-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 ― 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень неврологічного відділення та частини приміщень консультативно-діагностичного поліклінічного відділення КНП «Болградська ЦРЛ» за адресою: Одеська область, м. Болград, вул. Ізмаїльська, 63)
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Завершена
9 580 272.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 95 802.72 UAH
мін. крок: 1% або 95 802.72 UAH
Номер:
0990327ef4ee42ea8b0ae1ee46b1dc97
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-13-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2024 00:00
Період моніторингу:
13.08.2024 17:59 - 04.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.08.2024 Одеса № 161
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Валентину Вікторівну Король.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 13.08.2024.
Начальник Південного офісу
Держаудитслужби Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2024 № 161
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2024-06-11-011799-a 11.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Болградська центральна районна лікарня» Болградської міської ради Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.06.2024 № 55, рішення Комісії, як органу оскарження від 18.07.2024 № 12406-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «БЕССАРАБІЯСТРОЙ» та товариства з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ СРК», протокольні рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 05.07.2024 № 61, від 25.07.2024 № 68 та від 26.07.2024 № 69, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.07.2024, договір про закупівлю робіт від 02.08.2024 № 201, пояснення та документи Замовника, отримані 23.08.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
Період усунення порушень:
27.08.2024 14:48 - 31.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2024 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
f7b4fa9135b74ed9be9fbec97e956f22
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.08.2024 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ea6c574a245f45249f5f5df178bc6f22
Назва:
Пояснення на запит про надання інформації від Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області
Дата опублікування:
23.08.2024 20:34
Опис:
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі.
25.07.2023 КНП «Болградська ЦРЛ» (далі ― Замовник) оголошено процедуру закупівлі за предметом закупівлі К 021:2015 ― 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень неврологічного відділення та частини приміщень консультативно-діагностичного поліклінічного відділення КНП «Болградська ЦРЛ» за адресою: Одеська область, м. Болград, вул. Ізмаїльська, 63»), ідентифікатор закупівлі UA-2023-07-25-012924-a, за результатами якої був укладений договір про надання послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації. За результатами виконання договору Замовником отримана проектно-кошторисна документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень неврологічного відділення та частини приміщень консультативно-діагностичного поліклінічного відділення КНП «Болградська ЦРЛ» за адресою: Одеська область, м. Болград, вул. Ізмаїльська, 63», реєстраційний номер PD01:5544-4202-3737-8717 (Додаток 1), яка отримала позитивний експертний звіт за результатами розгляду проектної документації на будівництво №05/0973Е-12/23 від 05.12.2023, реєстраційний номер ЕХ01:1000-2440-3643-7836 (Додаток 2).
Згідно розробленої проектно-кошторисній документації, загальна вартість проекту, згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, складає 9 876 870,00 грн, у тому числі, кошти на здійснення технягляду ― 88 028,00 грн, вартість проектних робіт ― 166 760,00 грн, вартість експертизи проектної документації ― 14 800,00 грн, кошти на здійснення авторського нагляду ― 26 700,00 грн.
Таким чином, визначення очікуваної вартості закупівлі було здійснено, виходячи із загальної вартості проекту без урахування вартості коштів на здійснення технягляду, вартості проектних робіт, вартості експертизи проектної документації та коштів на здійснення авторського нагляду.
Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Згідно проектно-кошторисній документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень неврологічного відділення та частини приміщень консультативно-діагностичного поліклінічного відділення КНП «Болградська ЦРЛ» за адресою: Одеська область, м. Болград, вул. Ізмаїльська, 63», реєстраційний номер PD01:5544-4202-3737-8717 (Додаток 1), яка отримала позитивний експертний звіт за результатами розгляду проектної документації на будівництво №05/0973Е-12/23 від 05.12.2023, реєстраційний номер ЕХ01:1000-2440-3643-7836 (Додаток 2), визначений перелік робіт, необхідний для здійснення капітального ремонту приміщень, що є технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі капітального ремонт приміщень неврологічного відділення та частини приміщень консультативно-діагностичного поліклінічного відділення КНП «Болградська ЦРЛ» за адресою: Одеська область, м. Болград, вул. Ізмаїльська, 63.
Щодо визначення розміру бюджетного призначення
Болградська міська рада Одеської області рішенням сімдесят четвертої сесії VIII скликання №2284-VIII від 25.04.2024 (Додаток 3) затвердила рішення про внесення змін до Цільовій програмі «Здоров’я», затвердженої рішенням Болградської міської ради Одеської області 22.12.2022 №1350-VIII. Згідно цього рішення, для капітального ремонту приміщень неврологічного відділення та частини приміщень консультативно-діагностичного поліклінічного відділення КНП «Болградська ЦРЛ» за адресою: Одеська область, м. Болград, вул. Ізмаїльська, 63, на 2024 рік затверджено 9 695 000,00 грн на умовах співфінансування, джерела фінансування: міська рада ― 4 847 500,00 грн, інші джерела ― 4 847 500,00 грн.
Враховуючи, що розрахунки очікуваної вартості виконані замовником на підставі розробленої проектно-кошторисній документації, загальна сума цільового призначення складається з вартості здійснення технягляду (88 028,00 грн), вартості здійснення авторського нагляду (26 700,00 грн) і вартості виконання робіт з капітального ремонту приміщень неврологічного відділення та частини приміщень консультативно-діагностичного поліклінічного відділення КНП «Болградська ЦРЛ» (9 580 272,00 грн) на умовах співфінансування.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
Згідно п.41 Постанови Кабінету міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
― обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
― оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Розпорядники бюджетних коштів визначені Бюджетним кодексом України (ст. 22. Розпорядники бюджетних коштів). Відповідно до БКУ, замовник не є розпорядником, а є одержувачем бюджетних коштів (одержувач бюджетних коштів ― суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету).
Таким чином, вимога щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) для замовника не є обов’язковою.