-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт кабінетів інформатики та інформаційних технологій комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж сфери послуг» за адресою: вул. Кільцева дорога, 4А, у Святошинському районі м.Києва
Завершена
1 179 452.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 897.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 897.26 UAH
Номер:
d843549797244b2ea64c224b4c8c789a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 16:25 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2024 № 84
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.10.2024 № 84.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-06-27-003829-a 27.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж сфери послуг» (далі – Замовник) UA-P-2024-06-27-004549-a на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи №2706 від 27.06.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна; вимогу про усунення невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника № 02-08/2024 від 02.08.2024; рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.07.2024 № №12311-р/пк-пз (опубліковане 22.07.2024); повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2024; Договір від 12.08.2024 № 120820241; Додаткову угоду від 26.08.2024 № 1; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 12.11.2024.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Рішення Органу оскарження Замовником виконано 23 липня 2024 року (внесено зміни до тендерної документації Замовника).
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Згідно Додатку 6 до Тендерної документації Замовника встановлена наступна вимога щодо наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або гарантійні листи (талони) постачальників). При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Переможцем торгів ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна в складі пропозиції надано довідку від 08.07.2024 Вих.№ 4 про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання з розрахунковими документами, які засвідчують факт придбання вказаного обладнання. Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Гордієнко Оксана Миколаївна відсутні документи, щодо підтвердження права власності обладнання, а саме на електричний фарбопульт, бетонозмішувач, комплект будівельних рамних риштувань, драбина-риштовна, паркетно-шліфувальна машина, обігрівач електричний.
З огляду на вищевикладене пропозиція учасника не відповідає вимогам Додатку 6 до тендерної документації.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовник зобов’язаний уточнювати невідповідності в інформації та/або документах, виявлені ним під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель.
При цьому Замовником на порушення пункту 43 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
14.11.2024 15:45 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2024 15:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання статтей 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», адмністрація Комунального закладу професійної (професійно-технічної ) освіти "Київський професійний коледж сфери послуг" здійснив заходи направлені щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою Жалюком Андрієм Андрійовичем.
Дата публікації звіту:
25.11.2024 13:45
Запити/Пояснення
Номер:
24f7065a67534638b508c5566b4cd620
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.10.2024 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт кабінетів інформатики та інформаційних технологій комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж сфери послуг» за адресою: вул. Кільцева дорога, 4А, у Святошинському районі м.Києва» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-27-003829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.