• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з комплексного утримання міжнародного пункту пропуску через державний кордон «Ягодин -Дорогуськ»

Завершена

16 949 039.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 169 490.39 UAH
Номер: 5440b5646e344a07a2506f44f8de7de2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-10-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.10.2024 11:43 - 31.10.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.10.2024 № 274 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2024-06-21-004048-a 21.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 50) 271-80-98, bekirova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та статті 5 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції Комунального господарства «РІВНЕ», стану виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію на закупівлю затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.06.2024 № 85; рішення комісії АМКУ від 25.07.2024 № 12787-р/пк-пз та від 28.08.2024 № 14479-р/пк-пз; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Комунального господарства «РІВНЕ» та ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС»; вимоги про усунення невідповідностей до учасників; протоколи прийняття рішення уповноваженою особою від 09.07.2024 № 88, від 12.07.2024 № 96, від 05.08.2024 № 108, від 13.08.2024 № 102, від 03.09.2024 № 122; повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2024; укладений договір № 07/27/24 від 17.09.2024 на суму 15 940 177,00 з ПДВ (далі – Договір); додаткову угоду № 1/125/24 від 14.10.2024, повідомлення про внесення змін до договору; пояснення на запити Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ не здійснювався. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу закупівлі Держаудитслужба 15.10.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів з питань що є предметом цього моніторингу, однак Замовник на зазначений запит оприлюднив свою відповідь 21.10.2024 з порушенням встановленого строку (понад три робочі дні з дня оприлюднення запиту), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання стосовно розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» встановлено наступне. Пунктом 8 розділу 2 тендерної документації Замовника встановлено вимогу що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. У разі, якщо учасник планує залучати для надання послуг (виконання робіт) субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, такий учасник при поданні пропозиції зазначає інформацію про субпідрядника/-ів на електронному майданчику шляхом заповнення відповідної форми, а також надає інформацію та документи відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації. Водночас у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» відсутня інформація, яка б підтверджувала залучення та/або незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. На запит органу державного фінансового контролю щодо документального підтвердження виконання умов пункту 8 розділу 2 тендерної документації, Замовник 24.10.2024 надав пояснення: «Оскільки в складі тендерної пропозиції учасника були подані документи, зокрема про залучення матеріально технічної бази для виконання послуг нами було зроблено висновок, що учасник не буде залучати субпідрядника. Під розгляду тендерної пропозиції Учаснику надавалось 24 години для усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції. Відсутність довідки про залучення субпідрядника була виявлення після усунення зазначених Замовником невідповідностей учасником, а тому надати 24 години для подання цього документу у замовника не було законної можливості. Разом з цим, відсутність даної довідки замовником віднесено до несуттєвих порушень, які не вплинули на результат закупівлі.». Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей та пунктом 1 розділу 5 тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, Замовник не виявив зазначені невідповідності в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» та не надав можливості їх усунути, чим недотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі.
Період усунення порушень: 01.11.2024 15:05 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2024 15:05

Запити/Пояснення