-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів
Завершена
3 343 366.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 716.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 716.83 UAH
Номер:
23ece8ecbca24b80a214097da90e0a83
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-09-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
09.09.2024 15:02 - 01.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2024 №36-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 09.09.2024 №36-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-06-12-001349-a 12.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.07.2024 (протокол № 106), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.07.2024, тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців Чубуна Сергія Васильовича, Аверченкова Олександра Володимировича, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.07.2024 № 109, від 15.07.2024 № 110, від 01.08.2024 № 124 та від 23.08.2024 № 122, повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2024, договір від 29.08.2024 № 288, додаткову угоду від 29.08.2024 № 1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 26.06.2024 № 11131-р/пк-пз, від 29.07.2024 № 12893-р/пк-пз та від 19.08.202413981-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.09.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
23.09.2024 09:03 - 27.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2024 09:03
Запити/Пояснення
Номер:
3be174ac5c3c4868a6113d422e9b3e9c
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.09.2024 10:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Комплект мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-12-001349-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c01f2d5d305545c595aac94c91822114
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
12.09.2024 16:26
Опис:
Відділом освіти РМР 12.06.2024 були оголошені відкриті торги за предметом Комплект мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів (32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання). Закупівля здійснювалась за рахунок співфінансування місцевого та державного бюджетів, очікувана вартість якої становить 3 343 366 (три мільйони триста сорок три тисячі триста шістдесят шість гривні 00 коп.) з/без ПДВ. Розподіл коштів здійснено на закупівлю мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти комунальної власності, що здійснюють освітній процес за Державним стандартом базової середньої освіти пропорційно кількості 5 і 6 класів у закладах освіти (згідно листа № 03 2/-13/1870). Кількісні та якісні характеристики предмету Закупівлі здійснювалися на основі потреби закладів освіти та згідно Наказу № 574 від 29.04.2020 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0410-20#Text). При підготовці Тендерної документації Закупівлі Замовником було проаналізовано ринок Комплектів мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів та підібрано технічні характеристики, під які підходить Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», з урахуванням затверджених цією постановою заходів, рекомендовано органам місцевого самоврядування забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
13.06.2024 Відділом освіти на сторінці власного веб-сайту оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Комплект мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів (ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням https://voromny.org.ua/2024/06/13/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-komplekt-multymedijnogo-obladnannya-dlya-navchalnyh-kabinetiv-5-6-klasiv-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predm/.
Додаток: Лист № 03 2/-13/1870 на 4 арк. в одному примірнику.