• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (34324000-4 Колеса, частини та приладдя до них (Амортизатори) 34327000-5 Керма, кермові колонки та кермові механізми (Фланці, тяги, накінечники кермової тяги, втулки, гайки пальця передньої підвіски, пальці кулькові кермової тяги, кутові редуктори, кермові колонки, механізми кермові, гідроциліндр кермовий) 34321200-5 Коробки передач (Кардані вали) 34322000-0 Гальма та частини гальм (Пневмобалони, стакани пневмобалону, кришки пневмобалону, крани стояночного гальма, педальні гальмівні клапани, педалі ходу, регулятори, гальмівні барабани, важелі, колодки гальмівні, вісі гальмівної колодки, камери гальмівні, супорта гальмівні, гальмівні механізми, накладки гальмівні, гальмівні системи, диски гальмівні, тяги колодочного гальма, комплект колодок)

Завершена

3 859 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 598.00 UAH
Номер: 7ebee954d70f42588e51977440a7bac8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-23-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 23.09.2024 16:18 - 15.10.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.09.2024 № 69-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 23.09.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 23.09.2024 № 69-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2024-06-24-001176-a 24.06.2024 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства Миколаївської міської ради «Миколаївелектротранс» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.06.2024 (протокол № 06/06/24ВТ), із змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи від 01.07.2024 (протокол № 06-1/06/24ВТ); перелік змін, що вносився до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Чорної Олени Володимирівни; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.07.2024 № 06-1/06/24ВТ, від 25.07.2024 № 06-4/06/24ВТ та від 29.07.2024 06-6/06/24ВТ; рішення Комісії АМКУ від 22.07.2024 № 12492-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 07.08.2024 № 377; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 11.10.2024 12:51 - 17.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.10.2024 12:51

Запити/Пояснення