• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів для автомобілів ГАЗ-3307, ГАЗ-3309, МАЗ-437041, IVECO EURO CARGO ML140E22, Renault Dokker, Renault Duster, Iveco Daily, HYUNDAI H-1, Renault Master L3H2, Renault Master

Завершена

1 257 551.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 18 863.27 UAH
Номер: fde29dd8e02e41fa8fdd359920b0b171
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-05-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 06.11.2024 14:56 - 28.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.11.2024 № 60-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2024-06-26-006171-a 26.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 345-94-83, chernihivmonitoring11@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 11.06.2024 № 317 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Трач Олег Володимирович (далі – ФОП Трач Олег Володимирович) та товариства з обмеженою відповідальністю «Автоцентр «Європа-Сервіс» (далі – ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», Учасник), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.07.2024 № 389 (щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Трач Олег Володимирович), від 09.08.2024 № 464 (щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Трач Олег Володимирович), від 09.08.2024 № 469 (щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.08.2024, скаргу до процедури – ФОП Трач Олег Володимирович від 14.08.2024 № UA-2024-06-26-006171-a.b2 та рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.08.2024 № 14288-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), договір поставки від 06.09.2024 № 255/24, укладений Замовником з ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 12.09.2024 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 09.09.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 11.11.2024 та 15.11.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 17 Особливостей «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей». У свою чергу, частина друга статті 41 Закону, яка передбачала, що переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, не застосовується відповідно до пункту 17 Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі). Натомість, згідно з останнім абзацом додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що переможець процедури закупівлі до моменту укладання договору повинен надати «…копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не зазначено чинні, на момент проведення процедури закупівлі, положення пункту 17 Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Вимогами пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено «…Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги»…». Так, тендерна пропозиція ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» містить документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» на кожній сторінці, а саме: завантажені у формі PDF документи «Аналогічний договір ГУ НП Київської області Мех частини 2020.pdf», «Договір поставки товару Автонова Д.pdf», «Статут Нова редакція.pdf» та «Опис документів що надаються юр особою держ реєстратору для проведення реєстрації дії.pdf». Разом з тим, вищезазначені документи ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», завантажені в форматі PDF та не містять електронного цифрового підпису, отже вони не набули статусу оригіналу електронного документа. Зважаючи на відсутність накладеного електронного підпису на скан-копії документів, завантажених Учасником до електронної системи закупівель, за вимогами пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника мали містити підпис уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції із зазначенням прізвища, ініціалів та посади цієї особи, а також відбиток печатки на кожній сторінці. Отже, відсутність електронного підпису, а також підпису уповноваженої особи із зазначенням її посади, прізвища та ініціалів, скріплених печаткою на кожній сторінці вищевказаних документів Учасника («Аналогічний договір ГУ НП Київської області Мех частини 2020.pdf», «Договір поставки товару Автонова Д.pdf», «Статут Нова редакція.pdf» та «Опис документів що надаються юр особою держ реєстратору для проведення реєстрації дії.pdf»), порушує вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.09.2024 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 09.09.2024 № 469 про визначення ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надано ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 18.11.2024 17:20 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2024 17:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано Висновок органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-26-006171-a) 18.11.2024 року (далі – Висновок). Підприємством було ретельно проаналізовано повний текст Висновку, проведено роз’яснювальну роботу з метою недопущення встановлених у Висновку порушень у подальшому та розроблено новий проєкт тендерної документації, з врахуванням інформації, зазначеної у Висновку.
Дата публікації звіту: 25.11.2024 14:59

Запити/Пояснення