-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 6
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Святопетрівського на ділянці від вул. Ботанічна до вул. Нова в с. Гатне Фастівського району Київської області
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Завершена
5 805 770.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 028.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 028.86 UAH
Номер:
1eecb8a29e454319ac5b6f3b7f18d38e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-03-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2024 00:00
Період моніторингу:
03.09.2024 11:13 - 25.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2024 № 212
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-06-12-010278-a 12.06.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.06.2024 № 65 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.08.2024, тендерні пропозиції ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС», ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» та ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР», протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерних пропозицій від 09.08.2024 № 110 та від 14.08.2024 № 114, вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 21.08.2024 № 127 та повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2024, договір про закупівлю від 28.08.2024 № 183/1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.07.2024 № 11471-р/пк-пз та від 23.07.2024 № 12600-р/пк-пз, пояснення та документи надані Замовником від 06.09.2024 та від 20.09.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 4 238 212,39 гривень, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією 4 296 269,00 гривень, ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» з остаточною ціновою пропозицією 4 899 990,00 гривень, ТОВ «ФУМІГАНТ АГРО» з остаточною ціновою пропозицією 4 900 000,00 гривень та ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією 5 042 083,82 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» та ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» відхилено Замовником (протокольні рішення уповноваженої особи від 09.08.2024 № 110 та від 14.08.2024 № 114) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» та ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», порушень не встановлено.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» з остаточною ціновою пропозицією 4 899 990,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
25.09.2024 16:51 - 01.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.09.2024 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
deda63cc486a4ad5aab5f39c3d9e711d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.09.2024 18:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-12-010278-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2fdcba55d9764df8a4fe35f818ca7695
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.09.2024 18:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2024 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 06.09.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 04.09.2024 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.