-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
«Капітальний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі будівлі консультативної поліклініки за адресою: вулиця Жмаченка, 46 в м.Коростені, Коростенського району, Житомирської області» код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Потреба 2024р. Виділені кошти згідно рішення Ушомирської сільської ради від 20.06.2024р. Роботи згідно проектно-кошторисної документації та відповідно дефектного акту.
Завершена
3 364 622.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 646.22 UAH
мін. крок: 1% або 33 646.22 UAH
Номер:
4cb278fc2af84e968f358be6fd8700c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-19-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2024 00:00
Період моніторингу:
19.11.2024 17:07 - 11.12.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.11.2024 №45-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.11.2024 №45-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-06-25-001199-a 25.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АГВАН БУД».
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Коростеньська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.07.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.07.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АГВАН БУД» (далі – ТОВ «АГВАН БУД»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 01.08.2024 № №13134-р/пк-пз, вимога про усунення невідповідностей до 09.08.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.07.2024, від 19.07.2024 та від 09.08.2024, повідомлення про намір укласти договір від 09.08.2024, договір від 16.08.2024 № 191, додаткові угоди від 30.09.2024 №1 та від 31.10.2024 №2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 22.11.2024 та від 28.11.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до тендерної документації установив наступну вимогу: «В складі пропозиції Учасник надає Замовникові документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим замовником, а саме:
у складі тендерної пропозиції надати кошторисну документацію, що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 у програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів:
Договірна ціна до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів.
Договірна ціна встановлена тверда. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у останній версії програмного комплексу АВК 5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва Міністерством регіонального розвитку та будівництва України».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АГВАН БУД», якого визначено переможцем торгів, на зазначену вимогу Замовника, надано архівний файл «24. дц.rar», в якому містяться документи, сформовані у програмному комплексі АВК-5 (3.9.1), зокрема: Пояснювальна записка (файл «U_47_ДЦ_ДЦ_2 пз.pdf»), Договірна ціна (файл «U_47_ДЦ_ДЦ_3.pdf»), Підсумкова відомість ресурсів (файл «U_47_ДЦ_ПВР.pdf»), Об’єктний кошторис № 02-01 (файл «U_47_ДЦ_ОК_02-01.pdf»), Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 (файл «U_47_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf»), Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 (файл «U_47_ВРЛК_02-01-01.pdf»), а також договірна ціна у форматі «imd» (файл «47_(П).imd).
За результатами аналізу зазначених документів виявлено невідповідності між ними.
Так, відповідно до Договірної ціни, поданої у форматі «pdf», договірна ціна становить 3 088,2108 тис. грн з ПДВ, при цьому у Пояснювальній записці зазначено: «Всього договірна ціна – 3 088,1844 тис. грн з ПДВ», тобто менше на 0,0264 тис. гривень.
Також, наявні невідповідності між Договірною ціною, наданою у форматі «pdf» та Договірною ціною, наданою у форматі «imd».
Так, відповідно до Договірної ціни, наданої у форматі «pdf», зокрема, вартість прямих витрат складає 2255,434 тис. грн, вартість матеріальних ресурсів – 1572,127 тис. грн, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів – 117,978 тис. грн, вартість загальновиробничих витрат – 225,05 тис. грн, податок на додану вартість – 514,7018 тис. гривень.
При цьому, згідно Договірної ціни, наданої у форматі «imd» вартість прямих витрат складає 2261,25 тис. грн, що на 5,816 тис. грн більше, ніж вартість прямих витрат згідно Договірної ціни, наданої у форматі «pdf», вартість матеріальних ресурсів – 1569,221 тис. грн, що на 2,906 тис. грн менше ніж вартість матеріальних ресурсів згідно Договірної ціни, наданої у форматі «pdf», вартість експлуатації будівельних машин та механізмів – 126,70 тис. грн, що на 8,722 тис. грн більше ніж вартість експлуатації будівельних машин та механізмів згідно Договірної ціни, наданої у форматі «pdf», вартість загальновиробничих витрат – 220,79 тис. грн, що на 4,26 тис. грн менше ніж вартість загальновиробничих витрат згідно Договірної ціни, наданої у форматі «pdf», податок на додану вартість – 514,6974 тис. грн, що на 0,0044 тис. грн менше ніж податок на додану вартість згідно Договірної ціни, наданої у форматі «pdf».
Слід зазначити, що Пояснювальна записка, Підсумкова відомість ресурсів, Об’єктний кошторис № 02-01, Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, надані у форматі «pdf» відповідають аналогічним документам, наданим у форматі «imd».
Відповідно до пункту 5.2. Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
При цьому, тендерна пропозиція учасника на суму 3 088,2108 тис. грн з ПДВ відповідає Договірній ціні у форматі «pdf», та не відповідає іншим кошторисним документам, наданим у складі тендерної пропозиції учасника.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 25.11.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГВАН БУД» (далі – учасник), з огляду на те, що в пропозиції учасника є невідповідності в частині розрахунку договірної ціни.
На зазначений запит Управління Замовник 28.11.2024 надав пояснення, в якому не спростував виявлені невідповідності.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, невідповідність між кошторисними документами стосується випадку відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідністю, яка може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АГВАН БУД», визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 16.08.2024 № 191.
Період усунення порушень:
05.12.2024 10:48 - 20.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2024 10:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
За наслідками розгляду висновку від 05.12.2024 10:48 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-25-001199-a, «Капітальний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі будівлі консультативної поліклініки за адресою: вулиця Жмаченка, 46 в м.Коростені, Коростенського району, Житомирської області» код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради (далі – замовник) повідомляє, що з метою виконання висновку аудитслужби було припинено зобов’язання за договором №191 від 16.08.2024р.
Я, як УО зобов’язуюсь в подальшому вживати всіх заходів з недопущення даних порушень під час проведення процедур закупівель. Посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері публічних закупівель, якісно виконувати роботу з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Дата публікації звіту:
11.12.2024 12:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
11.12.2024 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
59f8624a47a74cc5a35a82b4309efef2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.11.2024 12:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі будівлі консультативної поліклініки за адресою: вулиця Жмаченка, 46 в м. Коростені, Коростенського району, Житомирської області» код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (код за ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-001199-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за договором про закупівлю додатковими угодами №1 та №2.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f38a673f8aac4818a6f4483bb0e08ed7
Назва:
Відповідь на запит на пояснення
Дата опублікування:
22.11.2024 12:20
Опис:
Відповідь на запит на пояснення
І. 25 червня 2024 року Замовником було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі будівлі консультативної поліклініки за адресою: вулиця Жмаченка, 46 в м.Коростені, Коростенського району, Житомирської області» код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи оголошення UA-2024-06-25-001199-а (далі – Торги). Заявлена до вказаної закупівлі Технічна специфікація (вимоги) визначена Робочим проєктом на об’єкт: «Капітальний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі будівлі консультативної поліклініки за адресою: вулиця Жмаченка, 46 в м.Коростені, Коростенського району, Житомирської області» код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи».
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що:
- розмір бюджетних призначень по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі будівлі консультативної поліклініки за адресою: вулиця Жмаченка, 46 в м.Коростені, Коростенського району, Житомирської області» код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи оголошення становив 3 422 230,00 грн. Зазначені кошти виділені на підставі рішень №1150 від 20.06.2024р.
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів, які є складовою інвесторської проектної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт.
- очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва шляхом виключення супутніх витрат.
Додатки:
1. Рішення про виділення коштів №1150 від 20.06.2024р.
2. Технічна частина.
3. Експертний звіт.
4. Зведений кошторисний розрахунок.
ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне, на офіційному сайті нашої лікарні (Додаткова інформація → Закупівлі на ProZorro https://korosten.crl.org.ua/zakupivli-na-prozorro-15-32-08-15-09-2021 «Капітальний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі будівлі консультативної поліклініки за адресою: вулиця Жмаченка, 46 в м.Коростені, Коростенського району, Житомирської області» код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
ІІІ. Щодо надання документального підтвердження винекнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за Договором підряду №191 від 16.08.2024р. додатковими угодами №1 та №2, то були надані листи вих.№01 від 27.09.2024р. і вих. №01 від 30.10.2024р. на підставі чого були укладені додаткові угоди відповідно розділу 17 Договору.
Додатки:
1. Лист №01 від 27.09.2024р.
2. Лист №01 від 30.10.2024р.
Номер:
5615d9fe6d124a35bcfb8831ba4fc9c1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.11.2024 15:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт з усунення аварійного стану покрівлі будівлі консультативної поліклініки за адресою: вулиця Жмаченка, 46 в м. Коростені, Коростенського району, Житомирської області» код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (код за ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-001199-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Агван Буд» (далі – учасник), з огляду на те, що в пропозиції учасника є невідповідності в частині розрахунку договірної ціни, а саме:
1) загальна вартість робіт відповідно до тендерної пропозиції учасника та Договірної ціни в форматі pdf. складає 3 088,2108 тис. грн., при цьому відповідно до Пояснювальної записки та Договірної ціни, наданої у форматі imd., загальна вартість робіт складає 3 088,1844 тис. грн.;
2) відповідно до Договірної ціни в форматі pdf. вартість будівельних робіт становить 2 480,484 тис. грн., при цьому відповідно до Локального та Об’єктного кошторисів, а також Договірної ціни, наданої у форматі imd., вартість будівельних робіт становить 2 482,040 тис. гривень.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8c5b71f73e8543f582a4e6870ecf609f
Назва:
Відповідь на запит на звернення
Дата опублікування:
28.11.2024 14:20
Опис:
І.ІІ. Замовник не має в штаті фахівця інженера-кошторисника та не має підстав придбати за бюджетні кошти ліцензовану програму АВК5, яка має можливість переглядати та загружати файли в imd. форматі. Тому, можливості перевірити дане визначене Вами зауваження
1) загальна вартість робіт відповідно до тендерної пропозиції учасника та Договірної ціни в форматі pdf. складає 3 088,2108 тис. грн., при цьому відповідно до Пояснювальної записки та Договірної ціни, наданої у форматі imd., загальна вартість робіт складає 3 088,1844 тис. грн.;
2) відповідно до Договірної ціни в форматі pdf. вартість будівельних робіт становить 2 480,484 тис. грн., при цьому відповідно до Локального та Об’єктного кошторисів, а також Договірної ціни, наданої у форматі imd., вартість будівельних робіт становить 2 482,040 тис. гривень
не можливо.