• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичного колінчатого підйомника VEMA MODEL 323 TFL-E

Завершена

499 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 497.50 UAH
Період оскарження: 20.06.2024 17:55 - 25.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга про скасування рішення

Номер: 8fa43121593541ec8688d2945df9f1dd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-20-011497-a.b1
Назва: Скарга про скасування рішення
Скарга:
Дата розгляду скарги: 22.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.07.2024 19:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.07.2024 10:58
Автор: ФОП "УДОВИЧЕНКО ВЛАДІСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Владіслав Удовиченко +380930593816 uvo1020@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6941ba9e6a19487794d3971f3993eb90
Заголовок пункту скарги: 1. відповідність предмету закупівлі аналогічного договору предмету закупівлі згідно тендерної документації 2. дискримінаційні умови щодо сертифікатів ISO 3. порушення реєстрації протоколу уповноваженої особи
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Учасник закупівлі UA-2024-06-20-011497-a ФОП Удовиченко В.О. надав найбільш економічно вигіднішу пропозицію.
У ході розгляду пропозиції, замовником була оформлена вимога про усунення порушення (невідповідностей) ФОП Удовиченко В.О. від 03.07.2024р., у якої було зазначено наступне:
«Згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 №1178 (зі змінами) (далі-Особливості), під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в документах, які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, які передбачаються тендерною документацією, а саме:
1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію УЧАСНИК 1 надав копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу, що підтверджує його виконання. ЗАМОВНИКОМ була оголошена процедура на закупівлю послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту Автоматичного колінчатого підйомника VEMA MODEL 323 TFL-E, наданий УЧАСНИКОМ 1 договір підтверджує проведення технічного обслуговування транспортного засобу а не послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту Автоматичного колінчатого підйомника.
2. Учасником 1 надано Сертифікати ISO 9001:2015 та Сертифікат ISO 14001:2015 , але сфера сертифікації наданих сертифікатів не відповідає пункту 5 Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ (відповідно до статті 16 Закону)».
3. Відповідно пункту 4 Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ (відповідно до статті 16 Закону)» ФОП Удовиченко Владіславом Олександровичем не було надано дозволів або ліцензій на провадження певного виду діяльності саме ФОП Удовіченком В.О.
4. Відповідно пункту 4 Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ (відповідно до статті 16 Закону)» ФОП Удовиченко Владіславом Олександровичем надано Дозвіл № 0317.19.12 виданий ФОП Балагурі Костянтину Володимировичу на виконання робіт підвищенної небезпеки, який був виданий ГУ держпраці у Дніпропетровській області від 20.03.2019. Даний документ не є чинним, у зв’язку з закінченням його терміну дії 20.03.2024 року.»
На дані вимоги, мною 04.07.2024р. була надана вичерпна відповідь та надані відповідні документи.
Але, незважаючи на надані документи та пояснення, рішенням уповноваженої особи замовника від 05.07.2024р. пропозиція ФОП Удовиченко В.О. була відхилена.
Вважаємо дане рішення необґрунтованим та безпідставним, виходячи з наступного:
1. П. 1 Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.07.2024р. № б/н:
«Замовником вимагалось для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу, що підтверджують його виконання.
У складі тендерної пропозиції Учасник 1 надав копію договору, але договір підтверджує тільки послуги з технічного обслуговування транспортного засобу, а не послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту Автоматичного колінчатого підйомника.
Для усунення невідповідностей: Учасник надав Лист «Щодо встановлених невідповідностей» з роз’ясненнями щодо договору, але копії аналогічного договору за вищеназваними роботами не надав.»

З даним твердженням я не згоден.

У складі тендерної пропозиції мною був наданий аналогічний договір від 19.12.2023р. № 127/23, укладений з 1 державним пожежно-рятувальний загіном Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області, предметом закупівлі даного договору є надання послуги з технічного обслуговування АГДЗ Magirus-Deutz, відповідно до коду ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання».
До даного договору, був наданий додаток 1 «Кошторис» до договору, яким передбачені роботи по заміні масла моторного, а також заміна фільтрів: масляного, повітряного, паливного, що фактично є поточним ремонтом обладнання.
Факт виконання робіт по даному договору підтверджується актом виконаних робіт, який також був наданий у складі тендерної пропозиції.
Згідно п. 4.1 тендерної документації замовника, предметом закупівлі є: «Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичного колінчатого підйомника VEMA MODEL 323 TFL-E. Код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання».
У додатку 1 тендерної документації замовника зазначено: Кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до п. 22 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 22.12.2015р. № 922-VIII: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку».
Таким чином, на підставі вище викладеного, вважаємо повністю ідентичним предмет закупівлі замовника, з предметом закупівлі визначеному в аналогічному договорі.

2. П. 2 Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.07.2024р. № б/н:
«Замовником вимагалось надати Сертифікат ISO 9001:2015 (Монтаж, демонтаж, налагоджування, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів підвищеної небезпеки, включаючи вантажопідіймальні крани і машини) та Сертифікат ISO 14001:2015 (Монтаж, демонтаж, налагоджування, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів підвищеної небезпеки, включаючи вантажопідіймальні крани і машини).
У складі тендерної пропозиції Учасник 1 надав Сертифікати ISO 9001:2015 та Сертифікат ISO 14001:2015, але сфера сертифікації наданих сертифікатів не відповідає пункту 5 Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ (відповідно до статті 16 Закону)».
Для усунення невідповідностей: Учасник 1 надав Додаток № 1 до Сертифікату ISO 9001:2015 та Додаток № 1 до Сертифікату ISO 14001:2015, але сфера сертифікації наданих сертифікатів також не відповідає пункту 5 Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ (відповідно до статті 16 Закону)».

З даним твердженням я не згоден.

На виконання вимоги від 03.07.2024р., мною були надані додатки до сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, у яких зазначено, що сфера їх сертифікації розповсюджується на вид діяльності за кодом - 45.20 «Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів».
Згідно Національного класифікатора України затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010р. № 457 та відповідно наказу Державного комітету статистики України від 23.12.2011р. № 396 «Про затвердження Методологічних основ та пояснень до позицій Класифікації видів економічної діяльності» клас 45.20 включає:
Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів:
- механічний ремонт;
- ремонт електричних систем автотранспортних засобів;
- ремонт електронних систем упорскування палива;
- поточне обслуговування;
- ремонт кузовів;
- ремонт запчастин автотранспортних засобів;
- миття, полірування тощо;
- напилення та фарбування;
- ремонт лобового скла та вікон;
- ремонт сидінь автотранспортних засобів;
- ремонт шин і камер, їх установлення або заміну
- антикорозійне оброблення;
- установлення деталей і приладдя, яке не є складовою процесу виробництва автотранспортних засобів;
- переобладнання автотранспортних засобів для роботи на газових сумішах

Таким чином, вважаю, що надані мною сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 повністю відповідають вимогам замовника.
Слід відмітити, що наявність у суб’єкта господарської діяльності сертифікатів ISO (сертифікатів не державної організації) не є обов’язком та отримуються за бажанням кожного окремого суб’єкта відносин.
Також вважаю, що вимога замовника про надання сертифікатів ISO на певний вид роботи є дискримінаційною, такою, що обмежує право суб’єктів господарювання на участь у закупівлі, такою, що порушує п.4 ст. 5 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі».

3. Протокол від 05.07.2024р. № б/н не містить реєстраційного номеру, тобто складений з порушенням п.15 розділу 2 Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну затвердженої ПКМУ «Деякі питання документування управлінської діяльності» від 17.01.2018р. № 55: «Документ повинен містити обов’язкові для його певного виду реквізити, що розміщуються в установленому порядку, а саме: найменування установи - автора документа, назву виду документа (крім листів), дату, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту, текст, підпис. Під час підготовки та оформлення документів можуть застосовуватися не тільки обов’язкові, а також інші реквізити, якщо це відповідає призначенню документа або способу його опрацювання.»
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника