-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі ДК 021:2015 44620000-2 (котел твердопаливний ALTEP DUO PLUS ТИП "КТ-2Е")
зг.Постанови від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами)
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Номер:
79ea8a949c894f83b27b0b1e39d3520e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-09-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
09.09.2024 14:59 - 01.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2024 №36-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 09.09.2024 №36-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-06-19-010369-a 19.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.06.2024 (протокол № 165), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.07.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА», фізичних осіб-підприємців Оржеховського Дмитра Олександровича та Рудника Володимира Костянтиновича, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 02.07.2024 № 12510-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.07.2024 № 185, № 186, від 05.07.2024 № 188 та від 31.07.2024 № 199, повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2024, договір від 06.08.2024 № 350, додаткову угоду від 12.08.2024 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 11.09.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
17.09.2024 15:27 - 21.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.09.2024 15:27
Запити/Пояснення
Номер:
47bfb852f5fe4131a5afd0cd15632029
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.09.2024 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі ДК 021:2015 44620000-2 (котел твердопаливний ALTEP DUO PLUS ТИП «КТ-2Е»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-19-010369-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
01f5fcc6ac294a368b6e43ba39194680
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.09.2024 09:36
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Котел твердопаливний ALTEP DUO PLUS ТИП «КТ-2Е» ДК 021:2015 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-19-010369-a, управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму надає пояснення:
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, передбачено Кошторисом на 2024 р.,Рішенням сесії Буринської міської ради від 07.06.2024р. Про виділення коштів на придбання котлів. Довідкою про зміну до кошторису на 2024 рік спеціального фонду бюджету на 2024 р., Копії зазначених документів додаються, в яких передбачено видатки на придбання котла твердопаливного ALTEP DUO PLUS ТИП «КТ-2Е». Також, вивчивши технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, його цінову політику та врахувавши потребу навчальних закладів, підпорядкованих управлінню освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради було прийнято рішення на закупівлю котла твердопаливного ALTEP DUO PLUS ТИП «КТ-2Е» за кодом ДК 021:2015-4462000-2 «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі» в кількості 2 штук. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на котли твердопаливні, актуальних на момент підготовки тендерної документації. Також, виходячи з отриманих комерційних пропозицій було визначено загальну очікувану вартість закупівлі. Копії комерційних пропозицій додаються. Очікувана вартість предмета закупівлі становить 650000,00 грн. (Шістсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) за кошти місцевого бюджету.
Пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова про особливості) визначено:
«Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону».
Відтак, згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану, оприлюдненого на веб-сайті Zakupivli.pro https://zakupivli.pro/gov/plans/UA-P-2024-06-19-012880-a.
Також Мінекономіки України оприлюднило на веб-сайті Prozorro Інфолист № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року «ЩОДО ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ» за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-planuvannya-zakupivel-1
Вказаним листом Мінекономіки України підтвердило, що закупівля може відбуватись без наявного обсягу коштів на покриття потреби, керуючись документально засвідченим фактом потреби замовника в здійсненні такої закупівлі.
2. На виконання вимог Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 року замовник оприлюднив на сайті Управління освіти, молоді, спорту, культури та туризму Буринської міської ради Сумської міської ради «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по предмету закупівлі: за посиланням: http://otg-buryn-osvita.gov.ua/%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%96/%d0%be%d0%b1%d0%b3%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%b4%d0%b1%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%ba%d0%be%d1%82%d0%bb%d1%96%d0%b2-%d1%82%d0%b2%d0%b5%d1%80/