-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури: Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва. Код за ДК 021:2015 - 71247000-1 (Нагляд за будівельними роботами).
Завершена
4 749 448.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 494.49 UAH
мін. крок: 1% або 47 494.49 UAH
Номер:
e2d83c3119884339befceba0d65c46f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-24-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.09.2024 00:00
Період моніторингу:
24.09.2024 12:41 - 16.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.09.2024 № 230
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-06-30-000225-a 30.06.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункт 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» установлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.05.2024 № 185 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.07.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» та ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» від 18.07.2024 №251 та протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» від 18.07.2024 №252, повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2024, договір про здійснення технічного нагляду від 02.08.2024 № 32-т, пояснення та документи надані Замовником від 30.09.2024, від 07.10.2024 та від 14.10.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» з остаточною ціновою пропозицією 3 802 080,00 гривень та ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» з остаточною ціновою пропозицією 3 934 710,00 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 18.07.2024 №251) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» (протокольне рішення уповноваженої особи від 18.07.2024 №251 від 05.02.2024), порушень не встановлено.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» з остаточною ціновою пропозицією 3 934 710,00 гривень з ПДВ.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з нормами пункту 14 Особливостей № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922-VIII.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону № 922-VIII планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Також, згідно з нормами пункту четвертого частини другої статті 4 Закону № 922-VIII у річному плані повинна міститися така інформація, як код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Водночас, моніторингом установлено, що у річному плані, оприлюдненого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-P-2024-06-30-000247-a, не зазначено інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), чим порушено вимоги пункту 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 2.1 Додатку 1 до ТД учасники повинні надати довідку за встановленою формою, про те що учасники мають працівників відповідної кваліфікації. До довідки додати документальне підтвердження трудових відносин працівників, а саме: копії розпорядчих документів про призначення та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин (у разі залучення працівників на тимчасовій основі – копії угод цивільно-правового характеру, чинних протягом всього терміну виконання робіт). До того ж, учасники обов’язково повинні підтвердити в себе наявність сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Поруч з тим, згідно пункту 11 Розділу 4 Додатку 1 до ТД учасники процедури закупівлі повинні надати лист-згоду на обробку персональних даних осіб, які надають свої персональні дані на виконання вимог для забезпечення участі у процедурі торгів.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Переможцем ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» у складі пропозиції на виконання вимог пункту 2.1 Додатку 1 до ТД надано цивільно-правовий договір від 09.02.2006 № 09/02/24/2 з інженером проектувальником - Желтенко Юлією Анатоліївною, у зв’язку з наданням якого, було розголошено та поширено персональні дані (серія та номер паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків) - Желтенко Юлії Анатоліївни (файл: «ЦПД Желтенко. pdf»).
При цьому у пропозиції Переможця не надано лист-згоду на обробку та використання персональних даних Желтенко Юлії Анатоліївни, яка надала свої персональні дані на виконання вимог для забезпечення участі у процедурі торгів, чим не виконано вимогу пункту 11 Розділу 4 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Однак, замовником в порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ».
Період усунення порушень:
17.10.2024 17:50 - 31.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2024 17:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язань щодо здійснення заходів направлених на недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель (за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-30-000225-а), уповноваженій особі наголошено про необхідність дії в інтересах Замовника та забезпечення професійного та об’єктивного проведення процедур закупівлі
Дата публікації звіту:
24.10.2024 23:28
Запити/Пояснення
Номер:
e261be1627cc4508b444cce2aa765a3e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.09.2024 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.10.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
41a4d10f5ce247be8a8305e62daeaedb
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
30.09.2024 22:31
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до розробленого проекту що пройшов комплексну експертизу, у зв’язку з необхідністю виконання робіт з Реконструкції нежитлової будівлі літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета визначені у відповідному додатку до тендерної документації
Очікувана вартість визначена за Главою 10 ЗКР розробленого проекту що пройшов комплексну експертизу відповідає розміру бюджетного призначення згідно рішення Київської міської ради від 14.12.2023 № 7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» та становить 4 749 448,80 грн з ПДВ.
посилання на сторінку власного веб ресурсу https://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&subcat=151&page=9&per_page=5
Номер:
9d6492e71ae04de3ab6a29d6640d9c52
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.10.2024 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2024 00:00
Опис:
1. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 11 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до ТД, щодо надання листів-згоди на обробку персональних даних осіб, які надають свої персональні дані на виконання вимог для забезпечення участі у процедурі торгів?
2. Надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 4.2 Додатку 2 до ТД та надати підтверджуючі документи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
af8a5bb115f54120b7bbc0b6b91a5d41
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
07.10.2024 23:00
Опис:
П. 4 додатку 1 передбачає надання документів учасником, а не переможцем, у складі пропозиції надано листи згоди інженерів технічного нагляду Бабака І.С., Полухіна В.О., Тимченка М.О. та директора Тимченко О.М.
Витяг про несудимість надано в системі. Інші запитувані документи надаємо у додатку
Номер:
a6169f6b75ad49619ad2efc5357202c7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.10.2024 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2024 00:00
Опис:
1.Виходячи з наданих Замовником пояснень від 30.09.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 25.09.2024 року які не містять детальних і обґрунтованих пояснень, просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт.
2. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність учасника "ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ" вимогам пункту 11 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до ТД, щодо надання листів-згоди на обробку персональних даних осіб, які надають свої персональні дані на виконання вимог для забезпечення участі у процедурі торгів?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9d19a538fc2943a79e0fb2ebf36482c7
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
14.10.2024 22:08
Опис:
1. Загальний доступ до даних щодо будівництва згідно закону «Про регулювання містобудівної діяльності» можливий завдяки функціонуванню Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Таким чином, з проектно-кошторисною документацією по об'єкту Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва ви можете ознайомитись на сайті Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3237894702237746625/optype=4 , Реєстраційний номер в ЄДЕССБ PD01:9049-1821-9672-9599.
З експертизою проекту по об'єкту Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва ви можете ознайомитись на сайті Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3265710101301822507/optype=6 , Реєстраційний номер в ЄДЕССБ EX01:5711-7478-0102-4496.
З кошторисною документацією проекту по об'єкту Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва ви можете ознайомитись на сайті Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3434354151809614879/optype=249 , Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EM01:4356-4528-0479-0050
2. Замовником перевірено на відповідність учасника "ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ" вимогам пункту 11 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до ТД, щодо надання листів-згоди на обробку персональних даних осіб, які надають свої персональні дані на виконання вимог для забезпечення участі у процедурі торгів шялхом перегляду у складі пропозиції учасника наданих листів згоди інженерів технічного нагляду Бабака І.С., Полухіна В.О., Тимченка М.О. та директора Тимченко О.М. (файли "лист згода захист персональних даних бабак.pdf", "лист згода захист персональних даних полухін.pdf", "лист згода захист персональних даних тимченко.pdf", "лист згода захист персональних даних.pdf", до останнього також надано файл з накладеним підписом "лист згода захист персональних даних.pdf.p7s" )