«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Гусаківського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад І- ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"; 1) категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1.Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, у тому числі якщо такі документи викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу; 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Завершена
9 703 970.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 519.85 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:30.08.2024 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:02.09.2024 10:56 - 24.09.2024 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.08.2024 № 237
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2024-06-20-010429-a 20.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.s.sylcheva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2024 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури і туризму, молоді та спорту Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол № 297 від 20.06.2024), реєстр пропозицій від 05.07.2024, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МАРАФЕСТ-БУД» (далі – ТОВ «МАРАФЕСТ -БУД») та приватного підприємства «СЧН ЖИТЛО-БУД» (далі – ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 13.08.2024 № 363 про визначення учасника ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» переможцем, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.08.2024, договір підряду від 26.08.2024 № 255, пояснення Замовника отримані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель від 09.09.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.07.2024 № 12871-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України не здійснювався.
Період усунення порушень:25.09.2024 17:56 - 01.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:25.09.2024 17:56
Запити/Пояснення
109566
Номер:989eea13b2c546a4ae2f7c2a266de4e5
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:04.09.2024 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:10.09.2024 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 o.o.shkabara@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Гусаківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І- ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-20-010429-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
109843
Номер:26fe0699906940b3a31982f029a9c213
Назва:Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних характеристик та визначення очікуваної вартості робіт - «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Гусаківського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад І- ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) та щодо надання додаткових документів.
Дата опублікування:09.09.2024 11:38
Автор:Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області
81321, Україна, Львівська область, с. Шегині, вул. Дружби, будинок 188
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:1. Для визначення технічних, якісних характеристик робіт - «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Гусаківського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад І- ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Замовником замовлено розроблення проектної документації у ФОП “Залевського Василя Ігнатовича”. 14.05.2024 р. отримано від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПЕРТИЗА ЮА» позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації на будівництво «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Гусаківського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад І- ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, розробленої відповідно до наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом - «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Гусаківського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад" Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275). Отже, вартість безпосередньо робіт (за виключенням витрат на технічний нагляд, авторський нагляд, розроблення проекту та експертизу проекту) становить - 9 703 970,00 грн. Розмір бюджетного призначення визначався виходячи із необхідних сум для виконання робіт згідно проектної документації та затверджений головним розпорядником коштів.
2. Посилання на веб-сайт відділу освіти, де розміщено обґрунтування https://drive.google.com/file/d/1JXlYoOggI7Jdxd0ZNG0fb8cWc__23yuQ/view?usp=sharing
3. Надаємо, наказ про затвердження проектно-кошторисної документації, зведений кошторисний розрахунок, проектно-коштрисну документацію (в тому числі локальні кошториси) та експертний звіт, на підставі яких зокрема здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних характеристик та визначення очікуваної вартості робіт. Документи додаються прикріплених файлах.
4. Технічне завдання - перелік видів та обсягів робіт