-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Брикет торф’яний
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Номер:
3c07d92db16f42b290b134da36532c2d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 17:10 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.11.2024 № 76-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.11.2024 № 76-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-06-28-003279-a 28.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АГРОПРОВІТА», ТОВ «СЛАВРЕСУРС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Добровеличківська лікарня» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.06.2024 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОПРОВІТА» (далі – ТОВ «АГРОПРОВІТА»), товариства з обмеженою відповідальністю «СЛАВРЕСУРС» (далі – ТОВ «СЛАВРЕСУРС»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.07.2024 б/н, від 13.07.2024 б/н, від 15.07.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.07.2024, договір про закупівлю товарів від 24.07.2024 № 202 на суму 1 441 440,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «СЛАВРЕСУРС», пояснення надане 18.11.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.11.2024 12:21 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2024 12:21
Запити/Пояснення
Номер:
8f011b19913c46a7b89675fbc14850b4
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
13.11.2024 17:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Брикет торф’яний» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-28-003279-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b34f9b1845124873acdae975c0f3eb43
Назва:
Відповідь про надання пояснень за запитом Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
Дата опублікування:
18.11.2024 15:04
Опис:
Відповідь щодо першого питання: Надаю пояснення, інформацію та посилання на відповідні нормативно-правові акти на підстави, яких уповноваженою особою КНП «Добровеличківська лікарня» здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість «Брикет торф’яний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-28-003279-a). Предмет закупівлі: Брикет торф’яний код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 09110000-3 – Тверде паливо. Очікувана вартість закупівлі: 1 500 000.00 грн з ПДВ. Обґрунтування розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Так, нами, відповідно до п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Крім цього, нами, згідно п. 14 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року, закупівля здійснювалася на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, була включена до річного плану закупівель відповідно до статті 4 Закону. Моніторинг ринку даного виду товару проводився через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань та отримання відповідей від суб’єктів господарювання. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника та нормами чинного законодавства.
Відповідь щодо другого запитання. Надаю пояснення, інформацію, що до оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення уповноваженою особою КНП «Добровеличківська лікарня» на сторінці власного веб-сайту не оприлюднювалась.