-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект ременя ГРМ з помпою VW Amarok;ШРКШ передній внутрішній VW Amarok;ШРКШ передній зовнішній VW Amarok;Опора вала карданного (підвісний підшипник кардпнного вала) VW Amarok;Муфта обгінна генератора VW Amarok ;Натягувач ременя приводного з роликом VW Amarok;Ролик обвідний приводного ременя VW Amarok;Стартер VW Amarok;Салейнтблоки переднього важеля верхнього VW Amarok;Салейнтблоки переднього важеля нижнього VW Amarok;Салейнтблоки переднього важеля нижнього VW Amarok:Салейнтблоки переднього важеля нижнього VW Amarok;Салейнтблок задньої ресори VW Amarok;Салейнтблок задньої ресори VW Amarok;Підшипник маточини VW AMAROK передній;Підшипник маточини VW AMAROK задній;Стартер Renault Trafic;Комплект ременя ГРМ з помпою VW T5;ШРКШ передній внутрішній VW T5;ШРКШ передній зовнішній VW T5;ШРКШ задній внутрішній VW T5:Комплект зчеплення (диск, корзина, виж. підшипник) VW T5;Стартер VW T5;Підшипник опори амортизатора VW T5;Салейнтблоки переднього важеля VW T5;Салейнтблоки переднього важеля VW T5;Салейнтблоки заднього важеля VW T5;Салейнтблоки заднього важеля VW T5;Підшипник передньої маточини VW T5;Підшипник задньої маточини VW T5;Комплект ременя ГРМ VW T5 без помпи;Дросельна заслінка VW T5;Комплект ременя ГРМ з помпою Renault Duster;Сайлентблок заднього важіля Renault Duster;Сайлентблок задньої поперечної тяги Renault Duster;Сайлентблок поздовжньої тяги Renault Duster;Трос стоянкового гальма Renault Duster;Комплект приводного ременя Renault Duster;Реммплект ременя без помпи ГРМ Fiat Doblo;Сайлентблок переднього важеля Fiat Doblo;Сайлентблок переднього важеля Fiat Doblo;Комплект ременя ГРМ без помпи Mitsubishi L200;Сайлентблоки переднього важеля Mitsubishi L200;Сайлентблоки переднього важеля Mitsubishi L200;Комплект ременя ГРМ без помпи Mitsubishi L200;Радіатор опалення салону ВАЗ-21230;Комплект патрубків системи охолодження ВАЗ-21230;Термостат ВАЗ-21230;Ланцюг ГРМ ВАЗ-21230;Зірочка ГРМ ВАЗ-21230;Натягувач ланцюгу ВАЗ-21230;Комплект натяжних роликів приводного ременя ВАЗ-21230;Приводний ремінь ВАЗ-21230;Підшипник маточини перед ВАЗ-21230;Передня маточина ВАЗ-21230;Підшипник напівосі задній ВАЗ-21230;Сайлентблоки важеля переднього верхнього ВАЗ-21230;Трос стоянкового гальма ВАЗ-21230;Хрестовина карданого валу ВАЗ-21230;Подушка опори двигуна ВАЗ-21230;Глушник ВАЗ-21230;Ручка двері передня права зовн. ВАЗ-21230;Ручка двері задня ліва зовн. ВАЗ-21230;Ручка двері задня права зовн. ВАЗ-21230;ШРКШ передній зовнішній ВАЗ-21230;ШРКШ передній лівий внутрішній ВАЗ-21230;ШРКШ передній правий внутрішній ВАЗ-21230;Комплект зчеплення (корзина+диск+вижимний) ВАЗ-21230;Карданний вал (передній) ВАЗ-21230;Карданний вал (задній) ВАЗ-21230;Муфта еластична карданного валу ВАЗ-21230;Патрубки системи охолодження (дв. ЗМЗ-406);Патрубки системи охолодження (дв. ЗМЗ-402);Патрубки системи охолодження (дв. УМЗ-421);Комплект зчеплення (дв. ЗМЗ-406);Комплект зчеплення (дв. ЗМЗ-402);Комплект зчеплення (дв. УМЗ-421).
Завершена
417 888.25
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 178.88 UAH
мін. крок: 1% або 4 178.88 UAH
Номер:
0237f10aa78f436c999b33857e9b730a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-02-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2024 00:00
Період моніторингу:
02.09.2024 17:52 - 24.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2024 Одеса № 179
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.09.2024.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.09.2024 № 179
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2024-06-17-010080-a 17.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішення Комісії, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 1474 (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 17.06.2024 № 260, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Омега-автопоставка» та фізичної особи-підприємця Чайки Богдана Васильовича (далі – ФОП Чайка Б.В.), протоколи уповноваженої особи від 27.06.2024 № 279, від 28.06.2024 № 272 та від 18.07.2024 № 307, вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Чайка Б.В., повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.07.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.07.2024 №12070-р/пк-пз, договір про закупівлю товарів від 29.07.2024 № 211-24 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 11.09.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
17.09.2024 17:21 - 21.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.09.2024 17:21
Запити/Пояснення
Номер:
177f63b88b2e4ca6911e5752d923c9c2
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.09.2024 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d2284ef001ad45ba929ec853b603b083
Назва:
Пояснення замовника на запит
Дата опублікування:
11.09.2024 19:44
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, розпочато моніторинг процедури закупівлі за оголошенням UA-2024-06-17-010080-a з описом підстав вказаних ньому.
За результатами Запиту замовнику на пояснення, щодо порушених в ньому питань Замовник повідомляє наступне.
1. Розмір бюджетного призначення здійснено відповідно до Довідки про зміни до кошторису №4088 від 27.05.2024 (додається) за якою Військовій частині 1474, як розпоряднику коштів затверджено кошти за КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у розмірі 2 400 000, 00 грн.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до потреби замовника в закупівлі запасних частин до транспортних засобів, що перебувають у розпорядженні Військової частини 1474 (докумени додаються).
3. Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням порядку проведення моніторингу при здійсненні закупівель за бюджетні кошти, затвердженого наказом Адміністрації державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480 АГ та методики визначення очікуваної вартості, затвердженої наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275.
Документи що містять інформацію опубліковану Замовником у відповіді на Запит Держаудитслужби додаються.
Номер:
4b1cf67512374ba5acb3b36bacbfa987
Назва:
Пояснення на Запит
Дата опублікування:
11.09.2024 19:53
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, розпочато моніторинг процедури закупівлі за оголошенням UA-2024-06-17-010080-a з описом підстав вказаних в ньому.
За результатами Запиту замовнику на пояснення, щодо порушених в ньому питань Замовник повідомляє наступне.
1. Розмір бюджетного призначення здійснено відповідно до Довідки про зміни до кошторису №4088 від 27.05.2024 (додається) за якою Військовій частині 1474, як розпоряднику коштів затверджено кошти за КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар у розмірі 2 400 000, 00 грн.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до потреби замовника в закупівлі запасних частин до транспортних засобів, що перебувають у розпорядженні Військової частини 1474.
3. Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням порядку проведення моніторингу при здійсненні закупівель за бюджетні кошти, затвердженого наказом Адміністрації державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480 АГ та методики визначення очікуваної вартості, затвердженої наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Документи що містять інформацію опубліковану Замовником у відповіді на Запит Держаудитслужби додаються.