-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлової будівлі літ. А та А1 по вул. Чистяківська 19а у Святошинському районі м. Києва
Завершена
33 412 232.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 501 183.48 UAH
мін. крок: 1.5% або 501 183.48 UAH
Період оскарження:
27.06.2024 15:33 - 13.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" та рішення Замовника щодо визначення ТОВ "УБІК "УКРБУДІНВЕСТ" переможцем Процедури закупівлі
Номер:
da1d5f10c2c4483ab9cf2a87e4f29dc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-27-008168-a.a2
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" та рішення Замовника щодо визначення ТОВ "УБІК "УКРБУДІНВЕСТ" переможцем Процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 30.07.2024 18:41
- Доказ №1 Протокол 413 Визнання переможця.pdf 30.07.2024 18:41
- Доказ №2 Протокол 424 відхилення пропозиції.pdf 30.07.2024 18:41
- Договірна ціна частина 1.pdf 30.07.2024 18:41
- Договірна ціна частина 2.pdf 30.07.2024 18:41
- Розрахунок ЗВВ та адмінвитрат за 2023р.pdf 30.07.2024 18:41
- Показник прибутку 8,33 п. 2.3 - 2.4 обгрунтування скарги.pdf 30.07.2024 18:41
- Розрахунок ЗП за 2023р.pdf 30.07.2024 18:41
- ТД нова редакція.docx 30.07.2024 18:41
- sign.p7s 30.07.2024 18:42
- Додаткові пояснення по суті скарги ТОВ БГ БУДРЕГІОН.pdf 09.08.2024 16:01
- Наказ Тичина Т.Є. головний юрисконсульт.pdf 09.08.2024 16:01
- Двіреність Тичина Т.Є..pdf 09.08.2024 16:01
- Додаткові пояснення по суті скарги.pdf.asice 09.08.2024 16:28
- рішення від 01.08.2024 № 13117.pdf 01.08.2024 17:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2024 № 13616.pdf 13.08.2024 11:49
- рішення від 12.08.2024 № 13616.pdf 15.08.2024 14:12
- Вимога UA-2024-06-27-008168-a.a1.pdf 05.08.2024 16:16
- Відповідь на вимогу.pdf 05.08.2024 16:16
- Відповідь на вимогу.DOCX 05.08.2024 16:16
- Договір БЕСТВОРК.pdf 05.08.2024 16:16
- Договір Будівельно-монтажне управління № 33.pdf 05.08.2024 16:16
- Договір оренди обладнання СПМК 8.pdf 05.08.2024 16:16
- локальний кошторис21_ДЦ_ЛК1_02-01-08.pdf 05.08.2024 16:16
- локальний кошторис21_ДЦ_ЛК1_02-01-010.pdf 05.08.2024 16:16
- локальний кошторис 21_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf 05.08.2024 16:16
- локальний кошторис21_ДЦ_ЛК1_07-01-01.pdf 05.08.2024 16:16
- Пояснення в АМКУ.docx 05.08.2024 16:16
- Протокол 11.07.2024 383.docx 05.08.2024 16:16
- Протокол 22.07.2024 413.pdf 05.08.2024 16:16
- Протокол 12.06.2024 324.docx 05.08.2024 16:16
- ПРОТОКОЛ 22.07.2024 413.docx 05.08.2024 16:16
- ТД нова редакція.docx 05.08.2024 16:16
- Протокол 25.07.2024 423.docx 05.08.2024 16:16
- ТД нова редакція.pdf 05.08.2024 16:16
- Пояснення в АМКУ.pdf 05.08.2024 16:16
- ТД.docx 05.08.2024 16:16
- ТД.pdf 05.08.2024 16:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.07.2024 19:21
Дата розгляду скарги:
12.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.08.2024 17:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.08.2024 14:12
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5702b815e23d4a7b8e93005c2db2dfe6
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості № 1178) скарги, що стосуються прийня-тих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропо-зицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнав-ся або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи безді-яльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" є учасником Процедури закупівлі (ідентифіка-тор процедури закупівлі – UA-2024-06-27-008168-a).
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" у встановлений Замовником строк було подало тендерну пропозицію та взяло участь у електронному аукціоні.
За результатами електронного аукціону ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" було запропоновано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
22.07.2024 року Замовником на веб-порталі Prozorro було розміщено протокол Уповноваженої особи від 22.07.2024 № 413 відповідно до якого було зазначено, що «пропозиція ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності уча-сника кваліфікаційним критеріям, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Підстави для відмови учаснику, передбачені пунктом 47 Особливостей, відсутні». Також, відповідно до пункту 1 зазначеного прото-колу було вирішено визначити ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" переможцем Проце-дури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір.
Таким чином, ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" 22.07.2024 було у статусі пере-можця закупівлі.
Разом з тим, 25.07.2024 року Замовником на веб-порталі Prozorro було розміщено протокол Уповноваженої особи від 25.07.2024 № 424, в якому зазначено таке: «Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей, які не підпадають під виправлення невідповідностей, а саме:
- у складі тендерної пропозиції учасника надано локальні кошториси, в яких обсяги робіт не відповідають позиціям номер 261, 564, 659, 661, 725 пункту 7 Додатку № 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характе-ристики предмета закупівлі». Також, відповідно до пункту 1 зазначеного протоколу бу-ло вирішено «Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхилити тен-дерну пропозицію учаснику - ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" (ЄДРПОУ 40097158), оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим ви-могам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інфор-мації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відпо-відно до пункту 43 Особливостей».
Таким чином, 25.07.2024 ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" стало відомо про не-законне відхилення тендерної пропозиції, що є грубим порушенням прав та охоронюва-них законом інтересів Скаржника, а також порушенням вимог Закону та Особливостей здійснення закупівель.
Порушення прав Скаржника полягає в тому, що Скаржник має змогу виконати ро-боти, передбачені технічним завданням Замовника, а також вчасно та якісно виконати умови договору про закупівлю, однак внаслідок неправомірних дій Замовника, рішення про визначення ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" переможцем Процедури закупівлі було скасовано, внаслідок чого Скаржник були порушені права субєкта оскарження.
Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про відхилення про-позиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" у зв’язку з наступним.
Пунктом 44 Особливостей № 1178 наведено вичерпний перелік випадків у яких За-мовник відхиляє тендерну пропозицію.
Зокрема, наведено перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та переможця процедури закупівлі.
Таким чином, законодавець чітко розрізняє підстави для відхилення тендерної про-позиції «учасника» процедури закупівлі та «переможця» процедури закупівлі.
Так, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у ра-зі, коли переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтвер-джують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особли-востей;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів проце-дури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особ-ливостей.
Звертаємо увагу органу оскарження, що відповідно до протоколу Уповноваженої особи від 22.07.2024 № 413 ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" було визначено саме переможцем Процедури закупівлі та Замовником було оприлюднено рішення про намір укласти договір. Крім того, в цьому ж протоколі було чітко зафіксовано, що «пропози-ція ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" повністю відповідає вимогам тендерної докуме-нтації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо пре-дмета закупівлі тендерної документації. Підстави для відмови учаснику, передбачені пу-нктом 47 Особливостей, відсутні». Тобто, Замовником було проведено оцінку тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" та встановлено її відповідність всім ви-могам тендерної документації та законодавства, внаслідок чого Замовником було прий-нято рішення визначити ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" переможцем Процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 є помил-ковим.
Таким чином, Замовником було неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Будівельна група "Будрегіон", оскільки відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Будіве-льна група "Будрегіон" як переможця Процедури закупівлі з підстав, наведених у про-токолі Уповноваженої особи від 25.07.2024 № 424, є порушенням вимог законодавства, зокрема, Особливостей № 1178 в частині оцінки пропозицій та застосування норм права.
Скаржник наголошує, що ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" не підпадає під жод-ну з підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, наве-дених у підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, оскільки:
- не відмовлялося від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тен-дерної документації або укладення договору про закупівлю;
- надало у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджу-ють відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178;
- забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагалося замовником;
- надало у складі пропозиції виключно достовірну інформацію.
Скаржник повторно наголошує на тому, що відхилення тендерної пропозиції пере-можця процедури закупівлі ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" на підставі нібито не-відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей є грубим порушення законодавства про публічні закупівлі, зокрема, порядку проведення оцінки тендерних пропозиції, оскільки відповідно до протоколу Уповноваженої особи від 22.07.2024 № 413 Замовником було встановлено, що пропозиція ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним крите-ріям, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі те-ндерної документації, підстави для відмови учаснику, передбачені пунктом 47 Особли-востей, відсутні.
Крім того, щодо зауважень Замовника, наведених у протоколі Уповноваженої особи від 25.07.2024 № 424 (відповідно до якого тендерна пропозиція Скаржника була відхи-лена) слід зазначити наступне.
У додатку № 5 до тендерної документації наведено Інформацію про необхідні тех-нічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Згідно з підпунктом 3.1 додатку № 5 до тендерної документації договірна ціна має бути динамічною та включати додатки, які підтверджують розрахунки за статтями ви-трат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», зокрема:
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- розрахунки до документа «Договірна ціна»;
- локальні кошториси з відомостями ресурсів до них.
Також у пункті 7 додатку № 5 до тендерної документації наведено кількість товарів, обсяг робіт, зокрема, зазначено інформацію щодо Найменування робіт та витрат, Оди-ниці виміру та Кількість.
Відповідно до протоколу Уповноваженої особи від 25.07.2024 № 424 тендерна пропозиція Скаржника була відхилена з наступною аргументацією: «Підстави відхилен-ня тендерної пропозиції згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей, які не під-падають під виправлення невідповідностей, а саме:
- у складі тендерної пропозиції учасника надано локальні кошториси, в яких обсяги робіт не відповідають позиціям номер 261, 564, 659, 661, 725 пункту 7 До-датку № 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характе-ристики предмета закупівлі».
Разом з тим твердження Замовника про те, що наведені ним зауваження не підпада-ють під виправлення невідповідностей є помилковим, виходячи з наступного.
Зауваження Замовника стосуються обсягів робіт за позиціями номер 261, 564, 659, 661, 725 пункту 7 Додатку № 5. Тобто, на думку Замовника, Скаржником були допуще-ні помилки в локальних кошторисах, що стосуються кількостей товарів/обсягів робіт, наведених у пункті 7 Додатку № 5 до тендерної документації під відповідними поряд-ковим номерами 261, 564, 659, 661, 725.
Проте відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час ро-згляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником проце-дури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції ін-формації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про техні-чні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником про-цедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тен-дерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформа-ції та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної про-позиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, наведені у протоколі Уповноваженої особи від 25.07.2024 № 424 за-уваження щодо пропозиції Скаржника не стосуються відсутності забезпечення тендерної пропозиції, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні хара-ктеристики предмета закупівлі, що пропонується ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" в його тендерній пропозиції, а стосуються виключно кількісних характеристик предмета закупівлі, а отже можуть бути виправлені учасником відповідно до норм, викладених у пункті 43 Особливостей № 1178.
Отже, у разі, якщо б Замовник вбачав про необхідність звернутись до учасника з вимогою про усунення наведених вище зауважень, він мав би розмістити на веб-порталі вимогу про усунення таких зауважень під час проведення оцінки пропозиції ТОВ "Буді-вельна група "Будрегіон" в строки, передбачені пунктом 43 Особливостей.
Враховуючи всі вищенаведені аргументи, Замовником було грубо порушено норми законодавства про публічні закупівлі та неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Будівельна група "Будрегіон", тому задля відновлення порушених прав Скаржни-ка рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" має бути скасовано.
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" є учасником Процедури закупівлі (ідентифіка-тор процедури закупівлі – UA-2024-06-27-008168-a).
ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" у встановлений Замовником строк було подало тендерну пропозицію та взяло участь у електронному аукціоні.
За результатами електронного аукціону ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" було запропоновано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
22.07.2024 року Замовником на веб-порталі Prozorro було розміщено протокол Уповноваженої особи від 22.07.2024 № 413 відповідно до якого було зазначено, що «пропозиція ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності уча-сника кваліфікаційним критеріям, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Підстави для відмови учаснику, передбачені пунктом 47 Особливостей, відсутні». Також, відповідно до пункту 1 зазначеного прото-колу було вирішено визначити ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" переможцем Проце-дури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір.
Таким чином, ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" 22.07.2024 було у статусі пере-можця закупівлі.
Разом з тим, 25.07.2024 року Замовником на веб-порталі Prozorro було розміщено протокол Уповноваженої особи від 25.07.2024 № 424, в якому зазначено таке: «Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей, які не підпадають під виправлення невідповідностей, а саме:
- у складі тендерної пропозиції учасника надано локальні кошториси, в яких обсяги робіт не відповідають позиціям номер 261, 564, 659, 661, 725 пункту 7 Додатку № 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характе-ристики предмета закупівлі». Також, відповідно до пункту 1 зазначеного протоколу бу-ло вирішено «Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхилити тен-дерну пропозицію учаснику - ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" (ЄДРПОУ 40097158), оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим ви-могам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інфор-мації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відпо-відно до пункту 43 Особливостей».
Таким чином, 25.07.2024 ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" стало відомо про не-законне відхилення тендерної пропозиції, що є грубим порушенням прав та охоронюва-них законом інтересів Скаржника, а також порушенням вимог Закону та Особливостей здійснення закупівель.
Порушення прав Скаржника полягає в тому, що Скаржник має змогу виконати ро-боти, передбачені технічним завданням Замовника, а також вчасно та якісно виконати умови договору про закупівлю, однак внаслідок неправомірних дій Замовника, рішення про визначення ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" переможцем Процедури закупівлі було скасовано, внаслідок чого Скаржник були порушені права субєкта оскарження.
Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про відхилення про-позиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" у зв’язку з наступним.
Пунктом 44 Особливостей № 1178 наведено вичерпний перелік випадків у яких За-мовник відхиляє тендерну пропозицію.
Зокрема, наведено перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та переможця процедури закупівлі.
Таким чином, законодавець чітко розрізняє підстави для відхилення тендерної про-позиції «учасника» процедури закупівлі та «переможця» процедури закупівлі.
Так, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у ра-зі, коли переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтвер-джують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особли-востей;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів проце-дури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особ-ливостей.
Звертаємо увагу органу оскарження, що відповідно до протоколу Уповноваженої особи від 22.07.2024 № 413 ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" було визначено саме переможцем Процедури закупівлі та Замовником було оприлюднено рішення про намір укласти договір. Крім того, в цьому ж протоколі було чітко зафіксовано, що «пропози-ція ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" повністю відповідає вимогам тендерної докуме-нтації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо пре-дмета закупівлі тендерної документації. Підстави для відмови учаснику, передбачені пу-нктом 47 Особливостей, відсутні». Тобто, Замовником було проведено оцінку тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" та встановлено її відповідність всім ви-могам тендерної документації та законодавства, внаслідок чого Замовником було прий-нято рішення визначити ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" переможцем Процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 є помил-ковим.
Таким чином, Замовником було неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Будівельна група "Будрегіон", оскільки відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Будіве-льна група "Будрегіон" як переможця Процедури закупівлі з підстав, наведених у про-токолі Уповноваженої особи від 25.07.2024 № 424, є порушенням вимог законодавства, зокрема, Особливостей № 1178 в частині оцінки пропозицій та застосування норм права.
Скаржник наголошує, що ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" не підпадає під жод-ну з підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, наве-дених у підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, оскільки:
- не відмовлялося від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тен-дерної документації або укладення договору про закупівлю;
- надало у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджу-ють відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178;
- забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагалося замовником;
- надало у складі пропозиції виключно достовірну інформацію.
Скаржник повторно наголошує на тому, що відхилення тендерної пропозиції пере-можця процедури закупівлі ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" на підставі нібито не-відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей є грубим порушення законодавства про публічні закупівлі, зокрема, порядку проведення оцінки тендерних пропозиції, оскільки відповідно до протоколу Уповноваженої особи від 22.07.2024 № 413 Замовником було встановлено, що пропозиція ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним крите-ріям, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі те-ндерної документації, підстави для відмови учаснику, передбачені пунктом 47 Особли-востей, відсутні.
Крім того, щодо зауважень Замовника, наведених у протоколі Уповноваженої особи від 25.07.2024 № 424 (відповідно до якого тендерна пропозиція Скаржника була відхи-лена) слід зазначити наступне.
У додатку № 5 до тендерної документації наведено Інформацію про необхідні тех-нічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Згідно з підпунктом 3.1 додатку № 5 до тендерної документації договірна ціна має бути динамічною та включати додатки, які підтверджують розрахунки за статтями ви-трат договірної ціни відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», зокрема:
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- розрахунки до документа «Договірна ціна»;
- локальні кошториси з відомостями ресурсів до них.
Також у пункті 7 додатку № 5 до тендерної документації наведено кількість товарів, обсяг робіт, зокрема, зазначено інформацію щодо Найменування робіт та витрат, Оди-ниці виміру та Кількість.
Відповідно до протоколу Уповноваженої особи від 25.07.2024 № 424 тендерна пропозиція Скаржника була відхилена з наступною аргументацією: «Підстави відхилен-ня тендерної пропозиції згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей, які не під-падають під виправлення невідповідностей, а саме:
- у складі тендерної пропозиції учасника надано локальні кошториси, в яких обсяги робіт не відповідають позиціям номер 261, 564, 659, 661, 725 пункту 7 До-датку № 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характе-ристики предмета закупівлі».
Разом з тим твердження Замовника про те, що наведені ним зауваження не підпада-ють під виправлення невідповідностей є помилковим, виходячи з наступного.
Зауваження Замовника стосуються обсягів робіт за позиціями номер 261, 564, 659, 661, 725 пункту 7 Додатку № 5. Тобто, на думку Замовника, Скаржником були допуще-ні помилки в локальних кошторисах, що стосуються кількостей товарів/обсягів робіт, наведених у пункті 7 Додатку № 5 до тендерної документації під відповідними поряд-ковим номерами 261, 564, 659, 661, 725.
Проте відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час ро-згляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником проце-дури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції ін-формації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про техні-чні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником про-цедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тен-дерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформа-ції та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної про-позиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, наведені у протоколі Уповноваженої особи від 25.07.2024 № 424 за-уваження щодо пропозиції Скаржника не стосуються відсутності забезпечення тендерної пропозиції, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні хара-ктеристики предмета закупівлі, що пропонується ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" в його тендерній пропозиції, а стосуються виключно кількісних характеристик предмета закупівлі, а отже можуть бути виправлені учасником відповідно до норм, викладених у пункті 43 Особливостей № 1178.
Отже, у разі, якщо б Замовник вбачав про необхідність звернутись до учасника з вимогою про усунення наведених вище зауважень, він мав би розмістити на веб-порталі вимогу про усунення таких зауважень під час проведення оцінки пропозиції ТОВ "Буді-вельна група "Будрегіон" в строки, передбачені пунктом 43 Особливостей.
Враховуючи всі вищенаведені аргументи, Замовником було грубо порушено норми законодавства про публічні закупівлі та неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Будівельна група "Будрегіон", тому задля відновлення порушених прав Скаржни-ка рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" має бути скасовано.
×
-
Назва доказу:
Файл Доказ№2 протокол 424 відхилення пропозиції.pdf
-
Повʼязаний документ:
Доказ №2 Протокол 424 відхилення пропозиції.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл Протокол 413 визнання переможця.pdf
-
Повʼязаний документ:
Доказ №1 Протокол 413 Визнання переможця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство "Центр організації дорож-нього руху") скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон" у процедурі закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі літ. А та А1 по вул. Чистяківська 19а у Святошинському райо-ні м. Києва». ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-06-27-008168-a);
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
6a3b440788bb4bf68a4c9e8d733257d9
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення ТОВ "УБІК" УКРБУДІНВЕСТ" перемож-цем Процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1) Відповідно до пункту 7 (Кількість товарів, обсяг робіт) додатку № 5 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики пре-дмета закупівлі) передбачена «Система блискавкозахисту» (Розділ 1. Монтаж блискавко-захисту).
ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» надало довідку про залучення субпідрядників в обсязі що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме:
• ПАТ «Будівельно-монтажне управління №133». Київська область, Києво -Святошинський район, м. Боярка. вул. Шевченка, буд. 193, яке буде надавати послуги з виконання робіт технікою відповідно до Договору № 14.05.-2024 від 14.05.2024 р. Для підтвердження можливості виконання робіт надається Декларація відповідності матері-ально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № 32-21- 1495 від 17.06.21 р. та Дозвіл від l5.03.24p.
• ТОВ «Виробниче об’єднання «Альянс Трейдінг 2021». м. Київ, вул. Академіка Лебедєва, буд.1 корпус 5, офіс 3, яке буде надавати послуги з влаштування вогнезахис-ту. Для підтвердження можливості виконання робіт надається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № ДК4768/Ц-24 від 16.05.24р. та наказ про видачу ліцензії.
Однак, ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» не надало Ліцензії на виконання робіт на блискавкозахист та не надано інформації та документів щодо залучення субпідрядної організації щодо виконання робіт по блискавкозахисту, що не відповідає умовам тендер-ної документації, а отже тендерна пропозиція ТОВ «УБІК УКРБУДІНВЕСТ» має бути відхилена.
2) Відповідно до умов п. 2.3 додатку 2 до тендерної документації «Для документа-льного підтвердження обладнання та техніки, які не є власними та зазначені Учасником в довідці відповідно до вимог п.2.1., Учасник надає відповідний діючий договір (оренди (з актом приймання-передачі), лізингу (з актом приймання-передачі), надання послуг, в тому числі на майбутнє, тощо)».
Однак, ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» не надало до Договору оренди обладнання від 17.01.2022 р., Договору надання послуг на користування (оренду) інструментами, механізмами, обладнанням від 17.09.2021 р., Договору від 14.05.2024 р. № 14.05-2024 про надання послуг на користування матеріально-технічною базою, будівельними ма-шинами та механізмами Акти приймання-передачі, що не відповідає умовам тендерної документації, а отже тендерна пропозиція ТОВ «УБІК УКРБУДІНВЕСТ» має бути від-хилена.
3) Відповідно до умов пункту 6.4 тендерної документації Договірна ціна (динаміч-на) розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова).
Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструк-ції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх ком-плексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) регламентується частиною V Настанови.
В технічному завданні Замовником не вказані конкретні показники та коефіцієнти, які впливають на вартість при складанні договірної ціни.
Згідно пункту 5.30 Настанови у ціні пропозиції учасника ТОВ «УБІК «УКРБУДІН-ВЕСТ» (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який плану-ється отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» застосувало показник Прибутку 8,33. В пояснюва-льній записці до договірної ціни ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» вказало в пункті 1 «По-казник для визначення розміру кошторисного прибутку, Настанова 4.38». Зазначеним пунктом регламентується, що розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 Настанови, а це показник для Капітальних ремонтів (пункт 4 Додатка 25) становить 7,65.
Тобто, ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» застосувало необґрунтовано більший пока-зник прибутку, що не відповідає умовам тендерної документації, а отже тендерна пропо-зиція ТОВ «УБІК УКРБУДІНВЕСТ» має бути відхилена.
4) Слід зазначити, що відповідно до пункту 3.5 додатку 5 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупів-лі) в тендерній пропозиції Учаснику необхідно надати розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації учасника за попередній звітний період. ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» не надало власний розрахунок, але застосувало нормативний.
Згідно пункту 4 Додатку 27 Настанови показник для визначення розміру адмініст-ративних витрат для об’єктів Капітального ремонту складає 3,89.
Згідно пункту 5.17 Настанови у складі ціни пропозиції учасника процедури закупів-лі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприєм-ством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наве-деними у Додатку 27 цієї Настанови.
В свій пояснювальній записці до договірної ціни ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» в пункті 2 вказало «Показник для визначення розміру адміністративних витрат, Настанова 4.39
Тобто, ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» застосувало більший показник, що не від-повідає умовам тендерної документації, а отже тендерна пропозиція ТОВ «УБІК УКР-БУДІНВЕСТ» має бути відхилена.
5) Щодо коефіцієнту К=1,2
Застосування коефіцієнтів до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та ме-ханізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт регламентується документом КНУ «Ресурсні елементні кошто-рисні норми на ремонтно-будівельні роботи ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ» (Чинний від 15.06.2021 р.) (далі – Вказівки).
Додатком Б пункту1 Вказівок регламентується застосування підвищувального кое-фіцієнта 1,2 у разі виконання ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, бу-дівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів.
Додатком Б пункту 2 Вказівок регламентується застосування підвищувального кое-фіцієнта 1,2 у разі виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будин-ків, будівель і споруд, що експлуатуються.
ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» застосувало підвищувальні коефіцієнти до:
- урахування впливу умов виконання будівельних робіт – 1,2;
- урахування впливу умов виконання монтажних робіт – 1,2.
Слід зазаначити, що технічне завдання Замовника не містить переліку утруднених умов виконання робіт.
На підставі вказаного, ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» порушило умови тендерної документації в цій частині, а отже його тендерна пропозиція має бути відхилена.
6) Стосовно заробітної плати пусконалагоджувального персоналу.
В технічному завданні Замовника наведено перелік пусконалагоджувальних робіт. Заробітна плата для пусконалагоджувального персоналу є розрахунковою та виходить із середньосімячної заробітної плати робітників по розряду 3,8.
Згідно Додатку 15 Настанови міжрозрядний К переходу на 4 розряд (ПН) з розряду 3,8 складає 1,339/1,308=1,0237.
Відповідно заробітна плата має складати 18000 *1,0237 = 18425,52 грн. ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» заробітна плата застосована на рівні 18110,13.
Виходячи з вказаного, ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» застосувало (занизило) по-казник заробітної плати для пусконалагоджувального персоналу, що не відповідає умо-вам тендерної документації, а отже тендерна пропозиція ТОВ «УБІК УКРБУДІНВЕСТ» має бути відхилена.
7) Стосовно відсутності матеріальних ресурсів для виконання робіт.
Згідно пункту 6.4 Технічного завдання Договірна ціна (динамічна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхід-них для здійснення проектних рішень по об’єкту, та поточних цін на них.
Пропозиція ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» має ряд невідповідностей, а саме:
- пункт 10 ЛК 02-01-08 «Установлення зовнішніх інвентарних риштувань трубчас-тих висотою до 16 м для інших оздоблювальних робіт» – обсяг 4800 м2 відповідає Тех-нічному завданню, але не несе вартості самих риштувань (матеріал видалений), що за-нижує ціну пропозиції мінімум на 300 319,00 грн.
- пункт 58 ЛК 02-01-08 «Шпаклювання укосів мiнеральною шпаклiвкою» "Cerezit" – обсяг 2281 м2 не несе вартість самої шпаклівки, що веде до заниження ціни пропозиції мінімум на вартість в обсязі 410,58 кг шпаклівки, що не відповідає умовам тендерної документації, а отже тендерна пропозиція ТОВ «УБІК УКРБУДІНВЕСТ» має бути від-хилена.
Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178 оскарження відкритих торгів від-бувається відповідно до статті 18 Закону України Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури за-купівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформа-ції про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом).
ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» надало довідку про залучення субпідрядників в обсязі що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме:
• ПАТ «Будівельно-монтажне управління №133». Київська область, Києво -Святошинський район, м. Боярка. вул. Шевченка, буд. 193, яке буде надавати послуги з виконання робіт технікою відповідно до Договору № 14.05.-2024 від 14.05.2024 р. Для підтвердження можливості виконання робіт надається Декларація відповідності матері-ально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № 32-21- 1495 від 17.06.21 р. та Дозвіл від l5.03.24p.
• ТОВ «Виробниче об’єднання «Альянс Трейдінг 2021». м. Київ, вул. Академіка Лебедєва, буд.1 корпус 5, офіс 3, яке буде надавати послуги з влаштування вогнезахис-ту. Для підтвердження можливості виконання робіт надається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці № ДК4768/Ц-24 від 16.05.24р. та наказ про видачу ліцензії.
Однак, ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» не надало Ліцензії на виконання робіт на блискавкозахист та не надано інформації та документів щодо залучення субпідрядної організації щодо виконання робіт по блискавкозахисту, що не відповідає умовам тендер-ної документації, а отже тендерна пропозиція ТОВ «УБІК УКРБУДІНВЕСТ» має бути відхилена.
2) Відповідно до умов п. 2.3 додатку 2 до тендерної документації «Для документа-льного підтвердження обладнання та техніки, які не є власними та зазначені Учасником в довідці відповідно до вимог п.2.1., Учасник надає відповідний діючий договір (оренди (з актом приймання-передачі), лізингу (з актом приймання-передачі), надання послуг, в тому числі на майбутнє, тощо)».
Однак, ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» не надало до Договору оренди обладнання від 17.01.2022 р., Договору надання послуг на користування (оренду) інструментами, механізмами, обладнанням від 17.09.2021 р., Договору від 14.05.2024 р. № 14.05-2024 про надання послуг на користування матеріально-технічною базою, будівельними ма-шинами та механізмами Акти приймання-передачі, що не відповідає умовам тендерної документації, а отже тендерна пропозиція ТОВ «УБІК УКРБУДІНВЕСТ» має бути від-хилена.
3) Відповідно до умов пункту 6.4 тендерної документації Договірна ціна (динаміч-на) розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – Настанова).
Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструк-ції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх ком-плексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) регламентується частиною V Настанови.
В технічному завданні Замовником не вказані конкретні показники та коефіцієнти, які впливають на вартість при складанні договірної ціни.
Згідно пункту 5.30 Настанови у ціні пропозиції учасника ТОВ «УБІК «УКРБУДІН-ВЕСТ» (договірній ціні) враховується економічно обґрунтований прибуток, який плану-ється отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат.
ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» застосувало показник Прибутку 8,33. В пояснюва-льній записці до договірної ціни ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» вказало в пункті 1 «По-казник для визначення розміру кошторисного прибутку, Настанова 4.38». Зазначеним пунктом регламентується, що розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 Настанови, а це показник для Капітальних ремонтів (пункт 4 Додатка 25) становить 7,65.
Тобто, ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» застосувало необґрунтовано більший пока-зник прибутку, що не відповідає умовам тендерної документації, а отже тендерна пропо-зиція ТОВ «УБІК УКРБУДІНВЕСТ» має бути відхилена.
4) Слід зазначити, що відповідно до пункту 3.5 додатку 5 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупів-лі) в тендерній пропозиції Учаснику необхідно надати розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації учасника за попередній звітний період. ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» не надало власний розрахунок, але застосувало нормативний.
Згідно пункту 4 Додатку 27 Настанови показник для визначення розміру адмініст-ративних витрат для об’єктів Капітального ремонту складає 3,89.
Згідно пункту 5.17 Настанови у складі ціни пропозиції учасника процедури закупів-лі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприєм-ством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наве-деними у Додатку 27 цієї Настанови.
В свій пояснювальній записці до договірної ціни ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» в пункті 2 вказало «Показник для визначення розміру адміністративних витрат, Настанова 4.39
Тобто, ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» застосувало більший показник, що не від-повідає умовам тендерної документації, а отже тендерна пропозиція ТОВ «УБІК УКР-БУДІНВЕСТ» має бути відхилена.
5) Щодо коефіцієнту К=1,2
Застосування коефіцієнтів до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та ме-ханізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт регламентується документом КНУ «Ресурсні елементні кошто-рисні норми на ремонтно-будівельні роботи ВКАЗІВКИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ» (Чинний від 15.06.2021 р.) (далі – Вказівки).
Додатком Б пункту1 Вказівок регламентується застосування підвищувального кое-фіцієнта 1,2 у разі виконання ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, бу-дівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів.
Додатком Б пункту 2 Вказівок регламентується застосування підвищувального кое-фіцієнта 1,2 у разі виконання ремонтно-будівельних робіт на покрівлях і фасадах будин-ків, будівель і споруд, що експлуатуються.
ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» застосувало підвищувальні коефіцієнти до:
- урахування впливу умов виконання будівельних робіт – 1,2;
- урахування впливу умов виконання монтажних робіт – 1,2.
Слід зазаначити, що технічне завдання Замовника не містить переліку утруднених умов виконання робіт.
На підставі вказаного, ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» порушило умови тендерної документації в цій частині, а отже його тендерна пропозиція має бути відхилена.
6) Стосовно заробітної плати пусконалагоджувального персоналу.
В технічному завданні Замовника наведено перелік пусконалагоджувальних робіт. Заробітна плата для пусконалагоджувального персоналу є розрахунковою та виходить із середньосімячної заробітної плати робітників по розряду 3,8.
Згідно Додатку 15 Настанови міжрозрядний К переходу на 4 розряд (ПН) з розряду 3,8 складає 1,339/1,308=1,0237.
Відповідно заробітна плата має складати 18000 *1,0237 = 18425,52 грн. ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» заробітна плата застосована на рівні 18110,13.
Виходячи з вказаного, ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» застосувало (занизило) по-казник заробітної плати для пусконалагоджувального персоналу, що не відповідає умо-вам тендерної документації, а отже тендерна пропозиція ТОВ «УБІК УКРБУДІНВЕСТ» має бути відхилена.
7) Стосовно відсутності матеріальних ресурсів для виконання робіт.
Згідно пункту 6.4 Технічного завдання Договірна ціна (динамічна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхід-них для здійснення проектних рішень по об’єкту, та поточних цін на них.
Пропозиція ТОВ «УБІК «УКРБУДІНВЕСТ» має ряд невідповідностей, а саме:
- пункт 10 ЛК 02-01-08 «Установлення зовнішніх інвентарних риштувань трубчас-тих висотою до 16 м для інших оздоблювальних робіт» – обсяг 4800 м2 відповідає Тех-нічному завданню, але не несе вартості самих риштувань (матеріал видалений), що за-нижує ціну пропозиції мінімум на 300 319,00 грн.
- пункт 58 ЛК 02-01-08 «Шпаклювання укосів мiнеральною шпаклiвкою» "Cerezit" – обсяг 2281 м2 не несе вартість самої шпаклівки, що веде до заниження ціни пропозиції мінімум на вартість в обсязі 410,58 кг шпаклівки, що не відповідає умовам тендерної документації, а отже тендерна пропозиція ТОВ «УБІК УКРБУДІНВЕСТ» має бути від-хилена.
Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178 оскарження відкритих торгів від-бувається відповідно до статті 18 Закону України Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури за-купівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформа-ції про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом).
×
-
Назва доказу:
Розрахунок ЗП за 2023р pdf
-
Повʼязаний документ:
Розрахунок ЗП за 2023р.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл Розрахунок ЗВВ та адмінвитрат за 2023р pdf
-
Повʼязаний документ:
Розрахунок ЗВВ та адмінвитрат за 2023р.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл Договірна ціна 2 pdf
-
Повʼязаний документ:
Договірна ціна частина 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл Договірна ціна 1 pdf
-
Повʼязаний документ:
Договірна ціна частина 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Файл Показник прибутку 8,33 п. 2.3-2.4 обґрунтування скарги».pdf, арк.3
-
Повʼязаний документ:
Показник прибутку 8,33 п. 2.3 - 2.4 обгрунтування скарги.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство "Центр організації дорож-нього руху") скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «УБІК УКРБУДІН-ВЕСТ» у процедурі закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі літ. А та А1 по вул. Чистяківська 19а у Святошинському районі м. Києва». ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-06-27-008168-a) та повідомлення про намір укласти договір.
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визнання переможця
Номер:
6814c55b15b348d69175a1090413bd45
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-27-008168-a.a1
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможця
Вимога:
Оскарження рішення про визнання переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога будівля літ.А.pdf 23.07.2024 08:44
- Відповідь на вимогу.pdf 25.07.2024 13:59
Дата подачі:
23.07.2024 08:44
Вирішення:
У КП «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Замовник) уважно проаналізована вимога від 23.07.2024 № UA-2024-06-27-008168-a.a1 (далі – Вимога) щодо визначення переможця процедури закупівлі «Код ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт нежитлової будівлі літ. А та А1 по вул. Чистяківська 19а у Святошинському районі м. Києва)» за результатами розгляду повідомляємо наступне.
1. Щодо пункту першого Вимоги:
Відповідно до підпункту 1.7 пункту 1 Додатку № 5 до тендерної документації учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати копію відповідної ліцензії провадження господарської діяльності у будівництві, що складає предмет закупівлі. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"" (ЄДРПОУ 40097158) надано копію ліцензії від 18 квітня 2016 року № 15-Л на впровадження господарської діяльності з будівництва ІV і V категорії складності, що повністю відповідає вимогам підпункту 1.7 пункту 1 Додатку № 5 до тендерної документації, адже жодних додаткових вимог щодо змісту ліцензії тендерною документацією встановлено не було.
Враховуючи вищезазначене, Ваша Вимога не буде задоволена в цій частині.
2. Щодо пункту другого Вимоги:
У складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.07.2024 № 03, відповідно до якої ТОВ "Будівельна група "Будрегіон"" (ЄДРПОУ 40097158) планує залучати субпідрядну організацію в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для виконання робіт: вогнезахист дерев'яних елементів конструкцій, система блискавкозахисту, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОСИСТЕМ» (ЄДРПОУ 30726586), що повністю відповідає вимогам пункту 8 Розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Ваша Вимога не буде задоволена в цій частині.
3. Щодо пункту третього Вимоги:
Відповідно до статті 202 Цивільного кодексу України правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Правочин це угода незалежних та рівноправних суб'єктів цивільного права.
Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тендерна пропозиція — це заявка постачальника послуг, робіт чи товарів на участь у конкретній публічній чи комерційній закупівлі чи у її частині (якщо учасник претендує на один чи кілька лотів у мультилотовій закупівлі), складена та подана відповідно до діючого законодавства та до вимог замовника тендеру.
Подання тендерної пропозиції є пропозицією на вчинення правочину, а не самим правочином.
Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» вимагається надання згоди саме на вчинення значного правочину, тобто на підписання договору. Для участі у процедурі закупівлі, у тому числі для подання тендерних пропозицій та участі в аукціоні, жодна згода від загальних зборів відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» не вимагається.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Надання згоди від Загальних зборів Учасників на подання тендерної пропозиції не передбачене чинним законодавством та вимогами тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Ваша Вимога не буде задоволена в цій частині.
4. Щодо пункту четвертого Вимоги:
За результатами опрацювання Вимоги Замовником прийнято рішення про скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Ваша вимога буде задоволена в цій частині.
Статус вимоги:
Задоволено