№ПР-24П _1108_ВО. Лот №1 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів - 14 од., код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Лот №2 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса -10 од., код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – Лот №1 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів - 14 од. Лот №2 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса -10 од. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця. Місце дислокації транспортних засобів - м. Дніпро.
Завершена
1 799 972.40UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 592.35 UAH
Період моніторингу:18.09.2024 15:29 - 10.10.2024 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.09.2024 № 63-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 17.09.2024 № 63-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-06-20-010201-a 20.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 20.06.2024 № 86, роз’яснення до процедури від 28.06.2024 на запитання до процедури від 27.06.2024, пояснення надані Замовником 23.09.2024, 26.09.2024 через електронну систему закупівель;
по лоту 1: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Преміум Автосервіс» (далі – ТОВ «Преміум Автосервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕК ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ЕК ЦЕНТР»), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 23.07.2024 № 12624-р/пк-пз, від 09.09.2024 № 14991-р/пк-пз, протокол рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем від 09.07.2024 № 110, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.07.2024 № 29072024 24415043-1, протокол розгляду пропозицій від 16.08.2024 № 135, протокол рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем від 23.08.2024 № 146, повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2024, договір від 12.09.2024 № ПР/НАС-24546/НЮ на суму 891 500,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЕК ЦЕНТР»;
по лоту № 2: тендерні пропозиції учасників ТОВ «Преміум Автосервіс», ТОВ «ЕК ЦЕНТР», рішення АМКУ від 23.07.2024 № 12620-р/пк-пз, протокол розгляду пропозиції від 09.07.2024 № 111, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.07.2024 № 29072024 24415043-2, протокол рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем від 09.08.2024 № 128, повідомлення про намір укласти договір від 09.08.2024, договір від 20.08.2024 № ПР/НАС-24496/НЮ на суму 597 336,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЕК ЦЕНТР».
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:26.09.2024 17:04 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:26.09.2024 17:04
Запити/Пояснення
110725
Номер:fc055d959d2d4e73baccc42fca63e207
Назва:Про надання пояснення
Дата опублікування:19.09.2024 16:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:25.09.2024 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «№ПР-24П _1108_ВО. Лот №1 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів - 14 од., код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Лот №2 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса -10 од., код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-20-010201-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
110935
Номер:ae45a2f2cbc74cbdb2e641e7dcde954a
Назва: Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: №ПР-24П_1108_ВО, Лот №1 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів - 14 од. Лот №1 код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Лот №2 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса -10 од., Лот №2 код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-20-010201-a, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №24415043), який оприлюднено: 19.09.2024 о 16-50 надається пояснення:
Дата опублікування:23.09.2024 15:58
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Начальнику Управління СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Сергію ВІННИЧЕНКУ
Шановний пане Сергіє!
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: №ПР-24П_1108_ВО, Лот №1 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів - 14 од. Лот №1 код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Лот №2 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса -10 од., Лот №2 код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-20-010201-a, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №24415043), який оприлюднено: 19.09.2024 о 16-50 надається пояснення:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в України» (зі змінами), Наказ Директора регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» О.І. Момота від 25.02.2022 №72/Н «Про запровадження режиму простою працівників регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» та керуючись ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, на сьогоднішній день склались обставини, які унеможливлюють забезпечення вчасного надання пояснень, так як більшість працівників філії знаходяться в простоях, у відпустках без збереження заробітної плати та евакуйовані з міста. Також, враховуючи постійні сигнали повітряної тривоги, під час яких працівники повинні залишити свої робочі місця прошу Вас з розумінням поставитись до ситуації на період дії воєнного стану.
Для забезпечення безперебійної роботи структурних підрозділів регіональної філії «Придніпровська залізниця» та з метою забезпечення ефективності праці виникла необхідність щодо здійснення закупівлі Послуг з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса. Відповідно до вимог Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 №102 усі транспортні засоби, у т. ч. легкові автомобілі потребують (за необхідності) проведення своєчасного поточного ремонту, що у подальшому є гарантією надійної роботи транспортних засобів та дозволить підвищити рівень безпеки руху.
Закупівля проводитлась відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами та доповненнями ) .
Для визначення очікуваної вартості щодо закупівлі послуг з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса було проведено маркетингове дослідження ринку цін серед постачальників, а саме:
-ТОВ «РЄКОНТРАНС» - 1 799 972,40 грн з ПДВ ( 1 499 977,00 грн без ПДВ).
- ФОП «Бондар В.В» - 1 504 397,00 грн без ПДВ.
- ФОП «Нестеренко С.В.» 1 502 077,00 грн без ПДВ
Очікувана вартість закупівлі була визначена у сумі 1 799 972,40 грн з ПДВ ( 1 499 977,00 грн без ПДВ): лот №1 -1 081 502,40 грн з ПДВ, лот №2 -718 470,00 грн з ПДВ,
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі складених дефектних актів на основі яких було проведено маркетингове дослідження ринку цін відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укрзалізниця» та керуючись рекомендаціями вимог розділів ІІ, ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275.
(Додатки сканованих документів додаються).
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення). https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
Уповноважена особа Оксана ОЛІЙНИК
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «№ПР-24П _1108_ВО. Лот №1 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів - 14 од., код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Лот №2 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса -10 од., код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-20-010201-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з пунктом 5 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю.
Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку 5 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 3 (три) календарних місяці. Разом з банківською гарантією учасник-переможець надає лист від фінансової установи, що видала цю гарантію, щодо відповідності вимогам, які зазначені у п.14.4 Додатку 4 «Проєкт Договору» до тендерної документації .
Надайте інформацію та документи, згідно з вищевказаними вимогами пункту 5 розділу VІ тендерної документації та Додатку 5 до тендерної документації, підтверджуючі надання переможцем торгів ТОВ «ЕК ЦЕНТР» забезпечення виконання договорів, укладених за результатами проведення закупівлі: по лоту № 1 – Договору від 12.09.2024 № ПР/НАС-24546/Н10 та по лоту № 2 – Договору від 20.08.2024 № ПР НАС-24 496/Н10.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
111320
Номер:6fde07b6ce604546befb6ada48d3224e
Назва:Начальнику Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Сергію ВІННИЧЕНКУ Шановний пане Сергіє! Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: №ПР-24П_1108_ВО, Лот №1 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів - 14 од. Лот №1 код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Лот №2 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса -10 од., Лот №2 код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-20-010201-a, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №24415043), який оприлюднено: 24.09.2024 о 18-27 надається пояснення:
Дата опублікування:26.09.2024 09:54
Автор:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Начальнику Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
Сергію ВІННИЧЕНКУ
Шановний пане Сергіє!
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: №ПР-24П_1108_ВО, Лот №1 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів - 14 од. Лот №1 код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Лот №2 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса -10 од., Лот №2 код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-20-010201-a, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №24415043), який оприлюднено: 24.09.2024 о 18-27 надається пояснення:
Тендерною документацією замовником вимагалось від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю.
Реквізити для оформлення гарантії були наведені в Додатку 5 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 3 (три) календарних місяці. Разом з банківською гарантією від фінансової установи, що видала гарантію, щодо відповідності вимогам, які зазначені у п.14.4 Додатку 4 « Проєкт Договору» до тендерної документації .
За результатами проведених відкритих торгів №ПР-24П_1108_ВО, Лот №1 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів - 14 од. Лот №1 код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Лот №2 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса -10 од., Лот №2 код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання було укладено 2 договори, а саме:
- Лот №1 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів - 14 од.
Між Акціонерним товариством «Українська залізниця» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕК ЦЕНТР» укладено Договір від 12.09.2024 за № ПР/НАС-24546/НЮ.
Відповідно до вимог п.3.1. розділу 3 зазначеного Договору загальна сума Договору становить: Лот 1 – 891 500,00 (вісімсот дев’яносто одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок) грн з ПДВ за цінами, визначеними в Розрахунку вартості послуг з поточного ремонту (Додаток №1 до Договору), який є невід’ємною частиною даного Договору.
Відповідно до вимог п.14.1 розділу 14 Договору Виконавець до підписання Договору зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді банківської гарантії, у розмірі 5 %, що становить 44 575,00 грн (сорок чотири тисячі п’ятсот сімдесят п’ять гривень 00 копійок) від вартості цього Договору. Строк дії забезпечення виконання цього Договору у вигляді банківської гарантії повинен бути дійсним з дня укладання Договору та обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 3( три) календарних місяці.
Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕК ЦЕНТР» були надані документи від АТ «Банк Альянс», а саме:
- Банківська гарантія АТ «Банк Альянс» від 28.08.2024 за №4823-24. Термін дії банківської гарантії по 01.04.2025.
- Довіреність № 421 від 21.04.2023 видана представнику АТ «Банк Альянс» начальнику Дніпровського відділення АТ «Банк Альянс» Гаркавенко Т.В. Термін дії довіреності по 21.04.2026.
- Банківська ліцензія від 17.11.2011 за № 97.
- Витяг з Державного реєстру банків.
- Лист від АТ «Банк Альянс», що видав банківську гарантію АТ «Банк Альянс» від 28.08.2024 за №4823-24/1.
(Скановані копії документів додаються).
Лот №2 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса - 10 од.
Між Акціонерним товариством «Українська залізниця» та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕК ЦЕНТР» укладено Договір від 20.08.2024 за № ПР/НАС-24496/НЮ.
Відповідно до вимог п.3.1. розділу 3 зазначеного Договору 3.1. загальна сума Договору становить: Лот 2 - 597 336,00 (п’ятсот дев’яносто сім гривень триста тридцять шість) грн з ПДВ за цінами, визначеними в Розрахунку вартості послуг з поточного ремонту (Додаток №1 до Договору), який є невід’ємною частиною даного Договору.
Відповідно до вимог п.14.1 розділу 14 Договору Виконавець до підписання Договору зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді банківської гарантії, у розмірі 5 %, що становить 29 866,80 грн (двадцять дев’ять тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 80 копійок) від вартості цього Договору. Строк дії забезпечення виконання цього Договору у вигляді банківської гарантії повинен бути дійсним з дня укладання Договору та обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 3( три) календарних місяці.
Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕК ЦЕНТР» були надані документи від АТ «Банк Альянс», а саме:
- Банківська гарантія АТ «Банк Альянс» від 20.08.2024 за №4648-24. Термін дії банківської гарантії по 01.04.2025.
- Довіреність № 421 від 21.04.2023 видана представнику АТ «Банк Альянс» начальнику Дніпровського відділення АТ «Банк Альянс» Гаркавенко Т.В. Термін дії довіреності по 21.04.2026.
- Банківська ліцензія від 17.11.2011 за № 97.
- Витяг з Державного реєстру банків
- Лист від АТ «Банк Альянс», що видав банківську гарантію АТ «Банк Альянс» від 20.08.2024 за №4648-24/1.
(Скановані копії документів додаються).
Уповноважена особа Оксана ОЛІЙНИК