• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки (Блочно-модульні котельні)

Завершена

69 207 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 692 070.00 UAH
Період оскарження: 18.06.2024 18:43 - 27.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 1e6162ac010a431c849f435b91e551de
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-18-012592-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на непровомірне визначення переможця
Дата розгляду скарги: 30.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.07.2024 15:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.08.2024 15:11
Дата виконання рішення Замовником: 05.08.2024 17:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне підприємство "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" (Код ЄДРПОУ: 31557119) скасувало рішення про визначення товариства з додатковою відповідальністю "БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ" (Код ЄДРПОУ: 05495354) переможцем процедури закупівлі — "Код ДК 021:2015 - 42160000-8 - Котельні установки (Блочно-модульні котельні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-18-012592-a протоколом від 05.08.2024 № 1179в (копія протоколу надається).
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕРМ ГРУП", Роман Усатий 380966518871 eurothermgroup.ua@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9843f670b7624dad9b4cc2389a4160ce
Заголовок пункту скарги: Скарга на непровомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1) Згідно з п. 1 Додатку 4 ТД наведено перелік документів для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у складі пропозиції необхідно надати:
1.1. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати інформаційну довідка про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (не менше одного), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи замовника; предмет договору; номер та дата договору; інформація про стан виконання договору (виконано в повному обсязі, тощо).
1.2.Відсканований оригінал або копія(-ї) аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного) з усіма додатками до нього (які за текстом цього договору є невід’ємними його частинами), який вказано у інформаційній довідці відповідно до підпункту 1.1. п.1 цього додатку**.
1.3. Оригінал листа(-ів)-відгука(-ів) від контрагента(-ів) в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) відповідно до підпункту 1.1. п.1 цього додатку.
* Аналогічним вважається договір на постачання газових блочно-модульних котелен.
** Договори можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником, як комерційна таємниця та/або місцезнаходження об'єкта (якщо ця інформація належить до інформації з обмеженим доступом або її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку), без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані


1.1) У складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ" надано довідку №2606/2024-2 від 26.06.2024 р., файл «Листи та довідки.pdf», згідно якої наведено інформацію про договір ТІХ_БЗКУ від 08.08.2018 р., та КТГК4 від 02.03.2020 р.
Відразу хочемо зазначити, що лише договір ТІХ_БЗКУ від 08.08.2018 р., з ТОВ «ТРЕЙД ІНВЕСТ ХОЛДІНГ», відповідає вимогам Замовника, а саме за його предметом, постачання блочно-модульних котелен.
Окремо у складі пропозиції було надано відповідний договорі, файл «34. Аналогічні договори.pdf», та лист відгук за №04/03/2020 від 04.03.2020 р., файл «35 відгуки TРЕЙД ІНВЕСТ ХОЛДИНГ.PDF» та «Відгуки.pdf» Однак хочемо звернути увагу, що даний відгук не відповідає вимогам встановленим Замовником, а саме не містить інформацією про належне виконання саме умов договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) відповідно до підпункту 1.1. п.1 додатку 4 ТД.
Згідно тексту відгуку зазначено про якийсь укладений договір, без зазначення як мінімум його номеру, та їде мова про постачання котельних установок, в той час як предметом наданого договору №ТІХ_БЗКУ від 08.08.2018 р. з ТОВ «ТРЕЙД ІНВЕСТ ХОЛДІНГ», є постачання блочно модульних котелні. Тобто, виходячи з наведеного немає змоги встановити, що наданий відгук має відношення безпосередньо до наданого у складі пропозиції договору №ТІХ_БЗКУ від 08.08.2018 р., інформація про який наведена в довідці №2606/2024-2 від 26.06.2024 р.
З огляду на зазначене, Замовником 11.07.2024 р. було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: за результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме:
- в файлі «відомості учасника» Учасником в порушення вимог п. 2 «Інша інформація» Тендерної документації, не зазначено поштову адресу;
- в складі тендерної пропозиції Учасником не надано технічних паспортів та авторизацію від виробника обладнання на насоси мережеві та котлові, пальники;
- згідно паспортів та інших документів не вказана наявність частотних перетворювачів на підживлюючі та підвищуючи насоси;
- згідно паспортів та інших документів відсутнє підтвердження наявності сепараторів шламу у БМК;
- відсутні інструкції з монтажу та експлуатації допоміжного обладнання українською мовою;
- Учасник в складі тендерної пропозиції не надав підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності досвіду виконання договорів з постачання саме газових блочно-модульних котелен.
На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності, а саме:
1. Довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника, у відповідності до вимог тендерної документації:
- повне найменування учасника;
- код ЄДРПОУ;
- ІПН (у разі наявності);
-реквізити (місцезнаходження та/або поштова адреса, контактний телефон, адреса електронної пошти);
- інформація про керівника (посада, П.І.Б.);
- банківські реквізити;
- статус платника податку та платника ПДВ.
2. Авторизацію від виробника обладнання на насоси мережеві, котлові та пальники.
3. Підтвердити наявність частотних перетворювачів на підживлюючі та підвищуючи насоси.
4. Підтвердити наявність сепараторів шламу у БМК.
5. Інструкції з монтажу та експлуатації допоміжного обладнання українською мовою.
6. Інформаційну довідку про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (не менше одного), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи замовника; предмет договору; номер та дата договору; інформація про стан виконання договору (виконано в повному обсязі, тощо).
Відсканований оригінал або копія(-ї) аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного) з усіма додатками до нього (які за текстом цього договору є невід’ємними його частинами), який вказано у інформаційній довідці відповідно до підпункту 1.1. п.1 цього додатку**.
Оригінал листа(-ів)-відгука(-ів) від контрагента(-ів) в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) відповідно до підпункту 1.1. п.1 цього додатку.
* Аналогічним вважається договір на постачання блочно-модульних котелен.
Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Відповідно до наведеної вимоги, Учасником було виправлено зазначені невідповідності кваліфікаційної частини, та надано оновлену довідку №1207/2024-1 від 12.07.2024 р., файл «Щодо аналогічних за предметом закупівлі договорів.pdf», згідно якої наведено 4 договори, а саме:
№ ТІХ_БЗКУ від 08.08.2018 р. предметом якого є постачання Блочно-модульні котельні.
№ КТГК4 від 02.03.2020 р. предметом якого є комплекс проектних, будівельних, монтажних робіт, виготовлення та поставки обладнання спрямованих на модернізацію об’єкту який може бути переданий в концесію Замовнику, а саме «Котельні лівобережної по вул. Індустріальній, 2 м. Кам’янське, Дніпропетровська область, (надалі роботи, обладнання), що не відповідає вимогам Замовника.
№ КУМ20/102017 від 20.10.2017 р. предметом якого є Монтаж модульної котельні потужністю 500 кВт (Котельні установка КУМ 0,5 МВт: Т 0,5 (ТУ У 25.337833334002:2013)) з встановленням котлоагрегатів Navi 100 ВС (ТПН «ВС-100») 98 кВт (5 штук), що не відповідає вимогам Замовника.
№ КУМ27/06/2018 від 27.06.2018 р. предметом якого є роботи з монтажу тепломеханічної частини (ТМ) та газопостачання внутрішнього (ГВП) Котельної установки модульної КУМТ812, що знов таки не відповідає вимогам Замовника.
Окремо до зазначених вище договорі, окрім договору № КТГК4 від 02.03.2020 р. (до якого відгук відсутній), було надано відповідні відгуки, файл «Відгуки.pdf», який містить зокрема лист №04/03/2020 від 04.03.2020 р. Згідно тексту відгуку зазначено про якийсь укладений договір, без зазначення як мінімум його номеру, та їде мова постачання котельних установок, в той час як предметом наданого договору ТІХ_БЗКУ від 08.08.2018 р. з ТОВ «ТРЕЙД ІНВЕСТ ХОЛДІНГ», є постачання блочно модульних котелні. Тобто, відсутня інформація про належне виконання саме умов договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) відповідно до підпункту 1.1. п.1 додатку 4 ТД.
Також надано лист №2012/17-01 від 20 грудня 2017 р., з посиланням на договір № КУМ20/102017 від 20.10.2017 р., де зазначається зокрема про виготовлення установки котельні модульної (газової) КУМ-Т500 (490 кВт) заводський номер 36029 виготовлена згідно ТУ У25.2-37444831-001:2014, яка була реалізована на кінцевий об’єкт: Санаторій Одеса СБУ, м. Одеса, проте предметом самого договору є роботи з монтажу модульної котельні потужністю 500 кВт. (котельна установка модульна КУМ 0,5 МВт: т 0,5 (ТУ У 25.3-37833334-002:2013) з встановленням котлоагрегатів NAVI 100 ВС (ТПН «ВС-100») 98 кВт, (5 штук), тобто наведена у відгуку інформація не відповідає предмету наданого договору.
Лист №20121801 від 20 грудня має посилання на договір №КУМ-27/06/2018 від 27.06.2018 р. та інформує про виготовлення Котельної установки модульної (газової) КУМ-Т812 (812 кВт) заводський номер 36101 виготовлена згідно ТУ У25.2-37444831-001:2014, яка була реалізована на кінцевий об’єкт: Sport Life, м. Кривий Ріг. Проте хочемо зазначити, що предметом договору №КУМ-27/06/2018 від 27.06.2018 р., є роботи з монтажу тепломеханічної частини (ТМ) та газопостачання внутрішнього (ГВП) Котельної установки модульної КУМТ812, що знов підтверджує надання недостовірної інформації, та підтверджує невідповідність даного договору та відгуку вимогам Замовника.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Учасник не виправив невідповідності зазначені Замовником. Не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1) Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою за № №1100в від «17» липня 2024 р.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: e8764226de4142d2b68919209ce755ef
Заголовок пункту скарги: Скарга на непровомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 2) Згідно з Додатком 2 наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, зокрема відповідно до п. 31 наведено перелік необхідної документації де зазначено про надання у складі пропозиції авторизації від виробників основного обладнання (котли, пальники, насоси мережеві, насоси котлові).

2.1) У складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ" в супереч вимогам Замовника надано авторизаційні листи від дистриб’ютора (по газовим пальникам) та дилера (по насосному обладнанню), а саме:
Лист №0624/25 від 25.06.2024 р. від ТОВ «НАВІТАС ІНЖИНІРІНГ», файл «Лист WILO дилер-партнер.pdf», згідно тексту якого чітко зазначено, що ТОВ «НАВІТАС ІНЖИНІРІНГ» являється офіційним дилером насосного обладнання WILO. Даним листом повідомляємо, що ТОВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ» являється нашим офіційним партнером та виконує всі закупки насосного обладнання WILO на умовах дилера.
Також учасником надано сертифікат від 01.01.2024 року, файл «Сертифікат партнера BALTUR.pdf», який засвідчує, що Учасник є офіційним партнером по продажу та обслуговуванню опалювального обладнання, а саме пальників під торговою маркою «BALTUR», виробництва концерну «BALTUR» S.p.A. (Італія), який видано дистриб’ютором, а саме ТОВ «ІТАЛ БР УКРАЇНА», а не виробником, як цього вимагає Замовник.

Проте, Замовником 11.07.2024 р. було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: за результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме:
- в файлі «відомості учасника» Учасником в порушення вимог п. 2 «Інша інформація» Тендерної документації, не зазначено поштову адресу;
- в складі тендерної пропозиції Учасником не надано технічних паспортів та авторизацію від виробника обладнання на насоси мережеві та котлові, пальники;
- згідно паспортів та інших документів не вказана наявність частотних перетворювачів на підживлюючі та підвищуючи насоси;
- згідно паспортів та інших документів відсутнє підтвердження наявності сепараторів шламу у БМК;
- відсутні інструкції з монтажу та експлуатації допоміжного обладнання українською мовою;
- Учасник в складі тендерної пропозиції не надав підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності досвіду виконання договорів з постачання саме газових блочно-модульних котелен.
На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності, а саме:
1. Довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника, у відповідності до вимог тендерної документації:
- повне найменування учасника;
- код ЄДРПОУ;
- ІПН (у разі наявності);
-реквізити (місцезнаходження та/або поштова адреса, контактний телефон, адреса електронної пошти);
- інформація про керівника (посада, П.І.Б.);
- банківські реквізити;
- статус платника податку та платника ПДВ.
2. Авторизацію від виробника обладнання на насоси мережеві, котлові тапальники.
3. Підтвердити наявність частотних перетворювачів на підживлюючі та підвищуючи насоси.
4. Підтвердити наявність сепараторів шламу у БМК.
5. Інструкції з монтажу та експлуатації допоміжного обладнання українською мовою.
6. Інформаційну довідку про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (не менше одного), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи замовника; предмет договору; номер та дата договору; інформація про стан виконання договору (виконано в повному обсязі, тощо).
Відсканований оригінал або копія(-ї) аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного) з усіма додатками до нього (які за текстом цього договору є невід’ємними його частинами), який вказано у інформаційній довідці відповідно до підпункту 1.1. п.1 цього додатку**.
Оригінал листа(-ів)-відгука(-ів) від контрагента(-ів) в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) відповідно до підпункту 1.1. п.1 цього додатку.
* Аналогічним вважається договір на постачання блочно-модульних котелен.
Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.

На зазначені невідповідності Учасник продублював у складі пропозиції наведені вище листи, які ще раз наголошуємо надані не від виробників. Вважаємо, що надані авторизації не відповідають вимогам Замовника.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Учасник не виправив невідповідності зазначені Замовником. Не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1) Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою за № №1100в від «17» липня 2024 р.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: f3670ac6c7104d309fe740d50fb90387
Заголовок пункту скарги: Скарга на непровомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3) Згідно з Додатком 2 наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, зокрема відповідно до п. 31 наведено перелік необхідної документації де зазначено про надання у складі пропозиції, зокрема: паспорту та інструкція з експлуатації БМК, а також технічних паспортів заводів-виробників на основне обладнання (котли, пальники, насоси мережеві, насоси котлові).
Відповідно до наведеної вимоги Учасник у складі своєї пропозиції надає паспори та інструкції з експлуатації БМК (блочно модульної котельні), файли:
- «Паспорт КУМ-В1.0.pdf»;
- «Паспорт КУМ-В1.6.pdf»;
- «Паспорт КУМ-В2.2.pdf»;
- «Паспорт КУМ-В4.0.pdf».
Згідно кожного, в розділі «базова комплектація» на стор. 6, зазначено назву та модель пальнику, Baltur TBG 80 LX ME – V, Baltur TBG 110 LX ME – V, Baltur TBG 140 LX ME – V, Baltur TBG 260 LX ME – V відповідно.
Проте у складі пропозиції відсутні технічні паспорти на відповідні пальники, натомість надані технічні паспорти на пальники іншої конфігурації, а саме: TBG 80 LX ME, TBG 110 LX ME, TBG 140 LX ME, TBG 260 LX ME відповідно, файли «Паспорт _BALTUR TBG 80 LX ME укр.pdf», «Паспорт _BALTUR TBG 110 LX ME укр.pdf», «Паспорт _BALTUR TBG 140 LX ME укр.pdf», «Паспорт _BALTUR TBG 260 LX ME укр.pdf».
Виходячи з наведеного, у складі пропозиції відсутні паспорти на пальники Baltur TBG 80 LX ME – V, Baltur TBG 110 LX ME – V, Baltur TBG 140 LX ME – V, Baltur TBG 260 LX ME – V, які Учасник зазначає у паспорті та інструкції на запропоновану до постачання установки котельної модульної.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1) Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою за № №1100в від «17» липня 2024 р.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір