• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

24Т-255_14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Крихта мармурова в асортименті) (Лот № 1 - ДК 021:2015 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Крихта мармурова 10 мкм); Лот № 2 - ДК 021:201514210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Крихта мармурова 60 мкм); Лот № 3 - ДК 021:2015 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Крихта мармурова 90 мкм))

Завершена

30 610 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 90 000.00 UAH
Номер: 4abc9bd5ae3042d6ae22cabbe5430e7a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-28-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.10.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 28.10.2024 12:55 - 19.11.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.10.2024 № 59-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28.10.2024 № 59-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-06-11-004439-a 11.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, vatrala24@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, наявності підстав для оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення органу оскарження № 12885-р/пк-пз від 29.07.2024, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договорів про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), своєчасність надання роз’яснень до процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) № 12885-р/пк-пз від 29.07.2024, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від «11» червня2024року, протокол № 262; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ», «ЕНЕРГО БУД ГРУП», та «ТЕХПРОМІМПОРТ» (далі – ТОВ «ТЕХПРОМІМПОРТ», ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» та ТОВ «ЕНЕРГО БУД ГРУП»); протокольні рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» №326від12.07.2024 року, ТОВ «ЕНЕРГО БУД ГРУП» № 327 від 12.07.2024 року та ТОВ «ТЕХПРОМІМПОРТ» №376від 16.07.2024 р; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ»: протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ТЕХПРОМІМПОРТ»; повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2024 року; договір про закупівлю від 23.08.2024 № УБГ24-255-1, №УБГ24-255-2 та № УБГ24-255-3; рішення органу оскарження № 12885-р/пк-пз від 29.07.2024; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 30 жовтня та 08 листопада 2024 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. Враховуючи інформацію, наявну в електронній системі закупівель, пояснення та документи, надані Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, а також за відсутності інших відомостей, які б свідчили про зворотнє, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕНЕРГО БУД ГРУП" по Лоту № 2 на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, та наявності підстав для її відхилення - порушень не установлено.
Період усунення порушень: 11.11.2024 13:50 - 15.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2024 13:50

Запити/Пояснення