зміна 3 до Настанови.pdf 31.07.2024 11:54
- Пояснення до скарги.docx 31.07.2024 11:54
- Довідка про наявність працівників.pdf 31.07.2024 11:54
- Підтвердження працевлаштування.pdf 31.07.2024 11:54
- Кваліфікаційний сертифікат Поліщук.pdf 31.07.2024 11:54
- Свідоцтво Поліщук.pdf 31.07.2024 11:54
- Висновок моніторингу.pdf 01.08.2024 09:24
- Протокол 70.pdf 12.08.2024 15:26
- Протокол 70.pdf 12.08.2024 15:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2024 14:42
Дата розгляду скарги:
07.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.07.2024 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.08.2024 10:18
Дата виконання рішення Замовником:
12.08.2024 15:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
порушення усунуто
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f34545df34224c9db2625765ba725f5d
Заголовок пункту скарги:
Пропозиція учасника ПП «КОНСТАНТА-М» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Пропозиція учасника ПП «КОНСТАНТА-М» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, Пунктом 5 Додатку 2 до Документації передбачено, що кошторисні документи повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» тощо. Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів виконання робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання зазначених робіт на території замовлення та поточних цін на них. До ціни пропозиції включаються прямі, загальновиробничі та інші витати, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів відповідно до законодавства, а також прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат ремонтно-будівельних організацій та кошти на покриття ризику учасників будівництва.
В порушення наведених вимог Документації учасником ПП «КОНСТАНТА-М» надано у складі тендерної пропозиції Договірну ціну на будівництво Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської області, яка не відповідає вимогам Документації та складена із порушенням вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
1. Договірна ціна ПП «КОНСТАНТА-М» не включає кошти на покриття ризику учасників будівництва.
ст. 2 файлу «Договірна ціна (1).pdf».
Таким чином, Замовник в Документації чітко визначив, що договірна ціна учасника закупівлі має включати, зокрема, кошти на покриття ризику учасників будівництва.
Проте, Договірна ціна ПП «КОНСТАНТА-М» не містить врахованих коштів на покриття ризиків.
2. Договірна ціна ПП «КОНСТАНТА-М» складена станом на 24 квітня 2024 року, водночас дана закупівля за ідентифікатором UA-2024-07-03-006973-a оголошена Замовником 03 липня 2024 року, а тому учасником складено договірну ціну із порушення вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а також вимог пункту 5 Додатку 2 до Документації. Так само, підсумкові відомості до локальних кошторисів містять відомості, що поточні ціни на матеріальні ресурси прийняті учасником станом на 24.04.2024р.
3. Предметом даної закупівлі є роботи: «Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської обл. (Коригування)». Водночас, учасником ПП «КОНСТАНТА-М» в договірній ціні вказано інший об’єкт будівництва, а саме в назві об’єкта будівництва відсутнє обов’язкове формулювання «(Коригування)».
4. Відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (далі – Настанова), договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачена ФОРМА договірної ціни, яка містить Розділ ІІ. Устаткування, меблі та інвентар та розрахунок 14 «Витрати на придбання та доставку устаткування на будову».
Надана учасником ПП «КОНСТАНТА-М» договірна ціна не містить Розділу ІІ «Устаткування, меблі та інвентар» та розрахунку № 14, хоча форма Договірної ціни (Додаток 30 Настанови) передбачає наявність такого розділу, та необхідність його внесення до договірної ціни.
Враховуючи наведене, пропозиція учасника ПП «КОНСТАНТА-М» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Наведені вище невідповідності в пропозиції учасника ПП «КОНСТАНТА-М» не можуть бути усунуті в порядку, передбаченому п. 43 Особливостей.
Таким чином, пропозиція ПП «КОНСТАНТА-М» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та мала бути відхилена Замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Так, Пунктом 5 Додатку 2 до Документації передбачено, що кошторисні документи повинні бути складені з урахуванням вимог законодавства України, ДСТУ, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» тощо. Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів виконання робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання зазначених робіт на території замовлення та поточних цін на них. До ціни пропозиції включаються прямі, загальновиробничі та інші витати, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів відповідно до законодавства, а також прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат ремонтно-будівельних організацій та кошти на покриття ризику учасників будівництва.
В порушення наведених вимог Документації учасником ПП «КОНСТАНТА-М» надано у складі тендерної пропозиції Договірну ціну на будівництво Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської області, яка не відповідає вимогам Документації та складена із порушенням вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме:
1. Договірна ціна ПП «КОНСТАНТА-М» не включає кошти на покриття ризику учасників будівництва.
ст. 2 файлу «Договірна ціна (1).pdf».
Таким чином, Замовник в Документації чітко визначив, що договірна ціна учасника закупівлі має включати, зокрема, кошти на покриття ризику учасників будівництва.
Проте, Договірна ціна ПП «КОНСТАНТА-М» не містить врахованих коштів на покриття ризиків.
2. Договірна ціна ПП «КОНСТАНТА-М» складена станом на 24 квітня 2024 року, водночас дана закупівля за ідентифікатором UA-2024-07-03-006973-a оголошена Замовником 03 липня 2024 року, а тому учасником складено договірну ціну із порушення вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», а також вимог пункту 5 Додатку 2 до Документації. Так само, підсумкові відомості до локальних кошторисів містять відомості, що поточні ціни на матеріальні ресурси прийняті учасником станом на 24.04.2024р.
3. Предметом даної закупівлі є роботи: «Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської обл. (Коригування)». Водночас, учасником ПП «КОНСТАНТА-М» в договірній ціні вказано інший об’єкт будівництва, а саме в назві об’єкта будівництва відсутнє обов’язкове формулювання «(Коригування)».
4. Відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (далі – Настанова), договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачена ФОРМА договірної ціни, яка містить Розділ ІІ. Устаткування, меблі та інвентар та розрахунок 14 «Витрати на придбання та доставку устаткування на будову».
Надана учасником ПП «КОНСТАНТА-М» договірна ціна не містить Розділу ІІ «Устаткування, меблі та інвентар» та розрахунку № 14, хоча форма Договірної ціни (Додаток 30 Настанови) передбачає наявність такого розділу, та необхідність його внесення до договірної ціни.
Враховуючи наведене, пропозиція учасника ПП «КОНСТАНТА-М» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Наведені вище невідповідності в пропозиції учасника ПП «КОНСТАНТА-М» не можуть бути усунуті в порядку, передбаченому п. 43 Особливостей.
Таким чином, пропозиція ПП «КОНСТАНТА-М» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та мала бути відхилена Замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу ТОВ «СМ-РЕМБУД» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Відділом культури, туризму та охорони культурної спадщини Любомльської міської ради. 3. Зобов'язати Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Любомльської міської ради скасувати рішення про визначення Приватного підприємства «КОНСТАНТА-М» переможцем процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської обл. (Коригування)» (код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), ідентифікатор UA-2024-07-03-006973-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7b879dea24f64b16b9c50b557ad1f74f
Заголовок пункту скарги:
Пропозиція учасника ПП «КОНСТАНТА-М» містить інші невідповідності вимогам Документації,
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Учасником ПП «КОНСТАНТА-М» не підтверджено наявність працівника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Так, учасником у Довідці про наявність працівників №344 від 16.07.2024р. вказана Поліщук Тетяна Миколаївна як інженер-проектувальник.
Водночас, учасником надано також Інформаційну довідку № 348 від 16.07.2024р., в якій Поліщук Тетяна Миколаївна вказана як субпідрядник для надання послуг складання кошторисної документації (обсяг виконання робіт - 1 % від ціни тендерної пропозиції учасника). Також, у складі тендерної пропозиції надано Договір на виконання робіт № 6 від 01.02.2024р., укладений учасником із інженером-проектувальником Поліщук Т.М., предметом якого є складання кошторисів проектної документації.
Проте, учасником ПП «КОНСТАНТА-М» не підтверджено залучення інженера-проектувальника Поліщук Т.М. як найманого працівника (згідно трудового договору / наказу) або працівника за цивільно-правовим договором.
2. Учасником ПП «КОНСТАНТА-М» надано інформацію про використання на умовах оренди таких транспортних засобів та техніки: кран автомобільний КС 3575А 10 т, автомобіль ГАЗ 2705, автогрейдер ТС 14.03, бульдозер гусеничний, екскаватор гусеничний, каток дорожній, навантажувач фронтальний ATLAS 70, навантажувач фронтальний Liebherr L509, автокран КС 3577 12,5 т, фургон ГАЗ 5312. Водночас учасником не підтверджено наявність відповідних працівників – водіїв та машиністів для використання зазначених транспортних засобів.
Зауважимо, що вказана техніка залучена учасником саме на умовах оренди, а тому учасник ПП «Константа-М» самостійно забезпечує їх експлуатацію із залученням власних водіїв (машиністів).
Таким чином, в порушення п.п. 1.2. п. 1 Додатку 1 до ТД учасником ПП «КОНСТАНТА-М» не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. В порушення вимог пункту 7 розділу 3 до ТД учасником ПП «КОНСТАНТА-М» у довідці про залучення субпідрядника вказано про виконання субпідрядником ПП «Ваша безпека» таких робіт, як «монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень». Проте, технічне завдання по закупівлі (Додаток 2 до ТД) не містить таких видів робіт та їх виконання не передбачається умовами закупівлі.
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «СМ-РЕМБУД», будучи добросовісним та досвідченим учасником ринку, вважає свої права як учасника процедури закупівлі грубо порушеними. Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення ПП «КОНСТАНТА-М» переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, оскільки пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «СМ-РЕМБУД» є учасником процедури Закупівлі, що реально претендує на визнання своєї пропозиції, як найкращої та укладення договору з Замовником.
Отже, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ПП «КОНСТАНТА-М» переможцем процедури закупівлі.
Так, учасником у Довідці про наявність працівників №344 від 16.07.2024р. вказана Поліщук Тетяна Миколаївна як інженер-проектувальник.
Водночас, учасником надано також Інформаційну довідку № 348 від 16.07.2024р., в якій Поліщук Тетяна Миколаївна вказана як субпідрядник для надання послуг складання кошторисної документації (обсяг виконання робіт - 1 % від ціни тендерної пропозиції учасника). Також, у складі тендерної пропозиції надано Договір на виконання робіт № 6 від 01.02.2024р., укладений учасником із інженером-проектувальником Поліщук Т.М., предметом якого є складання кошторисів проектної документації.
Проте, учасником ПП «КОНСТАНТА-М» не підтверджено залучення інженера-проектувальника Поліщук Т.М. як найманого працівника (згідно трудового договору / наказу) або працівника за цивільно-правовим договором.
2. Учасником ПП «КОНСТАНТА-М» надано інформацію про використання на умовах оренди таких транспортних засобів та техніки: кран автомобільний КС 3575А 10 т, автомобіль ГАЗ 2705, автогрейдер ТС 14.03, бульдозер гусеничний, екскаватор гусеничний, каток дорожній, навантажувач фронтальний ATLAS 70, навантажувач фронтальний Liebherr L509, автокран КС 3577 12,5 т, фургон ГАЗ 5312. Водночас учасником не підтверджено наявність відповідних працівників – водіїв та машиністів для використання зазначених транспортних засобів.
Зауважимо, що вказана техніка залучена учасником саме на умовах оренди, а тому учасник ПП «Константа-М» самостійно забезпечує їх експлуатацію із залученням власних водіїв (машиністів).
Таким чином, в порушення п.п. 1.2. п. 1 Додатку 1 до ТД учасником ПП «КОНСТАНТА-М» не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. В порушення вимог пункту 7 розділу 3 до ТД учасником ПП «КОНСТАНТА-М» у довідці про залучення субпідрядника вказано про виконання субпідрядником ПП «Ваша безпека» таких робіт, як «монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень». Проте, технічне завдання по закупівлі (Додаток 2 до ТД) не містить таких видів робіт та їх виконання не передбачається умовами закупівлі.
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «СМ-РЕМБУД», будучи добросовісним та досвідченим учасником ринку, вважає свої права як учасника процедури закупівлі грубо порушеними. Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення ПП «КОНСТАНТА-М» переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, оскільки пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «СМ-РЕМБУД» є учасником процедури Закупівлі, що реально претендує на визнання своєї пропозиції, як найкращої та укладення договору з Замовником.
Отже, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ПП «КОНСТАНТА-М» переможцем процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Любомльської міської ради скасувати рішення про визначення Приватного підприємства «КОНСТАНТА-М» переможцем процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт покрівлі Любомльського міського будинку культури по вул. Незалежності, 68 в м. Любомль Волинської обл. (Коригування)» (код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), ідентифікатор UA-2024-07-03-006973-a.