-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по збиранню, транспортуванню та видаленню медичних та небезпечних відходів лікарні)
Завершена
375 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 875.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 875.50 UAH
Номер:
5dc0aad9e3ab47c5a50cdae2c0910a17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-08-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2024 00:00
Період моніторингу:
08.10.2024 15:37 - 29.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.10.2024 № 73-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 04.10.2024 № 003100-18/12406-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 08.10.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 08.10.2024 № 73-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-06-21-006713-a 21.06.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання рішення Комісії АМКУ № 11632 встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ « НВК «УКРЕКОПРОМ», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 21.06.2024 № 76, із змінами, затвердженими протоколом уповноваженої особи від 11.07.2024 № 86, із змінами, затвердженими протоколом уповноваженої особи від 09.08.2024 № 90 (далі – тендерна документація); реєстр тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»); скарги до Антимонопольного комітету України, оприлюднені в електронній системі закупівель за № UA-2024-06-21-006713-a.a1, № UA-2024-06-21-006713-a.b2 та № UA-2024-06-21-006713-a.c3; рішення Комісії АМКУ від 04.07.2024 № 11632-р/пк-пз, від 04.07.2024 № 11631-р/пк-пз, від 22.07.2024 № 12520-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.08.2024 № 92; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (до 16.08.2024 13:18); повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 22.08.2024 № 300; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі з урахуванням пояснень, наданих Замовником, встановлено наступне.
Участь у торгах взяли учасники ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» (далі - Скаржник) 25.06.2024 звернувся до органу оскарження - Антимонопольного комітету України зі скаргою № UA-2024-06-21-006713-a.a1 (далі – Скарга 1) з приводу не погодження з вимогами, встановленими Замовником в тендерній документації.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі;
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема, зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
За результатами розгляду Скарги 1 Комісією АМКУ прийнято рішення від 04.07.2024 № 11632-р/пк-пз (далі – рішення Комісії АМКУ № 11632), в якому зазначено, що в тендерній документації Замовник встановив вимоги, необхідність яких не обґрунтував.
Зокрема, в рішенні Комісії АМКУ № 11632 зазначено, що в пункті 2.10 Додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу: «Учасник у складі пропозиції надає Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Також в рішенні Комісії АМКУ № 11632 зазначено, що «Відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» Висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Враховуючи наданий Скаржником висновок державної екологічної експертизи, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати саме Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий саме Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника».
Рішенням Комісії АМКУ № 11632 Замовника зобов’язано усунути встановлені порушення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2024-06-21-006713-a, в тому числі, до пункту 2.10 Додатку 3 до тендерної документації.
Отже, як зазначене вище, рішення Комісії АМКУ № 11632 складається з:
1) встановленого порушення при проведенні процедури закупівлі UA-2024-06-21-006713-a, а саме: Замовник встановив в тендерній документації вимоги, які порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону, та вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників;
2) заходів для усунення встановлених порушень, зокрема, Замовника зобов’язано усунути встановлені невідповідності в тендерній документації шляхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2024-06-21-006713-a.
Відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 11.07.2024 № 86 Замовник вніс зміни до тендерної документації по процедурі за UA-2024-06-21-006713-a, виклавши Додаток 3 до тендерної документації в новій редакції.
Проте, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення Комісії АМКУ № 11632 в частині наявності в тендерній документації вимоги щодо надання учасниками Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданого відповідним державним органом. При цьому зазначене рішення не було оскаржене до суду.
Період усунення порушень:
29.10.2024 17:11 - 13.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2024 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
257287911213464a8c3b56a78336075e
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
11.10.2024 12:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-21-006713-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b65b83c8007e452d811c6ba84431c3c3
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
18.10.2024 12:54
Опис:
У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-21-006713-a пояснюю: Закупівля вищезазначених послуг проводилась згідно рапорту завідувача господарства Запорожан Л.Г. (додається Додаток 1) за рахунок коштів КНП «ЮМБЛ». Технічні, кількісні та якісні характеристики розроблялись самою завідувачкою господарства КНП «ЮМБЛ» та подані для закупівлі за її підписом (додається Додаток 2). Очікувана вартість розрахована планово-економічним відділом КНП «ЮМБЛ» відповідно до «методу розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель», оскільки даний вид послуг має обмежену конкуренцію у межах територіальної громади Замовника. 2) КНП «ЮМБЛ» на сторінці вебсайту не розміщує інформацію про обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості, оскільки КНП «ЮМБЛ» не відноситься до категорії Замовників, для яких ця вимога є обов’язковою
Номер:
ce64fc5dc72f4164a21403751a299ea7
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.10.2024 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-21-006713-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Прошу пояснити, чи оскаржувалось Комунальним некомерційним підприємством «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня» рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 04.07.2024 № 11632-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги UA-2024-06-21-006713-a.а1? Якщо так, прошу надати підтверджуючі документи.
Номер:
bffd0884978b40e486c181efc652e0c0
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
22.10.2024 12:16
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня» рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 04.07.2024 № 11632-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги UA-2024-06-21-006713-a.а1 не оскаржувалися, вимоги викладені у рішенні виконані в повному обсязі.