• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

ЦЗВ-24Т_201_ВО: Оливи та мастильні матеріали: Олива моторна для дизельних двигунів М-14В2 (Лот 1-09210000-4 – Мастильні засоби; Лот 2-09210000-4 – Мастильні засоби; Лот 3-09210000-4 – Мастильні засоби; Лот 4-09210000-4 – Мастильні засоби)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

60 018 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 75 023.55 UAH
Номер: fe0bf33af42c48aa8393acfd92fd6fcc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-29-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.10.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 29.10.2024 16:33 - 20.11.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.10.2024 № 79-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 29.10.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 29.10.2024 № 79-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2024-06-21-008307-a 21.06.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 059-37-47, aleksandrshulga.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗТРОН ТРЕЙД», виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій (лот 1); виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю (лот 1); відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця (лот 1). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.06.2024; звернення за роз’ясненнями та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій (лот 1); тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗТРОН ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ГАЗТРОН ТРЕЙД»); протоколи уповноваженої особи Замовника від 11.07.2024, від 12.07.2024 та від 31.07.2024; рішення Комісії АМКУ від 26.07.2024 № 12828-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір (лот 1); договір поставки від 15.08.2024 № ЦЗВ-14-03824-01; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Моніторинг процедури закупівлі щодо лотів 2, 3 та 4 не здійснювався.
Період усунення порушень: 06.11.2024 11:25 - 12.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.11.2024 11:25

Запити/Пояснення