-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 –45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт місць загального користування (аварійний) в школі І-ІІІ ступенів №233 Оболонського району м. Києва, вул. Йорданська, 22-а)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер:
304e4aa24a0e432c80dd69d05b12a4e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-11-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.09.2024 00:00
Період моніторингу:
11.09.2024 17:20 - 03.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2024 № 219
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-06-25-002335-a 25.06.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.06.2024 № 102 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.07.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» та ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» від 10.07.2027 № 102/1, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції від 15.07.2024 № 102/2 та від 02.08.2024 № 102/4, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.07.2024 №12891р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем від 16.07.2024 № 102/3 та від 02.08.2024 № 102/5, договір від 08.08.2024 № 112-ПР, додаткову угоду від 23.08.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 17.09.2024 та від 01.10.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції наступник учасників: ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з ціновою пропозицією 951 752,00 гривень та ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» з ціновою пропозицією 999 619,16 гривень.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» з остаточною ціновою пропозицією 999 619,16 гривень з ПДВ.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, установлено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Разом з тим, у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Разом з тим, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Так, відповідно до вимог, установлених у ТД Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи згідно Табл. 3 Додатку 1 до ТД (для переможця).
Згідно з Табл. 3 Додатку 1 до ТД «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.».
Аналізом інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу установлено, що Замовником 02.08.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем торгів - ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН».
Слід зазначити, що відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону № 922- VIII, установлено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Разом з тим, відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, установлено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Таким чином, ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН», як переможцем торгів, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги Додатку 1 до ТД та вимоги пункту 47 Особливостей № 1178.
Поруч з тим, відповідно до пункту 1 Розділу 3 ТД, зазначено, що у випадку ненадання переможцем документів згідно з Табл. 3 Додатку 1 (для переможця) або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 особливостей.
Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та пункту 47 цих Особливостей.
Однак, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН», а уклав договір на суму 999 619,16 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
04.10.2024 15:18 - 19.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2024 15:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно з висновком Північного офісу Держаудитслужби від 04-10-2024 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-25-002335-a, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником здійснюються заходи щодо припинення зобов’язань за договором № 112-ПР від 08.08.2024. Умовами укладеного договору передбачений певний порядок дій Сторін договору для його розірвання за згодою сторін, тому Замовником була проінформована інша сторона про розірвання вказаного договору. Додаткова угода про розірвання договору № 112-ПР від 08.08.2024 буде оприлюднена через електронну систему закупівель після її укладення в терміни, передбачені чинним законодавством.
Дата публікації звіту:
11.10.2024 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
eaf1608af747457db61410c2fefbf33e
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
12.09.2024 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є поточний ремонт місць загального користування (аварійний) в школі І-ІІІ ступенів №233 Оболонського району м. Києва, вул. Йорданська, 22-а за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-25-002335-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1d021d9820524474beda3a7634a29ed3
Назва:
Пояснення замовника на запит
Дата опублікування:
17.09.2024 16:43
Опис:
Виходячи зі змісту Запиту, на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) надає пояснення на запит Держаудитслужби від 12.09.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «код ДК 021:2015 –45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт місць загального користування (аварійний) в школі І-ІІІ ступенів №233 Оболонського району м. Києва, вул. Йорданська, 22-а)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2024-06-25-002335-a
Технічні та якісні характеристики, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», «Настанови з визначення вартості будівництва», «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві», а також відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами «Системи протипожежного захисту»; ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/DB57D6F0C9D692B2C2258B4000294FFA
(на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації).
Додатково надсилаємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та договірну ціну
Номер:
ae52975fcd9249e48cb55fae0e144d0b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.09.2024 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» вимогам підпункту 2.5 пункту 2 Додатку 1 (табл.1) до тендерної документації (далі – ТД), а саме в частині підтвердження наявності на підприємстві сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації з сертифікатом?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» вимогам пункту 4 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, в частині надання Учасником у складі пропозиції довідки, в якій зазначає про безумовне погодження з відхиленням власної пропозиції у разі отримання замовником від органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, інформації про надання учасником будь-якої недостовірної інформації у складі тендерної пропозиції?
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ОДИН» вимогам підпункту 1.13 пункту 1 Додатку 1 (табл.2) в частині надання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) «видані управлінням статистики в поточному році» (види економічної діяльності учасника мають відповідати технічним, якісним та іншим характеристикам предмету закупівлі)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
baeaa711965144dfb7af9e73a898d3bc
Назва:
Пояснення замовника на запит
Дата опублікування:
01.10.2024 11:45
Опис:
«Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) надає пояснення на запит Держаудитслужби від 27.09.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «код ДК 021:2015 –45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт місць загального користування (аварійний) в школі І-ІІІ ступенів №233 Оболонського району м. Києва, вул. Йорданська, 22-а)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2024-06-25-002335-a
1. Файл про наявність сертифікованого інженера – проектувальника знаходиться в архіві Кваліфікаційні критерії Таблиця _ 1.rar в архіві 2.5. Інженер-проектувальник.rar
2. В пункті 9 тендерної пропозиції учасника зазначено: «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації»
В файлі під назвою Довідка про відповідність усім умовам зазначено: Поданням цієї тендерної пропозиції учасник здійснює правочин, яким підтверджує і гарантує виконання усії умов/вимог тендерної документації за даною процедурою закупівлі (з усіма змінами та доповненнями), у тому числі, пов’язаних з технічними, якісними, кількісними та іншими характеристиками предмета закупівлі, а також здійснює правочин, яким засвідчує ознайомлення, погодження, підтвердження, безумовну згоду тощо учасника з усіма (без виключення) умовами, вимогами, застереженнями, примітками, проектами, вказівками тощо, які містяться в тендерній документації за даним тендером, за яким цей документ та ця тендерна пропозиція подана через електронну систему закупівель.
3. Файл про надання відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) «видані управлінням статистики в поточному році» (види економічної діяльності учасника мають відповідати технічним, якісним та іншим характеристикам предмету закупівлі) знаходиться в архіві Кваліфікаційні критерії Таблиця _ 2.rar під назвою 1.13 Статистика