-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів для автомобілів ГАЗ-3307, ГАЗ-3309, МАЗ-437041, IVECO EURO CARGO ML140E22, Renault Dokker, Renault Duster, Iveco Daily, HYUNDAI H-1, Renault Master L3H2, Renault Master
Завершена
1 257 551.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 18 863.27 UAH
мін. крок: 1.5% або 18 863.27 UAH
Період оскарження:
26.06.2024 13:46 - 05.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції"
Номер:
15876c7d4cfd4af187402218cea1f858
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-26-006171-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Опис відправлення 1.pdf 14.08.2024 04:20
- 15 Лист погодження з проектом договору.pdf 14.08.2024 04:20
- Опис відправлення загальний з листами.pdf 14.08.2024 04:20
- Договір UA-2024-06-26-006171-a (Замовник).pdf 14.08.2024 04:20
- Договір 3.pdf 14.08.2024 04:20
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 14.08.2024 04:20
- ЛИСТ-Повідомлення.pdf 14.08.2024 04:20
- sign.p7s 14.08.2024 04:22
- рішення від 15.08.2024 № 13826.pdf 15.08.2024 16:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2024 № 14288.pdf 27.08.2024 14:11
- рішення від 26.08.2024 № 14288.pdf 29.08.2024 11:21
- Пояснення в АМКУ.docx 20.08.2024 16:41
- Гарантійний лист № 07-16 від 07.07.2024 р.pdf 20.08.2024 16:41
- Гарантійний лист № 07 17 від 07.07.2024.pdf 20.08.2024 16:41
- Пояснення в АМКУ.pdf 20.08.2024 16:41
- Договір надісланий Скаржником у паперовому вигляді.pdf 20.08.2024 16:41
- Довідка – інформація про технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі від 07.07.2024 № 07 18.pdf 20.08.2024 16:41
- Договір Замовника.docx 20.08.2024 16:41
- ПРОТОКОЛ від 09.08.2024 № 464 відхилення переможця.docx 20.08.2024 16:41
- Лист погодження з проектом договору від 07.07.2024 № 07 15.pdf 20.08.2024 16:41
- ЛИСТ-Повідомлення від 31.07.2024 № 106 22.pdf 20.08.2024 16:41
- ПРОТОКОЛ від 09.08.2024 № 464 відхилення переможця.pdf 20.08.2024 16:41
- Тендерная документація.pdf 20.08.2024 16:42
- ПРОТОКОЛ від 15.07.2024 № 389 визначення переможця.docx 20.08.2024 16:42
- Протокол від 15.07.2024 № 389 визначення переможця.pdf 20.08.2024 16:42
- Тендерная документація.docx 20.08.2024 16:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.08.2024 04:33
Дата розгляду скарги:
26.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.08.2024 16:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.08.2024 11:25
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4be49bca2b254f47af7fff56acf5c98e
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування:
Відповідно до п. 3 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю: «Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Проект договору наведено у Додатку № 5 до тендерної документації.»
Додаток №5 містить Проект договору, згідно якого п. 4.2. передбачено: «4.2. Загальний строк поставки (передачі) Товару за цим Договором: протягом 2024 року. Строк поставки партії Товару – протягом 5 (п’яти) робочих днів після надсилання заявки Замовником. Заявка на Товар (партію Товару) надсилається Постачальнику поштовим відправленням або електронною поштою, або факсимільним зв’язком на адреси/реквізити, визначені у розділі 12 цього Договору.»
Також Проект договору містить в собі Додаток №2 із заголовком: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ», однак, цим Проектом договору не визначено, яка саме інформація про технічні, якісні характеристики товару має міститися в цьому Додатку №2:
«Додаток №2
до Договору поставки №______
від ___________
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ
_____________________________________________________________________________
ЗАМОВНИК: ПОСТАЧАЛЬНИК:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ»
Юридична адреса: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03062;
Фактична адреса: вул. Богдана Хмельницького, 54, м. Київ, Україна, поштовий індекс 01054.
р/р ____________________________________
ІПН 329555126582
Код ЄДРПОУ 32955518
Тел.: (044) 374-11-01, 374-11-03
ПОСАДА: ПОСАДА:
________________ ПІБ ___________________ ПІБ»
На виконання вимог п. 2 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Скаржником було направлено заповнений та підписаний зі своєї сторони договір в передбачені чинним законодавством строки, що підтверджується наступними документами: «Опис відправлення 1.pdf» та «Договір 3.pdf».
29.07.2024р. Замовником було надіслано на електронну адресу Скаржника проект договору зі змінами в Додатку №2 до договору, який також включав наступну інформацію:
«Весь перелік товару, вказаний у перелік в наявності на складі Постачальник в м. Києві, з метою забезпечення термінового придбання повного переліку товару протягом одного дня (у тому числі у вихідні), з моменту отримання заявки.
Постачальник здійснює доставку запасних частин наступним чином: у разі, якщо замовлення товару (запасних частин) здійснюється до 12-00, то постачання замовленого товару здійснюється в той же день до 18-00. у разі, якщо замовлення товару (запасних частин) здійснюється після 12-00 то постачання замовленого товару здійснюється на наступний день до 12-00, в тому числі у вихідні дні. Заявка вважається отримана Постачальником від Замовника в момент її надсилання Постачальнику засобами зв’язку (факсом, електронною поштою, телефоном, поштовим відправленням) (підтверджується гарантійним листом).
Постачальник надає Декларацію постачальника про відповідність запропонованого товару, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Постачальник має впроваджену систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». У випадку, якщо станом на кінцеву дату подання пропозиції Сертифікат діє більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує дотримання Учасником вимог щодо проведення щорічного наглядового аудиту відповідності системи)
Постачальник має впроваджену систему екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». (На підтвердження Учасник зобов’язаний надати копію діючого сертифікату, на систему екологічного управління (стосовно торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». У випадку, якщо станом на кінцеву дату подання пропозиції Сертифікат діє більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує дотримання Учасником вимог щодо проведення щорічного наглядового аудиту відповідності системи)
Постачальник має статус офіційного представника виробника або імпортера запасних частин.
Доставка здійснюється власним транспортом Учасника постачальника на адресу Замовника безкоштовно.
Вимоги до якості товару:
- строк від дати виготовлення до дати поставки не перевищує 12 місяців;
- новий;
- не був у вж- не був відновленим;
- не містить відновлених елементів;
- не був виставковим зразкамом.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
итку;»
Скаржник погодився внести додаткову інформацію до Додатку №2 до Договору, запропоновану Замовником, окрім виділених перших двох абзаців, оскільки інформація про місце розміщення складу із запасними частинами та строк поставки жодним чином не визначають технічні та якісні характеристики товару, а також їх внесення до Додатку №2 до Договору не було передбачено Проектом договору, згідно Додатку №5 до тендерної документації. Окрім того, інформація про строки поставки, запропонована Замовником суперечить п. 4.2. Договору, у зв’язку із чим не може бути включена до Додатку №2 до Договору.
Таким чином, в передбачений чинним законодавством строк для підписання договору, Скаржником було направлено підписаний зі своєї сторони новий Договір із включенням запропонованої Замовником інформації, окрім перших двох абзаців, що підтверджується документами: «Опис відправлення загальний з листами.pdf», «Договір UA-2024-06-26-006171-a (Замовник).pdf» та «ЛИСТ-Повідомлення.pdf».
Окремо варто зазначити, що запропонована Замовником інформація для внесення до Додатку №2 до Договору не була передбачена Проектом договору, згідно Додатку №5 до тендерної документації, а інформація щодо місця розташування складу запасних частин та строку поставки жодним чином немає ніякого логічного відношення до технічних та якісних характеристик товару, у зв’язку із чим не може бути включена до Додатку №2 до Договору.
Окрім того, Замовнику з Договором було надіслано Лист-повідомлення щодо неправомірності змін умов Договору («ЛИСТ-Повідомлення.pdf»), які були передбачені Проектом договору, згідно Додатку №5 до тендерної документації.
Згідно п. 18 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «18. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.»
Від так, Скаржником було погоджено та надано згоду з Проектом договору, згідно редакції, що міститься в Додатку №5 до тендерної документації, що підтверджується листом: «15 Лист погодження з проектом договору.pdf». Таким чином, зміна умов, чи доповнення інших умов, відповідно до п. 18 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 є неприпустимою.
Виходячи із вище викладеного, Скаржником було надано заповнений та підписаний зі своєї сторони Договір за результатами закупівлі без доповнення чи зміни будь-яких умов в передбачені чинним законодавством терміни, у зв’язку із чим Скаржником в повній мірі було виконано вимоги чинного законодавства та тендерної документації щодо умов та строків укладання договору за результатами закупівлі.
Скаржник наголошує, що не відмовлявся від укладення договору за результатами закупівлі, а доводи Замовника є надуманими та спрямованими виключно на позбавлення права Учасника укласти договір про закупівлю товару.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Далі надаю обґрунтування:
Відповідно до п. 3 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю: «Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Проект договору наведено у Додатку № 5 до тендерної документації.»
Додаток №5 містить Проект договору, згідно якого п. 4.2. передбачено: «4.2. Загальний строк поставки (передачі) Товару за цим Договором: протягом 2024 року. Строк поставки партії Товару – протягом 5 (п’яти) робочих днів після надсилання заявки Замовником. Заявка на Товар (партію Товару) надсилається Постачальнику поштовим відправленням або електронною поштою, або факсимільним зв’язком на адреси/реквізити, визначені у розділі 12 цього Договору.»
Також Проект договору містить в собі Додаток №2 із заголовком: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ», однак, цим Проектом договору не визначено, яка саме інформація про технічні, якісні характеристики товару має міститися в цьому Додатку №2:
«Додаток №2
до Договору поставки №______
від ___________
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ
_____________________________________________________________________________
ЗАМОВНИК: ПОСТАЧАЛЬНИК:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ»
Юридична адреса: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03062;
Фактична адреса: вул. Богдана Хмельницького, 54, м. Київ, Україна, поштовий індекс 01054.
р/р ____________________________________
ІПН 329555126582
Код ЄДРПОУ 32955518
Тел.: (044) 374-11-01, 374-11-03
ПОСАДА: ПОСАДА:
________________ ПІБ ___________________ ПІБ»
На виконання вимог п. 2 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Скаржником було направлено заповнений та підписаний зі своєї сторони договір в передбачені чинним законодавством строки, що підтверджується наступними документами: «Опис відправлення 1.pdf» та «Договір 3.pdf».
29.07.2024р. Замовником було надіслано на електронну адресу Скаржника проект договору зі змінами в Додатку №2 до договору, який також включав наступну інформацію:
«Весь перелік товару, вказаний у перелік в наявності на складі Постачальник в м. Києві, з метою забезпечення термінового придбання повного переліку товару протягом одного дня (у тому числі у вихідні), з моменту отримання заявки.
Постачальник здійснює доставку запасних частин наступним чином: у разі, якщо замовлення товару (запасних частин) здійснюється до 12-00, то постачання замовленого товару здійснюється в той же день до 18-00. у разі, якщо замовлення товару (запасних частин) здійснюється після 12-00 то постачання замовленого товару здійснюється на наступний день до 12-00, в тому числі у вихідні дні. Заявка вважається отримана Постачальником від Замовника в момент її надсилання Постачальнику засобами зв’язку (факсом, електронною поштою, телефоном, поштовим відправленням) (підтверджується гарантійним листом).
Постачальник надає Декларацію постачальника про відповідність запропонованого товару, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Постачальник має впроваджену систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». У випадку, якщо станом на кінцеву дату подання пропозиції Сертифікат діє більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує дотримання Учасником вимог щодо проведення щорічного наглядового аудиту відповідності системи)
Постачальник має впроваджену систему екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». (На підтвердження Учасник зобов’язаний надати копію діючого сертифікату, на систему екологічного управління (стосовно торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». У випадку, якщо станом на кінцеву дату подання пропозиції Сертифікат діє більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує дотримання Учасником вимог щодо проведення щорічного наглядового аудиту відповідності системи)
Постачальник має статус офіційного представника виробника або імпортера запасних частин.
Доставка здійснюється власним транспортом Учасника постачальника на адресу Замовника безкоштовно.
Вимоги до якості товару:
- строк від дати виготовлення до дати поставки не перевищує 12 місяців;
- новий;
- не був у вж- не був відновленим;
- не містить відновлених елементів;
- не був виставковим зразкамом.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
итку;»
Скаржник погодився внести додаткову інформацію до Додатку №2 до Договору, запропоновану Замовником, окрім виділених перших двох абзаців, оскільки інформація про місце розміщення складу із запасними частинами та строк поставки жодним чином не визначають технічні та якісні характеристики товару, а також їх внесення до Додатку №2 до Договору не було передбачено Проектом договору, згідно Додатку №5 до тендерної документації. Окрім того, інформація про строки поставки, запропонована Замовником суперечить п. 4.2. Договору, у зв’язку із чим не може бути включена до Додатку №2 до Договору.
Таким чином, в передбачений чинним законодавством строк для підписання договору, Скаржником було направлено підписаний зі своєї сторони новий Договір із включенням запропонованої Замовником інформації, окрім перших двох абзаців, що підтверджується документами: «Опис відправлення загальний з листами.pdf», «Договір UA-2024-06-26-006171-a (Замовник).pdf» та «ЛИСТ-Повідомлення.pdf».
Окремо варто зазначити, що запропонована Замовником інформація для внесення до Додатку №2 до Договору не була передбачена Проектом договору, згідно Додатку №5 до тендерної документації, а інформація щодо місця розташування складу запасних частин та строку поставки жодним чином немає ніякого логічного відношення до технічних та якісних характеристик товару, у зв’язку із чим не може бути включена до Додатку №2 до Договору.
Окрім того, Замовнику з Договором було надіслано Лист-повідомлення щодо неправомірності змін умов Договору («ЛИСТ-Повідомлення.pdf»), які були передбачені Проектом договору, згідно Додатку №5 до тендерної документації.
Згідно п. 18 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «18. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.»
Від так, Скаржником було погоджено та надано згоду з Проектом договору, згідно редакції, що міститься в Додатку №5 до тендерної документації, що підтверджується листом: «15 Лист погодження з проектом договору.pdf». Таким чином, зміна умов, чи доповнення інших умов, відповідно до п. 18 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 є неприпустимою.
Виходячи із вище викладеного, Скаржником було надано заповнений та підписаний зі своєї сторони Договір за результатами закупівлі без доповнення чи зміни будь-яких умов в передбачені чинним законодавством терміни, у зв’язку із чим Скаржником в повній мірі було виконано вимоги чинного законодавства та тендерної документації щодо умов та строків укладання договору за результатами закупівлі.
Скаржник наголошує, що не відмовлявся від укладення договору за результатами закупівлі, а доводи Замовника є надуманими та спрямованими виключно на позбавлення права Учасника укласти договір про закупівлю товару.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Трача Олега Володимировича зазначене у ПРОТОКОЛІ №464 від 09.08.2024 року.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції"
Номер:
bf443196aec340c3a4ff1d95c28a2b00
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-26-006171-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ЛИСТ-Повідомлення.pdf 14.08.2024 04:09
- Опис відправлення 1.pdf 14.08.2024 04:09
- Договір UA-2024-06-26-006171-a (Замовник).pdf 14.08.2024 04:09
- 15 Лист погодження з проектом договору.pdf 14.08.2024 04:09
- Опис відправлення загальний з листами.pdf 14.08.2024 04:09
- Договір 3.pdf 14.08.2024 04:09
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 14.08.2024 04:09
- sign.p7s 14.08.2024 04:11
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
15.08.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e699c20cab3b4efca07beadf0bbf2b75
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування:
Відповідно до п. 3 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю: «Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Проект договору наведено у Додатку № 5 до тендерної документації.»
Додаток №5 містить Проект договору, згідно якого п. 4.2. передбачено: «4.2. Загальний строк поставки (передачі) Товару за цим Договором: протягом 2024 року. Строк поставки партії Товару – протягом 5 (п’яти) робочих днів після надсилання заявки Замовником. Заявка на Товар (партію Товару) надсилається Постачальнику поштовим відправленням або електронною поштою, або факсимільним зв’язком на адреси/реквізити, визначені у розділі 12 цього Договору.»
Також Проект договору містить в собі Додаток №2 із заголовком: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ», однак, цим Проектом договору не визначено, яка саме інформація про технічні, якісні характеристики товару має міститися в цьому Додатку №2:
«Додаток №2
до Договору поставки №______
від ___________
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ
_____________________________________________________________________________
ЗАМОВНИК: ПОСТАЧАЛЬНИК:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ»
Юридична адреса: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03062;
Фактична адреса: вул. Богдана Хмельницького, 54, м. Київ, Україна, поштовий індекс 01054.
р/р ____________________________________
ІПН 329555126582
Код ЄДРПОУ 32955518
Тел.: (044) 374-11-01, 374-11-03
ПОСАДА: ПОСАДА:
________________ ПІБ ___________________ ПІБ»
На виконання вимог п. 2 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Скаржником було направлено заповнений та підписаний зі своєї сторони договір в передбачені чинним законодавством строки, що підтверджується наступними документами: «Опис відправлення 1.pdf» та «Договір 3.pdf».
29.07.2024р. Замовником було надіслано на електронну адресу Скаржника проект договору зі змінами в Додатку №2 до договору, який також включав наступну інформацію:
«Весь перелік товару, вказаний у перелік в наявності на складі Постачальник в м. Києві, з метою забезпечення термінового придбання повного переліку товару протягом одного дня (у тому числі у вихідні), з моменту отримання заявки.
Постачальник здійснює доставку запасних частин наступним чином: у разі, якщо замовлення товару (запасних частин) здійснюється до 12-00, то постачання замовленого товару здійснюється в той же день до 18-00. у разі, якщо замовлення товару (запасних частин) здійснюється після 12-00 то постачання замовленого товару здійснюється на наступний день до 12-00, в тому числі у вихідні дні. Заявка вважається отримана Постачальником від Замовника в момент її надсилання Постачальнику засобами зв’язку (факсом, електронною поштою, телефоном, поштовим відправленням) (підтверджується гарантійним листом).
Постачальник надає Декларацію постачальника про відповідність запропонованого товару, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Постачальник має впроваджену систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». У випадку, якщо станом на кінцеву дату подання пропозиції Сертифікат діє більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує дотримання Учасником вимог щодо проведення щорічного наглядового аудиту відповідності системи)
Постачальник має впроваджену систему екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». (На підтвердження Учасник зобов’язаний надати копію діючого сертифікату, на систему екологічного управління (стосовно торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». У випадку, якщо станом на кінцеву дату подання пропозиції Сертифікат діє більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує дотримання Учасником вимог щодо проведення щорічного наглядового аудиту відповідності системи)
Постачальник має статус офіційного представника виробника або імпортера запасних частин.
Доставка здійснюється власним транспортом Учасника постачальника на адресу Замовника безкоштовно.
Вимоги до якості товару:
- строк від дати виготовлення до дати поставки не перевищує 12 місяців;
- новий;
- не був у вж- не був відновленим;
- не містить відновлених елементів;
- не був виставковим зразкамом.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
итку;»
Скаржник погодився внести додаткову інформацію до Додатку №2 до Договору, запропоновану Замовником, окрім виділених перших двох абзаців, оскільки інформація про місце розміщення складу із запасними частинами та строк поставки жодним чином не визначають технічні та якісні характеристики товару, а також їх внесення до Додатку №2 до Договору не було передбачено Проектом договору, згідно Додатку №5 до тендерної документації. Окрім того, інформація про строки поставки, запропонована Замовником суперечить п. 4.2. Договору, у зв’язку із чим не може бути включена до Додатку №2 до Договору.
Таким чином, в передбачений чинним законодавством строк для підписання договору, Скаржником було направлено підписаний зі своєї сторони новий Договір із включенням запропонованої Замовником інформації, окрім перших двох абзаців, що підтверджується документами: «Опис відправлення загальний з листами.pdf», «Договір UA-2024-06-26-006171-a (Замовник).pdf» та «ЛИСТ-Повідомлення.pdf».
Окремо варто зазначити, що запропонована Замовником інформація для внесення до Додатку №2 до Договору не була передбачена Проектом договору, згідно Додатку №5 до тендерної документації, а інформація щодо місця розташування складу запасних частин та строку поставки жодним чином немає ніякого логічного відношення до технічних та якісних характеристик товару, у зв’язку із чим не може бути включена до Додатку №2 до Договору.
Окрім того, Замовнику з Договором було надіслано Лист-повідомлення щодо неправомірності змін умов Договору («ЛИСТ-Повідомлення.pdf»), які були передбачені Проектом договору, згідно Додатку №5 до тендерної документації.
Згідно п. 18 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «18. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.»
Від так, Скаржником було погоджено та надано згоду з Проектом договору, згідно редакції, що міститься в Додатку №5 до тендерної документації, що підтверджується листом: «15 Лист погодження з проектом договору.pdf». Таким чином, зміна умов, чи доповнення інших умов, відповідно до п. 18 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 є неприпустимою.
Виходячи із вище викладеного, Скаржником було надано заповнений та підписаний зі своєї сторони Договір за результатами закупівлі без доповнення чи зміни будь-яких умов в передбачені чинним законодавством терміни, у зв’язку із чим Скаржником в повній мірі було виконано вимоги чинного законодавства та тендерної документації щодо умов та строків укладання договору за результатами закупівлі.
Скаржник наголошує, що не відмовлявся від укладення договору за результатами закупівлі, а доводи Замовника є надуманими та спрямованими виключно на позбавлення права Учасника укласти договір про закупівлю товару.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Далі надаю обґрунтування:
Відповідно до п. 3 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю: «Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Проект договору наведено у Додатку № 5 до тендерної документації.»
Додаток №5 містить Проект договору, згідно якого п. 4.2. передбачено: «4.2. Загальний строк поставки (передачі) Товару за цим Договором: протягом 2024 року. Строк поставки партії Товару – протягом 5 (п’яти) робочих днів після надсилання заявки Замовником. Заявка на Товар (партію Товару) надсилається Постачальнику поштовим відправленням або електронною поштою, або факсимільним зв’язком на адреси/реквізити, визначені у розділі 12 цього Договору.»
Також Проект договору містить в собі Додаток №2 із заголовком: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ», однак, цим Проектом договору не визначено, яка саме інформація про технічні, якісні характеристики товару має міститися в цьому Додатку №2:
«Додаток №2
до Договору поставки №______
від ___________
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ
_____________________________________________________________________________
ЗАМОВНИК: ПОСТАЧАЛЬНИК:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ»
Юридична адреса: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03062;
Фактична адреса: вул. Богдана Хмельницького, 54, м. Київ, Україна, поштовий індекс 01054.
р/р ____________________________________
ІПН 329555126582
Код ЄДРПОУ 32955518
Тел.: (044) 374-11-01, 374-11-03
ПОСАДА: ПОСАДА:
________________ ПІБ ___________________ ПІБ»
На виконання вимог п. 2 Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Скаржником було направлено заповнений та підписаний зі своєї сторони договір в передбачені чинним законодавством строки, що підтверджується наступними документами: «Опис відправлення 1.pdf» та «Договір 3.pdf».
29.07.2024р. Замовником було надіслано на електронну адресу Скаржника проект договору зі змінами в Додатку №2 до договору, який також включав наступну інформацію:
«Весь перелік товару, вказаний у перелік в наявності на складі Постачальник в м. Києві, з метою забезпечення термінового придбання повного переліку товару протягом одного дня (у тому числі у вихідні), з моменту отримання заявки.
Постачальник здійснює доставку запасних частин наступним чином: у разі, якщо замовлення товару (запасних частин) здійснюється до 12-00, то постачання замовленого товару здійснюється в той же день до 18-00. у разі, якщо замовлення товару (запасних частин) здійснюється після 12-00 то постачання замовленого товару здійснюється на наступний день до 12-00, в тому числі у вихідні дні. Заявка вважається отримана Постачальником від Замовника в момент її надсилання Постачальнику засобами зв’язку (факсом, електронною поштою, телефоном, поштовим відправленням) (підтверджується гарантійним листом).
Постачальник надає Декларацію постачальника про відповідність запропонованого товару, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Постачальник має впроваджену систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». У випадку, якщо станом на кінцеву дату подання пропозиції Сертифікат діє більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує дотримання Учасником вимог щодо проведення щорічного наглядового аудиту відповідності системи)
Постачальник має впроваджену систему екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». (На підтвердження Учасник зобов’язаний надати копію діючого сертифікату, на систему екологічного управління (стосовно торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». У випадку, якщо станом на кінцеву дату подання пропозиції Сертифікат діє більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує дотримання Учасником вимог щодо проведення щорічного наглядового аудиту відповідності системи)
Постачальник має статус офіційного представника виробника або імпортера запасних частин.
Доставка здійснюється власним транспортом Учасника постачальника на адресу Замовника безкоштовно.
Вимоги до якості товару:
- строк від дати виготовлення до дати поставки не перевищує 12 місяців;
- новий;
- не був у вж- не був відновленим;
- не містить відновлених елементів;
- не був виставковим зразкамом.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
итку;»
Скаржник погодився внести додаткову інформацію до Додатку №2 до Договору, запропоновану Замовником, окрім виділених перших двох абзаців, оскільки інформація про місце розміщення складу із запасними частинами та строк поставки жодним чином не визначають технічні та якісні характеристики товару, а також їх внесення до Додатку №2 до Договору не було передбачено Проектом договору, згідно Додатку №5 до тендерної документації. Окрім того, інформація про строки поставки, запропонована Замовником суперечить п. 4.2. Договору, у зв’язку із чим не може бути включена до Додатку №2 до Договору.
Таким чином, в передбачений чинним законодавством строк для підписання договору, Скаржником було направлено підписаний зі своєї сторони новий Договір із включенням запропонованої Замовником інформації, окрім перших двох абзаців, що підтверджується документами: «Опис відправлення загальний з листами.pdf», «Договір UA-2024-06-26-006171-a (Замовник).pdf» та «ЛИСТ-Повідомлення.pdf».
Окремо варто зазначити, що запропонована Замовником інформація для внесення до Додатку №2 до Договору не була передбачена Проектом договору, згідно Додатку №5 до тендерної документації, а інформація щодо місця розташування складу запасних частин та строку поставки жодним чином немає ніякого логічного відношення до технічних та якісних характеристик товару, у зв’язку із чим не може бути включена до Додатку №2 до Договору.
Окрім того, Замовнику з Договором було надіслано Лист-повідомлення щодо неправомірності змін умов Договору («ЛИСТ-Повідомлення.pdf»), які були передбачені Проектом договору, згідно Додатку №5 до тендерної документації.
Згідно п. 18 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «18. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.»
Від так, Скаржником було погоджено та надано згоду з Проектом договору, згідно редакції, що міститься в Додатку №5 до тендерної документації, що підтверджується листом: «15 Лист погодження з проектом договору.pdf». Таким чином, зміна умов, чи доповнення інших умов, відповідно до п. 18 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 є неприпустимою.
Виходячи із вище викладеного, Скаржником було надано заповнений та підписаний зі своєї сторони Договір за результатами закупівлі без доповнення чи зміни будь-яких умов в передбачені чинним законодавством терміни, у зв’язку із чим Скаржником в повній мірі було виконано вимоги чинного законодавства та тендерної документації щодо умов та строків укладання договору за результатами закупівлі.
Скаржник наголошує, що не відмовлявся від укладення договору за результатами закупівлі, а доводи Замовника є надуманими та спрямованими виключно на позбавлення права Учасника укласти договір про закупівлю товару.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Трача Олега Володимировича зазначене у ПРОТОКОЛІ №464 від 09.08.2024 року.