-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (благоустрій внутрішнього подвір`я між будинками на вул.Стрийській, 50-76-в) у м.Львові ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт.
Завершена
2 738 013.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 690.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 690.06 UAH
Номер:
ca2d5220401b4e22aac8410e1e9e0ee1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-09-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
09.10.2024 16:20 - 30.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.10.2024 №217
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.10.2024 №217.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 12. UA-2024-06-28-003171-a, 28.06.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено, що укладений договір від 30.08.2024 №57/24 не відповідає нормам пункту 17 Постанови КМУ №668, що суперечить нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Оптімус ВІА»; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, а саме привести у відповідність до норм чинного законодавства, що регулює питання укладання та виконання договорів підряду у будівництві, умови укладеного договору в частині графіку виконання робіт.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Франківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-06-27-008797-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 19.07.2024 №25/2 та від 26.07.2024 №25/5; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження порядку проведення Замовником процедури закупівлі (скарга UA-2024-06-28-003171-a.b1 щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «ЗАХІД НЕО БУД») та прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення №13614-р/пк-пз від 12.08.2024); тендерну пропозицію ТОВ «Оптімус ВІА»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Оптімус ВІА» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Оптімус ВІА» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 30.08.2023 №57/24, додаткову угоду від 23.10.2024 №1 до цього договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження вищезазначеної скарги та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
У пункті 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Водночас, моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної процедури закупівлі договір від 30.08.2024 №57/24 містить календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до договору), у якому зазначено лише інформацію про найменування предмета договору та періоди початку та закінчення робіт в цілому без зазначення переліку самих видів робіт (етапів, комплексів) та дат їх початку і закінчення, чим недотримано вимоги пункту 17 Постанови КМУ № 668 та, відповідно, не дотримано вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
24.10.2024 17:26 - 07.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2024 17:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради щодо проведеним Західним офісом Державної Аудиторської служби України м.Львів моніторингу закупівлі Капітальний ремонт (благоустрій внутрішнього подвір`я між будинками на вул.Стрийській, 50-76-в) у м.Львові. ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт (UA-2024-06-28-003171-a), повідомляє, що викладена у Вашому висновку інформація взята до відома та буде використовуватись в подальшому під час здійснення публічних закупівель. Замовником на виконання висновку здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку (привести у відповідність до норм чинного законодавства, що регулює питання укладання та виконання договорів підряду у будівництві, умови укладеного договору в частині графіку виконання робіт), шляхом укладання та оприлюднення в електронній системі закупівель Додаткової угоди №2 до Договору № 57/24 від 30.08.2024, де Додаток 2 (Календарний план виконання робіт) викладено у новій редакції. У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. З повагою!
Дата публікації звіту:
31.10.2024 09:15
Запити/Пояснення
Номер:
201d6db83c3e4fa88fd7d596e14874de
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.10.2024 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.10.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-06-28-003171-a, яка проводилась Франківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2112b5b5eb614d0d8012e2cb7e43f470
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2024 15:48
Опис:
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 10.10.2024 щодо закупівлі :UA-2024-06-28-003171-a у межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-09-000026 повідомляємо наступне:
1.Очікувана вартість робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (благоустрій внутрішнього подвір`я між будинками на вул.Стрийській, 50-76-в) у м.Львові» визначена відповідно до проектно-кошторисної документації та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт (благоустрій внутрішнього подвір`я між будинками на вул.Стрийській, 50-76-в) у м.Львові»..При визначенні очікуваної вартості було використано зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта. Бюджетні призначення визначено відповідно до ухвали Львівської міської ради від 27.12.2023 № 4295 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2024 рік». Визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі проводилось у відповідності до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт (благоустрій внутрішнього подвір`я між будинками на вул.Стрийській, 50-76-в) у м.Львові», яка пройшла експертизу експертною організацією. Технічні та якісні характеристики викладені у Додатку 3 до Тендерної документації, за ІД закупівлі є у вільному доступі на сайті Проззорро.
2. Обгрунтування Франківської районної адміністрації Львівської міської ради опубліковано на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 – https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2024-rik/30201/download?cf_id=36
3. Переможцем тендеру ТОВ «Оптімус ВІА» виконано вимоги пункту 17 Особливостей шляхом надання інформації про право підписання договору про закупівлю (долучено в окремих файлах).
Номер:
af3bc0b92e094ceeb93226f42b93c3b3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-06-28-003171-a, яка проводилась Франківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
За умовами тендерної документації Замовника (частина 8 розділу ІІІ) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону та містяться у Додатку № 3 до тендерної документації на цю закупівлю
У Технічному завданні (Додаток №3) тендерної документації Замовника встановлено вимоги щодо визначення ціни тендерної пропозиції, а саме розрахунок вартості об’єкта будівництва (договірної ціни) і кошторисної документації необхідно здійснити згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281)).
Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Оптімус ВІА» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни на будівництво Капітальний ремонт (благоустрій внутрішнього подвір`я між будинками на вул.Стрийській, 50-76-в) у м.Львові ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт, та Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01.
Аналізом вищевказаних документів встановлено, що у наданому учасником ТОВ «Оптімус ВІА» Локальному кошторисі №02-01-01 при визначенні переліку та обсягів робіт враховано витрати труда робітників, що обслуговують машини при виконанні робіт з навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, а у Підсумковій відомості ресурсів до Локального кошторису №02-01-01 враховано наступні будівельні машини і механізми (розділ ІІ) – Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу.
Зазначені вище трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин включено також в загальній величині трудовитрат при розрахунку учасником загальновиробничих, адміністративних витрат та прибутку.
Водночас, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Оптімус ВІА» надано Довідку (№11/07-02 від 11.07.2024) про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, у якій зазначено про відсутність власної техніки учасника, залучення учасником до виконання робіт за предметом закупівлі будівельної техніки (екскаватор, спеціалізований самоскид, автогрейдер, загальний вантажний автопідйомник), що підтверджено договором надання послуг автотракторної і спеціальної техніки з операторами.
За нормами пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Пояснити чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Оптімус ВІА» те, що наданий ним розрахунок договірної ціни не відповідає вимогам положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», вимогам Додатку №3 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 5.8 Настанови №281?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2cf00db2b258410fabbe1e0471511c6e
Назва:
Надання пояснен.
Дата опублікування:
18.10.2024 16:53
Опис:
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 15.10.2024 щодо закупівлі UA-2024-06-28-003171-a у межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-09-000026:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Оптімус ВІА" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, про що Учаснику було надано 24 години на виправлення, інших невідповідностей в інформації та/або документах не виявлено. Так як усі документи тендерної пропозиції ТОВ "Оптімус ВІА" відповідали вимогам, що встановлені Замовником у Тендерній документації самостійно у відповідності до Закону та Особливостей, та є достатнi, і такі, що відповідають вимогам Замовника, усі Інформаційні довiдки заповнені з урахуванням встановлених форм у яких вказано усю необхідну інформацію. Слід зазначити, що відповідно до вимог Розділу 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі Додатку 1 до Тендерної документації Учасник надає «Інформаційну довідку щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно наведеної форми Додаток 1.1), де обов’язковим є наявність: екскаватор; автомобіль-самоскид; автогрейдер; автопідйомник; коток дорожний, вагою не менше 8 т; бульдозер». Тобто жодних вимог, що ця Інформаційна довідка повинна відображати повний перелік машин і механізмів, передбачених кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів») не було. Вимогами замовника не встановлено та не зазначено, що надана довідка повинна чітко вiдповiдати даним зазначеним в Підсумковій відомості, та повністю, дослівно по кожному пункту відображати кожну позицію зазначену даній відомості, також вiдсутня вимога того, що даний перелік в довідці вичерпний та не може бути доповнений.
Замовником не вимагалося зазначення в інформаційних довідках кваліфікації повного переліку наявності матеріально-технічної бази та усіх працівників. Замовник у встановлених кваліфікаційних критеріях не обмежував учасників ані мінімальним зазначенням кількості матеріально-технічної бази та працівників, ані максимальним. Надання вказаних довідок свідчить про наявну можливість виконання Договору та засвідчує наявність в учасника матеріально-технічної бази та працівників, можливість їх залучати за потреби, що і вимагалося Замовником згідно Тендерної документації. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Що стосується договору про надання послуг №30-01 від 30.06.2023, то слід зазначити, що техніка, яка в ньому вказана, а саме екскаватор JCB3C, не відображається в локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01.
Отже, Замовник керувався виключно встановленими вимогами Тендерної документації, тому підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Оптімус ВІА» не було. Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації та Настанові №281.
Номер:
1e14303234144dbc995a43a6d08eb962
Назва:
Надання пояснень з власної ініціативи
Дата опублікування:
22.10.2024 17:57
Опис:
Ми, Замовник закупівлі «Капітальний ремонт (благоустрій внутрішнього подвір`я між
будинками на вул.Стрийській, 50-76-в) у м.Львові ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво
трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг;
вирівнювання поверхонь. ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального
користування. Види ремонтів та переліки робіт» надаємо, з власної ініціативи, пояснення:
У зв’язку з введеним в Україні воєнним станом, вважаємо неможливим достовірно
передбачити, які саме механізми, техніка та обладнання буде використовуватися під час виконання
робіт по договору, тому вважаємо, що учасник може включати до кошторисних розрахунків, на свій
розсуд, як орендовану техніку, механізми із залученням власних водіїв, так і техніку по договорам
надання послуг. Про те, при виконанні робіт, у разі залучення підрядником техніки по договору
надання послуг, підрядник зобов’язаний відобразити ці зміни у актах прийняття виконаних робіт
шляхом виключення трудовитрат, які нараховуються на робітників, зайнятих керуванням,
обслуговуванням машин, керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і
будівельного сміття. Також звертаємо увагу на те, що в грошовому еквіваленті різниця між
середньоринковою ціною на оренду техніки та залученням техніки по наданню послуг є незначною,
що не впливає на результат закупівлі і визначення переможця.