-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлової будівлі літ. А та А1 по вул. Чистяківська 19а у Святошинському районі м. Києва
Завершена
33 412 232.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 501 183.48 UAH
мін. крок: 1.5% або 501 183.48 UAH
Номер:
1f79da4988e441388622ce6a2498e2de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-26-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2024 00:00
Період моніторингу:
26.08.2024 19:36 - 17.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2024 № 227
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2024-06-27-008168-a 27.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БГ «Будрегіон», ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.07.2024 року № 383, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група «Будрегіон» (далі – ТОВ «БГ «Будрегіон»), товариства з обмеженою відповідальністю «Українська будівельно-інвестиційна компанія «УКРБУДІНВЕСТ» (далі – ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ»), рішення уповноваженої особи Замовника від 22.07.2024 № 413, від 25.07.2024 № 424, від 26.07.2024 № 428, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.08.2024 № 13616-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), повідомлення про намір укласти договір від 26.07.2024, Договір від 23.08.2024 № 241/08 на суму 32 680 425,35 грн, Договір від 23.08.2024 № 241/24 на суму 32 680 425,35 грн, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 30.08.2024 та 03.09.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.09.2024 15:05 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2024 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
1b5c121735de42f28e7d3a9126c24873
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.08.2024 12:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі літ. А та А1 по вул. Чистяківська 19а у Святошинському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-27-008168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c62b8a07f6284895949549b5f39985d9
Назва:
Пояснення на запит органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
30.08.2024 14:37
Опис:
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-27-008168-a) 26.08.2024 року в 19 годин 36 хвилин.
Щодо частини першої запиту:
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені проектно-кошторисною документацією та підтверджуються позитивним експертним звітом № Т1141-ІВ від 31.05.2024 р. щодо розгляду проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом (скан-копія звіту додається). Загальна кошторисна вартість будівництва згідно зведеного кошторисного розрахунку (скан-копія зведеного кошторисного розрахунку додається) та експертного звіту складає 36 181,950 тис. грн. Очікувана вартість закупівлі становить 33 412 232,00 грн (тридцять три мільйони чотириста дванадцять тисяч двісті тридцять дві грн 00 коп.), у т. ч. ПДВ.
Тендерна документація, технічні характеристики та позитивним експертним звітом № Т1141-ІВ від 31.05.2024 р. з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями). Зауваження від Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Також, тендерна документація, технічні характеристики та позитивним експертним звітом № Т1141-ІВ від 31.05.2024 р. з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.10.2021 № Н-266. Зауваження від Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Щодо частини другої запиту:
Відповідно до положень пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами та доповненнями) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КП «Центр організації дорожнього руху» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Беручи до уваги вищезазначене та враховуючи той факт, що КП «Центр організації дорожнього руху» не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та керуючись пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами та доповненнями), КП «Центр організації дорожнього руху» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Окремо повідомляємо, що КП «Центр організації дорожнього руху» постійно розміщує інформацію щодо запланових процедур закупівель, а саме: тендерні документації, технічні характеристики, обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівель, моніторинги цін, експертні звіти з вказанням очікуваної вартості предметів закупівель та розмірів бюджетного призначення та/або власних коштів на офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації у відповідності до вимог розпорядження Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями).
З огляду на викладене, відповідну інформацію про закупівлю Підприємство не висвітлює на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Додатки: - скан-копія експертного звіту № Т1141-ІВ від 31.05.2024 р.;
- скан-копія зведеного кошторисного розрахунку;
- скан-копія договору підряду № 241/24 від 23.08.2024 р.
Номер:
7d9842972286493dabb07f144fc23c4d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.08.2024 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі літ. А та А1 по вул. Чистяківська 19а у Святошинському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-27-008168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель вами укладено та завантажено через електронну систему закупівель два договори підряду від 23.08.2024 № 241/24 та від 23.08.2024 № 241/08.
У зв’язку з чим просимо надати пояснення щодо договору, укладеного за результатами процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-06-27-008168-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b4bacf9731c5436c9946b895892b01b6
Назва:
Пояснення на запит 2
Дата опублікування:
03.09.2024 10:24
Опис:
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-27-008168-a) 30.08.2024 року в 15 годин 41 хвилин.
Щодо запиту:
Під час реєстрації договору підряду, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі, працівником Підприємства було допущено технічну описку: замість присвоєння номера в форматі «порядковий номер»/«останні числа поточного року» (____/24), присвоєно номер «порядковий номер»/«08». При внесені інформації в електронній системі закупівель в електронній формі було зазначено правильний номер договору, а саме: № 241/24. Для виправлення зазначеної невідповідності в електронну систему закупівель було завантажено, у встановлені чинним законодавством строки, договір з правильним реєстраційним номером, а саме: договір підряду № 241/24 від 23.08.2024 р.