-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів для автомобілів ГАЗ-3307, ГАЗ-3309, МАЗ-437041, IVECO EURO CARGO ML140E22, Renault Dokker, Renault Duster, Iveco Daily, HYUNDAI H-1, Renault Master L3H2, Renault Master
Завершена
1 257 551.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 18 863.27 UAH
мін. крок: 1.5% або 18 863.27 UAH
Номер:
fde29dd8e02e41fa8fdd359920b0b171
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-05-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.11.2024 00:00
Період моніторингу:
06.11.2024 14:56 - 28.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.11.2024 № 60-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2024-06-26-006171-a 26.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 11.06.2024 № 317 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Трач Олег Володимирович (далі – ФОП Трач Олег Володимирович) та товариства з обмеженою відповідальністю «Автоцентр «Європа-Сервіс» (далі – ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», Учасник), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.07.2024 № 389 (щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Трач Олег Володимирович), від 09.08.2024 № 464 (щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Трач Олег Володимирович), від 09.08.2024 № 469 (щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.08.2024, скаргу до процедури – ФОП Трач Олег Володимирович від 14.08.2024 № UA-2024-06-26-006171-a.b2 та рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.08.2024 № 14288-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), договір поставки від 06.09.2024 № 255/24, укладений Замовником з ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 12.09.2024 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 09.09.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 11.11.2024 та 15.11.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 17 Особливостей «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей». У свою чергу, частина друга статті 41 Закону, яка передбачала, що переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, не застосовується відповідно до пункту 17 Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі).
Натомість, згідно з останнім абзацом додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що переможець процедури закупівлі до моменту укладання договору повинен надати «…копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не зазначено чинні, на момент проведення процедури закупівлі, положення пункту 17 Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Вимогами пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено «…Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги»…».
Так, тендерна пропозиція ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» містить документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) та які не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також не містять відбитки печатки ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» на кожній сторінці, а саме: завантажені у формі PDF документи «Аналогічний договір ГУ НП Київської області Мех частини 2020.pdf», «Договір поставки товару Автонова Д.pdf», «Статут Нова редакція.pdf» та «Опис документів що надаються юр особою держ реєстратору для проведення реєстрації дії.pdf».
Разом з тим, вищезазначені документи ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», завантажені в форматі PDF та не містять електронного цифрового підпису, отже вони не набули статусу оригіналу електронного документа.
Зважаючи на відсутність накладеного електронного підпису на скан-копії документів, завантажених Учасником до електронної системи закупівель, за вимогами пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника мали містити підпис уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції із зазначенням прізвища, ініціалів та посади цієї особи, а також відбиток печатки на кожній сторінці.
Отже, відсутність електронного підпису, а також підпису уповноваженої особи із зазначенням її посади, прізвища та ініціалів, скріплених печаткою на кожній сторінці вищевказаних документів Учасника («Аналогічний договір ГУ НП Київської області Мех частини 2020.pdf», «Договір поставки товару Автонова Д.pdf», «Статут Нова редакція.pdf» та «Опис документів що надаються юр особою держ реєстратору для проведення реєстрації дії.pdf»), порушує вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.09.2024 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 09.09.2024 № 469 про визначення ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надано ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
18.11.2024 17:20 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2024 17:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано Висновок органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-26-006171-a) 18.11.2024 року (далі – Висновок).
Підприємством було ретельно проаналізовано повний текст Висновку, проведено роз’яснювальну роботу з метою недопущення встановлених у Висновку порушень у подальшому та розроблено новий проєкт тендерної документації, з врахуванням інформації, зазначеної у Висновку.
Дата публікації звіту:
25.11.2024 14:59
Запити/Пояснення
Номер:
667cd359413545b0997351f284e86d38
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.11.2024 15:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів для автомобілів ГАЗ-3307, ГАЗ-3309, МАЗ-437041, IVECO EURO CARGO ML140E22, Renault Dokker, Renault Duster, Iveco Daily, HYUNDAI H-1, Renault Master L3H2, Renault Master», згідно ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів, очікуваною вартістю 1 257 551,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-26-006171-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати інформацію щодо фактичного виконання договору поставки від 06.09.2024 № 285/24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
68ef9e36f5f64e8dac9dd7249af31517
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.11.2024 14:52
Опис:
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-26-006171-a) 08.11.2024 року в 15 годин 23 хвилини.
Щодо частини першої запиту:
У зв’язку з виробничою потребою, для своєчасного випуску автомобілів Підприємства у справному стані на лінію, для проведення регламентного та поточного ремонту, для закупівлі запасних частин до вантажних та легкових автомобілів Підприємства, у відповідності до річного плану закупівель на 2024 рік та на підставі технічного завдання, підписаного головним інженером Олександром БЕРЕЗОВСЬКИМ, головним економістом Віталієм ГУТАРЕВИЧЕМ та начальником служби транспортного забезпечення Сергієм МАРИНИНІМ, перед Підприємством постала необхідність в проведені процедури закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015 - 34320000-6 Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів (Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів для автомобілів ГАЗ-3307, ГАЗ-3309, МАЗ-437041, IVECO EURO CARGO ML140E22, Renault Dokker, Renault Duster, Iveco Daily, HYUNDAI H-1, Renault Master L3H2, Renault Master)».
Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до комерційних пропозицій на підставі моніторингу цін та становить 1 257 551,00 грн (один мільйон двісті п’ятдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят одна грн 00 коп.), у т. ч. ПДВ.
Тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі були направлені до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями). Зауваження від Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Також, тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі були направлені до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.10.2021 № Н-266. Зауваження від Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Щодо частини другої запиту:
Станом на 11.11.2024 р. фактичне виконання договору поставки від 06.09.2024 № 285/24 становить 209 202,00 грн (двісті дев’ять тисяч двісті дві грн 00 коп.), в т.ч. ПДВ.
Номер:
5e162d5d0ebb4617970df0708afa0a20
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2024 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів для автомобілів ГАЗ-3307, ГАЗ-3309, МАЗ-437041, IVECO EURO CARGO ML140E22, Renault Dokker, Renault Duster, Iveco Daily, HYUNDAI H-1, Renault Master L3H2, Renault Master», згідно ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів, очікуваною вартістю 1 257 551,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-26-006171-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 2 розділу VI тендерної документації Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником було укладено договір від 06.09.2024 №285/24 з учасником ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» пізніше, ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (09.08.2024), тобто на 28-й день з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0d27a9c6bb5344e793c64b88c0f629a4
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
15.11.2024 10:11
Опис:
Комунальне підприємство «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-26-006171-a) 13.11.2024 року в 15 годин 47 хвилин.
Щодо запиту:
На веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик було розміщено оголошення про проведення процедури - відкриті торги з особливостями (№ UA-2024-06-26-006171-a) відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015 - 34320000-6 Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів (Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів для автомобілів ГАЗ-3307, ГАЗ-3309, МАЗ-437041, IVECO EURO CARGO ML140E22, Renault Dokker, Renault Duster, Iveco Daily, HYUNDAI H-1, Renault Master L3H2, Renault Master)».
Очікувана вартість предмета закупівлі склала 1 257 551,00 грн (один мільйон двісті п’ятдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят одна грн 00 коп.), у т. ч. ПДВ.
08 липня 2024 року о 00 год. 00 хв. завершився строк подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель.
Перелік тендерних пропозицій:
1. ФОП ТРАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП 3352815378);
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоцентр "Європа-Сервіс" (ЄДРПОУ 38129614).
08 липня 2024 року о 12 год. 47 хв., за результатом аукціону, найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією була визначена пропозиція учасника № 1 ФОП ТРАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП 3352815378), ціна пропозиції становить 1 115 500,00 грн (один мільйон сто п'ятнадцять тисяч п’ятсот грн 00 коп.) , у т.ч. ПДВ.
15 липня 2024 року визнано тендерну пропозицію учасника № 1 ФОП ТРАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП 3352815378) як таку, що відповідає вимогам тендерної документації, з ціною пропозиції 1 115 500,00 грн (один мільйон сто п'ятнадцять тисяч п’ятсот грн 00 коп.) , у т.ч. ПДВ, визнано учасника переможцем відкритих торгів з особливостями щодо предмету закупівлі «Код ДК 021:2015 - 34320000-6 Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів (Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів для автомобілів ГАЗ-3307, ГАЗ-3309, МАЗ-437041, IVECO EURO CARGO ML140E22, Renault Dokker, Renault Duster, Iveco Daily, HYUNDAI H-1, Renault Master L3H2, Renault Master)» та прийнято рішення про намір укласти договір.
15 липня 2024 року опубліковано рішення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі - ФОП ТРАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП 3352815378).
Скаржнику - переможцю процедури закупівлі ФОП ТРАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП 3352815378) було надіслано заповнений проект договору з додатками, складений відповідно до додатку № 5 тендерної документації, додатку № 4 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та тендерної пропозиції переможця.
01 серпня 2024 року Скаржником - переможем процедури закупівлі ФОП ТРАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП 3352815378) в електронній системі закупівель було опубліковано Лист-Повідомлення, вих. № 106/22 від 31.07.2024 року (додається), в якому переможець процедури закупівлі відмовляється від укладання договору, надісланого Замовником, складеного відповідно до додатку № 5 тендерної документації, додатку № 4 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та тендерної пропозиції переможця.
09 серпня 2024 року визнано тендерну пропозицію учасника № 2 Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоцентр "Європа-Сервіс" (ЄДРПОУ 38129614) як таку, що відповідає вимогам тендерної документації, з ціною пропозиції 1 256 268,00грн (один мільйон двісті п’ятдесят шість тисяч двісті шістдесят вісім грн 00 коп.) , у т.ч. ПДВ, визнано учасника переможцем відкритих торгів з особливостями щодо предмету закупівлі «Код ДК 021:2015 - 34320000-6 Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів (Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів для автомобілів ГАЗ-3307, ГАЗ-3309, МАЗ-437041, IVECO EURO CARGO ML140E22, Renault Dokker, Renault Duster, Iveco Daily, HYUNDAI H-1, Renault Master L3H2, Renault Master)» та прийнято рішення про намір укласти договір.
14 серпня 2024 року учасником - ФОП ТРАЧ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ (РНОКПП 3352815378) було подано скаргу № UA-2024-06-26-006171-a.b2 по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів (Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів для автомобілів ГАЗ-3307, ГАЗ-3309, МАЗ-437041, IVECO EURO CARGO ML140E22, Renault Dokker, Renault Duster, Iveco Daily, HYUNDAI H-1, Renault Master L3H2, Renault Master)» (далі – Скарга).
Відповідно до пункту 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону) та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» і абзацом четвертим пункту 49 цих Особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду».
29 серпня 2024 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі Комісія) було оприлюднено рішення від 26.08.2024 № 14288-р/пк-пз про відмову фізичній особі-підприємцю Трачу Олегу Володимировичу (Код ЄДРПОУ: 3352815378) у задоволенні його скарги від 14 серпня 2024 року № UA-2024-06-26-006171-a.b2.
Враховуючи вищевикладене та положення чинного законодавства в сфері публічних закупівель, з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір 09.08.2024 р., з урахуванням факту призупинення строків з моменту подачі скарги 14.08.2024 р. та відновлення перебігу строків з 29.08.2024 р., на момент укладання договору 06.09.2024 р. пройшло 12 календарних днів.
В зв’язку з вищевикладеним, Замовником не було порушено строків, визначених чинним законодавством, на укладання договору та жодних інших порушень, адже відповідно до пункту 67 Особливостей перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду».