-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 –45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт місць загального користування (аварійний) в школі І-ІІІ ступенів №233 Оболонського району м. Києва, вул. Йорданська, 22-а)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2024 10:34 - 30.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції та рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
b94ce9eabca34a5b8191e4ff540095b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-25-002335-a.a1
Назва:
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції та рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 102 2.pdf 18.07.2024 15:54
- ТД ПР МЗК 233 (Технічне завдання Додаток2 ТД).docx 18.07.2024 15:54
- Скарга ТЕТ Кепітал Йорданська 22 відхилення.docx.p7s 18.07.2024 15:54
- кошторис.rar 18.07.2024 15:54
- Скарга ТЕТ Кепітал Йорданська 22 відхилення.docx 18.07.2024 15:54
- sign.p7s 18.07.2024 16:04
- рішення від 22.07.2024 № 12476.pdf 22.07.2024 14:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2024 № 12891.pdf 29.07.2024 17:25
- рішення від 29.07.2024 № 12891.pdf 01.08.2024 12:25
- Пояснення по суті скарги 233.docx 24.07.2024 16:37
- Пояснення по суті скарги 233.pdf 24.07.2024 16:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.07.2024 21:28
Дата розгляду скарги:
29.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2024 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.08.2024 12:25
Дата виконання рішення Замовником:
02.08.2024 13:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ Замовник проводить повторну оцінку Учасників
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1ed143ec727e410aabd69aa138cf15ef
Заголовок пункту скарги:
Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі Замовник) оприлюднила закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-25-002335-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі код ДК 021:2015 –45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт місць загального користування (аварійний) в школі І-ІІІ ступенів №233 Оболонського району м. Києва, вул. Йорданська, 22-а).
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал.»- (надалі Скаржник).
2. ТОВ «Євробуд один» - (надалі Переможець).
15 липня 2024 року 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника а 16 липня 2024 року визначено Переможцем процедури закупівлі ТОВ «Євробуд один».
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення переможця прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
Підстави відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (витяг з протоколу №102/2 від 15.07.2024 р.)
1. В наданій, учасником «ТЕП-КЕПІТАЛ», кошторисній документації виявлені невідповідності, а саме:
- п. 83 Установлення дверних блоків у перегородках, проща прорізу до Зм2, кількість м2: 4.32(1,68+1,47+1,17), а розрахунок вартості для дверних блоків розраховано для 3,36 м2, що є невідповідністю та заниженням очікуваної вартості.
- п. 52 Врізування і діючі мережі трубопроводів каналізації діаметром 50 мм - не враховано використання переходів з п/е труб на чавун.
- п. 53 Врізування і діючі мережі трубопроводів каналізації діаметром 100 мм - не враховано використання переходів з п/е труб на чавун.
Вищезазначені невідповідності прямо відносяться до технічної специфікації.
Оскільки Учасником не надано належним чином оформлених документів згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вище викладене у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити пропозицію ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення пропозиції Учасника
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), зокрема, з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідною технічною специфікацією (відповідно до Додатку № 2 до ТД).
Відповідно до п.6 р.III Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з відповідною технічною специфікацією (відповідно до Табл. № 2 Додатку № 1 та Додатку № 2 до ТД).
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме, зокрема:
2. У відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- договірна ціна з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою).
- зведений кошторис;
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- кошторисну документацію обмінний файл .bdd (.bds) або .imd (.ims);
- календарний графік виконання робіт.
Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва у вигляді договірної ціни.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації
1. Підрядник виконує усі види робіт з поточного ремонту згідно затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації та відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 з наданням експертного звіту.
2. Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт.
3. Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації, державним стандартам і технічним умовам.
4. При виконанні робіт обов’язково погоджувати з замовником матеріали, вироби та їх вартість.
5. Замовник на протязі проведення поточного/капітального ремонту проводить технічний нагляд з метою дотримання норм Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 (ДСТУ, ДБН).
6. На підставі ДБН А.3.1-5:2016 підрядник повинен пред’являти замовнику приховані роботи з оформленням відповідного акту. В протилежному випадку зазначені роботи до оплати прийматися не будуть.
7. Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, вартість експертизи проектно-кошторисної документації (у разі необхідності), інші витрати.
8. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.
9. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції
Відповідно до Дефектного акту та Підсумковій відомості ресурсів (Додаток 2 до Тендерної документації) передбачено виконання, зокрема, наступних робіт:
- п. 83 Установлення дверних блоків у перегородках, проща прорізу до Зм2, кількість м2: 4.32(1,68+1,47+1,17);
п. 52 Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів каналізації діаметром 50 мм в кількості 1 шт.;
п. 53 Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів каналізації діаметром 100 мм в кількості 1 шт.
В складі Тендерної пропозиції Скаржника надано кошторис.
Відповідно до Локального кошторису на будівельні роботи 02-01-01 наявна наступна інформація:
- п.83 Установлення дверних блоків у перегородках, проща прорізу до Зм2, кількість м2: (1,68+1,47+1,17) 100м2 – 0,0432;
- п. 52 Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів каналізації діаметром 50 мм в кількості 1 шт.;
- п. 53 Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів каналізації діаметром 100 мм в кількості 1 шт.
Таким чином кошторисна документація містить всі види робіт, які зазначені в складі Дефектного акту, який є підставою для розрахунків робіт та ресурсів.
Розрахунок вартості для дверних блоків здійснено для 4, 32м2, що відповідає умовам Тендерної документації, та спростовує твердження Замовника щодо заниженням очікуваної вартості.
Щодо того, що в кошторисній вартості не враховано використання переходів з п/е труб на чавун, то слід зазначити наступне.
Відомість ресурсів Замовника (Додаток 2 до Тендерної документації) не містить інформацію щодо "перехідників з чавуна на пластик", але зазначено наступний матеріальний ресурс:
- п.30. Редукція чавун-пластик 50 мм шт.-19 ;
- п. 97 Редукция канализационная 50/110 шт. - 4 ,
що за технічними показниками виконує функцію переходу з чавуна на пластик при прокладані трубопроводів та під"єднання до мережі.
Дані матеріальні ресурси враховані в кошторисному розрахунку ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." в п. 46 і п. 104 "Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 50 мм" та п.47 і п. 105 "Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм" і зазначені у відомості ресурсів учасника (поз. 96 та поз. 97 Підсумкової відомості ресурсів), що відповідає вимогам Замовника.
Таким чином надана кошторисна документація в повній мірі відображує роботи та ресурси визначені Замовником в Дефектного акту та Підсумковій відомості ресурсів (Додаток 2 до Тендерної документації) чим спростовується твердження Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення переможця.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та визначивши Переможця Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був здійснити розгляд тендерної пропозиції Скаржника відповідно до умов Тендерної документації, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал.»- (надалі Скаржник).
2. ТОВ «Євробуд один» - (надалі Переможець).
15 липня 2024 року 2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Скаржника а 16 липня 2024 року визначено Переможцем процедури закупівлі ТОВ «Євробуд один».
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення переможця прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
Підстави відхилення Тендерної пропозиції Скаржника (витяг з протоколу №102/2 від 15.07.2024 р.)
1. В наданій, учасником «ТЕП-КЕПІТАЛ», кошторисній документації виявлені невідповідності, а саме:
- п. 83 Установлення дверних блоків у перегородках, проща прорізу до Зм2, кількість м2: 4.32(1,68+1,47+1,17), а розрахунок вартості для дверних блоків розраховано для 3,36 м2, що є невідповідністю та заниженням очікуваної вартості.
- п. 52 Врізування і діючі мережі трубопроводів каналізації діаметром 50 мм - не враховано використання переходів з п/е труб на чавун.
- п. 53 Врізування і діючі мережі трубопроводів каналізації діаметром 100 мм - не враховано використання переходів з п/е труб на чавун.
Вищезазначені невідповідності прямо відносяться до технічної специфікації.
Оскільки Учасником не надано належним чином оформлених документів згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вище викладене у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити пропозицію ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення пропозиції Учасника
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), зокрема, з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідною технічною специфікацією (відповідно до Додатку № 2 до ТД).
Відповідно до п.6 р.III Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з відповідною технічною специфікацією (відповідно до Табл. № 2 Додатку № 1 та Додатку № 2 до ТД).
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме, зокрема:
2. У відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- договірна ціна з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою).
- зведений кошторис;
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- кошторисну документацію обмінний файл .bdd (.bds) або .imd (.ims);
- календарний графік виконання робіт.
Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва у вигляді договірної ціни.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації
1. Підрядник виконує усі види робіт з поточного ремонту згідно затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації та відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 з наданням експертного звіту.
2. Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт.
3. Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації, державним стандартам і технічним умовам.
4. При виконанні робіт обов’язково погоджувати з замовником матеріали, вироби та їх вартість.
5. Замовник на протязі проведення поточного/капітального ремонту проводить технічний нагляд з метою дотримання норм Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 (ДСТУ, ДБН).
6. На підставі ДБН А.3.1-5:2016 підрядник повинен пред’являти замовнику приховані роботи з оформленням відповідного акту. В протилежному випадку зазначені роботи до оплати прийматися не будуть.
7. Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, вартість експертизи проектно-кошторисної документації (у разі необхідності), інші витрати.
8. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.
9. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
Заперечення на відхилення Тендерної пропозиції
Відповідно до Дефектного акту та Підсумковій відомості ресурсів (Додаток 2 до Тендерної документації) передбачено виконання, зокрема, наступних робіт:
- п. 83 Установлення дверних блоків у перегородках, проща прорізу до Зм2, кількість м2: 4.32(1,68+1,47+1,17);
п. 52 Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів каналізації діаметром 50 мм в кількості 1 шт.;
п. 53 Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів каналізації діаметром 100 мм в кількості 1 шт.
В складі Тендерної пропозиції Скаржника надано кошторис.
Відповідно до Локального кошторису на будівельні роботи 02-01-01 наявна наступна інформація:
- п.83 Установлення дверних блоків у перегородках, проща прорізу до Зм2, кількість м2: (1,68+1,47+1,17) 100м2 – 0,0432;
- п. 52 Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів каналізації діаметром 50 мм в кількості 1 шт.;
- п. 53 Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів каналізації діаметром 100 мм в кількості 1 шт.
Таким чином кошторисна документація містить всі види робіт, які зазначені в складі Дефектного акту, який є підставою для розрахунків робіт та ресурсів.
Розрахунок вартості для дверних блоків здійснено для 4, 32м2, що відповідає умовам Тендерної документації, та спростовує твердження Замовника щодо заниженням очікуваної вартості.
Щодо того, що в кошторисній вартості не враховано використання переходів з п/е труб на чавун, то слід зазначити наступне.
Відомість ресурсів Замовника (Додаток 2 до Тендерної документації) не містить інформацію щодо "перехідників з чавуна на пластик", але зазначено наступний матеріальний ресурс:
- п.30. Редукція чавун-пластик 50 мм шт.-19 ;
- п. 97 Редукция канализационная 50/110 шт. - 4 ,
що за технічними показниками виконує функцію переходу з чавуна на пластик при прокладані трубопроводів та під"єднання до мережі.
Дані матеріальні ресурси враховані в кошторисному розрахунку ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." в п. 46 і п. 104 "Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 50 мм" та п.47 і п. 105 "Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм" і зазначені у відомості ресурсів учасника (поз. 96 та поз. 97 Підсумкової відомості ресурсів), що відповідає вимогам Замовника.
Таким чином надана кошторисна документація в повній мірі відображує роботи та ресурси визначені Замовником в Дефектного акту та Підсумковій відомості ресурсів (Додаток 2 до Тендерної документації) чим спростовується твердження Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції Скаржника.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про визначення переможця.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника та визначивши Переможця Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був здійснити розгляд тендерної пропозиції Скаржника відповідно до умов Тендерної документації, і, у випадку її відповідності, визнати Скаржника переможцем процедури закупівлі, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник би мав змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
×
-
Назва доказу:
протокол про відхилення тп скаржника
-
Повʼязаний документ:
Протокол 102 2.pdf
-
-
Назва доказу:
кошторис скаржника
-
Повʼязаний документ:
кошторис.rar
-
-
Назва доказу:
тендерна пропозиція відповідає Додатку 2 Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
ТД ПР МЗК 233 (Технічне завдання Додаток2 ТД).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати про рішення відхилення тендерної пропозиції Скаржника та рішення про визначення ТОВ «Євробуд один» переможцем у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015 –45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт місць загального користування (аварійний) в школі І-ІІІ ступенів №233 Оболонського району м. Києва, вул. Йорданська, 22-а), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-25-002335-a