-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (34324000-4 Колеса, частини та приладдя до них (Амортизатори) 34327000-5 Керма, кермові колонки та кермові механізми (Фланці, тяги, накінечники кермової тяги, втулки, гайки пальця передньої підвіски, пальці кулькові кермової тяги, кутові редуктори, кермові колонки, механізми кермові, гідроциліндр кермовий) 34321200-5 Коробки передач (Кардані вали) 34322000-0 Гальма та частини гальм (Пневмобалони, стакани пневмобалону, кришки пневмобалону, крани стояночного гальма, педальні гальмівні клапани, педалі ходу, регулятори, гальмівні барабани, важелі, колодки гальмівні, вісі гальмівної колодки, камери гальмівні, супорта гальмівні, гальмівні механізми, накладки гальмівні, гальмівні системи, диски гальмівні, тяги колодочного гальма, комплект колодок)
Завершена
3 859 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 598.00 UAH
мін. крок: 1% або 38 598.00 UAH
Номер:
7ebee954d70f42588e51977440a7bac8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-23-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2024 00:00
Період моніторингу:
23.09.2024 16:18 - 15.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2024 № 69-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 23.09.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 23.09.2024 № 69-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-06-24-001176-a 24.06.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства Миколаївської міської ради «Миколаївелектротранс» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.06.2024 (протокол № 06/06/24ВТ), із змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи від 01.07.2024 (протокол № 06-1/06/24ВТ); перелік змін, що вносився до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Чорної Олени Володимирівни; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.07.2024 № 06-1/06/24ВТ, від 25.07.2024 № 06-4/06/24ВТ та від 29.07.2024 06-6/06/24ВТ; рішення Комісії АМКУ від 22.07.2024 № 12492-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 07.08.2024 № 377; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.10.2024 12:51 - 17.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.10.2024 12:51
Запити/Пояснення
Номер:
e076550b0d7f4f5db02b137106b069da
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
24.09.2024 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-06-24-001176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9eccd66584e84763a73f94c3ae90c173
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
25.09.2024 11:49
Опис:
Закупівля за кодом 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (34324000-4 Колеса, частини та приладдя до них (Амортизатори) 34327000-5 Керма, кермові колонки та кермові механізми (Фланці, тяги, накінечники кермової тяги, втулки, гайки пальця передньої підвіски, пальці кулькові кермової тяги, кутові редуктори, кермові колонки, механізми кермові, гідроциліндр кермовий) 34321200-5 Коробки передач (Кардані вали) 34322000-0 Гальма та частини гальм (Пневмобалони, стакани пневмобалону, кришки пневмобалону, крани стояночного гальма, педальні гальмівні клапани, педалі ходу, регулятори, гальмівні барабани, важелі, колодки гальмівні, вісі гальмівної колодки, камери гальмівні, супорта гальмівні, гальмівні механізми, накладки гальмівні, гальмівні системи, диски гальмівні, тяги колодочного гальма, комплект колодок)
очікуваною вартістю 3 859 800,00 грн. відбувалась на підставі службової записки начальника відділу ВМТЗ та ТЗ Алієвої О.В. Службова записка базувалась на потребах підприємства, а саме Заявки головного інженера КП ММР «Миколаївелектротранс». згідно службової записки Начальника ВТВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася замовником на підставі та керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, а саме застосувавши метод порівняння ринкових цін (копії комерційних пропозицій додаються). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначалися відповідно до потреби підприємства за зверненням начальників відповідних служб та на підставі службової записки Начальника ВТВ. Та пояснювальної записки головного інженера щодо обгрунтування (забезпечення) потреби
З приводу другого питання, щодо надання інформації, щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування, повідомляємо наступне: відповідно до плану закупівлі UA-P-2024-06-24-001004-a джерело фінансування закупівлі Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). А також відповідно до Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів Комунальне підприємство ММР «Миколаївелектротранс» не є Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) тому на нього не розповсюджується дія вищевказаної постанови, і Замовник не зобов’язаний оприлюднювати на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення.
Додатки: 1. Службова записка начальника ВМТЗ та ТЗ 2. Комерційні пропозиції у кількості 3 шт. 3. Службова записка Начальника ВТВ. 4. Пояснювальна записка головного інженера щодо обгрунтування потреби. 5. Службова записка головного інженера.
Номер:
205c5df2806043f6aa164efa84fa1fd2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.09.2024 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-06-24-001176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 % від вартості договору.
Враховуючи вищевикладене, пропоную надати документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах визначених тендерною документацією.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0fe13e72e3dc44ea8b2328be84695e2c
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.09.2024 11:43
Опис:
Надаємо документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах визначених тендерною документацією, а саме: скан-копію платіжної інструкції від 06 серпня 2024 року № 539 за призначенням платежу "Забезпечення виконання договору на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів".