• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення технічної інвентаризації, виготовлення висновку про можливість поділу об’єкту нерухомого майна, технічних паспортів та внесення інформації про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер: 0737a8f2a4624c2387d3e828cc44dd7f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-09-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 09.09.2024 12:34 - 01.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.09.2024 Одеса № 183 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.09.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.09.2024 № 183 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 6 UA-2024-06-19-010276-a 19.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 209-11-97, irinaprotunkevich@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання рішень Комісії, як органу оскарження, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.06.2024 № 126, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС» (далі – ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕКСТАТУС ГРУП» (далі – ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП»), обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ» від 26.06.2024 № 137 – 24, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС» виявлених замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ» від 05.07.2024 № 131, від 05.07.2024 №132 та ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС» від 28.08.2024 № 149, скарги до процедури закупівлі ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС», оприлюднені в електронній системі закупівель 10.07.2024 та 03.08.2024, рішення Комісії, як органу оскарження від 22.07.2024 №12499-р/пк-пз та від 14.08.2024 №13796-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС» від 26.08.2024 № 148, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.07.2024 № 133, від 30.07.2024 № 141 та від 28.08.2024 №150, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.08.2024, договір про закупівлю від 05.09.2024 № 387 (далі – Договір), пояснення Замовника надані 26.09.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому цього пункту. Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Проте на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовник у ТД не зазначив усі підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до пункту 2 таблиці Додатка 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям» до ТД Замовником визначено, що учасники повинні мати в наявності відповідне обладнання, устаткування, технології, матеріально – технічну базу, які необхідні для забезпечення виконання договору щодо предмету закупівлі, в частині обов’язкової наявності у часника засобів вимірювальної техніки, зокрема: тахеометр – не менше одного. Також у пункті 2 таблиці Додатка 2 до ТД Замовником визначено, що засоби вимірювальної техніки інформація про які зазначена учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази повинні відповідати вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність від 05.06.2014р. № 1314-VII, Постанові КМУ «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» від 04.06.2015р. №374, та на підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідні документи чинні на дату розкриття тендерних пропозицій. Учасник ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності відповідного обладнання, устаткування, технології, матеріально – технічної бази надав довідку від 26.06.2024 № 26/06/24-103, в якій міститься інформація, щодо наявності у нього тахеометру електронного SET 610 Зав. №20992. Також учасник ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки від 04.01.2023 №0005/м, яке чинне до 04.01.2024, тобто яке не є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій (28.06.2024), чим не дотримано вимоги пункту 2 таблиці Додатка 2 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» вимогам пункту 2 таблиці Додатка 2 до ТД при наявності зазначеної невідповідності його тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника, Замовник 26.09.2024 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема: «Під час оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП», зокрема в частині відповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» вимогам п. 2 Додатку 2 до тендерної документації (кваліфікаційним вимогам, що стосуються підтвердження спроможностей (відповідності) наявного в учасника обладнання), Замовником було здійснено перевірку наданих у складі пропозиції документів та зроблено висновок про відповідність документів, тендерної пропозиції вимогам, що стосуються проведення у встановленому законодавством порядку повірки засобів вимірювальної техніки, що учасник мав намір використати під час надання послуг за предметом закупівлі, а саме на віддалеміри (далекоміри), тахеометр. Крім цього, Виконавець ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» додатково під час надання послуг за предметом договору було надано Лист Вих.№06/09/24-132 від 06.09.2024р. з проханням надати допуск до об’єктів нерухомого майна для проведення їх обмірів. До листа було додано документи, що підтверджують кваліфікацію працівника, що здійснював обміри об’єктів та документи на обладнання, що використовувалось при наданні послуг (віддалеміри, тахеометр), та надано копії документів, що підтверджують проведення, в установленому чинним законодавством порядку терміни повірки засобів вимірювальної техніки чинні на дату подання тендерних пропозицій, в тому числі тахеометра та далекомірів (Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0021/м від 04 січня 2024 року(чине до 04 січня 2025 року ); Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0013/м від 03 січня 2024 року (чине до 03 січня 2025 року) ); Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0014/м від 03 січня 2024 року (чине до 03 січня 2025 року); Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0015/м від 03 січня 2024 року (чине до 03 січня 2025 року). Зазначені, надані документи, підтверджують проведення у встановленому законодавством порядку повірки засобів вимірювальної техніки, що використовувалась під час надання послуг за предметом закупівлі, а саме на віддалемір (далекомір), тахеометр, що є чинними на дату подання тендерних пропозицій.» Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» вимогам ТД Замовник, оскільки відповідно до пункту 2 таблиці Додатка 2 до ТД Замовником визначено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати відповідні документи чинні на дату розкриття тендерних пропозицій на засоби вимірювальної техніки інформація про які зазначена учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.08.2024). Водночас зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: надання відповідних документів чинні на дату розкриття тендерних пропозицій на засоби вимірювальної техніки інформація про які зазначена учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально — технічної бази, відповідно до вимог пункту 2 таблиці Додатка 2 до ТД.
Період усунення порушень: 30.09.2024 18:08 - 15.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2024 18:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги “Послуги з проведення технічної інвентаризації, виготовлення висновку про можливість поділу об’єкту нерухомого майна, технічних паспортів та внесення інформації про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва” ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-19-010276-a (ID моніторингу UA-M-2024-09-09-000015), 30.09.2024 року надано висновок Державної аудиторської служби України щодо встановлення порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником: “З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів”. 1. На виконання вказаної вимоги: 1.1. Проведено роботу із уповноваженою особою щодо опрацювання, формування та дотримання в подальшому вимог тендерної документації, зобов’язано уповноважену особу підвищувати рівень знань у сфері публічних закупівель та законодавства у сфері публічних закупівель. 1.2. З метою вдосконалення організації роботи та обговорення проблемних питань, які виникають під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, направити уповноважену особу на курси підвищення кваліфікації за умови бюджетних асигнувань. 1.3. Уповноваженій особі провести роботу з ініціативними підрозділами та відповідальними особами, задіяними у формуванні вимог та характеристик предмету закупівлі та розгляді поданих пропозицій учасників щодо відповідності кваліфікаційним критеріям учасника та технічним (якісним) характеристикам предмета закупівлі, та щодо перевірки відповідних ліцензій, патентів, інших дозвільних документів на реалізацію товару, здійснення робіт, надання послуг (якщо законодавством передбачено обов’язковість їх отримання). 2. Оприлюднити інформацію через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Дата публікації звіту: 02.10.2024 11:14

Запити/Пояснення