-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
«Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської та італійської мов №130 імені Данте Аліг’єрі міста Києва за адресою: вул. Велика Васильківська, 128 у Голосіївському районі м. Києва». код 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
222 822 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 228 220.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 228 220.00 UAH
Номер:
c4dfbbf6d01f42fd845ab47e6f5d3d97
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 11:41 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-06-27-010761-a 27.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункт 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» та ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку № 1 «Відомість обсягів робіт» (II черга) до Договору в повному обсязі, недопущення встановлених порушень у подальшому, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10 липня 2024 року № 232, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариств з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» (далі – ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ»), «КРЕАТОР КОМПАНІ» (далі – ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ»), протокольне рішення уповноваженої особи (протокол) від 01 серпня 2024 року № 292, вимогу про усунення невідповідностей до 06 серпня 2024 року, протокольне рішення уповноваженої особи (протокол) від 06 серпня 2024 року № 308, повідомлення про намір укласти договір від 06 серпня 2024 року, протокольне рішення уповноваженої особи (протокол) від 09 вересня 2024 року № 308/1, договір підряду від 16 вересня 2024 року № 36-Д на суму 198 000 000,50 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 11 жовтня 2024 року № 1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 17 липня 2024 року №12310 -р/пк-пз та від 26 серпня 2024 року № 14299-р/пк-пз, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 18 жовтня 2024 року та 24 жовтня 2024 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду рішень Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Згідно з пунктом 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація, як код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Водночас моніторингом установлено, що у річному плані не зазначено інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), чим порушено вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником не в повному обсязі оприлюднено додаток № 1 «Відомість обсягів робіт» (II черга) до Договору, який є його невід’ємною частиною, а саме відсутні пункти 14-32 розділів 4,5,6.
На запит Держаудитслужби від 21 жовтня 2024 року про надання пояснень зокрема, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель додатку № 1 до Договору не в повному обсязі, Замовник 24 жовтня 2024 року зазначив, що «в зв'язку з технічною помилкою через велику кількість документів що сканувались та періодичними непередбачуваними вимкненнями світла в період загрузки документів оприлюднення додатку 1 «Відомість обсягів робіт» відбулось не в повному обсязі, відомість надано в прикріплених документах».
Отже Замовником не в повному обсязі оприлюднено додаток № 1 «Відомість обсягів робіт» (II черга) до Договору, який є невід’ємною частиною зазначеного Договору, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
04.11.2024 16:55 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2024 16:55
Запити/Пояснення
Номер:
39a52b90cdf44d979e781f5464598ef2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 11:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської та італійської мов №130 імені Данте Аліг’єрі міста Києва за адресою: вул. Велика Васильківська, 128 у Голосіївському районі м. Києва». код 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-27-010761-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «КРЕАТОР КОМПАНІ» вимог пункту 5 розділу 6 тендерної документації в частині надання банківської гарантії в забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Надати інформацію та документи, які підтверджують виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 4.2 Додатку 2 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dea130b8a0b541cb98ead25d91fc2a59
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
18.10.2024 23:14
Опис:
1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до розробленого проекту що пройшов комплексну експертизу. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета визначені у відповідному додатку (2) до тендерної документації Очікувана вартість (визначена за договірною ціною без урахування Глав 10 та 12 ЗКР) предмета закупівлі відповідає розміру бюджетного призначення згідно рішення Київської міської ради від 14.12.2023 № 7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» та становить 222 822 000,00 грн з ПДВ. Загальний доступ до даних щодо будівництва згідно закону «Про регулювання містобудівної діяльності» можливий завдяки функціонуванню Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Таким чином, з проектно-кошторисною документацією по об'єкту ви можете ознайомитись на сайті Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3346276277899232891/optype=4, Реєстраційний номер в ЄДЕССБ PD01:6278-1048-4578-0223.
З експертизою проекту по об'єкту ви можете ознайомитись на сайті Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3364920799726142714/optype=6 , Реєстраційний номер в ЄДЕССБ EX01:4924-9983-5866-4578.
З кошторисною документацією проекту по об'єкту ви можете ознайомитись на сайті Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3367720935137216038/optype=249 , Реєстраційний номер в ЄДЕССБ EM01:7660-3253-4726-4325
2) Інформацію та документи, що підтверджують виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «КРЕАТОР КОМПАНІ» вимог пункту 5 розділу 6 тендерної документації в частині надання банківської гарантії в забезпечення виконання договору про закупівлю прикріплено до відповіді
3) Інформацію та документи, які підтверджують виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 4.2 Додатку 2 до тендерної документації прикріплено до відповіді.
Номер:
e3c46437a909414baf2671958150c20e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.10.2024 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської та італійської мов №130 імені Данте Аліг’єрі міста Києва за адресою: вул. Велика Васильківська, 128 у Голосіївському районі м. Києва». код 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-27-010761-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та документи, які підтверджують виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 4.2 Додатку 2 до тендерної документації в частині надання локальних кошторисів, об’єктних кошторисів, відомостей ресурсів до локальних кошторисів.
2. Надати пояснення щодо підстав оприлюднення не в повному обсязі додатку 1 «Відомість обсягів робіт» (II черга) до договору підряду від 16.09.2024 № 36-Д, а саме відсутні пункти 14-32 розділів 4,5,6.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
af0f5722bb78439c99fa94781db15023
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
24.10.2024 22:50
Опис:
1) документи надаємо в додатку
2) в звязку з технічною помилкою через велику кількість документів що сканувались та періодичними непередбачуваними вимкненнями світла в період загрузки документів оприлюднення додатку 1 «Відомість обсягів робіт» відбулось не в повному обсязі, відомість надано в прикріплених документах