-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Брикет торф’яний
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
28.06.2024 11:40 - 03.07.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
не правомірне рішення замовника
Номер:
ff9cb675b5ec42c49fe7379419ad9057
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-28-003279-a.b8
Назва:
не правомірне рішення замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.07.2024 14:49
- Сертифікати Славресурс.pdf 19.07.2024 14:49
- Скарга.docx 19.07.2024 14:49
- sign.p7s 19.07.2024 15:08
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
21.07.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
67a0eae5ee2340fabad4f8773e6eaede
Заголовок пункту скарги:
не правомірне рішення визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішенням від 15.07.2024 Замовник оголошує переможцем процедури ТОВ "СЛАВРЕСУРС" закупівля № UA-2024-06-28-003279-a
Вивчивши тендерну пропозицію учасника прийшли висновку. замовник повинен відхилити ТОВ "СЛАВРЕСУРС" на підставі абзацу другого пп. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
В тендерній документації Замовник вимагає наступне : Додаток 2 6.2. Згідно пункту 2.1. Розділу 2 «Правила приймання» ДСТУ 2042-92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається документ про якість.На підтвердження пунктів 2.1. та 2.2. Розділу 2 «Правила приймання» ДСТУ 2042-92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови" Учасник у складі пропозиції на брикет торф’яний надає сертифікат якості виданий в поточному році Українською інспекцією «Укрінспаливо» відповідно до діючого в Україні ДСТУ 2042-92 «Брикети торфові для комунально-побутових потреб». Замовник навмисно прописує «надає сертифікат якості виданий в поточному році» під одного Учасника, що є порушенням.
Сертифікацію брикетів торф’яних проводиться органом сертифікації Українською інспекцією “Укрінспаливо” і видається на кожну партію товару, строком на 1 місяць.
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" 05.07.2024 долучено файл pdf Відповідність технічним вимогам де додано Сертифікат якості AD № 02007 із терміном дії сертифіката з 27.02.2024 до 27.03.2024.,та паспорт № 24 виданий 27.03.2024 р, дати які зазначені в паспорті та сертифікаті вже не відповідають, тобто паспорт випробувань виданий на товар дія сертифіката якого вже не дійсна, по друге об’єм який вказаний паспорті № 24 не відповідає о об’єму Замовника. Що вже є невідповідністю.
Тобто Учасником долучено документ про якість, що є недійсними.
Визначення поняття “документа” наявний у Законі України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”.
Так, офіційний документ — документ, складений, виданий, засвідчений із дотриманням визначених законодавством норм уповноваженою особою, якій законодавством надано право у зв’язку з її професійною чи службовою діяльністю складати, видавати, засвідчувати певні види документів, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти та містить передбачені законодавством реквізити і відомості.
Строк чинності документа може встановлюватись законодавством або самим документом.
Наприклад, за пунктом 6 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, строк дії довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, становить десять календарних днів з дати її формування. Тобто після закінчення терміну дії такої довідки вона вже не є дійсною і не може використовуватись за своїм функціональним призначенням, а саме не є відповідним документом.
Строк дії Сертифіката якості AD № 02007 визначено в самому сертифікаті: із 27.02.2024 до 27.03.2024.
Порядок проведення сертифікації продукції регламентовано ДСТУ 3413-96, пунктом 6.7.8 якого передбачено:
«Термін дії сертифіката відповідності визначає орган з сертифікації з урахуванням терміну дії нормативних документів на продукцію, терміну, на який атестоване виробництво (сертифікована система якості), гарантійного терміну придатності продукції, але не більше термінів, зазначених в додатку А або визначених чинним законодавством України.
Термін дії сертифіката відповідності та ліцензійної угоди не продовжується».
Сертифікацію брикетів торф’яних проведено органом сертифікації Українською інспекцією “Укрінспаливо” та видано Сертифікат якості AD № 02007, як офіційний документ, який містить реквізит щодо терміну дії в один місяць .
Учасником подані документи тендерної пропозиції у липні 2024 із сертифікатом, та паспортом що втратили чинність 27.03.2024.
Аналогічної позиції дотримався АМКУ при ухваленні рішення від 18.04.2023 № 4981-р/пк-пз (закупівля № UA-2023-03-22-003812-a):
Обставини розгляду скарги.
Умовами закупівлі встановлена вимога, за якою учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності на запропонований товар. Варто зазначити, що вимог до чинності документа не було встановлено.
Учасник у складі пропозиції надав сертифікат відповідності на частину запропонованого товару, який на момент подання пропозицій не був чинним.
Упустивши наведену обставину, замовник визначив цього учасника переможцем закупівлі.
Позиція скаржника.
Вважаючи рішення про визначення конкурента переможцем торгів неправомірним, скаржник просив Колегію зобов’язати замовника скасувати таке рішення. Скаржник наголосив на нечинності наведеного документа.
Позиція Колегії.
Колегія також звернула увагу, що згаданий сертифікат не є чинним на момент подання переможцем пропозиції. Тому дійшла висновку, що пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так само висновком Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-05-18-006331-a встановлено порушення замовника щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника, яким «надано сертифікат на відповідність продукції, термін дії якого з 27.06.2022 до 26.12.2022, тобто на момент проведення процедури закупівлі сертифікат втратив чинність, чим не підтверджує якість запропонованого товару» (моніторинг UA-M-2023-06-27-000009, оголошення UA-2023-05-18-006331-a).
Аналогічної позиції дотримався АМКУ при ухваленні рішення по скарзі (закупівля № UA-2024-05-29-008150-a)
Отже, нечинний документ який надав Учасник ТОВ «СЛАВРЕСУРС», не можна вважати відповідним документом чи взагалі документом. Відсутність або наявність“прямої вказівки в тендерній документації” не означає нівелювання чинного законодавства щодо порядку видачі (чинності) документів. Отже повинно бути відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС» на підставі абзацу другого пп. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, на основі тендерної документації та з дотриманням принципів закупівлі, насамперед, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, можна зробити висновок, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СЛАВРЕСУРС», Замовник застосував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій. Замовник ігнорує такі основні принципи які визначено: Ч.1 ст.5 Закону .Встановлені вимоги в тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принцип ефективності при здійсненні процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
У зв'язку із зазначеними вище обставинами звертаємося до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду .
2. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС», що оформлене протоколом 15.07.2024 року.
3. Зобов'язати Замовника оголосити процедуру повторно.
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішенням від 15.07.2024 Замовник оголошує переможцем процедури ТОВ "СЛАВРЕСУРС" закупівля № UA-2024-06-28-003279-a
Вивчивши тендерну пропозицію учасника прийшли висновку. замовник повинен відхилити ТОВ "СЛАВРЕСУРС" на підставі абзацу другого пп. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
В тендерній документації Замовник вимагає наступне : Додаток 2 6.2. Згідно пункту 2.1. Розділу 2 «Правила приймання» ДСТУ 2042-92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається документ про якість.На підтвердження пунктів 2.1. та 2.2. Розділу 2 «Правила приймання» ДСТУ 2042-92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови" Учасник у складі пропозиції на брикет торф’яний надає сертифікат якості виданий в поточному році Українською інспекцією «Укрінспаливо» відповідно до діючого в Україні ДСТУ 2042-92 «Брикети торфові для комунально-побутових потреб». Замовник навмисно прописує «надає сертифікат якості виданий в поточному році» під одного Учасника, що є порушенням.
Сертифікацію брикетів торф’яних проводиться органом сертифікації Українською інспекцією “Укрінспаливо” і видається на кожну партію товару, строком на 1 місяць.
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" 05.07.2024 долучено файл pdf Відповідність технічним вимогам де додано Сертифікат якості AD № 02007 із терміном дії сертифіката з 27.02.2024 до 27.03.2024.,та паспорт № 24 виданий 27.03.2024 р, дати які зазначені в паспорті та сертифікаті вже не відповідають, тобто паспорт випробувань виданий на товар дія сертифіката якого вже не дійсна, по друге об’єм який вказаний паспорті № 24 не відповідає о об’єму Замовника. Що вже є невідповідністю.
Тобто Учасником долучено документ про якість, що є недійсними.
Визначення поняття “документа” наявний у Законі України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”.
Так, офіційний документ — документ, складений, виданий, засвідчений із дотриманням визначених законодавством норм уповноваженою особою, якій законодавством надано право у зв’язку з її професійною чи службовою діяльністю складати, видавати, засвідчувати певні види документів, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти та містить передбачені законодавством реквізити і відомості.
Строк чинності документа може встановлюватись законодавством або самим документом.
Наприклад, за пунктом 6 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, строк дії довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, становить десять календарних днів з дати її формування. Тобто після закінчення терміну дії такої довідки вона вже не є дійсною і не може використовуватись за своїм функціональним призначенням, а саме не є відповідним документом.
Строк дії Сертифіката якості AD № 02007 визначено в самому сертифікаті: із 27.02.2024 до 27.03.2024.
Порядок проведення сертифікації продукції регламентовано ДСТУ 3413-96, пунктом 6.7.8 якого передбачено:
«Термін дії сертифіката відповідності визначає орган з сертифікації з урахуванням терміну дії нормативних документів на продукцію, терміну, на який атестоване виробництво (сертифікована система якості), гарантійного терміну придатності продукції, але не більше термінів, зазначених в додатку А або визначених чинним законодавством України.
Термін дії сертифіката відповідності та ліцензійної угоди не продовжується».
Сертифікацію брикетів торф’яних проведено органом сертифікації Українською інспекцією “Укрінспаливо” та видано Сертифікат якості AD № 02007, як офіційний документ, який містить реквізит щодо терміну дії в один місяць .
Учасником подані документи тендерної пропозиції у липні 2024 із сертифікатом, та паспортом що втратили чинність 27.03.2024.
Аналогічної позиції дотримався АМКУ при ухваленні рішення від 18.04.2023 № 4981-р/пк-пз (закупівля № UA-2023-03-22-003812-a):
Обставини розгляду скарги.
Умовами закупівлі встановлена вимога, за якою учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності на запропонований товар. Варто зазначити, що вимог до чинності документа не було встановлено.
Учасник у складі пропозиції надав сертифікат відповідності на частину запропонованого товару, який на момент подання пропозицій не був чинним.
Упустивши наведену обставину, замовник визначив цього учасника переможцем закупівлі.
Позиція скаржника.
Вважаючи рішення про визначення конкурента переможцем торгів неправомірним, скаржник просив Колегію зобов’язати замовника скасувати таке рішення. Скаржник наголосив на нечинності наведеного документа.
Позиція Колегії.
Колегія також звернула увагу, що згаданий сертифікат не є чинним на момент подання переможцем пропозиції. Тому дійшла висновку, що пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так само висновком Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-05-18-006331-a встановлено порушення замовника щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника, яким «надано сертифікат на відповідність продукції, термін дії якого з 27.06.2022 до 26.12.2022, тобто на момент проведення процедури закупівлі сертифікат втратив чинність, чим не підтверджує якість запропонованого товару» (моніторинг UA-M-2023-06-27-000009, оголошення UA-2023-05-18-006331-a).
Аналогічної позиції дотримався АМКУ при ухваленні рішення по скарзі (закупівля № UA-2024-05-29-008150-a)
Отже, нечинний документ який надав Учасник ТОВ «СЛАВРЕСУРС», не можна вважати відповідним документом чи взагалі документом. Відсутність або наявність“прямої вказівки в тендерній документації” не означає нівелювання чинного законодавства щодо порядку видачі (чинності) документів. Отже повинно бути відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС» на підставі абзацу другого пп. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, на основі тендерної документації та з дотриманням принципів закупівлі, насамперед, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, можна зробити висновок, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СЛАВРЕСУРС», Замовник застосував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій. Замовник ігнорує такі основні принципи які визначено: Ч.1 ст.5 Закону .Встановлені вимоги в тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принцип ефективності при здійсненні процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
У зв'язку із зазначеними вище обставинами звертаємося до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду .
2. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС», що оформлене протоколом 15.07.2024 року.
3. Зобов'язати Замовника оголосити процедуру повторно.
×
-
Назва доказу:
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" 05.07.2024 долучено файл pdf Відповідність технічним вимогам де додано Сертифікат якості AD № 02007 із терміном дії сертифіката з 27.02.2024 до 27.03.2024.,та паспорт № 24 виданий 27.03.2024 р, дати які зазначені в паспорті та сертифікаті вже не відповідають, тобто паспорт випробувань виданий на товар дія сертифіката якого вже не дійсна, по друге об’єм який вказаний паспорті № 24
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС», що оформлене протоколом 15.07.2024 року.
Вимога
Є відповідь
відхилення учасника
Номер:
e053b85557964d65a1dadafa96636697
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-28-003279-a.c7
Назва:
відхилення учасника
Вимога:
Шановний Замовник.Ви суперечити самі собі,цитуємо вашу відповідь
З іншого боку, сертифікат якості на товар підтверджує, що товар має певні характеристики і відповідає певним стандартам якості чи безпеки, встановленим відповідними регулюючими органами чи організаціями. Такий сертифікат свідчить про те що особою уповноваженою на проведення досліджень були досліджені певні характеристики цього товару і за результатами таких досліджень оформлюється сертифікат якості в якому серед іншого вказується інформація про дату випробовувань та кількість переданого зразка.
Але не зважаючи на це ви відхиляєте Тов "Агропровіта "
Питання на віщо вам к сертифікату якості ще паспорт якості ,поясніть відмінність ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2024 09:08
Вирішення:
Шановний учаснику, маємо намір зауважити, що Ваша поведінка в даному випадку може викликати певне недорозуміння. Просимо дотримуватися пристойних стандартів етики і комунікації в публічній площині. Шантажування Замовника у будь-якій формі не є прийнятною практикою для майданчика публічних закупівель. Ми завжди стараємося вести професійний діалог, який фокусуються на суті питання. Наразі, Ваша пропозиція є відхиленою через грубі порушення поданої пропозиції. Ваші питання дублюються із попередніми Вашими зверненнями. Відкак відповідь Вам надано розгорнуту в повному об'ємі. Оцінка усіх пропозицій відбувалася відповідно до вимог тендерної документації. При цьому ми завжди відкриті до конструктивної критики і готові знаходити спільні рішення. для Вашої подальшої перемоги та участі в поставках твердого палива.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
не провомірне рішення
Номер:
74f6d21167924aefb6abcd43cab41e5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-28-003279-a.a6
Назва:
не провомірне рішення
Вимога:
Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), під час розгляду тендерних пропозицій виявляє невідповідності в інформації та / або документах учасника. Виявленні невідповідності у окремих частинах тендерної пропозиції учасника підлягають усуненню, що в свою чергу зобов’язує замовника надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей в інформації та / або документах. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
ТОВ «АГРОПРОВІТА» має всі документи. паспорти ,висновки і обов’язково надала Замовнику, як щоб ця вимога була висунута Замовником
При цьому, надаючи повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей замовник не вимагає не відповідність умовам технічної специфікації. Законом читко сказано замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 .
Так, пункт 43 Особливостей дозволяє виправити невідповідності в технічній специфікації до предмета закупівлі у випадку, коли таке виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції,
За умовами закупівлі Замовник вимагає фінансову звітність за останній звітний період, а саме за 2022р. Учасник ТОВ «АГРОПРОВІТА» у складі своєї пропозиції надав фінансову звітність за 2023 рік., що не є порушенням, а виконанням умов тендерної документації Замовника.
Наголошуємо!!!! Закупівлю оголошено в 2024 року. Встановлення такої умови суттєво звужує коло потенційних учасників та є дискримінаційним щодо тих учасників, які не зможуть підтвердити цей кваліфікаційний критерій. Вартість необоротних активів фінансової звітності Учасника на певну конкретну дату, а саме за 2022 рік жодним чином не характеризує його фінансову спроможність.
ТОВ «АГРОПРОВІТА» 11.07.2024 надає документи про усунення та надає пояснення, та гарантійний лист від Виробника о наявності фінансової спроможності про виконання умов даної процедури.
13.07.2024 відхиляє учасника ТОВ «АГРОПРОВІТА» відповідно до вимог абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та не виправив виявлені замовником невідповідності після розкриття тендерних пропозицій протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Наголошуємо ТОВ «АГРОПРОВІТА» у складі своєї пропозиції надала всі документи які вимагає Замовник у додатку 2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. Учасник-скаржник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПРОВІТА" надали до складу своєї тендерної пропозиції наступні документи відповідно до вимог тендерної документації :
- Сертифікат якості, файл pdf з назвою (сертифікат) який підтверджує відповідність предмету закупівлі, запропонованого Учасником технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та містить всі технічні характеристики.
- Документ відповідність технічним, якісним, кількісним файл з назвою (технічні та якісні) який міститься у складі пропозиції учасника; Учасник - скаржник зазначає, що вищенаведений документ, який наданий до складу пропозиції учасника-скаржника цілком виконує вимогу Тендерної документації Замовника.
- Також надав фінансову звітність за 2023 рік.
ТОВ «АГРОПРОВІТА» зазначає, що Замовник навмисно вигадує неіснуючу підставу відхилення, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Просимо виправити порушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.07.2024 10:44
Вирішення:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
При цьому відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, як-що таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
1. Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ "АГРОПРОВІТА", було встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації, а саме: надані Учасником документи на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність фінансової спроможності в розмірі не менше очікуваної вартості предмета закупівлі, яка підтверджується фінансовою звітністю не відповідають вимогам встановленим Розділом ІІІ. Пунктом 5.1 тендерної документації.
Замовником 11-07-2024 об 09:24:54 було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Станом на кінцевий термін 24 годин відведеного на виправлення часу Замовник встановив що, учасник не виправив виявленні невідповідності.
Зокрема:
- Учасником ТОВ "АГРОПРОВІТА" повторно надано фінансову звітність малого підприємства станом на 31.12.2023. Разом з тим, у наданих документах відсутні будь які данні, що підтверджують обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг). У фінансовій звітності, в розділі ІІ "Звіт про фінансові результати", у рядку 2000 (Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)) не зазначено нічого. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, що були встановлені в тендерній документації
Зважаючи на це, відповідно до пп.1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
2. Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ "АГРОПРОВІТА" на відповідність технічним вимогам документації встановлено що пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зокрема:
- Розділом ІІІ. Пунктом 7 (Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам) встановлена вимога:
Учасник надає документи на товар, що підтверджують його походження, якість та безпеку: сертифікат відповідності та/або декларацію відповідності, та висновок санітарно- епідеміологічної експертизи викладені українського мовою.
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи:
- сертифікат відповідності та/або декларацію відповідності, та висновок санітарно- епідеміологічної експертизи викладені українського мово.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "АГРОПРОВІТА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пп.2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
відхилення учасника
Номер:
ab9aa6b786e546b097e91e1e8b4c540c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-28-003279-a.c5
Назва:
відхилення учасника
Вимога:
Шановний Замовник.
Рішенням від 15.07.2024 Замовник оголошує переможцем процедури ТОВ "СЛАВРЕСУРС" . Вивчивши тендерну пропозицію учасника прийшли висновку. замовник повинен відхилити ТОВ "СЛАВРЕСУРС" на підставі абзацу другого пп. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" 05.07.2024 долучено Сертифікат якості AD № 02007 із терміном дії сертифіката з 27.02.2024 до 27.03.2024.,та паспорт № 24 виданий 27.03.2024 р, дати які зазначені в паспорті та сертифікаті вже не відповідають, тобто паспорт випробувань виданий на товар дія сертифіката якого вже не дійсна, по друге об’єм який вказаний паспорті № 24 не відповідає о об’єму Замовника. Що вже є невідповідністю.
Тобто Учасником долучено документ про якість, що є недійсними.
Визначення поняття “документа” наявний у Законі України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”.
Так, офіційний документ — документ, складений, виданий, засвідчений із дотриманням визначених законодавством норм уповноваженою особою, якій законодавством надано право у зв’язку з її професійною чи службовою діяльністю складати, видавати, засвідчувати певні види документів, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти та містить передбачені законодавством реквізити і відомості.
Строк чинності документа може встановлюватись законодавством або самим документом.
Наприклад, за пунктом 6 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, строк дії довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, становить десять календарних днів з дати її формування. Тобто після закінчення терміну дії такої довідки вона вже не є дійсною і не може використовуватись за своїм функціональним призначенням, а саме не є відповідним документом.
Строк дії Сертифіката якості AD № 02007 визначено в самому сертифікаті: із 27.02.2024 до 27.03.2024.
Порядок проведення сертифікації продукції регламентовано ДСТУ 3413-96, пунктом 6.7.8 якого передбачено:
«Термін дії сертифіката відповідності визначає орган з сертифікації з урахуванням терміну дії нормативних документів на продукцію, терміну, на який атестоване виробництво (сертифікована система якості), гарантійного терміну придатності продукції, але не більше термінів, зазначених в додатку А або визначених чинним законодавством України.
Термін дії сертифіката відповідності та ліцензійної угоди не продовжується».
Сертифікацію брикетів торф’яних проведено органом сертифікації Українською інспекцією “Укрінспаливо” та видано Сертифікат якості AD № 02007, як офіційний документ, який містить реквізит щодо терміну дії в один місяць .
Учасником подані документи тендерної пропозиції у липні 2024 із сертифікатом, та паспортом що втратили чинність 27.03.2024.
Аналогічної позиції дотримався АМКУ при ухваленні рішення від 18.04.2023 № 4981-р/пк-пз (закупівля № UA-2023-03-22-003812-a):
Обставини розгляду скарги.
Умовами закупівлі встановлена вимога, за якою учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності на запропонований товар. Варто зазначити, що вимог до чинності документа не було встановлено.
Учасник у складі пропозиції надав сертифікат відповідності на частину запропонованого товару, який на момент подання пропозицій не був чинним.
Упустивши наведену обставину, замовник визначив цього учасника переможцем закупівлі.
Позиція скаржника.
Вважаючи рішення про визначення конкурента переможцем торгів неправомірним, скаржник просив Колегію зобов’язати замовника скасувати таке рішення. Скаржник наголосив на нечинності наведеного документа.
Позиція Колегії.
Колегія також звернула увагу, що згаданий сертифікат не є чинним на момент подання переможцем пропозиції. Тому дійшла висновку, що пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так само висновком Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-05-18-006331-a встановлено порушення замовника щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника, яким «надано сертифікат на відповідність продукції, термін дії якого з 27.06.2022 до 26.12.2022, тобто на момент проведення процедури закупівлі сертифікат втратив чинність, чим не підтверджує якість запропонованого товару» (моніторинг UA-M-2023-06-27-000009, оголошення UA-2023-05-18-006331-a).
Отже, нечинний документ який надав Учасник ТОВ «СЛАВРЕСУРС», не можна вважати відповідним документом чи взагалі документом. Відсутність або наявність“прямої вказівки в тендерній документації” не означає нівелювання чинного законодавства щодо порядку видачі (чинності) документів. Отже повинно бути відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, на основі тендерної документації та з дотриманням принципів закупівлі, насамперед, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, можна зробити висновок, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СЛАВРЕСУРС», Замовник застосував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принцип ефективності при здійсненні процедури закупівлі.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших учасників та порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Шановний Замовник .Скасуйте закупівлю приберіть вимоги що дискримінують учасників ,оголосить закупівлю наново як вимагає Закон.
Просимо Вас виконати цю вимогу ,в іншому випадку скарга буде подана 18.07.2024.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2024 19:12
Вирішення:
Замовником розглянуто Ваше звернення стосовно питання про чинність сертифікату якості на торфобрикети AD № 02007 із датою видачі сертифіката від 27.02.2024 що наданий у складі пропозиції ТОВ «Славресурс» .
Погоджуємося із Вашим тлумаченням норм законодавства про те що офіційний документ — це документ, складений, виданий, засвідчений із дотриманням визначених законодавством норм уповноваженою особою, якій законодавством надано право у зв’язку з її професійною чи службовою діяльністю складати, видавати, засвідчувати певні види документів, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти та містить передбачені законодавством реквізити і відомості. Строк чинності документа може встановлюватись законодавством або самим документом.
Одначе, наведене Вами ототожнення порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, та порядку видачі сертифікату якості на продукцію (зокрема- на тверде паливо) є недоречним.
Хочу Вам повідомити, що ці два документи є різними за своїм призначенням і сутністю. Довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків свідчить про те, що підприємство (або особа) на даний конкретний момент не має невиплачених податкових зобов'язань перед державою. Такий документ має обмежений термін дії оскільки стан розрахунків податкових контрагентів із Державою не є константою. Цей документ видається органами Державної податкової служби і має свій термін дії, в розрізі податкового органу це 10 (десять) календарних днів. Від так протягом десяти днів у підприємства (або особи) навіть за умови пасивної поведінки стан розрахунків з державою може змінитися, наприклад через настання строків подання звітності та сплати обов’язкових платежів або подій які можуть статися через вплив інших чинників з боку третіх осіб (наприклад зміна первинних облікових документів в розрізі податкових контрагентів), тощо.
З іншого боку, сертифікат якості на товар підтверджує, що товар має певні характеристики і відповідає певним стандартам якості чи безпеки, встановленим відповідними регулюючими органами чи організаціями. Такий сертифікат свідчить про те що особою уповноваженою на проведення досліджень були досліджені певні характеристики цього товару і за результатами таких досліджень оформлюється сертифікат якості в якому серед іншого вказується інформація про дату випробовувань та кількість переданого зразка. Зазвичай для проведення досліджень не має потреби постачати до лабораторії весь об’єм товару (наприклад 300 тон!), достатньо відібрати кілька точкових проб від партії товару на складі готової продукції та засвідчити таку подію актом відбору проб. За результатами досліджень оформлюють протокол або сертифікат якості, чи сертифікат відповідності тощо. Законодавство не встановлює спеціальних вимог до оформлення такого документу та до строків дії сертифікату якості, тому термін дії таких документів може відрізнятися в залежності від типу товару та регулятивних вимог і органу що видав такий документ. Одначе, чинним ДСТУ 2042-92, врегульовано що гарантійний термін торфобрикетів становить 12 місяців з дати виготовлення. Тобто товар (торфобрикет) виготовлений у лютому 2024 року при умові дотримання правил зберігання не втратить якісних характеристик як мінімум впродовж 12 місяців тобто до лютого 2025 року. В випадку даної закупівлі строк виконання договору є протягом 2024 року, дана норма тендерної документації цілком відповідає умовам технічного завдання (Додаток 2 ТД) стосовно оформлення сертифікату якості на товар.
Відповідно до ДСТУ 2042-92, випробування технічних характеристик торфових брикетів проводить ДП «Укрінспаливо». У Додатку 2 до тендерної документації чітко зазначені технічні вимоги до товару, яким повинна відповідати пропозиція учасника. В даному випадку, пропозиція Учасника 2 повністю відповідає цим вимогам.
Наголошуємо вкотре що тендерною документацією, ми не встановили жодних вимог до оформлення самого сертифікату якості на брикети, за винятком однієї важливої деталі: такий документ повинен бути виданий у поточному році. Це означає, що замовник бажає отримати товар виготовлений у 2024 році, а сертифікат якості повинен підтверджувати, що брикети відповідають всім вимогам якості чинного ДСТУ 2049-92 та має бути виданий на товар 2024 року виготовлення. Така вимога ґрунтується на тому що відповідно до чинного стандарту на брикети торф’яні ДСТУ 2042-92, гарантійний термін торфобрикетів становить 12 місяців з моменту виготовлення. Так відповідно до пунктів 5.1.,5.2. Розділу 5 «Гарантії виробника» ДСТУ 2042-92 "Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні умови", виробник гарантує відповідність брикетів торф’яних, вимогам даного стандарту, за умови дотримання споживачем вимог транспортування та зберігання. Гарантійний строк зберігання – 12 місяців з моменту видання сертифікату.
Враховуючи цей факт, для нас є вкрай важливим, щоб показники якості запропонованого учасниками товару відповідно до наданого сертифікату якості не перевищували граничні значення регламентовані національним стандартом ДСТУ 2042-92, а запропонований товар має бути придатним до використання протягом терміну дії договору про закупівлю. Інші деталі чи умови, які можуть стосуватися цього документа, не були визначені в тендерній документації і можуть трактуватися учасниками довільно. А тому, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Славресурс» через нібито невідповідність сертифікату якості AD № 02042 на запропонований товар.
При цьому наголошуємо що КНП «Добровеличківська лікарня» є комунальниv медичним закладом, що здійснює медичне обслуговування населення окремої територіальної громади, а не слідчим органом. Підстав для сумніву в чинності та достовірності даних зазначених у сертифікаті якості AD № 02042, наданого ТОВ «СЛАВРЕСУРС» (код ЄДРПОУ - 37939071) у складі тендерної пропозиції, у замовника немає.
Разом з тим, Законом «Про публічні закупівлі» та положенням Особливостей не передбачено самостійної відміни рішення замовника, окрім, як на виконання рішень органу оскарження, що у свою чергу робить законодавчо неможливо вчинення дій, що вимагає учасник.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
не провомірне рішення
Номер:
45363c850e834b2db2450722312a7cf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-28-003279-a.b4
Назва:
не провомірне рішення
Вимога:
Рішенням від 15.07.2024 Замовник оголошує переможцем процедури ТОВ "СЛАВРЕСУРС" . Вивчивши тендерну пропозицію учасника прийшли висновку. замовник повинен відхилити ТОВ "СЛАВРЕСУРС" на підставі абзацу другого пп. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" 05.07.2024 долучено Сертифікат якості AD № 02007 із терміном дії сертифіката з 27.02.2024 до 27.03.2024.,та паспорт № 24 виданий 27.03.2024 р, дати які зазначені в паспорті та сертифікаті вже не відповідають, тобто паспорт випробувань виданий на товар дія сертифіката якого вже не дійсна, по друге об’єм який вказаний паспорті № 24 не відповідає о об’єму Замовника. Що вже є невідповідністю.
Тобто Учасником долучено документ про якість, що є недійсними.
Визначення поняття “документа” наявний у Законі України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”.
Так, офіційний документ — документ, складений, виданий, засвідчений із дотриманням визначених законодавством норм уповноваженою особою, якій законодавством надано право у зв’язку з її професійною чи службовою діяльністю складати, видавати, засвідчувати певні види документів, що підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти та містить передбачені законодавством реквізити і відомості.
Строк чинності документа може встановлюватись законодавством або самим документом.
Наприклад, за пунктом 6 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, строк дії довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, становить десять календарних днів з дати її формування. Тобто після закінчення терміну дії такої довідки вона вже не є дійсною і не може використовуватись за своїм функціональним призначенням, а саме не є відповідним документом.
Строк дії Сертифіката якості AD № 02007 визначено в самому сертифікаті: із 27.02.2024 до 27.03.2024.
Порядок проведення сертифікації продукції регламентовано ДСТУ 3413-96, пунктом 6.7.8 якого передбачено:
«Термін дії сертифіката відповідності визначає орган з сертифікації з урахуванням терміну дії нормативних документів на продукцію, терміну, на який атестоване виробництво (сертифікована система якості), гарантійного терміну придатності продукції, але не більше термінів, зазначених в додатку А або визначених чинним законодавством України.
Термін дії сертифіката відповідності та ліцензійної угоди не продовжується».
Сертифікацію брикетів торф’яних проведено органом сертифікації Українською інспекцією “Укрінспаливо” та видано Сертифікат якості AD № 02007, як офіційний документ, який містить реквізит щодо терміну дії в один місяць .
Учасником подані документи тендерної пропозиції у липні 2024 із сертифікатом, та паспортом що втратили чинність 27.03.2024.
Аналогічної позиції дотримався АМКУ при ухваленні рішення від 18.04.2023 № 4981-р/пк-пз (закупівля № UA-2023-03-22-003812-a):
Обставини розгляду скарги.
Умовами закупівлі встановлена вимога, за якою учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності на запропонований товар. Варто зазначити, що вимог до чинності документа не було встановлено.
Учасник у складі пропозиції надав сертифікат відповідності на частину запропонованого товару, який на момент подання пропозицій не був чинним.
Упустивши наведену обставину, замовник визначив цього учасника переможцем закупівлі.
Позиція скаржника.
Вважаючи рішення про визначення конкурента переможцем торгів неправомірним, скаржник просив Колегію зобов’язати замовника скасувати таке рішення. Скаржник наголосив на нечинності наведеного документа.
Позиція Колегії.
Колегія також звернула увагу, що згаданий сертифікат не є чинним на момент подання переможцем пропозиції. Тому дійшла висновку, що пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так само висновком Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-05-18-006331-a встановлено порушення замовника щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника, яким «надано сертифікат на відповідність продукції, термін дії якого з 27.06.2022 до 26.12.2022, тобто на момент проведення процедури закупівлі сертифікат втратив чинність, чим не підтверджує якість запропонованого товару» (моніторинг UA-M-2023-06-27-000009, оголошення UA-2023-05-18-006331-a).
Отже, нечинний документ який надав Учасник ТОВ «СЛАВРЕСУРС», не можна вважати відповідним документом чи взагалі документом. Відсутність або наявність“прямої вказівки в тендерній документації” не означає нівелювання чинного законодавства щодо порядку видачі (чинності) документів. Отже повинно бути відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, на основі тендерної документації та з дотриманням принципів закупівлі, насамперед, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2024 16:05
Опис причини скасування:
помилка пов'язаного елемента
Дата скасування:
16.07.2024 19:14
Вимога
Є відповідь
Не подання учасником переможцем документів що вимагаються пунктом 6.1 Додатку 2 ТД
Номер:
6cca793f0e9548d1a7297fdc420961d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-28-003279-a.c3
Назва:
Не подання учасником переможцем документів що вимагаються пунктом 6.1 Додатку 2 ТД
Вимога:
Пунктом 6.1. Додатку 2 вимагається наступне: документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у формі пояснювальної записки та повинно мати: детальний опис основних технічних характеристик товару, походження товару.
учасником переможцем не подано документів що вимагаються пунктом 6.1 Додатку 2 ТД
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2024 11:18
Вирішення:
Доброго дня. Уповноваженою особою на вашу вимогу буде переглянуте рішення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Не подання переможцем підтверджуючих документів Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ Т
Номер:
f4d781335fd244479949327125cb931e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-28-003279-a.b2
Назва:
Не подання переможцем підтверджуючих документів Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ Т
Вимога:
Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ ТД Учасник надає документи на товар, що підтверджують його походження, якість та безпеку: сертифікат відповідності та/або декларацію відповідності, та висновок санітарно- епідеміологічної експертизи викладені українського мовою.
Прошу пояснити де серед поданих документів цінової пропозиції учасника переможця Ви знайшли наступні документи:
- сертифікат відповідності та/або декларацію відповідності,
- висновок санітарно- епідеміологічної експертизи
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2024 11:15
Вирішення:
Доброго дня. Уповноваженою особою на вашу вимогу буде переглянуте рішення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Замовник визначив переможця торгів навіть не перевіривши документи учасника.
Номер:
6698ff404e1f40b7ba468d5f7a63fd0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-28-003279-a.c1
Назва:
Замовник визначив переможця торгів навіть не перевіривши документи учасника.
Вимога:
Ви встановлюєте вимогу до учасників на підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати, відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013№ 73 Фінансову звітність. Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2022 рік повинен становити не менше вартості цієї закупівлі. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2022 рік підтверджується наступними документами із відміткою про прийняття контролюючим органом: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс).
Вам надають Баланс за 2023 рік ))) і Звіт про фінансові результати за 2023 рік))). В якому показники фінансіової спроможності учасника 0000,00 (НУЛЬ) гривнь. Поясніть яким чином такий учасник виконав вимогу замовника про те що Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2022 рік повинен становити не менше вартості цієї закупівлі. Якщо вартість закупівлі складає 1 500 000,00 грн. ???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2024 11:11
Вирішення:
Доброго дня. Уповноваженою особою на вашу вимогу буде переглянуте рішення.
Статус вимоги:
Задоволено