-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі літ. “А-2” 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області, за адресою: м. Рівне, вул. Полуботка, 37»)
Завершена
1 687 084.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 435.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 435.42 UAH
Номер:
b2acd328ac2d4bf98b8a6ce6df2caf1e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-21-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
21.10.2024 17:10 - 11.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2024 № 80
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.10.2024 № 80.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-06-28-001632-a 28.06.2024 RISK sas 24-3-2-1
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області (далі - Замовник) UA-P-2024-06-28-001859-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 28.06.2024 № 49), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника в частині правомірного відхилення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД СІТІ РІВНЕ» (далі – ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ») та тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Західміськбуд» (далі - ТОВ «Будівельна компанія «Західміськбуд»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» від 18.07.2024 № 64 та протокольне рішення уповноваженої особи від 24.07.2024
№ 78 про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «Будівельна компанія «Західміськбуд», повідомлення про намір укласти договір, скаргу учасника ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» UA-2024-06-28-001632-a.b3 в частині скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, рішення Органу оскарження від 08.08.2024 №13491-р/пк-пз. Договір про закупівлю робіт № 241/2024 від 13.08.2024 (далі – Договір), додаткова угода № 1 від 26.08.2024 до Договору, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 24.10.2024.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
30.10.2024 16:33 - 05.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.10.2024 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
f7d050f94cfe452d926fb615f2f8bc97
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.10.2024 09:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі літ. «А-2» 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області, за адресою: м. Рівне, вул. Полуботка, 37»)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-28-001632-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9a4af18e3ed947c1b0d6299de06d7f77
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
24.10.2024 17:39
Опис:
3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області проведена закупівля «код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі літ. “А-2” 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області, за адресою: м. Рівне, вул. Полуботка, 37»).
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-06-28-001632-a управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-10-21-000013.
23.10.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
«Запит про надання пояснень: У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі літ. «А-2» 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області, за адресою: м. Рівне, вул. Полуботка, 37»)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-28-001632-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк».
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області такого змісту.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі по капітальному ремонту даху були визначені на підставі таких документів і процедур:
- перед початком проектування було проведено технічне обстеження існуючого стану даху, результатом якого став дефектний акт. У цьому документі описано всі виявлені пошкодження та недоліки конструкції, які враховані при розробці технічних рішень для капітального ремонту. Дефектний акт є основою для визначення обсягів робіт;
- проект капітального ремонту даху був розроблений на підставі дефектного акту та завдання на проектування відповідно до чинних державних будівельних норм (ДБН). У проекті детально визначено всі технічні параметри, матеріали, типи покриття, тепло- та гідроізоляції, необхідні для забезпечення якісного виконання робіт. Проектно-кошторисна документація була розроблена спеціалізованою організацією ТОВ «СЕОЛТА-ПРОЕКТ» 28.06.2023 року., яка має відповідні ліцензії на проектування будівельних робіт;
- проектно-кошторисна документація пройшла державну експертизу в ТОВ «Євроекспертиза» 12.07.2023р. № 1322Є/07/2023. Експертиза підтвердила відповідність проектних рішень технічним та якісним вимогам для забезпечення надійності та довговічності конструкції даху.
Крім проектних рішень, замовник встановив додаткові технічні вимоги, для забезпечення якості, уникнення ризиків, сумісності та специфіки, конкурентоспроможністі, виконання чинних нормативних актів.
На основі вищезазначених документів і процедур було обґрунтовано технічні та якісні характеристики, які забезпечують надійність, довговічність і відповідність вимогам діючого законодавства.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на веб-сайті Prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-28-001632-a) під час оголошення відкритих торгів.
Додаток: експертний звіт на 1 арк. в 1 прим.
зведений кошторис на 3 арк. в 1 прим.
дефектні акти на 3 арк. в 1 прим.
довідка про зміни до кошторису на 2 арк. в 1 прим.