• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

№ПР-24П _1108_ВО. Лот №1 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів - 14 од., код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, Лот №2 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса -10 од., код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – Лот №1 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів - 14 од. Лот №2 Послуги з поточного ремонту легкових автомобілів і мікроавтобуса -10 од. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця. Місце дислокації транспортних засобів - м. Дніпро.

Завершена

1 799 972.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 592.35 UAH
Номер: d394595a51674a9682dcf12127fa9bd1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-18-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 18.09.2024 15:29 - 10.10.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.09.2024 № 63-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 17.09.2024 № 63-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-06-20-010201-a 20.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 20.06.2024 № 86, роз’яснення до процедури від 28.06.2024 на запитання до процедури від 27.06.2024, пояснення надані Замовником 23.09.2024, 26.09.2024 через електронну систему закупівель; по лоту 1: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Преміум Автосервіс» (далі – ТОВ «Преміум Автосервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕК ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ЕК ЦЕНТР»), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 23.07.2024 № 12624-р/пк-пз, від 09.09.2024 № 14991-р/пк-пз, протокол рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем від 09.07.2024 № 110, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.07.2024 № 29072024 24415043-1, протокол розгляду пропозицій від 16.08.2024 № 135, протокол рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем від 23.08.2024 № 146, повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2024, договір від 12.09.2024 № ПР/НАС-24546/НЮ на суму 891 500,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЕК ЦЕНТР»; по лоту № 2: тендерні пропозиції учасників ТОВ «Преміум Автосервіс», ТОВ «ЕК ЦЕНТР», рішення АМКУ від 23.07.2024 № 12620-р/пк-пз, протокол розгляду пропозиції від 09.07.2024 № 111, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.07.2024 № 29072024 24415043-2, протокол рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем від 09.08.2024 № 128, повідомлення про намір укласти договір від 09.08.2024, договір від 20.08.2024 № ПР/НАС-24496/НЮ на суму 597 336,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЕК ЦЕНТР». Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 26.09.2024 17:04 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2024 17:04

Запити/Пояснення