-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичного колінчатого підйомника VEMA MODEL 323 TFL-E
Завершена
499 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 497.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 497.50 UAH
Номер:
ca2f26e38fc14fceb83b58fa84b5b1ce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-12-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
12.11.2024 13:46 - 04.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
11.11.2024 № 160
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.11.2024 № 160
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2024-06-20-011497-a 20.06.2024 6 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону 922.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПОЛІТЕК ІМПЕКС", своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі - Закон №922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 6 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області, (далі - Замовник) на 2024 рік (UA-2024-06-20-011497-a), оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями, тендерну документацію, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи (від 20.06.2024 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.07.2024, від 29.07.2024 року, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІТЕК ІМПЕКС" (далі – ТОВ "ПОЛІТЕК ІМПЕКС"), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 29 липня 2024 року, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12514-р/пк-пз від 22.07.2024року, договір надання послуг № 49 від 12.08.2024 (далі - Договір), додаткову угоду № 1 від 12.08.2024 року до договору, додаткову угоду № 2 від 16.08.2024 року до договору, додаткову угоду № 3 від 02.10.2024 року до договору, додаткову угоду № 4 від 04.11.2024 року до договору, пояснення оприлюднені Замовником у електронній системі закупівель 21.11.2024 року на запит Східного офісу Держаудитслужби від 18.11.2024 року.
Ризик SAS-24-3-2-1 щодо відхилення тендерної пропозиції всіх учасників, крім переможця не спрацював.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження не здійснювався.
Пунктом 28 Особливостей визначено,що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону 922 передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Абзацом 4 пункту 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Водночас, наведена норма стосується випадків перерахунку ціни та обсягів товарів та може бути застосована, коли предметом закупівлі є товар, а не послуги.
Згідно до оголошення про проведення відкритих торгів з Особливостями оприлюдненого в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-20-011497-a предмет закупівлі визначений замовником: Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичного колінчатого підйомника VEMA MODEL 323 TFL-E.
За результатами моніторингу установлено, що в пункті 4 Умови укладання договору про закупівлю Розділу 6 Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки, що не відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону 922, якою передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Період усунення порушень:
26.11.2024 16:42 - 11.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2024 16:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства Замовником взято до уваги порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону 922.
Також для подальшого недопущення подібних випадків уповноважену особу 6 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області додатково буде направлено на навчання по публічним закупівлям, які відбудуться 12-13 грудня 2024 року.
Дата публікації звіту:
28.11.2024 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
8013e15a3e7d465f84de2a9abb81ddf6
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
18.11.2024 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.11.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
41681af8351d49a0a4a06b7e214fda10
Назва:
Про надання пояснення UA-M-2024-11-12-000006
Дата опублікування:
21.11.2024 16:32
Опис:
Відповідь на звернення:
1. 6 ДЕРЖАВНИМ ПОЖЕЖНО – РЯТУВАЛЬНИМ ЗАГОНОМ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, шляхом розміщення на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (посилання: https://dp.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli), в терміни, як того вимагає п. 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 (зі змінами). (Обґрунтування додається).
Скрін-шот надається.
2. В листопаді 2023 року 6 ДПРЗ отримано гуманітарну допомогу у вигляді колінчатого підйомника VEMA MODEL 323 TFL-E (АКП-32), на шасі SCANIA P124 реєстраційний номер АЕ 393 Е. На момент прибуття до підрозділу зазначеного спеціального автомобіля, його колінчатий підйомник VEMA MODEL 323 TFL-E знаходився в несправному стані. Моніторингом у мережі інтернет «надавачів аналогічних послуг» було визначено, що ТОВ “ПОЛІТЕК ІМПЕКС” є організацією, яка в змозі провести діагностику з послідуючим ремонтом колінчатого підйомника VEMA MODEL 323 TFL-E (Лист №068 від 26.03.2024 року додається.).
23.04.2024 року з ТОВ “ПОЛІТЕК ІМПЕКС” укладено договір № 16 від 23.04.2024 року на проведення діагностики автоматичного колінчатого підйомника VEMA MODEL 323 TFL-E. Акт надання послуг № 85 від 25.04.2024 року.
Директору ТОВ “ПОЛІТЕК ІМПЕКС” 30.05.2024 року № 49-601-1060/49-608 направлено лист щодо надання деталізованої комерційної пропозиції з зазначенням вартості робіт, необхідних запчастин та матеріалів для послідуючого проведення ремонту підйомника (комерційна пропозиція № 098 від 30.05.2024 року додається).
Для штатного укомплектування транспортної групи 6 ДПРЗ, прийнято рішення на проведення закупівлі послуг за процедурою відкриті торги з особливостями за предметом «Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичного колінчатого підйомника VEMA MODEL 323 TFL-E» згідно ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.