-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015:45310000-3 - Електромонтажні роботи (Монтаж автоматичної пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система передавання тривожних сповіщень). Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №69 «Кристалик» комбінованого типу, що розташований за адресою: м.Кропивницький, Лінія 10, буд. 1, селище Гірниче (Коригування))
Завершена
891 012.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 910.12 UAH
мін. крок: 1% або 8 910.12 UAH
Номер:
4b6ba36889344afbae1182f8e3149319
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 11:18 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2024 № 71-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.10.2024 № 71-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-06-18-001533-a 18.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог частини 3 статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Пожежно – техногенна безпека», ФОП Бондаренка В.Ю., стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.06.2024 б/н (зі змінами), роз’яснення від 21.06.2024, 24.06.2024 на запитання до процедури від 20.06.2024, 21.06.2024, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Пожежно – техногенна безпека» (далі – ТОВ «Пожежно – техногенна безпека»), фізичної особи – підприємця Бондаренко Віталія Юрійовича (далі – ФОП Бондаренко В.Ю.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.07.2024, від 05.07.2024 без номерів, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 22.07.2024 № 12504-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.08.2024 б/н, рішення Комісії АМКУ від 23.08.2024 № 14246-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.09.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.09.2024, договір про надання послуг від 13.09.2024 № 1335 на суму 477 111,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Бондаренком В.Ю. (далі – Договір), додаткова угода від 13.09.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані Замовником 06.11.2024, 08.11.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне.
У пункті 4 «Умови договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено умови укладання договору про закупівлю, які не відповідають вимогам пункту 17 Особливостей.
Так, відповідно до вимог пункту 17 Особливостей, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Однак, у пункті 4 «Умови договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено: «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей».
Крім того, у підпункті 11 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено підставу для прийняття замовником рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, яка не відповідає вимогам підпункту 11 пункту 47 Особливостей.
Так, згідно із підпунктом 11 пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Однак, у підпункті 11 пункту 5 розділу 3 тендерної документації зазначено: «учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції».
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Таким чином, з урахуванням вищевказаного, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей, частини 3 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
20.11.2024 16:58 - 05.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 16:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме порушення вимог частини 3 статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей., проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, яка проводила закупівлю UA-2024-06-18-001533-a та найближчим часом буде відправлено на курси підвищення кваліфікації з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
21.11.2024 13:37
Запити/Пояснення
Номер:
ecbd78f302df403c803a4b2c4445543c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.11.2024 17:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «код за ДК 021:2015:45310000-3 - Електромонтажні роботи (Монтаж автоматичної пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система передавання тривожних сповіщень). Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №69 «Кристалик» комбінованого типу, що розташований за адресою: м. Кропивницький, Лінія 10, буд. 1, селище Гірниче (Коригування))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-18-001533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e902e884c25143d691094e351a04c4e5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 09:26
Опис:
Доброго дня!
Обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості закупівлі за номером UA-2024-06-18-001533-a здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною робочого проєкту «Система пожежної сигналізації. Система оповіщення про пожежу. Система передавання тривожних сповіщень. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №69 «Кристалик» комбінованого типу, що розташований за адресою: м. Кропивницький, Лінія, 10, буд.1, селище Гірниче (Коригування), який пройшов експертну оцінку та отримала експертний звіт від Філія ДП «Укрдержбудекспертиза» у Кіровоградській області від 15 травня 2024 року № 12-0087/03-24 (додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в обґрунтуванні технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі та розміщені на сайті Управління освіти Кропивницької міської ради: http://osvita-mrk.gov.ua/
Номер:
609b38254c3a4c93b391b5255bf20622
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.11.2024 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Код за ДК 021:2015:45310000-3 - Електромонтажні роботи (Монтаж автоматичної пожежної сигналізації (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система передавання тривожних сповіщень). Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №69 «Кристалик» комбінованого типу, що розташований за адресою: м. Кропивницький, Лінія 10, буд. 1, селище Гірниче (Коригування))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-18-001533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.07.2024 б/н, визнано тендерну пропозицію учасника фізичної особи –підприємця Бондаренко В.Ю. (далі – ФОП Бондаренко В.Ю.) такою, що відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про намір укласти договір із ФОП Бондаренко В.Ю. Відповідно до вищевказаного рішення, в електронній системі закупівель 03.09.2024 оприлюднено рішення про намір укласти договір з ФОП Бондаренко В.Ю.
Однак, товариством з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА - СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» подано скаргу до органу оскарження від 10.07.2024 № UA-2024-06-18-001533-a щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Бондаренко В.Ю.
За результатами розгляду вищезазначеної скарги, комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення Замовником порідку проведення процедури закупівлі (далі – АМКУ) було прийняте відповідне рішення від 22.07.2024 № 12504-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що Замовник, не виявивши невідповідність в документах та не надавши учаснику можливість виправити невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону та зобов’язано Замовника скасувати рішення щодо визначення ФОП Бондаренка В.Ю. переможцем процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 55 Особливостей, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до вимог частини 22 статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
В електронній системі закупівель відсутня інформація про оскарження рішення АМКУ від 22.07.2024 № 12504-р/пк-пз до суду.
Також, в електронній системі закупівель відсутня інформація про виконання Замовником рішення АМКУ від 22.07.2024 № 12504-р/пк-пз в частині надання можливості учаснику ФОП Бондаренко В.Ю. виправити невідповідності, відповідно до вимог пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону, не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження (у період з 23.07.2024 по 21.08.2024).
Натомість, в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.08.2024 б/н згідно з яким прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бондаренко В.Ю. на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
З якої причини Вами не виконано рішення АМКУ від 22.07.2024 № 12504-р/пк-пз не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження (у період з 23.07.2024 по 21.08.2024), відповідно до вимог частини 22 статті 18 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cce6b5d204db46daba012eedf2900928
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.11.2024 09:08
Опис:
Доброго ранку! Щодо виконання Замовником рішення АМКУ від 22.07.2024 року № 12504-р/пк-пз стосовно процедури закупівлі (оголошення UA-2024-06-18-001533-a), повідомляємо наступне.
Згідно з резолютивною частиною вказаного рішення, Комісією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було зобов'язано Управління освіти Кропивницької міської ради скасувати рішення про визначення ФОП Бондаренка Віталія Юрійовича переможцем процедури закупівлі на виконання електромонтажних робіт.
Замовник повністю виконав рішення АМКУ. 12.08.2024 року було скасовано протокол щодо визначення ФОП Бондаренка В.Ю. переможцем закупівлі, що відповідало вимогам резолютивної частини рішення АМКУ та було здійснено у межах передбачених законодавством строків
Також зазначаємо, що у резолютивній частині рішення АМКУ № 12504-р/пк-пз від 22.07.2024 року не було зазначено конкретної вимоги щодо надання ФОП Бондаренку В.Ю. 24 годин для усунення невідповідностей. Оскільки чітка вимога щодо усунення невідповідностей в цьому рішенні відсутня, а йдеться саме про скасування протоколу визначення переможця, Замовник у межах своїх обов’язків виконав зазначене рішення вчасно та в повному обсязі.
Варто підкреслити, що під час першого розгляду учасника ФОП Бондаренка Віталія Юрійовича була висунута вимога на виправлення невідповідностей, а саме 03.07.2024 року. У зв’язку з тим, що в резулятивній частині рішення АМКУ не було конкретного зобов’язання щодо повторного надання такої можливості, Замовник зіткнувся з правовою невизначеністю стосовно можливості повторного надання вимоги.
Також наголошуємо, що Замовник виконав і друге рішення АМКУ від 23.08.2024 № 14246.