• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури: Реконструкція нежитлової будівлі літ. «А-3» спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням української мови та літератури № 260, вулиця Маршала Якубовського, 7-Б у Голосіївському районі м. Києва. Код за ДК 021:2015 - 71247000-1 (Нагляд за будівельними роботами).

Завершена

4 749 448.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 494.49 UAH
Номер: e2d83c3119884339befceba0d65c46f5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-24-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.09.2024 12:41 - 16.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.09.2024 № 230 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-06-30-000225-a 30.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункт 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» установлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.05.2024 № 185 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.07.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» та ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» від 18.07.2024 №251 та протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» від 18.07.2024 №252, повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2024, договір про здійснення технічного нагляду від 02.08.2024 № 32-т, пояснення та документи надані Замовником від 30.09.2024, від 07.10.2024 та від 14.10.2024 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» з остаточною ціновою пропозицією 3 802 080,00 гривень та ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» з остаточною ціновою пропозицією 3 934 710,00 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 18.07.2024 №251) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» (протокольне рішення уповноваженої особи від 18.07.2024 №251 від 05.02.2024), порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» з остаточною ціновою пропозицією 3 934 710,00 гривень з ПДВ. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з нормами пункту 14 Особливостей № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922-VIII. Відповідно до частини першої статті 4 Закону № 922-VIII планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Також, згідно з нормами пункту четвертого частини другої статті 4 Закону № 922-VIII у річному плані повинна міститися така інформація, як код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Водночас, моніторингом установлено, що у річному плані, оприлюдненого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-P-2024-06-30-000247-a, не зазначено інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), чим порушено вимоги пункту 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 2.1 Додатку 1 до ТД учасники повинні надати довідку за встановленою формою, про те що учасники мають працівників відповідної кваліфікації. До довідки додати документальне підтвердження трудових відносин працівників, а саме: копії розпорядчих документів про призначення та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин (у разі залучення працівників на тимчасовій основі – копії угод цивільно-правового характеру, чинних протягом всього терміну виконання робіт). До того ж, учасники обов’язково повинні підтвердити в себе наявність сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Поруч з тим, згідно пункту 11 Розділу 4 Додатку 1 до ТД учасники процедури закупівлі повинні надати лист-згоду на обробку персональних даних осіб, які надають свої персональні дані на виконання вимог для забезпечення участі у процедурі торгів. Слід зазначити, що відповідно до абзацу 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Переможцем ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» у складі пропозиції на виконання вимог пункту 2.1 Додатку 1 до ТД надано цивільно-правовий договір від 09.02.2006 № 09/02/24/2 з інженером проектувальником - Желтенко Юлією Анатоліївною, у зв’язку з наданням якого, було розголошено та поширено персональні дані (серія та номер паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків) - Желтенко Юлії Анатоліївни (файл: «ЦПД Желтенко. pdf»). При цьому у пропозиції Переможця не надано лист-згоду на обробку та використання персональних даних Желтенко Юлії Анатоліївни, яка надала свої персональні дані на виконання вимог для забезпечення участі у процедурі торгів, чим не виконано вимогу пункту 11 Розділу 4 Додатку 1 до ТД. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, замовником в порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ».
Період усунення порушень: 17.10.2024 17:50 - 31.10.2024 23:00
Дата публікації висновку: 17.10.2024 17:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язань щодо здійснення заходів направлених на недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель (за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-30-000225-а), уповноваженій особі наголошено про необхідність дії в інтересах Замовника та забезпечення професійного та об’єктивного проведення процедур закупівлі
Дата публікації звіту: 24.10.2024 23:28

Запити/Пояснення