-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення технічної інвентаризації, виготовлення висновку про можливість поділу об’єкту нерухомого майна, технічних паспортів та внесення інформації про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
0737a8f2a4624c2387d3e828cc44dd7f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-09-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
09.09.2024 12:34 - 01.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.09.2024 Одеса № 183
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.09.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.09.2024 № 183
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2024-06-19-010276-a 19.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання рішень Комісії, як органу оскарження, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.06.2024 № 126, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС» (далі – ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕКСТАТУС ГРУП» (далі – ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП»), обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ» від 26.06.2024 № 137 – 24, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ» та ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС» виявлених замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ» від 05.07.2024 № 131, від 05.07.2024 №132 та ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС» від 28.08.2024 № 149, скарги до процедури закупівлі ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС», оприлюднені в електронній системі закупівель 10.07.2024 та 03.08.2024, рішення Комісії, як органу оскарження від 22.07.2024 №12499-р/пк-пз та від 14.08.2024 №13796-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС» від 26.08.2024 № 148, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.07.2024 № 133, від 30.07.2024 № 141 та від 28.08.2024 №150, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.08.2024, договір про закупівлю від 05.09.2024 № 387 (далі – Договір), пояснення Замовника надані 26.09.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому цього пункту.
Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Проте на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовник у ТД не зазначив усі підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до пункту 2 таблиці Додатка 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям» до ТД Замовником визначено, що учасники повинні мати в наявності відповідне обладнання, устаткування, технології, матеріально – технічну базу, які необхідні для забезпечення виконання договору щодо предмету закупівлі, в частині обов’язкової наявності у часника засобів вимірювальної техніки, зокрема: тахеометр – не менше одного.
Також у пункті 2 таблиці Додатка 2 до ТД Замовником визначено, що засоби вимірювальної техніки інформація про які зазначена учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази повинні відповідати вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність від 05.06.2014р. № 1314-VII, Постанові КМУ «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» від 04.06.2015р. №374, та на підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідні документи чинні на дату розкриття тендерних пропозицій.
Учасник ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності відповідного обладнання, устаткування, технології, матеріально – технічної бази надав довідку від 26.06.2024 № 26/06/24-103, в якій міститься інформація, щодо наявності у нього тахеометру електронного SET 610 Зав. №20992.
Також учасник ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки від 04.01.2023 №0005/м, яке чинне до 04.01.2024, тобто яке не є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій (28.06.2024), чим не дотримано вимоги пункту 2 таблиці Додатка 2 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 23.09.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» вимогам пункту 2 таблиці Додатка 2 до ТД при наявності зазначеної невідповідності його тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника, Замовник 26.09.2024 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема: «Під час оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП», зокрема в частині відповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» вимогам п. 2 Додатку 2 до тендерної документації (кваліфікаційним вимогам, що стосуються підтвердження спроможностей (відповідності) наявного в учасника обладнання), Замовником було здійснено перевірку наданих у складі пропозиції документів та зроблено висновок про відповідність документів, тендерної пропозиції вимогам, що стосуються проведення у встановленому законодавством порядку повірки засобів вимірювальної техніки, що учасник мав намір використати під час надання послуг за предметом закупівлі, а саме на віддалеміри (далекоміри), тахеометр.
Крім цього, Виконавець ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» додатково під час надання послуг за предметом договору було надано Лист Вих.№06/09/24-132 від 06.09.2024р. з проханням надати допуск до об’єктів нерухомого майна для проведення їх обмірів. До листа було додано документи, що підтверджують кваліфікацію працівника, що здійснював обміри об’єктів та документи на обладнання, що використовувалось при наданні послуг (віддалеміри, тахеометр), та надано копії документів, що підтверджують проведення, в установленому чинним законодавством порядку терміни повірки засобів вимірювальної техніки чинні на дату подання тендерних пропозицій, в тому числі тахеометра та далекомірів (Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0021/м від 04 січня 2024 року(чине до 04 січня 2025 року ); Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0013/м від 03 січня 2024 року (чине до 03 січня 2025 року) ); Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0014/м від 03 січня 2024 року (чине до 03 січня 2025 року); Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0015/м від 03 січня 2024 року (чине до 03 січня 2025 року).
Зазначені, надані документи, підтверджують проведення у встановленому законодавством порядку повірки засобів вимірювальної техніки, що використовувалась під час надання послуг за предметом закупівлі, а саме на віддалемір (далекомір), тахеометр, що є чинними на дату подання тендерних пропозицій.»
Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» вимогам ТД Замовник, оскільки відповідно до пункту 2 таблиці Додатка 2 до ТД Замовником визначено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати відповідні документи чинні на дату розкриття тендерних пропозицій на засоби вимірювальної техніки інформація про які зазначена учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.08.2024). Водночас зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: надання відповідних документів чинні на дату розкриття тендерних пропозицій на засоби вимірювальної техніки інформація про які зазначена учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально — технічної бази, відповідно до вимог пункту 2 таблиці Додатка 2 до ТД.
Період усунення порушень:
30.09.2024 18:08 - 15.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2024 18:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги “Послуги з проведення технічної інвентаризації, виготовлення висновку про можливість поділу об’єкту нерухомого майна, технічних паспортів та внесення інформації про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва” ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-19-010276-a (ID моніторингу UA-M-2024-09-09-000015), 30.09.2024 року надано висновок Державної аудиторської служби України щодо встановлення порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником:
“З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів”.
1. На виконання вказаної вимоги:
1.1. Проведено роботу із уповноваженою особою щодо опрацювання, формування та дотримання в подальшому вимог тендерної документації, зобов’язано уповноважену особу підвищувати рівень знань у сфері публічних закупівель та законодавства у сфері публічних закупівель.
1.2. З метою вдосконалення організації роботи та обговорення проблемних питань, які виникають під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, направити уповноважену особу на курси підвищення кваліфікації за умови бюджетних асигнувань.
1.3. Уповноваженій особі провести роботу з ініціативними підрозділами та відповідальними особами, задіяними у формуванні вимог та характеристик предмету закупівлі та розгляді поданих пропозицій учасників щодо відповідності кваліфікаційним критеріям учасника та технічним (якісним) характеристикам предмета закупівлі, та щодо перевірки відповідних ліцензій, патентів, інших дозвільних документів на реалізацію товару, здійснення робіт, надання послуг (якщо законодавством передбачено обов’язковість їх отримання).
2. Оприлюднити інформацію через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Дата публікації звіту:
02.10.2024 11:14
Запити/Пояснення
Номер:
fe55c52917dc43669be85b06df8db750
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2024 18:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕКСТАТУС ГРУП» вимогам пункту 3 Додатка № 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надано довідку від 26.06.2024 № 26/06/24-104, в пункті 3 якої дата аналогічного договору про закупівлю послуг за державні кошти від 14.08.2024 №08/22-10 не відповідає даті наданого у складі тендерної пропозиції договору про закупівлю послуг від 16.08.2024 №08/22-10.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕКСТАТУС ГРУП» вимогам пункту 2 Додатка 2 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (тахеометр електронний SET 610, Зав. № 20992) від 04.01.2023 № 0005/м, яке на момент подання тендерної пропозиції не є чинним (свідоцтво чинне до 04.01.2024, кінцевий строк подання тендерної пропозиції 27.06.2024).
4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору від 05.09.2024 № 387.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b55645ee8f3c4561b5676a544ebb7adf
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
26.09.2024 16:26
Опис:
Керуючись Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 про затвердження “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, враховуючи Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій, та Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги “Послуги з проведення технічної інвентаризації, виготовлення висновку про можливість поділу об’єкту нерухомого майна, технічних паспортів та внесення інформації про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва” за номером ID: UA-2024-06-19-010276-a (ID моніторингу UA-M-2024-09-09-000015) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) від 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕКСТАТУС ГРУП» вимогам пункту 3 Додатка № 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надано довідку від 26.06.2024 № 26/06/24-104, в пункті 3 якої дата аналогічного договору про закупівлю послуг за державні кошти від 14.08.2024 №08/22-10 не відповідає даті наданого у складі тендерної пропозиції договору про закупівлю послуг від 16.08.2024 №08/22-10.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕКСТАТУС ГРУП» вимогам пункту 2 Додатка 2 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (тахеометр електронний SET 610, Зав. № 20992) від 04.01.2023 № 0005/м, яке на момент подання тендерної пропозиції не є чинним (свідоцтво чинне до 04.01.2024, кінцевий строк подання тендерної пропозиції 27.06.2024).
4. Надайте інформацію щодо стану виконання договору від 05.09.2024 № 387.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
На виконання вказаної вимоги надаю наступну інформацію:
1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розмір бюджетного призначення встановлено відповідно до фінансування 3 СЦШР ДСНС України у 2024 році з метою організації закупівлі, для забезпечення нагальних потреб центру, відповідно кошторисного фінансування.
Очікувана вартість закупівлі визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (з подальшими змінами та доповненнями). На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зі змінами». На виконання вимог звіту внутрішнього аудиту ДСНС №17 від 21.10.2023 року та доповідної записки т.в.о. Голови ДСНС стосовно оптимізації організаційно-штатних структур 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України та ГУ ДСНС України в Одеській області.
За посиланнями на сторінці власного вебсайту https://3scshr.dsns.gov.ua/biznesu/plani-zakupivel-na-prozorro/obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmetiv-zakupivli
https://3scshr.dsns.gov.ua/upload/4/7/5/7/1/ua-2024-06-10-008872-a.pdf
https://3scshr.dsns.gov.ua/upload/4/8/4/8/4/ua-2024-06-19-010276-a.pdf
розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Щодо обґрунтування відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕКСТАТУС ГРУП» вимогам пункту 3 Додатка № 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що у складі пропозиції та у довідці немає документів та інформації про договір з датою 14.08.2024 та/або 16.08.2024, натомість у довідці від 26.06.2024 №26/06/24-104, в пункті 3 дата договору вказана 14.08.2022, замість 16.08.2022, що визначено Замовником, як формальна помилка, що не є суттєвою, а є пов’язаною з оформленням тендерної документації та не впливає на зміст тендерної пропозиції, й допущення якої не було підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП».
Крім цього, окрім Довідки з опискою в складі пропозиції учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» є ще інше джерело, Договір про закупівлю послуг від 16.08.2022 №08/22-10, який без сумнівів ідентифікований Замовником.
Тендерною документацією, а саме п.2 Розділу V. Оцінка ТП визначено «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» у якому зазначено перелік формальних помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції та допущення яких не призводить до відхилення тендерних пропозицій. Також згідно п.19 частини другої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Отже, зазначення учасником ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» у довідці від 26.06.2024 №26/06/24-104, в пункті 3 дати аналогічного договору про закупівлю послуг за державні кошти від 14.08.2022, замість 16.08.2022, замовником розглядалась як формальна (несуттєва) помилка допущення якої учасником ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» не призвело до відхилення його тендерної пропозиції.
3. Щодо обґрунтування відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕКСТАТУС ГРУП» вимогам пункту 2 Додатка № 2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації повідомляємо наступне.
У п.2 Додатку 2 вимагалось наступне: «Засоби вимірювальної техніки, інформація про які зазначена учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, повинні відповідати вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність від 05.06.2014р. № 1314-VII, Постанові КМУ «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» від 04.06.2015р. №374. На підтвердження зазначеного, учасник повинен у складі пропозиції надати відповідні документи чинні на дату розкриття тендерних пропозицій».
Під час оцінки тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП», зокрема в частині відповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» вимогам п.2 Додатку 2 до тендерної документації (кваліфікаційним вимогам, що стосуються підтвердження спроможностей (відповідності) наявного в учасника обладнання), Замовником було здійснено перевірку наданих у складі пропозиції документів та зроблено висновок про відповідність документів, тендерної пропозиції вимогам, що стосуються проведення у встановленому законодавством порядку повірки засобів вимірювальної техніки, що учасник мав намір використати під час надання послуг за предметом закупівлі, а саме на віддалеміри (далекоміри), тахеометр.
Крім цього, Виконавець ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» додатково під час надання послуг за предметом договору було надано Лист Вих.№06/09/24-132 від 06.09.2024р. з проханням надати допуск до об’єктів нерухомого майна для проведення їх обмірів. До листа було додано документи, що підтверджують кваліфікацію працівника, що здійснював обміри об’єктів та документи на обладнання, що використовувалось при наданні послуг (віддалеміри, тахеометр), та надано копії документів, що підтверджують проведення, в установленому чинним законодавством порядку терміни повірки засобів вимірювальної техніки чинні на дату подання тендерних пропозицій, в тому числі тахеометра та далекомірів (Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0021/м від 04 січня 2024 року(чине до 04 січня 2025 року ); Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0013/м від 03 січня 2024 року (чине до 03 січня 2025 року) ); Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0014/м від 03 січня 2024 року (чине до 03 січня 2025 року); Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0015/м від 03 січня 2024 року (чине до 03 січня 2025 року).
Зазначені, надані документи, підтверджують проведення у встановленому законодавством порядку повірки засобів вимірювальної техніки, що використовувалась під час надання послуг за предметом закупівлі, а саме на віддалемір (далекомір), тахеометр, що є чинними на дату подання тендерних пропозицій.
В зв’язку із вище зазначеним Замовник не має змоги надати інші документи чи додаткові пояснення щодо поставленого Вами питання.
4. Виконавцем, станом на 26.09.2024 року надано Замовнику послуги згідно умов Договору, а саме:
• проведено технічну інвентаризацію,
• здійснено виготовлення висновку про можливість поділу об’єкту нерухомого майна,
• виготовлено технічні паспорти
• частково внесено інформацію про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Надання послуг в повному обсязі буде підтверджено актом відповідно до умов договору до 30 вересня 2024 року (включно).
При проведенні закупівлі, уповноваженою особою дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».