-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Система ендоскопічної візуалізації код ДК 021:2015 - 33160000-9: Устаткування для операційних блоків (код НК 024:2023 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації)
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер:
a14afb1c8cfe4548ad1c3e5a042c6f83
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-07-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2025 00:00
Період моніторингу:
07.01.2025 15:56 - 29.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.01.2025 № 1-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.01.2025 № 1-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-06-17-000791-a 17.06.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Орган оскарження).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-06-14-002527-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів товариства з обмеженою відповідальністю «НЕЙРОТЕК» (далі – ТОВ «НЕЙРОТЕК»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.06.2024 №90, від 25.07.2024 №102, від 19.09.2024 №119, від 21.10.2024 №134, скаргу ТОВ «НЕЙРОТЕК» від 01.07.2024 №UA-2024-06-17-000791-a.b1, від 01.08.2024 №UA-2024-06-17-000791-a.a2, скаргу учасника ТОВ «ІНКОС-МЕД» від 25.10.2024 №UA-2024-06-17-000791-a.a3, рішення Органу оскарження - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження, Комісія АМКУ) від 10.07.2024 №11958-р/пк-пз (опубліковане 15.07.2024), від 13.08.2024 №13706-р/пк-пз (опубліковане 16.08.2024), від 14.11.2024 №18411-р/пк-пз (опубліковане 19.11.2024), повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.11.2024 №538, додаткова угода №1 від 18.12.2024, пояснення Замовника з додатками до нього отримане через електронну систему закупівель 13.01.2025.
Замовником в електронній системі закупівель 23.07.2024 оприлюднене повідомлення про усунення порушення (рішення комісії АМКУ виконане та 23.07.2024 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НЕЙРОТЕК»).
Замовником в електронній системі закупівель 12.09.2024 оприлюднене повідомлення про усунення порушення (рішення комісії АМКУ виконане та 12.09.2024 скасовано рішення про відміну процедури закупівлі).
Рішенням Органу оскарження від 14.11.2024№18411-р/пк-пз учаснику ТОВ «ІНКОС-МЕД» відмовлено в задоволенні скарги від 25.10.2024 №UA-2024-06-17-000791-a.a3.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НЕЙРОТЕК» прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів – ТОВ «НЕЙРОТЕК»укладений договір від 28.11.2024 №538 на загальну суму 3751998,87 гривень.
Період усунення порушень:
24.01.2025 14:21 - 30.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2025 14:21
Запити/Пояснення
Номер:
df35e4db88b64825a95d155eb86a011f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.01.2025 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Система ендоскопічної візуалізації» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-17-000791-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
af9ad0eacd0049958466d480935f6daa
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.01.2025 16:23
Опис:
На запит ДАСУ повідомляю, закупівля за № UA-2024-06-17-000791-a «Система ендоскопічної візуалізації код ДК 021:2015 - 33160000-9: Устаткування для операційних блоків (код НК 024:2023 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації)» проводилась уповноваженою особою згідно затвердженого наказу від 31.05.2024 року № 68. (скан додається).
1. Щодо інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків визначено його очікувану вартість.
Очікувану вартість визначено методом порівняння ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій у постачальників відповідної продукції. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, зокрема інформацію, що міститься в електронній системі закупівель "Рrоzоrrо" та інших загальнодоступних сайтах у мережі інтернет, на пiдставi затвердженої центральним органом виконавчої влади , що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупiвлi, а саме: згідно з розділом ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгiвлi та сiльського господарства України 18.02.2020 № 275 iз змінами.
Iнформацiя та вiдповiднi документи на пiдставi яких Замовником забезпечено обґрунтування розмiру бюджетного призначення технічних та якісних характеристик предмету закупiвлi та розраховано його очікувану вартість: комерційна пропозиція 1 комерційна пропозиція 2 комерційна пропозиція 3, обґрунтування технічних характеристик (скани додаються).
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Власний веб-сайт: https://www.volodmed.rv.ua на стадії розробки.