-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки (Блочно-модульні котельні)
Завершена
69 207 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 692 070.00 UAH
мін. крок: 1% або 692 070.00 UAH
Номер:
38eecf8d10a04429b4c75ea0d57fa2da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 11:54 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-06-18-012592-a 18.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог пунктів 44, 45, 47 та 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» (окрім тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ), ТОВ «ВІССМАНН» та ТОВ «ЄВРОТЕРМ ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Харківські теплові мережі» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 25 червня 2024 року № 1011в, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 липня 2024 року № 1053в, від 17 липня 2024 року № 1100в, від 05 серпня 2024 року № 1179в, від 05 серпня 2024 року № 1180в та від 09 вересня 2024 року № 1199в, тендерну пропозицію товариства з додатковою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» (далі – ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВІССМАНН» (далі – ТОВ «ВІССМАНН») та товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОТЕРМ ГРУП» (далі – ТОВ «ЄВРОТЕРМ ГРУП»), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 30 липня 2024 року № 13027-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 09 серпня 2024 року, повідомлення про намір укласти договір від 09 серпня 2024 року, договір про закупівлю товару від 23 серпня 2024 року № 81082304 на суму 63 500 000,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткові угоди від 20 вересня 2024 року № 1 та від 30 вересня 2024 року № 2 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 18.10.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 45 Особливостей визначено, що Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
Разом з тим у пункті 3 розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Замовника зазначено, що «Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків), що не відповідає пункту 45 Особливостей.
Крім того абзацом тринадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Встановлено, що у вимогах Додатку 1 тендерної документації Замовника зазначено, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (тобто не зазначивши про норми підпункту 3), що не відповідає абзацу тринадцятому пункту 47 Особливостей.
Пунктом 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
При цьому у пункті 3 розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 особливостей (тобто не зазначивши про норми підпункту 3), що не відповідає пункту 47 Особливостей.
Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми пунктів 44, 45 та 47 Особливостей, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
01.11.2024 15:16 - 16.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2024 15:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КП «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖ» здійснило заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення.
Дата публікації звіту:
08.11.2024 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
e9802b024c6a4566a249cbd289fbde55
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 11:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки (Блочно-модульні котельні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-18-012592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 20.09.2024 № 1 та від 30.09.2024 № 2 до Договору від 23.08.2024 № 81082304.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1b2d2b2f7fe945a6bc1b6f0080afb6e1
Назва:
Інформація щодо запиту
Дата опублікування:
18.10.2024 16:45
Опис:
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство), яке є одним з об’єктів критичної інфраструктури Харкова, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки (Блочно-модульні котельні), номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2024-10-10-000015 (надалі – Запит ДАСУ на пояснення). Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки. Очікувана вартість закупівлі визначена Замовником на підставі аналізу ринку та даних комерційних пропозицій компаній на аналогічний вид товарів (скановані копії пропозицій надаються). В той же час, на виконання вимог статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-06-18-012592-a), а також в оголошенні про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-06-18-012592-a). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.
Також Замовник повідомляє про наявність об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 20.09.2024 № 1 та від 30.09.2024 № 2 до Договору від 23.08.2024 № 81082304 та надає копію листа ТОВ «ЄВРОТЕРМ ГРУП» від 19.08.2024.
Номер:
3d10c4a825bc4eefb83c482a7688597c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки (Блочно-модульні котельні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-18-012592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати посилання на пункти тендерної документації, відповідно до яких оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ЄВРОТЕРМ ГРУП» щодо ненадання документів на вимогу Додатку 6 тендерної документації, який відсутній у складі тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a90142fe113c4b338f8e00402c0a201f
Назва:
Інформація щодо запиту
Дата опублікування:
18.10.2024 17:55
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки (Блочно-модульні котельні) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-18-012592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, КП «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» повідомляють, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОТЕРМ ГРУП» було виявлено невідповідність документів, наданих в пропозиції, вимогам встановленим тендерною документацією. Замовником було прийнято рішення про розміщення на майданчику повідомлення про усунення невідповідностей, проте під час завантаження інформації, було допущено технічну помилку та помилково завантажено інші вимоги. Оскільки функціонал виправлення зазначеної помилки відсутній, Замовником було прийнято рішення скласти протокол про допущення технічної помилки (копія надається) та надіслати Учаснику повідомлення з зазначеною інформацією та правильними вимогами через майданчик (скріншоти повідомлень надаються).