-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Ружинська, 20/54 у Шевченківському районі м. Києва (Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 866 190.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 330.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 330.95 UAH
Номер:
2d2341a368ae48f68f87371dc4260f9f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-20-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.08.2024 00:00
Період моніторингу:
20.08.2024 15:04 - 11.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.08.2024 № 194
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-06-11-002333-a 11.06.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 02.07.2024 № 11475-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору підряду від 27.08.2024 № Р-14 у відповідність вимогам Цивільного кодексу України та Постанови № 668 та притягненням до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стан виконання рішень постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 02.07.2024 № 11475-р/пк-пз та від 29.07.2024 № 12879-р/пк-пз.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.06.2024 № 64 (зі змінами) (далі – ТД), рішення Колегії АМКУ від 02.07.2024 № 11475-р/пк-пз та від 29.07.2024 № 12879-р/пк-пз, коментарі замовника щодо усунення порушень на підставі рішення Колегії АМКУ від 17.07.2024 та від 02.08.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей та протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо усунення виявлених невідповідностей від 13.08.2024 № 101, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем закупівлі від 15.08.2024 № 104 та повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації на виконання рішення Колегії АМКУ № 11475-р/пк-пз від 16.07.2024 № 73, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації на виконання рішення Колегії АМКУ № 12879-р/пк-пз від 02.08.2024 № 91, договір підряду від 27.08.2024 № Р-14, пояснення та документи Замовника від 22.08.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з остаточною ціною пропозиції 1 712 675,50 гривень та ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» з остаточною ціною пропозиції 1 816 608,57 гривень.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922 -VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 02.09.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації, документіd, зокрема, щодо «виконання пунктів 3, 5 рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.07.2024 № 11475-р/пк-пз».
Однак, Замовником на порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону
№ 922-VIII не надано пояснення, інформацію та підтверджуючі документи на запити Північного офісу Держаудитслужби.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що на виконання рішення Колегії АМКУ від 02.07.2024 № 11475-р/пк-пз (далі – Рішення № 11475-р/пк-пз), Замовником було внесено зміни до тендерної документації згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 16.07.2024 № 73.
Однак, в ході перевірки дотримання питань Замовником щодо виконання Рішення № 11475-р/пк-пз, установлено, що Замовником Рішення № 11475-р/пк-пз виконано частково, а саме: внесено зміни до тендерної документації згідно пункту 1, 2 та 4 Рішення № 11475-р/пк-пз та не внесено зміни до тендерної документації згідно пунктів 3 та 5 рішення Колегії АМКУ від 02.07.2024 № 11475-р/пк-пз, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
Згідно пункту 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Так, моніторингом встановлено, що у пункті 6.3.11 розділу 6 Проєкту договору про закупівлю (Додаток № 5 до ТД) та Договору підряду від 27.08.2024 № Р-14, укладеного з Переможцем за результатами проведення процедури закупівлі, зазначено: «Гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, та можливість їх експлуатації протягом терміну – 5 років, з дати підписання акту прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку».
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Таким чином, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі підряду від 27.08.2024 № Р-14 (пункт 6.3.11) зазначено, що гарантійний термін на виконані роботі становить 5 років, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668 та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
13.09.2024 10:53 - 28.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2024 10:53
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№ 26-152/2024пр
Дата відкриття провадження:
17.10.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
26-155/2024пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Номер протоколу:
26-153/2024пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.5]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Додаткова угода № 1 від 20.09.2024 до Договору № Р-14 від 27 серпня 2024 року ( зміни до пункту 6.3.11 розділу VI Договору, виклавши його в такій редакції: «6.3.11. Гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, та можливість їх експлуатації протягом терміну – 10 (десять) років, з дати підписання акту прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку»).
Дата публікації звіту:
24.09.2024 11:29
Запити/Пояснення
Номер:
26b7ff4c18e24dea93deab236b3d9d8a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.08.2024 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
57563c796071480d989d9e60bef65f66
Назва:
Лист-пояснення на запит (Щодо надання пояснень на запит UА-М-2024-08-20-000037)
Дата опублікування:
22.08.2024 15:42
Опис:
На виконання запиту про надання пояснень щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Ружинська, 20/54 у Шевченківському районі міста Києва (ДК021:2015- 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо.
Розмір бюджетного призначення та його очікувану вартість встановлено на підставі Розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації» від 12.02.2024 № 105 зі змінами внесеними Розпорядженням Шевченківської районної в місті Києві державній адміністрації від 08.07.2024 № 589 «Про внесення змін до розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації 12.02.2024 року № 105 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації».
Обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі технічного завдання (дефектного акту), яке містить технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1547 від 04.12.2017 «Про внесення змін до розпорядження № 1036 від 11.09.2009 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет- порталу «Київаудит» та з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель тендерну документацію, яка містить в собі обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті https://kyivaudit.gov.ua/.
Додаток: 1. Копія Розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації» від 12.02.2024 № 105 на 20 арк.
2. Копія Розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 08.07.2024 № 589 «Про внесення змін до розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024 № 105 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації» на 33 арк.
3. Дефектний акт на 6 арк.
Номер:
b0fb0e2dd3d841a4924948911b14fd3a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.09.2024 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином Замовником виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.07.2024 № 11475-р/пк-пз (далі – Рішення 11475-р/пк-пз), зокрема:
1) щодо надання ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на право провадження господарської діяльності, що є предметом закупівлі робіт з капітального ремонту. Ліцензія повинна містити вищезазначені види робіт для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3) / лист (інформація) від Державної інспекції архітектури та містобудування України (далі - ДІАМ), що засвідчує набуття права на провадження господарської діяльності суб’єктом господарювання (пункт 3 Рішення 11475-р/пк-пз);
2) щодо відвідування Учасника об’єкта де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору, витрати на відвідування об’єкту учасник несе за власні кошти. При цьому, замовник не несе відповідальність за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлюваною поїздкою. Адреса об’єсту: вул. Ружинська, 20/54, м. Київ, 04111 (пункт 5 Рішення 11475-р/пк-пз).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5b1fe2442eb54d509efcbf9fd39451c5
Назва:
Відсутність підстав уносити зміни до умов Договору
Дата опублікування:
16.09.2024 09:59
Опис:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, повідомляємо, що згідно з пунктом 3.7 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», капітальний ремонт – це сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт об’єкту передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Загальна площа об’єкту (будинку) - 3495.30 кв.м., а за результатами Експертного звіту № 18/1487-10/23 від 18.10.2023 визначений клас наслідків (відповідальності) – СС2 та загальна площа приміщень, які потребують капітального ремонту підвальних приміщень - 131,72 кв.м. ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." (надалі – Підрядник) виконує роботи на об`єкті згідно з переліком, наведеним в Додатку 1 (Дефектний акт) до Договору підряду від 27.08.2024 № Р-14 (надалі – Договір) та розробленої і погодженої із замовником проєктно-кошторисної документації, та несе відповідальність за успішне, професійне, якісне та своєчасне виконання робіт, а саме підвальних приміщень, а не об’єкта вцілому.
Враховуючи, що за укладеним договором з капітального ремонту підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Ружинська, 20/54 у Шевченківському районі м. Києва не передбачається призупинення експлуатація об'єкта в цілому або його частин, то передбачений гарантійний строк експлуатації підвальних приміщень становить 5 (п’ять) років від дня його прийняття Замовником.
Таким чином, відсутні підстави та умови вносити зміни до Договору, так як Підрядник погоджується з умовами вказаного Договору.